Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 ... 186  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 feb 2017 09:58 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Exterkate schreef:
StevenvanKuijk schreef:
Wat betreft de blue: ik vind switchen tussen stages gewoon kut


Ja dit gevoel had ik ook direct tijdens mijn eerste Defqon. Uiteindelijk alleen bij de blue, red en indigo geweest maar tering, wat heb ik toen veel tijd verspilt aan het switchen van stages. Op een kleiner festival is dat nog wel te doen, maar op Defqon echt niet :lol:


Valt mee imo. Als je een aantal artiesten echt wil zien loop je gewoon even van de ene stage naar de andere. Als je telkens niet kan beslissen waar je wilt staan met je groep, ja dan ga je tijd verspillen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 feb 2017 10:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Daarom heb ik ook veel liever weekend dan maar 1 dag, heb ik veel minder "druk" om bij een stage te staan, vind ik het minder erg als ik ergens ff een half uurtje kwijt raak, want ik heb toch meerdere dagen :P De echte must-see artiesten zijn vaak toch op 1 hand te tellen voor mij.

En op zo'n groot festival vind ik het juist zonde om maar bij 1 of 2 stages te staan, er is zoveel meer te beleven dan dat..
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 feb 2017 10:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vind het juist zonde om op zo'n groot festival bij 1 stage te blijven staan en al helemaal in de blue. Zoveel geld betalen en dan nagenoeg niks van het festival zien en alleen de namen die je vaak elk weekend wel ergens kunt aanschouwen (op een paar na). Maar goed, ik ga zelf met Defqon/Decibel altijd weekend omdat ik het zonde vind om voor 1 dagje naar zo'n groot festival te gaan. Plus wat je ervoor terugkrijgt voor €50,- meer is geniaal.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 feb 2017 10:15 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Op Defqon heb ik juist altijd te veel artiesten die ik graag wil zien :P Hoewel er een verschil zit tussen graag zien en must see. Zoals vorig jaar Menace II Society, Base Alert & Promo, Sacerdos Vigilia e.d., dat waren wel must sees.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 feb 2017 10:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
Sacerdos Vigilia


Man, wat was dit vet. Zowat iedereen die daar toen stond waren Hardtraxxers volgens mij haha, één van de betere uren van het weekend!
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 feb 2017 10:31 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Ja klopt, kan me zelf alleen -STAN, Skribbeler plus vriendin en de groep waarmee ik heen was herinneren.

Ik wacht nog even af wat ik met Defqon ga doen dit jaar door het weer van de laatste twee jaar en mensen die dit jaar niet mee willen misschien alleen een zondag ticket halen, op die dag staan meestal toch de leukste namen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 feb 2017 10:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
Op Defqon heb ik juist altijd te veel artiesten die ik graag wil zien :P Hoewel er een verschil zit tussen graag zien en must see.


Ja er zijn zoveel artiesten die ik wel graag wil zien, maar de meesten daarvan zie ik toch wel op een ander festival :P Dan vind ik het veel minder erg als ik daar om welke reden dan ook niet bij kan zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 feb 2017 11:14 
 
Hardtraxxer

Als ik ergens veel van stage wissel is het wel op defqon. Gewoon tr veel goede artiesten die je niet zo vaak kan zien.
Om 80 euro te betalen en dan alleen bij de blue te gaan staan is toch zonde van je geld?
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 feb 2017 11:19 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Het is meer een opstapeling. Ik ga altijd alleen de zaterdag omdat zondag gewoon totaal niet uitkomt (en omdat ik een week moet bijkomen van een weekendje). Vaak zijn we dan wat later pas op het terrein wegens de lange reistijd, file, gedoe met parkeren en al die andere standaard onvoorziene tegenslagen. Als ik dan daadwerkelijk alle artiesten die ik wil zien op verschillende stages af zou gaan, zou ik gewoon veel te veel tijd verspillen aan lopen, wc, plek zoeken, etc.. Daarbij vind ik het geen straf om bij de blue te zijn haha, tenten liggen mij sowieso al beter dan open-air.

