Godverdomme zin in, maar eerst om 11 nog een gesprek met scriptie begeleiders. Slechte timing...lekker filerijden vanmiddag.
Who was there
Nobody has said they're going yet.
Related topics
Active topics in Feesten
Moderators
Verwacht vandaag wel meer nieuws omtrent Deetox. Zou wel moeten zo de dag voor Defqon
https://www.buienradar.nl/weer/biddingh ... 92/5daagsewrote:Zaterdag is het een kwestie van een aantal drupjes en zondag blijft droog. Lijkt me prima toch?wrote:Veel plezier iedereen! Het blijkt uiteindelijk toch classic Defqon weer te worden aankomend weekend.
Verwachtingen zijn wel enigszins bijgesteld
Vind het ook allemaal wel meevallen
Nog een half dagje doorkomen op het werk en dan mogen we morgen eindelijk!!
Veel plezier aan de mensen die vandaag al gaan!
Hopelijk zit Buienradar een beetje in de goede richting met deze voorspelling, 2 kleine buitjes zijn wel te overleven.
Veel plezier aan de mensen die vandaag al gaan!
Hopelijk zit Buienradar een beetje in de goede richting met deze voorspelling, 2 kleine buitjes zijn wel te overleven.
Mijn huisgenootje doet een fles dropshot in een lege plastic fles. Mag dat naar binnen?
-
CHardtraxxer
- 617 posts member since 2012
- last seen 17 hours ago
Niet aanwezig, veel plezier iedereen die wel gaat!
Hoef alleen nog het bier uit de koelkast te pakken en dan kan ik weg. Nu eerst nog een uur wachten tot m'n lift er is 
Het is ook gewoon prima weer hoor, maar wederom grote kans dat Defqon niet volledig zonder druppel doorgebracht gaat worden, was meer m'n insteek.wrote:https://www.buienradar.nl/weer/biddingh ... 92/5daagsewrote:Zaterdag is het een kwestie van een aantal drupjes en zondag blijft droog. Lijkt me prima toch?wrote:Veel plezier iedereen! Het blijkt uiteindelijk toch classic Defqon weer te worden aankomend weekend.
Verwachtingen zijn wel enigszins bijgesteld
Vind het ook allemaal wel meevallen
-
MHardtraxxer
- 333 posts member since 2015
- last seen Feb 2026
Nee als de seal van de dop los is kunnen ze de fles in beslag nemen, weet niet of de kleur de gebruikte fles overeenkomt met de kleur van de dropshot ook?wrote:Mijn huisgenootje doet een fles dropshot in een lege plastic fles. Mag dat naar binnen?
Je hebt anders wel een handig filmpje hoe je de seal in tact kan houden, kan ik wel even opzoeken als je wilt?
-
RHardtraxx Veteran
- 5555 posts member since 2013
- last seen 22 days ago
Schijnt dat er al heel wat buitenlands volk met auto's staat. 3½uur te vroeg

Dropshot
We gaan naar Defqon hè, niet een schoolfeest van de middelbare.
-
DHardtraxx Addict
- 1047 posts member since 2011
- last seen Apr 2023
Hier staan ook alle spullen al klaar voor taxi Jorin om een uur of half een, eerste keer weekend
.
Veel plezier iedereen! Sowieso aanwezig bij TCC, altijd leuk om mensen van hier te ontmoeten!
QUOTE VAN POMMER!
Veel plezier iedereen! Sowieso aanwezig bij TCC, altijd leuk om mensen van hier te ontmoeten!
QUOTE VAN POMMER!
wrote:Vanaf 6 uur al op... Zo eerst even een tentamen knallen en dan welverdiend dit studiejaar afsluiten
Overal Flugel te koop...wrote:DropshotWe gaan naar Defqon hè, niet een schoolfeest van de middelbare.
Nog 3 uur werken. Wat gaat dit traag.
Flugel is wel de grootste geldverspilling die je op een festival kan krijgen. Man man man 
-
MHardtraxxer
- last seen Feb 2026
Maar de flugeldames daarentegenwrote:Flugel is wel de grootste geldverspilling die je op een festival kan krijgen. Man man man
-
RHardtraxx Veteran
- 5555 posts member since 2013
- last seen 22 days ago
Die krijg je er niet bijwrote:Maar de flugeldames daarentegenwrote:Flugel is wel de grootste geldverspilling die je op een festival kan krijgen. Man man man
-
MHardtraxxer
- last seen Feb 2026
Lopen ze tegenwoordig nog wel rond op feesten en festivals? Kan me dat eigenlijk niet meer herinnerenwrote:Die krijg je er niet bijwrote:Maar de flugeldames daarentegenwrote:Flugel is wel de grootste geldverspilling die je op een festival kan krijgen. Man man man.
Altijd munten opmaken aan het eind van het feest, beetje smaak na zo'n sloot bier. Heerlijk man!wrote:Flugel is wel de grootste geldverspilling die je op een festival kan krijgen. Man man man
Wel eens een halve doos gekregen van zo'n flugel miep aan het eind van een dag, veel vrienden gemaakt
-
GHardtraxxer
- 755 posts member since 2012
- last seen 2 days ago
Ja altijd dezelfdewrote:
Lopen ze tegenwoordig nog wel rond op feesten en festivals? Kan me dat eigenlijk niet meer herinneren
Nog iemand naar Frontliners Feest geweest?
Ja, was geen donder aan. Zo lekker naar Biddinghuizenwrote:Nog iemand naar Frontliners Feest geweest?
OT. In Amersfoort is gisteren een vrouw getroffen door de bliksem die haar hond aan het uitlaten was. Kan hier niks over vinden tot nu toe op internet maar via via gehoord. Woont Deetox momenteel in Amersfoort?