Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 118, 119, 120, 121, 122, 123, 124 ... 186  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jun 2017 12:41 

Hardtraxx Elite

TiMOTHYb schreef:

Nee hoor.
Eenig idee hoeveel mensen daar in de beveiliging werken? Kans dat we het bij de zelfde persoon gezien hebben is aanwezig maar dat is waarschijnlijk niet zo.

Maar goed ik kan zeggen wat ik wil, jullie blijven toch denken dat ik miwer ben.

Wat nou als we jou met zijn alle miwer gaan noemen? Dan ben jij het want wij zeggen het allemaal :beer:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jun 2017 12:42 

Kraak... Piep...

heggenschaar schreef:
TiMOTHYb schreef:

Nee hoor.
Eenig idee hoeveel mensen daar in de beveiliging werken? Kans dat we het bij de zelfde persoon gezien hebben is aanwezig maar dat is waarschijnlijk niet zo.

Maar goed ik kan zeggen wat ik wil, jullie blijven toch denken dat ik miwer ben.

Wat nou als we jou met zijn alle miwer gaan noemen? Dan ben jij het want wij zeggen het allemaal :beer:

Nee, alleen jij zegt het.

Wel lief dat je het blijft proberen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jun 2017 12:42 

Hardtraxxer

Seneeq schreef:
heggenschaar schreef:
Mongoose schreef:
Kan iemand mij hier vertellen of je met een zondagticket ook bij de Terror Sitdown kan zijn of dat dat alleen voor de campinggasten is en je met een zondagticket dan nog niet op het terrein kan zijn.

Denk dat alleen q-dance je daar mee kan helpen. Eerste keer dat er zondag tickets zijn natuurlijk.

Staan er geen openingstijden op je e-ticket?

Die moet ik nog zien te fixen op Ticketswap :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jun 2017 12:44 

Donateur

heggenschaar schreef:

Ik vind het helemaal toppie Miwer. :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jun 2017 12:45 

Hardtraxxer

Voor ons ook na twee keer een zaterdag ook eindelijk een keer een heel weekend :thumbsup:

Maar we zitten nu beetje met het volgende dilemma, we zijn met z'n 4en en hebben de beschikking over een VW up. We zaten te denken om deze vol te mikken met alles wat we meenemen, en dan twee personen met de trein te laten gaan vrijdagochtend. Nu is alleen de vraag, is het een beetje te doen met het ov naar de camping? Of ben je dan nog langer onderweg dan met de auto? Waren wel van plan aardig vroeg te gaan..
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jun 2017 12:46 

Hardtraxx Veteran

Kan ie niet op een of andere manier bewijzen dat ie niet Miwer is? Vind dit strontvervelend worden om te lezen xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jun 2017 12:47 

Hardtraxx Veteran

Die bussen belanden in dezelfde file, alleen hoeven die niet via het parkeerterrein erop dus het laatste stuken rijden ze lekker door. ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jun 2017 12:47 

Kraak... Piep...

Rutgerrrw schreef:
Voor ons ook na twee keer een zaterdag ook eindelijk een keer een heel weekend :thumbsup:

Maar we zitten nu beetje met het volgende dilemma, we zijn met z'n 4en en hebben de beschikking over een VW up. We zaten te denken om deze vol te mikken met alles wat we meenemen, en dan twee personen met de trein te laten gaan vrijdagochtend. Nu is alleen de vraag, is het een beetje te doen met het ov naar de camping? Of ben je dan nog langer onderweg dan met de auto? Waren wel van plan aardig vroeg te gaan..

Ik geloof dat er pendelbussen vanaf station Dronten naar Defqon altijd gaan. Echter is dit op de terugweg een groter probleem omdat je natuurlijk met late tijden zit.

Mijn vriendin kon echter op de zondag in een pendelbus terug die van Walibi naar Harderwijk ging, ik weet alleen niet precies tot hoe laat deze rijdt gezien dit ergens in de middag was. Wellicht Q even een mailtje sturen of er bussen op zondag naar station Dronten gaan.

Als je maandag weg gaat, kun je geloof ik gewoon vanaf walibi met een bus naar Harderwijk. Wellicht ook een pendelbus naar Dronten van Q, dat zou je ze echter moeten vragen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jun 2017 12:48 

Hardtraxx Elite

RoyAPO schreef:
Kan ie niet op een of andere manier bewijzen dat ie niet Miwer is? Vind dit strontvervelend worden om te lezen xd

Anders ik wel, maar mensen geloven me toch niet.

Plaats ik een foto ofzo dan word er vast wel gezegd dat ik die van google gehaald heb ofzo. Ze willen gewoon graag dat ik miwer ben denk ik
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jun 2017 12:51 

Hardtraxx Veteran

heggenschaar schreef:
RoyAPO schreef:

Plaats ik een foto ofzo dan word er vast wel gezegd dat ik die van google gehaald heb ofzo. Ze willen gewoon graag dat ik miwer ben denk ik

Ze vinden je schijt irritant. Rechts boven kan je uitloggen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jun 2017 13:01 

Hardtraxx Addict

Omdat ik er gruwelijk veel zin in heb, en iedereen het leuk vind om lijstjes te lezen mijn/onze planning:

Vrijdag
20:00 – 21:15 - Wildstylez
21:15 – 22:15 - Bass Modulators
22:15 – 23:15 - Coone
23:15– 0:30 - Noisecontrollers
0:30 – 1:00 - Zazafront

Zaterdag

12:00 – 13:00 – Demi Kanon
13:00 – 14:00 – Galaticxx
14:00 – 15:00 – Devin Wild
15:00 – 16:00 – JNXD
16:00 – 17:00 – Power Hour
17:00 – 18:00 – Eten o.i.d.
18:00 – 19:00 – Ecstatic
19:00 – 19:30 – ANDY SVGE [Live]
19:30 – 20:30 – Rebourne
20:30 – 21:30 – Atmozfears
21:30 – 22:00 – Frequencerz
22:00 – 22:30 – Angerfist
22:30 – 23:00 – Endshow
23:00 – 0:00 – Uurtje rond dwalen, of misschien even snel op en neer naar de camping

0:00 – 1:00 – Next Generation Madnezz
1:00 – 2:00 – Phuture Noize

Daarna nog wat drinken op de camping en proberen te pitten.

Zondag
12:00 – 13:00 – Sephyx
13:00 – 14:00 – Óf Re-Style of Josh & Wesz
14:00 – 15:00 – Tuneboy óf een stuk Sub Zero Project
15:00 – 16:00 – Da Tweekaz presents Tweekacore Ft. Darren Styles
16:00 – 17:00 – Audiotricz & Adrenalize
17:00 – 18:00 – Wasted Penguinz
18:00 – 18:30 – Donkey Rollers
18:00 – 19:45 – Theracords Classics
20:00 – 23:00 – Defqon 1 Legends
23:00 - ???? – Zooi op de camping opruimen en terug naar het bourgondische Brabantsche tuffen, maandag weer gewoon stage >.< .

#BanMiwer
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jun 2017 13:03 

Hardtraxx Veteran

Broken Balance schreef:
Rutgerrrw schreef:

Ik geloof dat er pendelbussen vanaf station Dronten naar Defqon altijd gaan. Echter is dit op de terugweg een groter probleem omdat je natuurlijk met late tijden zit.

Mijn vriendin kon echter op de zondag in een pendelbus terug die van Walibi naar Harderwijk ging, ik weet alleen niet precies tot hoe laat deze rijdt gezien dit ergens in de middag was. Wellicht Q even een mailtje sturen of er bussen op zondag naar station Dronten gaan.

Als je maandag weg gaat, kun je geloof ik gewoon vanaf walibi met een bus naar Harderwijk. Wellicht ook een pendelbus naar Dronten van Q, dat zou je ze echter moeten vragen.

Staat gewoon netjes in de all you need to know...

De pendelbussen vertrekken op zondag tussen 18:00 en 22:00 en op maandag tussen 09:00 en 14:00 vanaf het Defqon.1 terrein.

En op de heenweg ben je met de pendelbus een heel stuk eerder binnen dan met de auto ja. Onze groep vorig jaar was de helft met de trein, en de andere helft met de auto. De trein-groep heeft binnen nog een uur staan wachten op de auto-groep...
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jun 2017 13:08 

Hardtraxx Veteran

heggenschaar schreef:
RoyAPO schreef:

Foto met een heggenschaar maken en een timestamp
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jun 2017 13:18 

Hardtraxxer

Trajanusch schreef:
tommeh schreef:
Maf dat hier niemand naar Regain gaat, toch wel een van mn favo artiesten dit moment

Komt omdat hij b2b met Rebelion staat, dat is voor mij ook de reden om hem te skippen.

Mja dit heb ik ook eigenlijk.. wil Regain graag zien, maar het feit dat hij samen met Rebelion draait houdt me enigszins tegen. Anderzijds is het wel mijn bedoeling om naar Degos & Re-Done te gaan, dus daar blijven hangen is wel een makkelijke optie.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jun 2017 13:25 

Hardtraxx Elite

Stoux schreef:
Trajanusch schreef:
tommeh schreef:
Maf dat hier niemand naar Regain gaat, toch wel een van mn favo artiesten dit moment

Komt omdat hij b2b met Rebelion staat, dat is voor mij ook de reden om hem te skippen.

Mja dit heb ik ook eigenlijk.. wil Regain graag zien, maar het feit dat hij samen met Rebelion draait houdt me enigszins tegen. Anderzijds is het wel mijn bedoeling om naar Degos & Re-Done te gaan, dus daar blijven hangen is wel een makkelijke optie.

En de mannen staan natuurlijk ook tegelijk met B-front / Donkey Rollers / N-Vitral en Endymion (GOLD) ik moet echt een moeilijke knoop gaan door hakken :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jun 2017 13:26 

Hardtraxx Addict

Bij twijfel, altijd EEENNNNNDDDDDYYYYYYYMIIIIIIIIIOOOOOOONGGGGGG
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jun 2017 13:29 

Hardtraxx Veteran

SkiggyRapz18 schreef:

En de mannen staan natuurlijk ook tegelijk met B-front / Donkey Rollers / N-Vitral en Endymion (GOLD) ik moet echt door hakken :P
flauw
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jun 2017 13:32 

Hardtraxxer

Steffnov schreef:

Nog meer confirmed dan Headhunterz op de zondag! :lol:

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jun 2017 13:35 

Hardtraxx Elite

Soundmasher schreef:
Steffnov schreef:

Afbeelding

:lol: :lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jun 2017 13:37 

Hardtraxx Veteran

:lol: :lol:

Hardtraxx Veteran

Soundmasher schreef:
Steffnov schreef:

Afbeelding

:lol:

Hardtraxx Veteran

Ook een beetje lopen puzzelen met de timetable. Vind het allemaal beetje onhandig schuiven en wordt er heel autistisch van.

Vrijdag:
Blue, met uitstapje naar eDUB.

Zaterdag:
11:00 - 12:00 Tartaros
12:00 - 12:30 Phuture Noize
12:30 - 13:30 Sound Rush
13:30 - 16:00 Rond lopen
16:00 - 17:00 Clockartz
17:00 - 18:00 Psyko Punkz
18:00 - 22:00 Magenta
22:00 - 23:00 Mind Dimension

Zondag:
11:00 - 12:00 Terror Sitdown
12:00 - 12:30 Tatanka
12:30 - 13:45 Delete
13:45 - 14:00 Josh & Wesz / Geck-o
14:00 - 15:00 Tuneboy / Geck-o
15:00 - 16:00 Tweekacore
16:00 - 17:00 Promo & Catscan
17:00 - 18:00 Tatanka
18:00 - 18:30 Donkey Rollers
18:30 - 19:45 TCC

20:00 - 23:00 Defqon legends

Wat mij heel erg opvalt is hoe weinig ik echt wil zien op de zaterdag. Maar het zal sowieso wel feest worden. :clap:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jun 2017 13:38 

Hardtraxxer

Wauw :lol:

Hardtraxxer

Man man man :lol: :lol: :lol:

Hardtraxx Veteran

Soundmasher schreef:
Steffnov schreef: