Nice, vind dat altijd wel leuk.wrote:Aeros & Blackburn, niiice!wrote:Bmbsqd (wie of wat dat ook mag zijn) zal vrijdag op de truck staan die over de camping rijd.
Bron: instagram
Who was there
Nobody has said they're going yet.
Related topics
Active topics in Feesten
Moderators
Pff echt niet blij met deze timetable zeg
Zal met mijn vriendengroep toch voornamelijk op de Main te vinden zijn, maar de volgorde is daar toch zo onlogisch als wat...
Zou graag TNT en Sound Rush willen zien, maar die staan zo vroeg dat ik er waarschijnlijk nog niet ben, en om vanaf 19.00 nog naar Da Tweekaz te luisteren word ik ook niet echt vrolijk van. Wel vet dat Atmozfears een keer wat later staat, hopelijk draait ie dan wat meer van zijn hardere platen!
Ook zo jammer dat ze die line-ups tegenwoordig zo vol moeten zetten dat je van die setjes van 45 of zelfs 30 (!!) minuten krijgt zoals Act of Rage. Haal er gewoon 1 of 2 acts van af en geef gewoon sets van 75 of 90 minuten aan bepaalde artiesten!
Maar hoe dan ook wel van plan om me meer dan goed te vermaken
Hopelijk krijg ik wat vrienden mee om eens wat uitstapjes te maken, zou anders Ran-D, Prefix & Density, NSCLT en ANDY SVGE ook graag zien!
Zal met mijn vriendengroep toch voornamelijk op de Main te vinden zijn, maar de volgorde is daar toch zo onlogisch als wat...
Zou graag TNT en Sound Rush willen zien, maar die staan zo vroeg dat ik er waarschijnlijk nog niet ben, en om vanaf 19.00 nog naar Da Tweekaz te luisteren word ik ook niet echt vrolijk van. Wel vet dat Atmozfears een keer wat later staat, hopelijk draait ie dan wat meer van zijn hardere platen!
Ook zo jammer dat ze die line-ups tegenwoordig zo vol moeten zetten dat je van die setjes van 45 of zelfs 30 (!!) minuten krijgt zoals Act of Rage. Haal er gewoon 1 of 2 acts van af en geef gewoon sets van 75 of 90 minuten aan bepaalde artiesten!
Maar hoe dan ook wel van plan om me meer dan goed te vermaken
Hopelijk krijg ik wat vrienden mee om eens wat uitstapjes te maken, zou anders Ran-D, Prefix & Density, NSCLT en ANDY SVGE ook graag zien!
-
SHardtraxxer
- 878 posts member since 2011
- last seen Dec 2024
PN zo vroeg op de zaterdag, B-Front tegelijk met Tatanka en Donkey Rollers op de zondag... Q-Dance, waaaaarom? 
Gewoon dezelfde timetable dus. Well chill dat Blue, UV en Magenta allemaal bij elkaar zitten. Af en toe even lekker lopen naar Gold en Red, prima te doen
Nog steeds balen van die overlap bij B-Front en DR. Keuzes keuzes 
Vorig jaar draaide Prefix & Density om 11.45 op de indigo en toen was t best druk daar voor het tijdstip en de artiest. Phuture Noize draait om 12 en is best populair. Denk niet dat de blue half leeg is ofzo.wrote:Echt hoor. Wat een stelletje mongolen ook bij Q-dance. Zet je Adaro, die het afgelopen jaar werkelijkwaar NIKS gepresteerd heeft prime time tussen 17:30 en 18:30 in de blue, terwijl je Phuture Noize, die een topjaar achter de rug heeft en daarom wat mij betreft een overvolle tent verdient, zo vroeg op de dag![]()
Je kunt echt weer aan alles merken dat Defqon.1 vooral een feestje is voor de buitenlanders
Hij staat er wel 2x he. Zowel vroeg in de middag als primetime op de after. Zijn weinig andere artiesten die er 2x staan, dus onterecht wil ik 't niet noemen.wrote:Echt hoor. Wat een stelletje mongolen ook bij Q-dance. Zet je Adaro, die het afgelopen jaar werkelijkwaar NIKS gepresteerd heeft prime time tussen 17:30 en 18:30 in de blue, terwijl je Phuture Noize, die een topjaar achter de rug heeft en daarom wat mij betreft een overvolle tent verdient, zo vroeg op de dag![]()
Je kunt echt weer aan alles merken dat Defqon.1 vooral een feestje is voor de buitenlanders
Top trouwens dat Wildstylez en Noisecontrollers 75 minuten krijgen op de pre-party.
