Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 74, 75, 76, 77, 78, 79, 80 ... 186  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jun 2017 12:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Lennard95 schreef:
stefan_helmond schreef:
Afterparty met Job en Melvin....#bucketlist.


Met Melvin moet je niet willen afteren op Defqon want die raak je na 5 minuten kwijt.

:lol: :lol: Was een gezellig avondje
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jun 2017 12:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Gvd man, gewoon bier zoep'n stelletje mietjes. Pleurt toch geen cola door je bier. :sick:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jun 2017 12:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
Gvd man, gewoon bier zoep'n stelletje mietjes. Pleurt toch geen cola door je bier. :sick:

Dit lijkt me ook niet echt lekker en bovendien een beetje zonde... :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jun 2017 13:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Royvn_ schreef:
PNXRMX schreef:
Wat ook heel chill is, is zgn "diesel". Dat is 50/50 bier/cola (light/zero kan ook). Moet je natuurlijk wel met z'n 2en dat willen. 1 cola, 1 bier en zelf mengen. Kun je wel de hele tijd bier drinken, maar blijf je er toch best wel bij.


Klinkt niet heel smakelijk. Kan je niet beter gewoon na een glas bier een glas cola halen?


Moet maar net je smaak zijn, maar ik vind t lekker (en degenen die meebestellen ook, gelukkig) ^^

Heb 't overigens in Duitsland leren kennen. Daar is het volgens mij vrij normaal. In Servië wordt ook wel eens rode wijn met cola gedronken geloof ik. Je kan sowieso veel meer mixen dan je zou denken. Als ik zeg dat ik pindakaas op m'n brood doe met gebakken ei en sambal, kijken ze raar op. Vervolgens wel gewoon Gado Gado normaal vinden :P. Vaak is het vooral een kwestie van gewoonte en verwachting.


Broken Balance schreef:
Sneeuwwitje ok en Fanta ook nog enigszins maar cola?


Moet zeggen dat ik de combi met Fanta eigenlijk vreemder vind klinken, maar zal het eens proberen. Fanta lemon (zero) erdoorheen klinkt iig alsof het wel zou moeten werken, maar dat hebben ze nergens.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jun 2017 14:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dan heb je een Radler avant la lettre.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jun 2017 14:14 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

PNXRMX schreef:
Moet maar net je smaak zijn, maar ik vind t lekker (en degenen die meebestellen ook, gelukkig) ^^


Zal je wel een extra beker moeten vragen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jun 2017 14:35 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

In frankrijk doen ze limonadesiroop bij hun bier. Kon daar in de kroeg uit meer dan 10 smaken kiezen :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jun 2017 15:30 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

PNXRMX schreef:
Moet zeggen dat ik de combi met Fanta eigenlijk vreemder vind klinken, maar zal het eens proberen. Fanta lemon (zero) erdoorheen klinkt iig alsof het wel zou moeten werken, maar dat hebben ze nergens.


Nou ja meer dat citrusvruchten zoals limoen, citroen en sinaasappel nog enigszins samengaan, zoals je ziet bij radlers. Maar cola en bier is helaas al een ding, bij de Mitra heb je van die flesjes uit Amerika liggen.

Maar cola? Dat is gewoon cocabladeren, zoetstof, cafeïne, vanille extract en citroenzuur
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jun 2017 15:35 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Aristo schreef:
In frankrijk doen ze limonadesiroop bij hun bier. Kon daar in de kroeg uit meer dan 10 smaken kiezen :lol:


Ja klopt! Fransen gingen dit aan mij vragen toen ik aan het werk was op het terras, snapte er bar weinig van. :lol: Duitsers deden ook vaak appelsap en spa rood bestellen, en dat vervolgens mengen.

Oke sorry zal stoppen met offtopic zeiken over drinken :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jun 2017 15:39 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

MeneerEend schreef:
Aristo schreef:
In frankrijk doen ze limonadesiroop bij hun bier. Kon daar in de kroeg uit meer dan 10 smaken kiezen :lol:


Ja klopt! Fransen gingen dit aan mij vragen toen ik aan het werk was op het terras, snapte er bar weinig van. :lol: Duitsers deden ook vaak appelsap en spa rood bestellen, en dat vervolgens mengen.

Oke sorry zal stoppen met offtopic zeiken over drinken :$


Ja dat is Apfelschorrle oid. Verkopen ze in Duitsland/Oostenrijk/Zwitserland. Hier in Nederland heb je bij de meeste AH To Go's wel Cawthon Apple, zelfde ongeveer alleen dan pure appelsap met prikwater. Kats lekker.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jun 2017 18:06 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Frisdrank door je bier mengen?
Doe es normaal joh. :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jun 2017 18:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wat vinden jullie van de timetable? #dtv
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jun 2017 18:16 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

zeke schreef:
Frisdrank door je bier mengen?
Doe es normaal joh. :/


Als je als 14 jarige niet eens Sneeuwwitje hebt gehad toen je voor het eerst drank mocht heb je niet geleefd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jun 2017 20:04 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Nou inderdaad zal heel wat gemist hebben. :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jun 2017 21:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

PNXRMX schreef:
Wat ook heel chill is, is zgn "diesel". Dat is 50/50 bier/cola (light/zero kan ook). Moet je natuurlijk wel met z'n 2en dat willen. 1 cola, 1 bier en zelf mengen. Kun je wel de hele tijd bier drinken, maar blijf je er toch best wel bij.


Nóg vaker moeten pissen.

Als ik genoeg los ga, ofwel als er goed gedraaid wordt, drink ik minder bier, en blijf ik ook een stuk helderder.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jun 2017 22:08 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Delt-A schreef:
Als ik genoeg los ga, ofwel als er goed gedraaid wordt, drink ik minder bier, en blijf ik ook een stuk helderder.


