Hardtraxx Veteran
5693 posts member since 2015
last seen Feb 2026
Godverdomme wat een kut zooi :lol:
Hardtraxxer
59 posts member since 2014
last seen Jun 2019
ElTigre wrote:Wat wordt dan gezien als een "goede plek"? ^^
Wat versta jij onder een goede plek? Veld 1 is het beste in mijn optiek, maar daar sta je alleen met een travel package of op de vriendencamping. Verder veld 2 en 3: de afstand tot het festivalterrein is dan ten minste een beetje chill.

Alle velden zijn uiteindelijk wel prima, probeer alleen bij de wc's/douches weg te blijven en ook de hoeken van looppaden te vermijden. 's nachts is het 1 grote walking dead praktijk (zombie's kiezen de kortste route >.< )
Hardtraxxer
394 posts member since 2017
last seen 4 days ago
Rowanbass wrote:
Wat versta jij onder een goede plek? Veld 1 is het beste in mijn optiek, maar daar sta je alleen met een travel package of op de vriendencamping. Verder veld 2 en 3: de afstand tot het festivalterrein is dan ten minste een beetje chill.

Alle velden zijn uiteindelijk wel prima, probeer alleen bij de wc's/douches weg te blijven en ook de hoeken van looppaden te vermijden. 's nachts is het 1 grote walking dead praktijk (zombie's kiezen de kortste route >.< )
Het enige wat ik heb meegemaakt kwa campings is camping Appelhof op Terschelling, nu al zin in dit weekend :lol:
Hardtraxx Veteran
3837 posts member since 2015
last seen 6 days ago
Dat is wel enigszins vergelijkbaar. xd
Hardtraxxer
59 posts member since 2014
last seen Jun 2019
ElTigre wrote: Het enige wat ik heb meegemaakt kwa campings is camping Appelhof op Terschelling, nu al zin in dit weekend :lol:
Laatste tip dan: probeer daar wel om 1u te zijn. Heb je iig een goeie plek!
Hardtraxx Veteran
7456 posts member since 2011
last seen 8 days ago
Rowanbass wrote:
ElTigre wrote: Het enige wat ik heb meegemaakt kwa campings is camping Appelhof op Terschelling, nu al zin in dit weekend :lol:
Niet eens met wat Rowan zei over niet bij de toiletten staan, stond er vorig jaar tegenover, echt top :thumbsup:

Je kan goed zien of het druk is met douchen, niet te druk qua mensen en poepen op een schoon toilet is goud!
Hardtraxxer
394 posts member since 2017
last seen 4 days ago
Thommy wrote:Dat is wel enigszins vergelijkbaar. xd
Toch wel hè, erg benieuwd :drool:
Hardtraxx Veteran
4502 posts member since 2016
last seen Apr 2026
MelvinFR wrote:
Seneeq wrote:Zo, dat is snel gegaan. Ze zouden toch niet de capaciteit van de camping hebben verkleind tbv zondagkaarten ofzo?
Zou wel erg chill zijn, drukte altijd op die camping en strijden om een goede plek.
Vriendencamping :cool:
Hardtraxx Veteran
7269 posts member since 2013
last seen 11 days ago
Zolang jij met je vrienden bij elkaar ligt en geen vervelende buren hebt, heb jij een goede plek. ;)
R
Hardtraxx Veteran
5555 posts member since 2013
last seen 6 days ago
ErikZ wrote:
Rowanbass wrote:
Niet eens met wat Rowan zei over niet bij de toiletten staan, stond er vorig jaar tegenover, echt top :thumbsup:

Je kan goed zien of het druk is met douchen, niet te druk qua mensen en poepen op een schoon toilet is goud!
Hadden wij ook! Precies de schone Dixie eruit pikken en rustige douche moment pakken. En sochtends die ellende lange rij met ontbijt vermakelijk bestuderen. Overigens is tegenover wel veilig maar er direct naast niet. Ivm stank en kans op water riool overlast.
Hardtraxxer
420 posts member since 2013
last seen 2 days ago
Ergens denk ik en hoop ik dat Headhunterz nog een half uurtje nieuwe platen komt draaien op The gathering :drool:
Donateur
6860 posts member since 2011
last seen Jul 2017
Patjee410 wrote:Zijn er nog HT'ers die ervaring met hebben met de Riviera Beach Camping? Ben wel benieuwd of dat een beetje sfeervol is gedurende het weekend.
Een jaar of twee geleden zaten wij tijdens het Defqon.1 weekeinde bij Riviera Beach in zo'n beach Chalet, maar als ik mij goed kan herinneren zat er bij de boekingsgegevens een formulier met parkregels dat het een echte familiecamping betreft, geen jongerencamping, en absoluut geen "herrie" gemaakt mag worden. Niet in de nacht, maar ook niet overdag.
Donateur
6860 posts member since 2011
last seen Jul 2017
brianfct65 wrote:Ergens denk ik en hoop ik dat Headhunterz nog een half uurtje nieuwe platen komt draaien op The gathering :drool:
Op de camping!
Hardtraxxer
480 posts member since 2016
last seen 21 minutes ago
ElTigre wrote:
Het enige wat ik heb meegemaakt kwa campings is camping Appelhof op Terschelling, nu al zin in dit weekend :lol:
Appelhof>Defqon
P
Hardtraxx Veteran
5055 posts member since 2013
last seen 1 day ago
Vrijdag is sowieso altijd het gezelligste! Lekker bier drinken en veel lol hebben. Alle 2 de keren dat ik een weekend ben geweest is de vrijdag echt geweldig
Hardtraxx Veteran
6775 posts member since 2014
last seen 1 hour ago
Pipa wrote:Vrijdag is sowieso altijd het gezelligste! Lekker bier drinken en veel lol hebben. Alle 2 de keren dat ik een weekend ben geweest is de vrijdag echt geweldig
Couldn't agree more.
I
Hardtraxxer
281 posts member since 2014
last seen Jan 2025
Pipa wrote:Vrijdag is sowieso altijd het gezelligste! Lekker bier drinken en veel lol hebben. Alle 2 de keren dat ik een weekend ben geweest is de vrijdag echt geweldig
Yes, de vrijdag is vooral gezellig, iedereen heeft er ontzettend veel zin in! De zondag heeft dan weer het ultieme samenhorigheidsgevoel (L)
Hardtraxxer
886 posts member since 2017
last seen Aug 2019
Ilse_S wrote:
Yes, de vrijdag is vooral gezellig, iedereen heeft er ontzettend veel zin in! De zondag heeft dan weer het ultieme samenhorigheidsgevoel (L)
Zondag zal nu wel anders zijn met die losse zondag tickets :/
I
Hardtraxxer
281 posts member since 2014
last seen Jan 2025
[+_+] wrote:
Ilse_S wrote:
Zondag zal nu wel anders zijn met die losse zondag tickets :/
Ik ben er ontzettend bang voor :/ . Die sterke zondag line-up is ook niet zomaar zegt mijn gevoel, als in een bewuste zet van Q.
Hardtraxxer
215 posts member since 2016
last seen Jul 2021
Aantal zondagkaarten zal echt minimaal zijn :)
S
Hardtraxxer
811 posts member since 2015
last seen May 2025
Mees-89 wrote:Aantal zondagkaarten zal echt minimaal zijn :)
Als het minimaal was geweest was het nu allang uitverkocht xd
Hardtraxx Veteran
4502 posts member since 2016
last seen Apr 2026
Ik denk dat het verschil uiteindelijk niet tot nauwlijks te merken is.
Hardtraxxer
215 posts member since 2016
last seen Jul 2021
ShatterDJ wrote:
Haha het is echt zo. Ze mikken niet op een massale verkoop om verschillende redenen. Trust me ^^
Verschil zou amper te merken zijn
Hardtraxx Veteran
3045 posts member since 2014
last seen 11 days ago
Klopt, het is niet uitverkocht omdat zondagen gewoon in in trek zijn bij het grote publiek. Het maakt in principe niet uit of de line-up dan veel beter is dan de zaterdag.
S
Hardtraxxer
811 posts member since 2015
last seen May 2025
Mees-89 wrote:
ShatterDJ wrote:
Haha het is echt zo. Ze mikken niet op een massale verkoop om verschillende redenen. Trust me ^^
Verschil zou amper te merken zijn
Dan ben ik wel benieuwd waarom jij dit zo goed weet