Hopelijk ook wat meer oudere platen tussendoor dan
Hopelijk ook wat meer oudere platen tussendoor dan
-
A
Kwartier P1
-
SHardtraxxer
- 811 posts member since 2015
- last seen May 2025
Wat zit iedereen nu te zeuren over dat PN zo vroeg staat? Hij draait ook op de afterparty
Of gaan degenen die daarover zeuren geen weekend ofzo?
Ik vind het op deze manier wel een lekkere binnenkomer. De dag meteen goed beginnen. Hopelijk wel op tijd binnen maar dat moet goed komen als ik om 9 uur vertrek uit Heerhugowaard (hoop ik)
-
HHardtraxx Elite
- 2591 posts member since 2017
- last seen 1 hour ago
Kan je nog vies tegen vallen met de files.wrote:Ik vind het op deze manier wel een lekkere binnenkomer. De dag meteen goed beginnen. Hopelijk wel op tijd binnen maar dat moet goed komen als ik om 9 uur vertrek uit Heerhugowaard (hoop ik)
Gaan echt zoveel mensen al zo vroeg heen? Het lijkt me dat de meerderheid geen zin heeft om zo vroeg op te staan. Maarja volgens maps moet ik er dan 10:30 zijn. Lijkt me dat 1,5 uur wel genoeg speling moet zijn
Ik hoop het in elk geval! Ik kan nu al stressen over of ik het zelf überhaupt ga redden... Munten halen, biertjes kopen, toiletbezoekje. Meestal duurt dat allemaal langer dan je denkt. Denk ook niet dat de tent half leeg is, maar zeker niet zo vol als zou moeten wat mij betreft.wrote:Vorig jaar draaide Prefix & Density om 11.45 op de indigo en toen was t best druk daar voor het tijdstip en de artiest. Phuture Noize draait om 12 en is best populair. Denk niet dat de blue half leeg is ofzo.wrote:Echt hoor. Wat een stelletje mongolen ook bij Q-dance. Zet je Adaro, die het afgelopen jaar werkelijkwaar NIKS gepresteerd heeft prime time tussen 17:30 en 18:30 in de blue, terwijl je Phuture Noize, die een topjaar achter de rug heeft en daarom wat mij betreft een overvolle tent verdient, zo vroeg op de dag![]()
True, true. Maar alsnog is het voor mensen die geen weekend gaan wel een beetje een knullige tijd.wrote:Hij staat er wel 2x he. Zowel vroeg in de middag als primetime op de after. Zijn weinig andere artiesten die er 2x staan, dus onterecht wil ik 't niet noemen.wrote:Echt hoor. Wat een stelletje mongolen ook bij Q-dance. Zet je Adaro, die het afgelopen jaar werkelijkwaar NIKS gepresteerd heeft prime time tussen 17:30 en 18:30 in de blue, terwijl je Phuture Noize, die een topjaar achter de rug heeft en daarom wat mij betreft een overvolle tent verdient, zo vroeg op de dag![]()
Wat gebruiken jullie allemaal wel niet dat je dat volhoudtwrote:Wat zit iedereen nu te zeuren over dat PN zo vroeg staat? Hij draait ook op de afterparty![]()
-
SHardtraxxer
- 557 posts member since 2016
- last seen 14 hours ago
Meters aan pepwrote:Wat gebruiken jullie allemaal wel niet dat je dat volhoudtwrote:Wat zit iedereen nu te zeuren over dat PN zo vroeg staat? Hij draait ook op de afterparty![]()
Of gaan degenen die daarover zeuren geen weekend ofzo?Ik ben echt kapoet na zo'n dag.
Die timetable op de website ziet er echt net zo onoverzichtelijk uit als de line-up (ook wel enigszins logisch, maar goed). Die app werkt ook matig, is vooral heel irritant dat je niet kan uitzoomen bij de timetable, nu zie je slechts 4 stages tegelijkertijd en dat is nou ook niet overzichtelijk.
Last edited by Sjaakie P on , edited 1 time in total.
-
SHardtraxxer
- last seen May 2025
Nikswrote:Wat gebruiken jullie allemaal wel niet dat je dat volhoudtIk ben echt kapoet na zo'n dag.
-
HHardtraxx Elite
- 2591 posts member since 2017
- last seen 1 hour ago
Een zeer groot deel is er meestal wel bij het begin. Ander half uur file kan rustig voorkomenwrote:Gaan echt zoveel mensen al zo vroeg heen? Het lijkt me dat de meerderheid geen zin heeft om zo vroeg op te staan. Maarja volgens maps moet ik er dan 10:30 zijn. Lijkt me dat 1,5 uur wel genoeg speling moet zijn
Bijpakken doet wonderen hoorwrote:Ik hoop het in elk geval! Ik kan nu al stressen over of ik het zelf überhaupt ga redden... Munten halen, biertjes kopen, toiletbezoekje. Meestal duurt dat allemaal langer dan je denkt. Denk ook niet dat de tent half leeg is, maar zeker niet zo vol als zou moeten wat mij betreft.wrote:Vorig jaar draaide Prefix & Density om 11.45 op de indigo en toen was t best druk daar voor het tijdstip en de artiest. Phuture Noize draait om 12 en is best populair. Denk niet dat de blue half leeg is ofzo.wrote:Echt hoor. Wat een stelletje mongolen ook bij Q-dance. Zet je Adaro, die het afgelopen jaar werkelijkwaar NIKS gepresteerd heeft prime time tussen 17:30 en 18:30 in de blue, terwijl je Phuture Noize, die een topjaar achter de rug heeft en daarom wat mij betreft een overvolle tent verdient, zo vroeg op de dag![]()
True, true. Maar alsnog is het voor mensen die geen weekend gaan wel een beetje een knullige tijd.wrote:Hij staat er wel 2x he. Zowel vroeg in de middag als primetime op de after. Zijn weinig andere artiesten die er 2x staan, dus onterecht wil ik 't niet noemen.wrote:Echt hoor. Wat een stelletje mongolen ook bij Q-dance. Zet je Adaro, die het afgelopen jaar werkelijkwaar NIKS gepresteerd heeft prime time tussen 17:30 en 18:30 in de blue, terwijl je Phuture Noize, die een topjaar achter de rug heeft en daarom wat mij betreft een overvolle tent verdient, zo vroeg op de dag![]()
Wat gebruiken jullie allemaal wel niet dat je dat volhoudtwrote:Wat zit iedereen nu te zeuren over dat PN zo vroeg staat? Hij draait ook op de afterparty![]()
Of gaan degenen die daarover zeuren geen weekend ofzo?Ik ben echt kapoet na zo'n dag.
Al die spichtige koppies op de after haha, heerlijk!
-
SHardtraxxer
- last seen May 2025
HYPE!
View on Facebook
View on Facebook
ik snap het nietwrote:HYPE!
View on Facebook
Misschien gaat zijn nieuwe album wel gewoon flatline heten 
-
PHardtraxx Veteran
- 13099 posts member since 2015
- last seen Jan 2025
Waarom zou hij z'n nieuwe album promoten dmv een fake evenement met coordinaten naar het Defqon terrein
Ik denk dat dat Flatline gedoe puur en alleen op z'n Legends set op Defqon slaat.
-
SHardtraxxer
- last seen May 2025
Haha was niet serieuswrote:ik snap het nietwrote:HYPE!
View on Facebook
Vond het gewoon typisch dat hij weer zoiets vaags de wereld in brengt
Gotta love headie right. Ik mag die man wel voor dit soort fratsen, zolang het terechte hype is dat ie veroorzaakt.wrote:Haha was niet serieuswrote:ik snap het nietwrote:HYPE!
View on Facebook![]()
Vond het gewoon typisch dat hij weer zoiets vaags de wereld in brengt
-
SHardtraxxer
- last seen May 2025
Jepwrote:Gotta love headie right. Ik mag die man wel voor dit soort fratsen, zolang het terechte hype is dat ie veroorzaakt.
Is het veranderen van een avatar op Facebook naar een nietszeggend filmpje van een lijn, niet teveel moeite voor een optreden op Defqon? Hij trad vorig jaar ook al op dus ik snap niet waarom hij deze hype alleen zou creeeren voor een optreden. Ja het is heady en het is speciaal dat ie op Defqon staat maar ik denk gewoon ook dat hij met een album komtwrote:Waarom zou hij z'n nieuwe album promoten dmv een fake evenement met coordinaten naar het Defqon terreinIk denk dat dat Flatline gedoe puur en alleen op z'n Legends set op Defqon slaat.
Daarnaast heeft hij ook niet-hardstyle fans dus die zullen nu wel denken wtf