Who was there

Nobody yet
Nobody has said they're going yet.

Active topics in Feesten

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 39 minutes ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 19 hours ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 16 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 7 days ago
Poster: Defqon.1 Weekend Festival 2017
Past

Defqon.1 Weekend Festival 2017

Price
Zaterdag: €79,- excl.
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
Hardtraxx Veteran
8198 posts member since 2014
MrMagno wrote:
heggenschaar wrote:Bmbsqd (wie of wat dat ook mag zijn) zal vrijdag op de truck staan die over de camping rijd.

Bron: instagram
Aeros & Blackburn, niiice! :worship:
Nice, vind dat altijd wel leuk. :)
Hardtraxx Elite
2714 posts member since 2008
last seen 18 days ago
Pff echt niet blij met deze timetable zeg :thumbdown:
Zal met mijn vriendengroep toch voornamelijk op de Main te vinden zijn, maar de volgorde is daar toch zo onlogisch als wat...
Zou graag TNT en Sound Rush willen zien, maar die staan zo vroeg dat ik er waarschijnlijk nog niet ben, en om vanaf 19.00 nog naar Da Tweekaz te luisteren word ik ook niet echt vrolijk van. Wel vet dat Atmozfears een keer wat later staat, hopelijk draait ie dan wat meer van zijn hardere platen!

Ook zo jammer dat ze die line-ups tegenwoordig zo vol moeten zetten dat je van die setjes van 45 of zelfs 30 (!!) minuten krijgt zoals Act of Rage. Haal er gewoon 1 of 2 acts van af en geef gewoon sets van 75 of 90 minuten aan bepaalde artiesten! :mad:

Maar hoe dan ook wel van plan om me meer dan goed te vermaken :P
Hopelijk krijg ik wat vrienden mee om eens wat uitstapjes te maken, zou anders Ran-D, Prefix & Density, NSCLT en ANDY SVGE ook graag zien!
S
Hardtraxxer
878 posts member since 2011
last seen Dec 2024
PN zo vroeg op de zaterdag, B-Front tegelijk met Tatanka en Donkey Rollers op de zondag... Q-Dance, waaaaarom? :cry:
Bierkoning
25324 posts member since 2010
last seen Aug 2026
Gewoon dezelfde timetable dus. Well chill dat Blue, UV en Magenta allemaal bij elkaar zitten. Af en toe even lekker lopen naar Gold en Red, prima te doen :D Nog steeds balen van die overlap bij B-Front en DR. Keuzes keuzes :(
Hardtraxx Veteran
3570 posts member since 2015
last seen Feb 2023
Sarabande wrote:Echt hoor. Wat een stelletje mongolen ook bij Q-dance. Zet je Adaro, die het afgelopen jaar werkelijkwaar NIKS gepresteerd heeft prime time tussen 17:30 en 18:30 in de blue, terwijl je Phuture Noize, die een topjaar achter de rug heeft en daarom wat mij betreft een overvolle tent verdient, zo vroeg op de dag :cry:

Je kunt echt weer aan alles merken dat Defqon.1 vooral een feestje is voor de buitenlanders :thumbdown:
Vorig jaar draaide Prefix & Density om 11.45 op de indigo en toen was t best druk daar voor het tijdstip en de artiest. Phuture Noize draait om 12 en is best populair. Denk niet dat de blue half leeg is ofzo.
Hardtraxxer
495 posts member since 2015
last seen Nov 2019
Sarabande wrote:Echt hoor. Wat een stelletje mongolen ook bij Q-dance. Zet je Adaro, die het afgelopen jaar werkelijkwaar NIKS gepresteerd heeft prime time tussen 17:30 en 18:30 in de blue, terwijl je Phuture Noize, die een topjaar achter de rug heeft en daarom wat mij betreft een overvolle tent verdient, zo vroeg op de dag :cry:

Je kunt echt weer aan alles merken dat Defqon.1 vooral een feestje is voor de buitenlanders :thumbdown:
Hij staat er wel 2x he. Zowel vroeg in de middag als primetime op de after. Zijn weinig andere artiesten die er 2x staan, dus onterecht wil ik 't niet noemen.
Hardtraxx Veteran
4489 posts member since 2016
last seen 25 days ago
Top trouwens dat Wildstylez en Noisecontrollers 75 minuten krijgen op de pre-party.
Hopelijk ook wat meer oudere platen tussendoor dan :thumbsup:
A
Kwartier P1
S
Hardtraxxer
811 posts member since 2015
last seen May 2025
Wat zit iedereen nu te zeuren over dat PN zo vroeg staat? Hij draait ook op de afterparty xd
Of gaan degenen die daarover zeuren geen weekend ofzo?
Hardtraxx Veteran
4670 posts member since 2015
last seen Jan 2022
Ik vind het op deze manier wel een lekkere binnenkomer. De dag meteen goed beginnen. Hopelijk wel op tijd binnen maar dat moet goed komen als ik om 9 uur vertrek uit Heerhugowaard (hoop ik)
H
Hardtraxx Elite
2591 posts member since 2017
last seen 1 hour ago
RoyAPO wrote:Ik vind het op deze manier wel een lekkere binnenkomer. De dag meteen goed beginnen. Hopelijk wel op tijd binnen maar dat moet goed komen als ik om 9 uur vertrek uit Heerhugowaard (hoop ik)
Kan je nog vies tegen vallen met de files.
Hardtraxx Veteran
last seen Jan 2022
Gaan echt zoveel mensen al zo vroeg heen? Het lijkt me dat de meerderheid geen zin heeft om zo vroeg op te staan. Maarja volgens maps moet ik er dan 10:30 zijn. Lijkt me dat 1,5 uur wel genoeg speling moet zijn
Hardtraxx Addict
1860 posts member since 2016
last seen Jun 2025
TSFH wrote:
Vorig jaar draaide Prefix & Density om 11.45 op de indigo en toen was t best druk daar voor het tijdstip en de artiest. Phuture Noize draait om 12 en is best populair. Denk niet dat de blue half leeg is ofzo.
Ik hoop het in elk geval! Ik kan nu al stressen over of ik het zelf überhaupt ga redden... Munten halen, biertjes kopen, toiletbezoekje. Meestal duurt dat allemaal langer dan je denkt. Denk ook niet dat de tent half leeg is, maar zeker niet zo vol als zou moeten wat mij betreft.
Naad wrote:
Hij staat er wel 2x he. Zowel vroeg in de middag als primetime op de after. Zijn weinig andere artiesten die er 2x staan, dus onterecht wil ik 't niet noemen.
True, true. Maar alsnog is het voor mensen die geen weekend gaan wel een beetje een knullige tijd.
ShatterDJ wrote:Wat zit iedereen nu te zeuren over dat PN zo vroeg staat? Hij draait ook op de afterparty xd
Wat gebruiken jullie allemaal wel niet dat je dat volhoudt xd Ik ben echt kapoet na zo'n dag.
S
Hardtraxxer
557 posts member since 2016
last seen 14 hours ago
Sarabande wrote:
ShatterDJ wrote:Wat zit iedereen nu te zeuren over dat PN zo vroeg staat? Hij draait ook op de afterparty xd
Wat gebruiken jullie allemaal wel niet dat je dat volhoudt xd Ik ben echt kapoet na zo'n dag.
Meters aan pep

Die timetable op de website ziet er echt net zo onoverzichtelijk uit als de line-up (ook wel enigszins logisch, maar goed). Die app werkt ook matig, is vooral heel irritant dat je niet kan uitzoomen bij de timetable, nu zie je slechts 4 stages tegelijkertijd en dat is nou ook niet overzichtelijk.
Last edited by Sjaakie P on , edited 1 time in total.
S
Hardtraxxer
last seen May 2025
Sarabande wrote:Wat gebruiken jullie allemaal wel niet dat je dat volhoudt xd Ik ben echt kapoet na zo'n dag.
Niks ^^ Ik ben dan ook niet helemaal top fit meer, maar dat moet nog wel kunnen
H
Hardtraxx Elite
2591 posts member since 2017
last seen 1 hour ago
RoyAPO wrote:Gaan echt zoveel mensen al zo vroeg heen? Het lijkt me dat de meerderheid geen zin heeft om zo vroeg op te staan. Maarja volgens maps moet ik er dan 10:30 zijn. Lijkt me dat 1,5 uur wel genoeg speling moet zijn
Een zeer groot deel is er meestal wel bij het begin. Ander half uur file kan rustig voorkomen
Hardtraxx Addict
1048 posts member since 2013
last seen Mar 2026
Sarabande wrote:
TSFH wrote:
Ik hoop het in elk geval! Ik kan nu al stressen over of ik het zelf überhaupt ga redden... Munten halen, biertjes kopen, toiletbezoekje. Meestal duurt dat allemaal langer dan je denkt. Denk ook niet dat de tent half leeg is, maar zeker niet zo vol als zou moeten wat mij betreft.
Naad wrote:
True, true. Maar alsnog is het voor mensen die geen weekend gaan wel een beetje een knullige tijd.
Bijpakken doet wonderen hoor :lol:
Al die spichtige koppies op de after haha, heerlijk!
S
Hardtraxxer
last seen May 2025
HYPE!
View on Facebook
Hardtraxx Veteran
6005 posts member since 2017
last seen 4 days ago
ShatterDJ wrote:HYPE!
View on Facebook
ik snap het niet
Hardtraxx Veteran
last seen Jan 2022
Misschien gaat zijn nieuwe album wel gewoon flatline heten ^^
P
Hardtraxx Veteran
13099 posts member since 2015
last seen Jan 2025
Waarom zou hij z'n nieuwe album promoten dmv een fake evenement met coordinaten naar het Defqon terrein -.- Ik denk dat dat Flatline gedoe puur en alleen op z'n Legends set op Defqon slaat.
S
Hardtraxxer
last seen May 2025
makrooy wrote:
View on Facebook
ik snap het niet
Haha was niet serieus :P
Vond het gewoon typisch dat hij weer zoiets vaags de wereld in brengt
Hardtraxx Veteran
6005 posts member since 2017
last seen 4 days ago
ShatterDJ wrote:
makrooy wrote:
View on Facebook
ik snap het niet
Haha was niet serieus :P
Vond het gewoon typisch dat hij weer zoiets vaags de wereld in brengt
Gotta love headie right. Ik mag die man wel voor dit soort fratsen, zolang het terechte hype is dat ie veroorzaakt.
S
Hardtraxxer
last seen May 2025
makrooy wrote:Gotta love headie right. Ik mag die man wel voor dit soort fratsen, zolang het terechte hype is dat ie veroorzaakt.
Jep
Hardtraxx Veteran
last seen Jan 2022
OutsideSpacer wrote:Waarom zou hij z'n nieuwe album promoten dmv een fake evenement met coordinaten naar het Defqon terrein -.- Ik denk dat dat Flatline gedoe puur en alleen op z'n Legends set op Defqon slaat.
Is het veranderen van een avatar op Facebook naar een nietszeggend filmpje van een lijn, niet teveel moeite voor een optreden op Defqon? Hij trad vorig jaar ook al op dus ik snap niet waarom hij deze hype alleen zou creeeren voor een optreden. Ja het is heady en het is speciaal dat ie op Defqon staat maar ik denk gewoon ook dat hij met een album komt
Daarnaast heeft hij ook niet-hardstyle fans dus die zullen nu wel denken wtf