Bij mij werkt dit echt averechts, als er een plaat komt waar ik echt helemaal van uit mn dak ga gaat snel het biertje leeg zodat ik 2 handen vrij heb xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jun 2017 22:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Seb schreef:
Delt-A schreef:
Als ik genoeg los ga, ofwel als er goed gedraaid wordt, drink ik minder bier, en blijf ik ook een stuk helderder.

Bij mij werkt dit echt averechts, als er een plaat komt waar ik echt helemaal van uit mn dak ga gaat snel het biertje leeg zodat ik 2 handen vrij heb xd

Dit heb ik dus ook. Op End of Days had ik door die reden een stuk of 20 biertjes naar binnengewerkt. Je zou voor minder alcoholieker worden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jun 2017 00:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Helicaze schreef:
Seb schreef:
Delt-A schreef:
Als ik genoeg los ga, ofwel als er goed gedraaid wordt, drink ik minder bier, en blijf ik ook een stuk helderder.

Bij mij werkt dit echt averechts, als er een plaat komt waar ik echt helemaal van uit mn dak ga gaat snel het biertje leeg zodat ik 2 handen vrij heb xd

Dit heb ik dus ook. Op End of Days had ik door die reden een stuk of 20 biertjes naar binnengewerkt. Je zou voor minder alcoholieker worden.


Dit is de reden waarom ik op rebirth tegen die tent pilaar heb gekotst.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jun 2017 08:39 
 
Hardtraxxer

ShatterDJ schreef:
ErikZ schreef:
svenn15 schreef:
iemand een timetable van vorig jaar nog ?
wil eens bekijken. en iemand enig idee wie dat de hardstyle legency zijn op zondag avond of wanneer wordt dit bekend gemaakt.


Sven de Legends worden niet van te voren bekend gemaakt, dat zie je op de zondag zelf pas. Wel is de roddel dat dit de Legends zijn dit jaar omdat DQ 15 jaar bestaat:

Bass Modulators
Brennan Heart
Coone
Dana
Deepack
Frequencerz
Headhunterz
Luna
Noisecontrollers
Ran-D
Showtek
Technoboy
The Prophet
Wildstylez
Zany

Vanwaar je intresse in de timetable van vorig jaar? Daar kan je voor dit jaar toch niets aan nuttige info uit halen :huh: ?

Dat was die roddel toen idd, maar vergeet dit niet

ShatterDJ schreef:
Koen schreef:
15 years defqon; The Legends (weer zoon niets zeggende video)

https://www.facebook.com/QdanceNederlan ... 838804775/

Ik zag juist veel. In dat versnelde stuk vanaf 0:22 zag ik deze artiesten:
The Prophet
Technoboy
Ran-D
Headhunterz
Noisecontrollers
Bass Modulators
Coone
D-Block & S-te-Fan
Zany
Luna
Wildstylez

Marcel (die kale) van Deepack zag ik ook nog met een vlag zwaaien, maar dat was voor dat versnelde stuk.

Denk zelf dat dit de legends gaan worden

Bedankt,met de timetable van vorig jaar heb ik wat zicht hoelang welke dj draait,al is het draaiuur van vorig jaar en dit jaar waarschijnlijk totaal verschillend.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jun 2017 10:43 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Citaat:
Bedankt,met de timetable van vorig jaar heb ik wat zicht hoelang welke dj draait,al is het draaiuur van vorig jaar en dit jaar waarschijnlijk totaal verschillend.


Hoe bedoel je ?
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jun 2017 16:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Lennard95 schreef:
stefan_helmond schreef:
Afterparty met Job en Melvin....#bucketlist.


Met Melvin moet je niet willen afteren op Defqon want die raak je na 5 minuten kwijt.


Je kunt ook overdrijven :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jun 2017 18:01 
 
Hardtraxxer

GB47 schreef:
Citaat:
Bedankt,met de timetable van vorig jaar heb ik wat zicht hoelang welke dj draait,al is het draaiuur van vorig jaar en dit jaar waarschijnlijk totaal verschillend.


Hoe bedoel je ?

Bevoorbeeld als pat b vorig jaar een uurtje draait wilt niet zeggen dat hij dat dit jaar opnieuw een uur draait.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jun 2017 18:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

svenn15 schreef:
GB47 schreef:
Citaat:
Bedankt,met de timetable van vorig jaar heb ik wat zicht hoelang welke dj draait,al is het draaiuur van vorig jaar en dit jaar waarschijnlijk totaal verschillend.


Hoe bedoel je ?

Bevoorbeeld als pat b vorig jaar een uurtje draait wilt niet zeggen dat hij dat dit jaar opnieuw een uur draait.

Ik snap nog steeds niet wat je wou bereiken met de oude time table xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jun 2017 20:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

svenn15 schreef:
GB47 schreef:
Citaat:
Bedankt,met de timetable van vorig jaar heb ik wat zicht hoelang welke dj draait,al is het draaiuur van vorig jaar en dit jaar waarschijnlijk totaal verschillend.


Hoe bedoel je ?

Bevoorbeeld als pat b vorig jaar een uurtje draait wilt niet zeggen dat hij dat dit jaar opnieuw een uur draait.

:huh: :huh: :huh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jun 2017 00:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

MelvinFR schreef:
Lennard95 schreef:
stefan_helmond schreef:
Afterparty met Job en Melvin....#bucketlist.


Met Melvin moet je niet willen afteren op Defqon want die raak je na 5 minuten kwijt.


Je kunt ook overdrijven :lol:


Ik ben heel benieuwd naar dit verhaal :lol:
Vorige  1 ... 74, 75, 76, 77, 78, 79, 80 ... 186  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten