Dit ruikt inderdaad een beetje naar Rode Waas-praktijkenShatterDJ wrote: Dan ben ik wel benieuwd waarom jij dit zo goed weet
Who's going
Nobody has said they're going yet.
Active topics in Feesten
- View the latest post: Decibel Outdoor 2026 Natures Rhythm (28, 29 & 30 aug. 2026, Hilvarenbeek)
- View the latest post: Hardbass 2026 (10-10-2026, GelreDome) - Line-up & tickets
- View the latest post: Raw Generation presents Digital Punk - Into The Fire (Album Release Party)
- View the latest post: Skandalig Winter Wonderland (19-12-2026 Emmen)
- View the latest post: 15 Years of Gunz For Hire (07-11-2026, The Dome Haaren) - Line-up & tickets
Moderators
^ Dat is altijd zo op Hardtraxx. Iedereen beweert altijd inside info te hebben maar gek genoeg willen ze nooit zeggen hoe ze eraan komen. Gewoon beetje interessant doen dus.
-
IHardtraxxer
- 281 posts member since 2014
- last seen Jan 2025
Juist! Daarom wil ik het eerst maar met eigen ogen zien op zondagJoey wrote:^ Dat is altijd zo op Hardtraxx. Iedereen beweert altijd inside info te hebben maar gek genoeg willen ze nooit zeggen hoe ze eraan komen. Gewoon beetje interessant doen dus.
-
SHardtraxxer
- 811 posts member since 2015
- last seen May 2025
Ik kan me gewoon niet voorstellen dat de aantal kaarten voor zondag minimaal zijn, zo minimaal dat je het bijna niet eens zou merken, en dat de zondag nog steeds niet uitverkocht is. En ja ik snap dat een zondag minder aantrekkelijk is, maar het blijft Defqon, dus ik kan me niks anders voorstellen dat het de zondag gewoon volle bak wordt. Ik hoop natuurlijk zelf ook dat de zondag kaarten minimaal zijn, maar ik kan het me gewoon niet voorstellen
-
HNew member
- 4 posts member since 2017
- last seen Apr 2017
ShatterDJ wrote:Ik
Voorstellen voorstellen voorstellen
-
SHardtraxxer
- 811 posts member since 2015
- last seen May 2025
Ik wou ff duidelijk maken dat ik het me niet kan "voorstellen"tommeh wrote:ShatterDJ wrote:Ik
Voorstellen voorstellen voorstellen
Hahha lol! Waarom zou ik interessant willen doen :p? Daar schieten we beide toch niks mee op ofwel. Dit heb ik gehoord namelijk. Stuur anders maar een berichtje!Joey wrote:^ Dat is altijd zo op Hardtraxx. Iedereen beweert altijd inside info te hebben maar gek genoeg willen ze nooit zeggen hoe ze eraan komen. Gewoon beetje interessant doen dus.
Sorry guys dat het misschien zo overkwam
Niks stuur maar een berichtje, gewoon vertellen hoe of wat en anders niet zo interessant proberen te doen
Wat is dat altijd voor gejank als er iemand informatie heeft hardtraxx?
Omdat het vaak voorkwam dat er totale onzin geplaatst werd door iemand die via via via iets gehoord heeft wat vervolgens nergens op sloeg...Chroman wrote:Wat is dat altijd voor gejank als er iemand informatie heeft hardtraxx?
Tegenwoordig klopt het nagenoeg altijd toch, snap het gejenk ook nie helemaal
Wie a zegt, moet ook b zeggen. Je gaat toch niet (zogenoemde) feiten de wereld de wereld in brengen, zonder enige bronvermelding. Is toch geen wonder dat niemand het serieus neemt, als je niet wilt vertellen hoe je erbij komt.
Doe is kallum Yannick.yannickvk wrote:Wie a zegt, moet ook b zeggen. Je gaat toch niet (zogenoemde) feiten de wereld de wereld in brengen, zonder enige bronvermelding. Is toch geen wonder dat niemand het serieus neemt, als je niet wilt vertellen hoe je erbij komt.
Maandagdip gvd!!!!!MelvinFR wrote:Doe is kallum Yannick.yannickvk wrote:Wie a zegt, moet ook b zeggen. Je gaat toch niet (zogenoemde) feiten de wereld de wereld in brengen, zonder enige bronvermelding. Is toch geen wonder dat niemand het serieus neemt, als je niet wilt vertellen hoe je erbij komt.
Met de kans dat die bron je de toekomst geen informatie meer verstrekt, mocht zijn/haar naam bekend wordenyannickvk wrote:als je niet wilt vertellen hoe je erbij komt
Of nog erger, dat je diegene in de problemen helpt... maar dan nog, wees blij met je insider info en ga er niet mee te koop lopen als je het niet hard kan maken... wel met Yannick eensNorther66 wrote:Met de kans dat die bron je de toekomst geen informatie meer verstrekt, mocht zijn/haar naam bekend wordenyannickvk wrote:als je niet wilt vertellen hoe je erbij komt
Dit! Neem het gewoon aan, mocht je het echt niet geloven laat het dan gewoon langs je heen gaan. Dat gezeur om een bron altijd, 99% van de 'bronnen' die het aan je doorgeven zitten niet te wachten dat je ook hun naam erbij gaat doorgeven.Norther66 wrote:Met de kans dat die bron je de toekomst geen informatie meer verstrekt, mocht zijn/haar naam bekend worden
Precies, liever dat ze wat informatie naar buiten gooien dan helemaal niks zeggen. Kunnen we daar weer lekker over speculeren. Boeien dat er geen bron bij zit. Het is een forum, geen afstudeerscriptie.
Rickzel wrote:maar dan nog, wees blij met je insider info en ga er niet mee te koop lopen als je het niet hard kan maken...
Het is maar waar mensen zich druk om maken.
Wat mogelijk foutieve informatie over een feest, pfoe!
yannickvk wrote:Wie a zegt, moet ook nus zeggen
Chroman wrote:Het is een forum, geen afstudeerscriptie.
Als jij de Nederlandse taal nou even wat sirieuzer neemt...Deuntje wrote:Chroman wrote:Het is een forum, geen afstudeerscriptie.dit dus, hoe sirieus sommige mensen een forum nemen
geintje natuurlijk
Deuntje wrote:dit dus, hoe sirieus sommige mensen een forum nemen

Last edited by yowan on 03 Apr 2017 11:41, edited 1 time in total.