Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 114, 115, 116, 117, 118, 119, 120 ... 186  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jun 2017 17:24 

Hardtraxx Veteran

MrMagno schreef:
heggenschaar schreef:
Bmbsqd (wie of wat dat ook mag zijn) zal vrijdag op de truck staan die over de camping rijd.

Bron: instagram

Aeros & Blackburn, niiice! :worship:

Nice, vind dat altijd wel leuk. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jun 2017 17:45 

Hardtraxx Elite

Pff echt niet blij met deze timetable zeg :thumbdown:
Zal met mijn vriendengroep toch voornamelijk op de Main te vinden zijn, maar de volgorde is daar toch zo onlogisch als wat...
Zou graag TNT en Sound Rush willen zien, maar die staan zo vroeg dat ik er waarschijnlijk nog niet ben, en om vanaf 19.00 nog naar Da Tweekaz te luisteren word ik ook niet echt vrolijk van. Wel vet dat Atmozfears een keer wat later staat, hopelijk draait ie dan wat meer van zijn hardere platen!

Ook zo jammer dat ze die line-ups tegenwoordig zo vol moeten zetten dat je van die setjes van 45 of zelfs 30 (!!) minuten krijgt zoals Act of Rage. Haal er gewoon 1 of 2 acts van af en geef gewoon sets van 75 of 90 minuten aan bepaalde artiesten! :mad:

Maar hoe dan ook wel van plan om me meer dan goed te vermaken :P
Hopelijk krijg ik wat vrienden mee om eens wat uitstapjes te maken, zou anders Ran-D, Prefix & Density, NSCLT en ANDY SVGE ook graag zien!
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jun 2017 18:01 

Hardtraxxer

PN zo vroeg op de zaterdag, B-Front tegelijk met Tatanka en Donkey Rollers op de zondag... Q-Dance, waaaaarom? :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jun 2017 18:07 

Bierkoning

Gewoon dezelfde timetable dus. Well chill dat Blue, UV en Magenta allemaal bij elkaar zitten. Af en toe even lekker lopen naar Gold en Red, prima te doen :D Nog steeds balen van die overlap bij B-Front en DR. Keuzes keuzes :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jun 2017 18:22 

Hardtraxx Veteran

Sarabande schreef:
Echt hoor. Wat een stelletje mongolen ook bij Q-dance. Zet je Adaro, die het afgelopen jaar werkelijkwaar NIKS gepresteerd heeft prime time tussen 17:30 en 18:30 in de blue, terwijl je Phuture Noize, die een topjaar achter de rug heeft en daarom wat mij betreft een overvolle tent verdient, zo vroeg op de dag :cry:

Je kunt echt weer aan alles merken dat Defqon.1 vooral een feestje is voor de buitenlanders :thumbdown:

Vorig jaar draaide Prefix & Density om 11.45 op de indigo en toen was t best druk daar voor het tijdstip en de artiest. Phuture Noize draait om 12 en is best populair. Denk niet dat de blue half leeg is ofzo.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jun 2017 18:29 

Hardtraxxer

Sarabande schreef:
Echt hoor. Wat een stelletje mongolen ook bij Q-dance. Zet je Adaro, die het afgelopen jaar werkelijkwaar NIKS gepresteerd heeft prime time tussen 17:30 en 18:30 in de blue, terwijl je Phuture Noize, die een topjaar achter de rug heeft en daarom wat mij betreft een overvolle tent verdient, zo vroeg op de dag :cry:

Je kunt echt weer aan alles merken dat Defqon.1 vooral een feestje is voor de buitenlanders :thumbdown:

Hij staat er wel 2x he. Zowel vroeg in de middag als primetime op de after. Zijn weinig andere artiesten die er 2x staan, dus onterecht wil ik 't niet noemen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jun 2017 18:46 

Hardtraxx Veteran

Top trouwens dat Wildstylez en Noisecontrollers 75 minuten krijgen op de pre-party.
Hopelijk ook wat meer oudere platen tussendoor dan :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jun 2017 18:47 

Kwartier P1
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jun 2017 19:31 

Hardtraxxer

Wat zit iedereen nu te zeuren over dat PN zo vroeg staat? Hij draait ook op de afterparty xd
Of gaan degenen die daarover zeuren geen weekend ofzo?
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jun 2017 19:37 

Hardtraxx Veteran

Ik vind het op deze manier wel een lekkere binnenkomer. De dag meteen goed beginnen. Hopelijk wel op tijd binnen maar dat moet goed komen als ik om 9 uur vertrek uit Heerhugowaard (hoop ik)
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jun 2017 19:37 

Hardtraxx Elite

RoyAPO schreef:
Ik vind het op deze manier wel een lekkere binnenkomer. De dag meteen goed beginnen. Hopelijk wel op tijd binnen maar dat moet goed komen als ik om 9 uur vertrek uit Heerhugowaard (hoop ik)

Kan je nog vies tegen vallen met de files.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jun 2017 19:41 

Hardtraxx Veteran

Gaan echt zoveel mensen al zo vroeg heen? Het lijkt me dat de meerderheid geen zin heeft om zo vroeg op te staan. Maarja volgens maps moet ik er dan 10:30 zijn. Lijkt me dat 1,5 uur wel genoeg speling moet zijn
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jun 2017 19:48 

Hardtraxx Addict

TSFH schreef:
Sarabande schreef:

Vorig jaar draaide Prefix & Density om 11.45 op de indigo en toen was t best druk daar voor het tijdstip en de artiest. Phuture Noize draait om 12 en is best populair. Denk niet dat de blue half leeg is ofzo.

Ik hoop het in elk geval! Ik kan nu al stressen over of ik het zelf überhaupt ga redden... Munten halen, biertjes kopen, toiletbezoekje. Meestal duurt dat allemaal langer dan je denkt. Denk ook niet dat de tent half leeg is, maar zeker niet zo vol als zou moeten wat mij betreft.

Naad schreef:
Sarabande schreef:

Hij staat er wel 2x he. Zowel vroeg in de middag als primetime op de after. Zijn weinig andere artiesten die er 2x staan, dus onterecht wil ik 't niet noemen.

True, true. Maar alsnog is het voor mensen die geen weekend gaan wel een beetje een knullige tijd.

ShatterDJ schreef:
Wat zit iedereen nu te zeuren over dat PN zo vroeg staat? Hij draait ook op de afterparty xd

Wat gebruiken jullie allemaal wel niet dat je dat volhoudt xd Ik ben echt kapoet na zo'n dag.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jun 2017 19:52 

Hardtraxxer

Sarabande schreef:
ShatterDJ schreef:

Wat gebruiken jullie allemaal wel niet dat je dat volhoudt xd Ik ben echt kapoet na zo'n dag.

Meters aan pep

Die timetable op de website ziet er echt net zo onoverzichtelijk uit als de line-up (ook wel enigszins logisch, maar goed). Die app werkt ook matig, is vooral heel irritant dat je niet kan uitzoomen bij de timetable, nu zie je slechts 4 stages tegelijkertijd en dat is nou ook niet overzichtelijk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jun 2017 19:52 

Hardtraxxer

Sarabande schreef:

Niks ^^ Ik ben dan ook niet helemaal top fit meer, maar dat moet nog wel kunnen
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jun 2017 19:59 

Hardtraxx Elite

RoyAPO schreef:
Gaan echt zoveel mensen al zo vroeg heen? Het lijkt me dat de meerderheid geen zin heeft om zo vroeg op te staan. Maarja volgens maps moet ik er dan 10:30 zijn. Lijkt me dat 1,5 uur wel genoeg speling moet zijn

Een zeer groot deel is er meestal wel bij het begin. Ander half uur file kan rustig voorkomen
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jun 2017 20:05 

Hardtraxx Addict

Sarabande schreef:
TSFH schreef:
Sarabande schreef:

Ik hoop het in elk geval! Ik kan nu al stressen over of ik het zelf überhaupt ga redden... Munten halen, biertjes kopen, toiletbezoekje. Meestal duurt dat allemaal langer dan je denkt. Denk ook niet dat de tent half leeg is, maar zeker niet zo vol als zou moeten wat mij betreft.

Naad schreef:
Sarabande schreef:

True, true. Maar alsnog is het voor mensen die geen weekend gaan wel een beetje een knullige tijd.

ShatterDJ schreef:

Bijpakken doet wonderen hoor :lol:
Al die spichtige koppies op de after haha, heerlijk!
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jun 2017 20:07 

Hardtraxxer

HYPE!
https://www.facebook.com/Headhunterz/vi ... 920992019/
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jun 2017 20:11 

Hardtraxx Veteran

ShatterDJ schreef:

ik snap het niet
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jun 2017 20:14 

Hardtraxx Veteran

Misschien gaat zijn nieuwe album wel gewoon flatline heten ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jun 2017 20:15 

Hardtraxx Veteran

Waarom zou hij z'n nieuwe album promoten dmv een fake evenement met coordinaten naar het Defqon terrein -.- Ik denk dat dat Flatline gedoe puur en alleen op z'n Legends set op Defqon slaat.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jun 2017 20:20 

Hardtraxxer

makrooy schreef:
ShatterDJ schreef:

ik snap het niet

Haha was niet serieus :P
Vond het gewoon typisch dat hij weer zoiets vaags de wereld in brengt
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jun 2017 20:21 

Hardtraxx Veteran

ShatterDJ schreef:
makrooy schreef:
ShatterDJ schreef:

ik snap het niet

Haha was niet serieus :P
Vond het gewoon typisch dat hij weer zoiets vaags de wereld in brengt

Gotta love headie right. Ik mag die man wel voor dit soort fratsen, zolang het terechte hype is dat ie veroorzaakt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jun 2017 20:22 

Hardtraxxer

makrooy schreef:
Gotta love headie right. Ik mag die man wel voor dit soort fratsen, zolang het terechte hype is dat ie veroorzaakt.

Jep
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jun 2017 20:24 

Hardtraxx Veteran

OutsideSpacer schreef:
Waarom zou hij z'n nieuwe album promoten dmv een fake evenement met coordinaten naar het Defqon terrein -.- Ik denk dat dat Flatline gedoe puur en alleen op z'n Legends set op Defqon slaat.

Is het veranderen van een avatar op Facebook naar een nietszeggend filmpje van een lijn, niet teveel moeite voor een optreden op Defqon? Hij trad vorig jaar ook al op dus ik snap niet waarom hij deze hype alleen zou creeeren voor een optreden. Ja het is heady en het is speciaal dat ie op Defqon staat maar ik denk gewoon ook dat hij met een album komt
Daarnaast heeft hij ook niet-hardstyle fans dus die zullen nu wel denken wtf
Vorige  1 ... 114, 115, 116, 117, 118, 119, 120 ... 186  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten