Hardtraxx Veteran
6775 posts member since 2014
last seen 6 hours ago
Hekzitter wrote:
MelvinFR wrote:
Lennard95 wrote:Met Melvin moet je niet willen afteren op Defqon want die raak je na 5 minuten kwijt.
Je kunt ook overdrijven :lol:
Ik ben heel benieuwd naar dit verhaal :lol:
Is allemaal niet zo spannend hoor haha. Lennard voegde zich na afloop van Vazard bij onze groep (met Corneel o.a.) om die nacht naar de afterparty te gaan. Uurtje op de camping gehangen met z'n allen en daarna naar de afterparty gegaan. Toen eerst bij Neillo & The Vision geweest en tegen het einde van die set even gaan zitten op de bankjes naast die stage. Rond 02:15 naar de blue gelopen en in de tocht daarheen was van Lennard geen spoor meer te bekennen. That's all. :lol:
Hardtraxx Veteran
5113 posts member since 2017
last seen 3 days ago
MelvinFR wrote:
Hekzitter wrote:Ik ben heel benieuwd naar dit verhaal :lol:
Is allemaal niet zo spannend hoor haha. Lennard voegde zich na afloop van Vazard bij onze groep (met Corneel o.a.) om die nacht naar de afterparty te gaan. Uurtje op de camping gehangen met z'n allen en daarna naar de afterparty gegaan. Toen eerst bij Neillo & The Vision geweest en tegen het einde van die set even gaan zitten op de bankjes naast die stage. Rond 02:15 naar de blue gelopen en in de tocht daarheen was van Lennard geen spoor meer te bekennen. That's all. :lol:
Ongeleid projectiel die jongen :lol:
Hardtraxx Veteran
9476 posts member since 2011
last seen Jan 2026
ShatterDJ wrote:Marcel (die kale) van Deepack zag ik ook nog met een vlag zwaaien
Dat was Paul van Loon.
Hardtraxx Veteran
last seen 6 hours ago
Fuzzylogic wrote:
ShatterDJ wrote:Marcel (die kale) van Deepack zag ik ook nog met een vlag zwaaien
Dat was Paul van Loon.
:lol:
Hardtraxxer
311 posts member since 2015
last seen Apr 2019
Is er iemand die een weekendticket beschikbaar heeft? Stuur me dan even een PM alsjeblieft.
Mijn dank is groot!
Hardtraxx Elite
2652 posts member since 2014
last seen 2 days ago
Hekzitter wrote:
MelvinFR wrote:
Hekzitter wrote:Ik ben heel benieuwd naar dit verhaal :lol:
Ongeleid projectiel die jongen :lol:
Ergste was nog dat dat de 2e keer was dat ik ze kwijtraakte :lol:
Hardtraxx Veteran
6071 posts member since 2010
last seen 4 days ago
Nog 2,5 week wachten !!!
GODVERDOMME ZIN IN GODVERDOMME
Hardtraxx Veteran
last seen 3 days ago
urbandesigner wrote:Nog 2,5 week wachten !!!
GODVERDOMME ZIN IN GODVERDOMME
Duurt nog veel te lang dit....
Hardtraxx Veteran
last seen 4 days ago
M'n vriendin vraagt zich al af of we al partykriebels hebben :lol:
Hardtraxx Veteran
8198 posts member since 2014
Ik heb er eigenlijk nog geen zin in.
Hardtraxx Veteran
3178 posts member since 2010
last seen Jun 2025
Joey wrote:Ik heb er eigenlijk nog geen zin in.
Kut hè, die dinsdagdip
Hardtraxx Veteran
4683 posts member since 2012
last seen Mar 2026
urbandesigner wrote:M'n vriendin vraagt zich al af of we al partykriebels hebben :lol:
ga je geen awakenings? Nep hipster.
Hardtraxx Veteran
last seen 4 days ago
Jordi wrote:
urbandesigner wrote:M'n vriendin vraagt zich al af of we al partykriebels hebben :lol:
ga je geen awakenings? Nep hipster.
Bewaar m'n konijnenpasjes even voor Rotterdam Rave denk ik #hoepiehakkenopdefqon
Hardtraxx Veteran
last seen 6 hours ago
Exterkate wrote:Ik verwacht trouwens veel HT'ers bij Delete op zondag :clap:
Die verwachtingen kunnen wel iets getemperd worden. Tenminste, ik heb nog van niemand gehoord dat ze per se naar Delete willen. :P Meesten zijn zeker te vinden bij T.C.C. en Donkey Rollers.

inb4 "ik wel"
Hardtraxx Veteran
last seen 4 days ago
Ik wel
Hardtraxx Veteran
last seen 3 days ago
MelvinFR wrote:
Exterkate wrote:Ik verwacht trouwens veel HT'ers bij Delete op zondag :clap:
Die verwachtingen kunnen wel iets getemperd worden. Tenminste, ik heb nog van niemand gehoord dat ze per se naar Delete willen. :P Meesten zijn zeker te vinden bij T.C.C. en Donkey Rollers.

inb4 "ik wel"
Sowieso heel erg de timetable afwachten TCC en Donkey rollers bij mij ook zekerheid, maar blijft altijd spannend als die timetable er dan daadwerkelijk is. Dan kan de voorpret echt beginnen :D
Hardtraxx Veteran
last seen 4 days ago
Schema's maken waar we ons toch niet aan gaan houden :lol:
Hardtraxxer
394 posts member since 2017
last seen 5 days ago
Voor het eerst een weekend! Heb het al eens eerder gevraagd in dit topic, maar er zullen nu vast meer mensen bezig zijn met voorbereiden:

Zijn er nog tips(Vermijd Fransen bijvoorbeeld) en handige dingen om mee te nemen naar de camping? :innocent:
Hardtraxx Elite
2256 posts member since 2015
last seen Mar 2025
ElTigre wrote:Voor het eerst een weekend! Heb het al eens eerder gevraagd in dit topic, maar er zullen nu vast meer mensen bezig zijn met voorbereiden:

Zijn er nog tips(Vermijd Fransen bijvoorbeeld) en handige dingen om mee te nemen naar de camping? :innocent:
zoals elk jaar een linkje naar dit topic: Ik ga naar een camping festival en ik neem mee? (packing tips)
Hardtraxx Veteran
last seen 4 days ago
ElTigre wrote:Voor het eerst een weekend! Heb het al eens eerder gevraagd in dit topic, maar er zullen nu vast meer mensen bezig zijn met voorbereiden:

Je tent niet in een kuil neerzetten.
Stoeltje bij de Action kopen (en campinglamp).
Steekwagentje regelen.
Hardtraxx Veteran
3837 posts member since 2015
last seen 6 days ago
urbandesigner wrote:Je tent niet in een kuil neerzetten.
Maakt niet uit, het regent toch bijna nooit tijdens Defqon. :whistle: :whistle:
Hardtraxx Veteran
12898 posts member since 2011
last seen 1 day ago
Thommy wrote:
Maar dan zet je hem op een Duitser, dat wil je ook niet. Ligt zo oncomfortabel.
Hardtraxx Veteran
last seen 3 days ago
Steffnov wrote:
Thommy wrote:
Maar dan zet je hem op een Duitser, dat wil je ook niet. Ligt zo oncomfortabel.
:lol: :lol: :lol:
Hardtraxx Addict
1860 posts member since 2016
last seen Jun 2025
Misschien een beetje een gekke vraag, maar weet iemand toevallig of ze in de campingwinkels ook melk verkopen? Ik heb niet zoveel zin om houdbare melk mee te slepen en dat dan lauw op te drinken, maar heb het nodig voor m'n "dieet" xd
Kraak... Piep...
29099 posts member since 2011
last seen Feb 2026
Sarabande wrote:Misschien een beetje een gekke vraag, maar weet iemand toevallig of ze in de campingwinkels ook melk verkopen? Ik heb niet zoveel zin om houdbare melk mee te slepen en dat dan lauw op te drinken, maar heb het nodig voor m'n "dieet" xd
In 2015 heb ik wel een glas gehad. Maar verder kan ik me het niet herinneren van de laatste jaren.

Mailtje sturen naar Q zou ik zeggen.