Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 139, 140, 141, 142, 143, 144, 145 ... 186  Volgende
Bericht Geplaatst op 23 jun 2017 13:08 
 
Hardtraxx Veteran

ULTIMO schreef:
We staan nu al lekker in de file, ben benieuwd hoelang nog :aww:

https://www.anwb.nl/verkeer?center=52.4 ... 03&zoom=12

half u tot 50 minuten. en bij de ingang staan ook heel veel mensen.
Bericht Geplaatst op 23 jun 2017 13:21 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Zelfs frontpage Telegraaf nieuws:

http://www.telegraaf.nl/binnenland/2845 ... fen__.html
Bericht Geplaatst op 23 jun 2017 13:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

TheJoker schreef:


Telegraaf altijd -1, complete namen erop, vale foto's en dat hele maniertje van schrijven
Bericht Geplaatst op 23 jun 2017 13:32 
 
Hardtraxx Veteran

Discussie: Kun je dit weekend een track als DBSTF - Sound of the thunder draaien ? waarom niet/wel of is dit vergezocht.

Ben wel benieuwd naar de meningen hier.
Bericht Geplaatst op 23 jun 2017 13:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Lekker in de file hupsakee!! Wel gvd zin in gvd

Wat betreft Deetox. Hopelijk herstelt ze snel. Gelukkig is er niks ernstigs aan de hand.
Bericht Geplaatst op 23 jun 2017 13:34 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Ik ga wel gewoon wat leuks doen ipv die discussie...
Bericht Geplaatst op 23 jun 2017 13:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

RTM93 schreef:
Discussie: Kun je dit weekend een track als DBSTF - Sound of the thunder draaien ? waarom niet/wel of is dit vergezocht.

Ben wel benieuwd naar de meningen hier.

Afbeelding
Bericht Geplaatst op 23 jun 2017 13:45 
 
Hardtraxx Veteran

TiMOTHYb schreef:
Ik ga wel gewoon wat leuks doen ipv die discussie...

pim0412 schreef:
RTM93 schreef:
Discussie: Kun je dit weekend een track als DBSTF - Sound of the thunder draaien ? waarom niet/wel of is dit vergezocht.

Ben wel benieuwd naar de meningen hier.

afbeelding


Ik wil absoluut geen kwaad bloed zetten. Het kwam in mij op. Zou je dat draaien of laat je het achterwege.

Kijk we kunnen hier wel 10x

GVD ZIN IN GVD plaatsen. Maar ik vind dit een interessanter gespreksonderwerp.

En dat hoef je helemaal niet kinderachtig te benaderen omdat ik het in dit topic naar voren breng.
Bericht Geplaatst op 23 jun 2017 13:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Snel naar huis, douchen en vertrekken.

RTM93 schreef:
GVD ZIN IN GVD
Bericht Geplaatst op 23 jun 2017 13:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

RTM93 schreef:
GVD ZIN IN GVD
Bericht Geplaatst op 23 jun 2017 13:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Als DBSTF toevallig 1 van hun grootste hits draait waar thunder in zit, zou dat niet raar zijn.

Wanneer de vervanging van Deetox in de blue ineenkeer Torture draait "voor de grap" vind ik het smakeloos

maar niemand zou dat doen ;)

en:
ThaBomba. schreef:
RTM93 schreef:
GVD ZIN IN GVD
Bericht Geplaatst op 23 jun 2017 13:52 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

RTM93 schreef:
Discussie: Kun je dit weekend een track als DBSTF - Sound of the thunder draaien ? waarom niet/wel of is dit vergezocht.

Ben wel benieuwd naar de meningen hier.


Gewoon lekker draaien als je dat wil, boeien.
Bericht Geplaatst op 23 jun 2017 13:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
Als DBSTF toevallig 1 van hun grootste hits draait waar thunder in zit, zou dat niet raar zijn.

Wanneer de vervanging van Deetox in de blue ineenkeer Torture draait "voor de grap" vind ik het smakeloos

maar niemand zou dat doen ;)

en:
ThaBomba. schreef:
RTM93 schreef:
GVD ZIN IN GVD


Ging je de zondag nou ook?
Bericht Geplaatst op 23 jun 2017 13:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik? nee ik ben een pusssss, ga alleen de zaterdag!
Bericht Geplaatst op 23 jun 2017 13:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Is er dit jaar ook weer een livestream?
Bericht Geplaatst op 23 jun 2017 13:59 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Tering, die brug na elburg net een ongeluk gebeurd. Kettingbotsing met 4 auto's
Bericht Geplaatst op 23 jun 2017 14:02 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

ThaBomba. schreef:
RTM93 schreef:
GVD ZIN IN GVD
Bericht Geplaatst op 23 jun 2017 14:06 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Aristo schreef:
Tering, die brug na elburg net een ongeluk gebeurd. Kettingbotsing met 4 auto's


File intensifies.
Bericht Geplaatst op 23 jun 2017 14:07 
 
Hardtraxx Veteran

Oke ik geef het op :lol:
Tot zondag ! :beer:
Bericht Geplaatst op 23 jun 2017 14:10 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Aristo schreef:
Tering, die brug na elburg net een ongeluk gebeurd. Kettingbotsing met 4 auto's


Ik reed hier precies achter. Een Duitser met een dikke Mercedes knalde op een blauwe Toyota met een oud persoon die sowieso niet naar Defqon ging echt sneu. Reden er maar snel omheen.
Bericht Geplaatst op 23 jun 2017 14:15 
 
Hardtraxx Veteran

Relentless Bass schreef:
Aristo schreef:
Tering, die brug na elburg net een ongeluk gebeurd. Kettingbotsing met 4 auto's


Ik reed hier precies achter. Een Duitser met een dikke Mercedes knalde op een blauwe Toyota met een oud persoon die sowieso niet naar Defqon ging echt sneu. Reden er maar snel omheen.

Ik neem aan dat je netjes je gegevens hebt achter gelaten voor een ooggetuigenverslag bij de politie ? ;) :x xd

Wel kloten dat daar precies een ongeluk gebeurt . Sta je dus uren voor vast.
Bericht Geplaatst op 23 jun 2017 14:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vorig jaar was ook een ongeluk gebeurd, echter was dit op de weg van Harderwijk richting Walibi. Maar zorgde toen ook voor flink wat extra vertraging.
Bericht Geplaatst op 23 jun 2017 14:24 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Jemig deze file... al 1,5 uur. Vorig jaar helemaal geen file meegemaakt maar dit is echt ongekend.
Bericht Geplaatst op 23 jun 2017 14:29 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Je kan ondertussen meekijken vanuit Harderwijk N302 >.<

https://webcam.nl/aquaduct/ssl/
Bericht Geplaatst op 23 jun 2017 14:31 
 
Hardtraxx Veteran

wat een auto's ook :surrender: 25000 camping gasten tja en het reguliere verkeer.
Vorige  1 ... 139, 140, 141, 142, 143, 144, 145 ... 186  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten