Hardtraxx Elite
2256 posts member since 2015
last seen Mar 2025
ShatterDJ wrote: Dan ben ik wel benieuwd waarom jij dit zo goed weet
Dit ruikt inderdaad een beetje naar Rode Waas-praktijken
Hardtraxx Veteran
8198 posts member since 2014
^ Dat is altijd zo op Hardtraxx. Iedereen beweert altijd inside info te hebben maar gek genoeg willen ze nooit zeggen hoe ze eraan komen. Gewoon beetje interessant doen dus.
I
Hardtraxxer
281 posts member since 2014
last seen Jan 2025
Joey wrote:^ Dat is altijd zo op Hardtraxx. Iedereen beweert altijd inside info te hebben maar gek genoeg willen ze nooit zeggen hoe ze eraan komen. Gewoon beetje interessant doen dus.
Juist! Daarom wil ik het eerst maar met eigen ogen zien op zondag :).
S
Hardtraxxer
811 posts member since 2015
last seen May 2025
Ik kan me gewoon niet voorstellen dat de aantal kaarten voor zondag minimaal zijn, zo minimaal dat je het bijna niet eens zou merken, en dat de zondag nog steeds niet uitverkocht is. En ja ik snap dat een zondag minder aantrekkelijk is, maar het blijft Defqon, dus ik kan me niks anders voorstellen dat het de zondag gewoon volle bak wordt. Ik hoop natuurlijk zelf ook dat de zondag kaarten minimaal zijn, maar ik kan het me gewoon niet voorstellen
H
New member
4 posts member since 2017
last seen Apr 2017
Hardtraxx Addict
1442 posts member since 2012
last seen 11 days ago
ShatterDJ wrote:Ik

Voorstellen voorstellen voorstellen :bomb:
S
Hardtraxxer
811 posts member since 2015
last seen May 2025
tommeh wrote:
ShatterDJ wrote:Ik

Voorstellen voorstellen voorstellen :bomb:
Ik wou ff duidelijk maken dat ik het me niet kan "voorstellen" :thumbup:
Hardtraxxer
215 posts member since 2016
last seen Jul 2021
Joey wrote:^ Dat is altijd zo op Hardtraxx. Iedereen beweert altijd inside info te hebben maar gek genoeg willen ze nooit zeggen hoe ze eraan komen. Gewoon beetje interessant doen dus.
Hahha lol! Waarom zou ik interessant willen doen :p? Daar schieten we beide toch niks mee op ofwel. Dit heb ik gehoord namelijk. Stuur anders maar een berichtje!

Sorry guys dat het misschien zo overkwam :)
Hardtraxx Veteran
7456 posts member since 2011
last seen 8 days ago
Niks stuur maar een berichtje, gewoon vertellen hoe of wat en anders niet zo interessant proberen te doen
Hardtraxx Veteran
7366 posts member since 2014
last seen 5 hours ago
Wat is dat altijd voor gejank als er iemand informatie heeft hardtraxx?
Hardtraxx Veteran
17568 posts member since 2010
last seen 6 minutes ago
Chroman wrote:Wat is dat altijd voor gejank als er iemand informatie heeft hardtraxx?
Omdat het vaak voorkwam dat er totale onzin geplaatst werd door iemand die via via via iets gehoord heeft wat vervolgens nergens op sloeg...
Hardtraxxer
480 posts member since 2016
online now
Tegenwoordig klopt het nagenoeg altijd toch, snap het gejenk ook nie helemaal
Hardtraxx Veteran
4684 posts member since 2016
last seen Dec 2024
Wie a zegt, moet ook b zeggen. Je gaat toch niet (zogenoemde) feiten de wereld de wereld in brengen, zonder enige bronvermelding. Is toch geen wonder dat niemand het serieus neemt, als je niet wilt vertellen hoe je erbij komt.
Hardtraxx Veteran
6775 posts member since 2014
last seen 40 minutes ago
yannickvk wrote:Wie a zegt, moet ook b zeggen. Je gaat toch niet (zogenoemde) feiten de wereld de wereld in brengen, zonder enige bronvermelding. Is toch geen wonder dat niemand het serieus neemt, als je niet wilt vertellen hoe je erbij komt.
Doe is kallum Yannick. :aww:
Hardtraxx Veteran
last seen Dec 2024
MelvinFR wrote:
yannickvk wrote:Wie a zegt, moet ook b zeggen. Je gaat toch niet (zogenoemde) feiten de wereld de wereld in brengen, zonder enige bronvermelding. Is toch geen wonder dat niemand het serieus neemt, als je niet wilt vertellen hoe je erbij komt.
Doe is kallum Yannick. :aww:
Maandagdip gvd!!!!!
Hardtraxx Veteran
4914 posts member since 2015
yannickvk wrote:als je niet wilt vertellen hoe je erbij komt
Met de kans dat die bron je de toekomst geen informatie meer verstrekt, mocht zijn/haar naam bekend worden ;)
Hardtraxx Veteran
last seen 6 minutes ago
Norther66 wrote:
yannickvk wrote:als je niet wilt vertellen hoe je erbij komt
Met de kans dat die bron je de toekomst geen informatie meer verstrekt, mocht zijn/haar naam bekend worden ;)
Of nog erger, dat je diegene in de problemen helpt... maar dan nog, wees blij met je insider info en ga er niet mee te koop lopen als je het niet hard kan maken... wel met Yannick eens
Hardtraxx Veteran
6775 posts member since 2014
last seen 40 minutes ago
Norther66 wrote:Met de kans dat die bron je de toekomst geen informatie meer verstrekt, mocht zijn/haar naam bekend worden ;)
Dit! Neem het gewoon aan, mocht je het echt niet geloven laat het dan gewoon langs je heen gaan. Dat gezeur om een bron altijd, 99% van de 'bronnen' die het aan je doorgeven zitten niet te wachten dat je ook hun naam erbij gaat doorgeven.
Hardtraxx Veteran
7366 posts member since 2014
last seen 5 hours ago
Precies, liever dat ze wat informatie naar buiten gooien dan helemaal niks zeggen. Kunnen we daar weer lekker over speculeren. Boeien dat er geen bron bij zit. Het is een forum, geen afstudeerscriptie.
Hardtraxx Veteran
last seen Dec 2024
Rickzel wrote:maar dan nog, wees blij met je insider info en ga er niet mee te koop lopen als je het niet hard kan maken...
:yes:
Hardtraxxer
301 posts member since 2013
last seen Dec 2018
Het is maar waar mensen zich druk om maken. :lol: Wat mogelijk foutieve informatie over een feest, pfoe!
Hardtraxx Veteran
7456 posts member since 2011
last seen 8 days ago
yannickvk wrote:Wie a zegt, moet ook nus zeggen
:list:
Hardtraxxer
480 posts member since 2016
online now
Chroman wrote:Het is een forum, geen afstudeerscriptie.
:lol: dit dus, hoe sirieus sommige mensen een forum nemen
Hardtraxx Veteran
last seen 6 minutes ago
Deuntje wrote:
Chroman wrote:Het is een forum, geen afstudeerscriptie.
:lol: dit dus, hoe sirieus sommige mensen een forum nemen
Als jij de Nederlandse taal nou even wat sirieuzer neemt...

geintje natuurlijk :$
Hardtraxx Veteran
3045 posts member since 2014
last seen 11 days ago
Deuntje wrote: :lol: dit dus, hoe sirieus sommige mensen een forum nemen
Image
Last edited by yowan on 03 Apr 2017 11:41, edited 1 time in total.