Is allemaal niet zo spannend hoor haha. Lennard voegde zich na afloop van Vazard bij onze groep (met Corneel o.a.) om die nacht naar de afterparty te gaan. Uurtje op de camping gehangen met z'n allen en daarna naar de afterparty gegaan. Toen eerst bij Neillo & The Vision geweest en tegen het einde van die set even gaan zitten op de bankjes naast die stage. Rond 02:15 naar de blue gelopen en in de tocht daarheen was van Lennard geen spoor meer te bekennen. That's all.Hekzitter wrote:Ik ben heel benieuwd naar dit verhaalMelvinFR wrote:Je kunt ook overdrijvenLennard95 wrote:Met Melvin moet je niet willen afteren op Defqon want die raak je na 5 minuten kwijt.
Who's going
Nobody has said they're going yet.
Active topics in Feesten
- View the latest post: Hardbass 2026 (10-10-2026, GelreDome) - Line-up & tickets
- View the latest post: Decibel Outdoor 2026 Natures Rhythm (28, 29 & 30 aug. 2026, Hilvarenbeek)
- View the latest post: Raw Generation presents Digital Punk - Into The Fire (Album Release Party)
- View the latest post: Skandalig Winter Wonderland (19-12-2026 Emmen)
- View the latest post: 15 Years of Gunz For Hire (07-11-2026, The Dome Haaren) - Line-up & tickets
Moderators
Ongeleid projectiel die jongenMelvinFR wrote:Is allemaal niet zo spannend hoor haha. Lennard voegde zich na afloop van Vazard bij onze groep (met Corneel o.a.) om die nacht naar de afterparty te gaan. Uurtje op de camping gehangen met z'n allen en daarna naar de afterparty gegaan. Toen eerst bij Neillo & The Vision geweest en tegen het einde van die set even gaan zitten op de bankjes naast die stage. Rond 02:15 naar de blue gelopen en in de tocht daarheen was van Lennard geen spoor meer te bekennen. That's all.Hekzitter wrote:Ik ben heel benieuwd naar dit verhaal
Dat was Paul van Loon.ShatterDJ wrote:Marcel (die kale) van Deepack zag ik ook nog met een vlag zwaaien
Fuzzylogic wrote:Dat was Paul van Loon.ShatterDJ wrote:Marcel (die kale) van Deepack zag ik ook nog met een vlag zwaaien
Is er iemand die een weekendticket beschikbaar heeft? Stuur me dan even een PM alsjeblieft.
Mijn dank is groot!
Mijn dank is groot!
Ergste was nog dat dat de 2e keer was dat ik ze kwijtraakteHekzitter wrote:Ongeleid projectiel die jongenMelvinFR wrote:Is allemaal niet zo spannend hoor haha. Lennard voegde zich na afloop van Vazard bij onze groep (met Corneel o.a.) om die nacht naar de afterparty te gaan. Uurtje op de camping gehangen met z'n allen en daarna naar de afterparty gegaan. Toen eerst bij Neillo & The Vision geweest en tegen het einde van die set even gaan zitten op de bankjes naast die stage. Rond 02:15 naar de blue gelopen en in de tocht daarheen was van Lennard geen spoor meer te bekennen. That's all.Hekzitter wrote:Ik ben heel benieuwd naar dit verhaal
Nog 2,5 week wachten !!!
GODVERDOMME ZIN IN GODVERDOMME
Duurt nog veel te lang dit....urbandesigner wrote:Nog 2,5 week wachten !!!GODVERDOMME ZIN IN GODVERDOMME
M'n vriendin vraagt zich al af of we al partykriebels hebben 
Kut hè, die dinsdagdipJoey wrote:Ik heb er eigenlijk nog geen zin in.
ga je geen awakenings? Nep hipster.urbandesigner wrote:M'n vriendin vraagt zich al af of we al partykriebels hebben
Bewaar m'n konijnenpasjes even voor Rotterdam Rave denk ik #hoepiehakkenopdefqonJordi wrote:ga je geen awakenings? Nep hipster.urbandesigner wrote:M'n vriendin vraagt zich al af of we al partykriebels hebben
Die verwachtingen kunnen wel iets getemperd worden. Tenminste, ik heb nog van niemand gehoord dat ze per se naar Delete willen.Exterkate wrote:Ik verwacht trouwens veel HT'ers bij Delete op zondag
inb4 "ik wel"
Sowieso heel erg de timetable afwachten TCC en Donkey rollers bij mij ook zekerheid, maar blijft altijd spannend als die timetable er dan daadwerkelijk is. Dan kan de voorpret echt beginnenMelvinFR wrote:Die verwachtingen kunnen wel iets getemperd worden. Tenminste, ik heb nog van niemand gehoord dat ze per se naar Delete willen.Exterkate wrote:Ik verwacht trouwens veel HT'ers bij Delete op zondagMeesten zijn zeker te vinden bij T.C.C. en Donkey Rollers.
inb4 "ik wel"
Schema's maken waar we ons toch niet aan gaan houden 
Voor het eerst een weekend! Heb het al eens eerder gevraagd in dit topic, maar er zullen nu vast meer mensen bezig zijn met voorbereiden:
Zijn er nog tips(Vermijd Fransen bijvoorbeeld) en handige dingen om mee te nemen naar de camping?
Zijn er nog tips(Vermijd Fransen bijvoorbeeld) en handige dingen om mee te nemen naar de camping?
zoals elk jaar een linkje naar dit topic: Ik ga naar een camping festival en ik neem mee? (packing tips)ElTigre wrote:Voor het eerst een weekend! Heb het al eens eerder gevraagd in dit topic, maar er zullen nu vast meer mensen bezig zijn met voorbereiden:
Je tent niet in een kuil neerzetten.ElTigre wrote:Voor het eerst een weekend! Heb het al eens eerder gevraagd in dit topic, maar er zullen nu vast meer mensen bezig zijn met voorbereiden:
Stoeltje bij de Action kopen (en campinglamp).
Steekwagentje regelen.
Maakt niet uit, het regent toch bijna nooit tijdens Defqon.urbandesigner wrote:Je tent niet in een kuil neerzetten.
Maar dan zet je hem op een Duitser, dat wil je ook niet. Ligt zo oncomfortabel.Thommy wrote:Maakt niet uit, het regent toch bijna nooit tijdens Defqon.urbandesigner wrote:Je tent niet in een kuil neerzetten.![]()
Steffnov wrote:Maar dan zet je hem op een Duitser, dat wil je ook niet. Ligt zo oncomfortabel.Thommy wrote:Maakt niet uit, het regent toch bijna nooit tijdens Defqon.urbandesigner wrote:Je tent niet in een kuil neerzetten.![]()
Misschien een beetje een gekke vraag, maar weet iemand toevallig of ze in de campingwinkels ook melk verkopen? Ik heb niet zoveel zin om houdbare melk mee te slepen en dat dan lauw op te drinken, maar heb het nodig voor m'n "dieet" 
In 2015 heb ik wel een glas gehad. Maar verder kan ik me het niet herinneren van de laatste jaren.Sarabande wrote:Misschien een beetje een gekke vraag, maar weet iemand toevallig of ze in de campingwinkels ook melk verkopen? Ik heb niet zoveel zin om houdbare melk mee te slepen en dat dan lauw op te drinken, maar heb het nodig voor m'n "dieet"
Mailtje sturen naar Q zou ik zeggen.