https://www.anwb.nl/verkeer?center=52.4 ... 03&zoom=12wrote:We staan nu al lekker in de file, ben benieuwd hoelang nog
half u tot 50 minuten. en bij de ingang staan ook heel veel mensen.
https://www.anwb.nl/verkeer?center=52.4 ... 03&zoom=12wrote:We staan nu al lekker in de file, ben benieuwd hoelang nog
Telegraaf altijd -1, complete namen erop, vale foto's en dat hele maniertje van schrijven
wrote:Discussie: Kun je dit weekend een track als DBSTF - Sound of the thunder draaien ? waarom niet/wel of is dit vergezocht.
Ben wel benieuwd naar de meningen hier.

wrote:Ik ga wel gewoon wat leuks doen ipv die discussie...
Ik wil absoluut geen kwaad bloed zetten. Het kwam in mij op. Zou je dat draaien of laat je het achterwege.wrote:afbeeldingwrote:Discussie: Kun je dit weekend een track als DBSTF - Sound of the thunder draaien ? waarom niet/wel of is dit vergezocht.
wrote:GVD ZIN IN GVD
wrote:wrote:GVD ZIN IN GVD
Gewoon lekker draaien als je dat wil, boeien.wrote:Discussie: Kun je dit weekend een track als DBSTF - Sound of the thunder draaien ? waarom niet/wel of is dit vergezocht.
Ging je de zondag nou ook?wrote:Als DBSTF toevallig 1 van hun grootste hits draait waar thunder in zit, zou dat niet raar zijn.
Wanneer de vervanging van Deetox in de blue ineenkeer Torture draait "voor de grap" vind ik het smakeloos
maar niemand zou dat doen
en:wrote:wrote:GVD ZIN IN GVD
File intensifies.wrote:Tering, die brug na elburg net een ongeluk gebeurd. Kettingbotsing met 4 auto's
Ik reed hier precies achter. Een Duitser met een dikke Mercedes knalde op een blauwe Toyota met een oud persoon die sowieso niet naar Defqon ging echt sneu. Reden er maar snel omheen.wrote:Tering, die brug na elburg net een ongeluk gebeurd. Kettingbotsing met 4 auto's
Ik neem aan dat je netjes je gegevens hebt achter gelaten voor een ooggetuigenverslag bij de politie ?wrote:Ik reed hier precies achter. Een Duitser met een dikke Mercedes knalde op een blauwe Toyota met een oud persoon die sowieso niet naar Defqon ging echt sneu. Reden er maar snel omheen.wrote:Tering, die brug na elburg net een ongeluk gebeurd. Kettingbotsing met 4 auto's