Kortom, die mega grote blue + goeie sfeer is voor mij vaak al genoeg :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 feb 2017 11:24 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

MelvinFR schreef:
Vind het juist zonde om op zo'n groot festival bij 1 stage te blijven staan en al helemaal in de blue. Zoveel geld betalen en dan nagenoeg niks van het festival zien en alleen de namen die je vaak elk weekend wel ergens kunt aanschouwen (op een paar na). Maar goed, ik ga zelf met Defqon/Decibel altijd weekend omdat ik het zonde vind om voor 1 dagje naar zo'n groot festival te gaan. Plus wat je ervoor terugkrijgt voor €50,- meer is geniaal.


Een dagje Defqon is vet, maar valt in het niets vergeleken met een weekend. Heel de weekendbeleving eromheen is wat het zo bijzonder maakt voor mij. En vind het heerlijk om zoveel variatie te hebben door een hele dag dat terrein rond te stuiteren. Op die manier kan je gewoon je perfecte line up maken ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 feb 2017 11:28 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Mits je naast een stel aso Hagenaren staat zoals wij vorig jaar, niet geslapen zaterdag op zondag en zondag avond mooi gepeerd. Hadden de muziek de hele nacht zo hard staan dat er vanaf campingsites klachten kwamen, en wij zaten er naast.

En gewoon vrolijk doorgaan als er wordt geklaagd en maar roepen dat slapen voor mieten is.
Wat ik normaal wel als grap kan waarderen maar goed dit was echt overdreven hard.

Zulk volk moet echt stemrecht, voortplanting en publieke vertoning afgenomen worden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 feb 2017 11:32 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Precies, dit heeft mijn eerste weekendervaring ook veel te erg beïnvloed. Overburen die zwaar aan de verdovende middelen zitten en twee nachten zonder slaap kunnen en de hele nacht hardcoreindustrialterrorschranzbasstechno pompen, dikke prima, maar ik kan dat niet en heb m'n slaap wat dat betreft hard nodig. Dat drukt toch wel een stempen op de beleving. Sindsdien ook nooit meer weekendje gegaan, erg spijtig. :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 feb 2017 11:34 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Terwijl wij het jaar er voor bijna op de zelfde plek zaten en het echt rustig was, kon zo makkelijk 10 uur slapen van zaterdag op zondag :$

Toen waren wij geloof ik het meest lawaaierig, niet qua muziek maar wel schreeuwen en zo. Maar als de buren dat zouden doen dan zou ik mij daar alsnog minder aan ergeren dan een veel te groot geluidssysteem met uptempo, freestyle en Frenchcore.

De beveiliging wordt niet genoeg betaald o.i.d. om daar op te gaan letten. Er kwamen na een shitload aan klachten twee beveiligers dat ze het uit moesten zetten en het pas vanaf 7 uur s'ochtends weer aan mochten zetten, wat ook belachelijk vroeg is. Maar goed het was toen al 4 uur s'nachts, niemand had geslapen en ze hadden hem om 6 uur al weer aan.

Imo moeten ze grote geluidssystemen ook gewoon verbieden daar op de camping. Bluetooth speakers tot daar aan toe maar als je het zo hard kan zetten dat het net lijkt alsof je gewoon in de Yellow staat, nee dan niet. Of ze moeten die dingen strenger verbieden buiten festival uren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 feb 2017 11:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik ga dit jaar ook lekker zondag avond naar huis.
Wat een kutsfeer hing er op de camping zondag nadat het feest was afgelopen.
Iedereen lijkt wel chagrijnig en agressief te worden ofzo :(
Heb vorig jaar ook amper geslapen toen omdat er zoveel herrie om ons heen was, oa door Fransen met die kut frenchcore de hele nacht :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 feb 2017 11:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zelf 3x een weekend geweest maar 3x elke nacht kunnen slapen. 2x daarvan zaten we ook naast gasten/dames die het hele weekend wakker bleven maar totaal geen last van gehad aangezien zij niet s'nachts de muziek vol aan hebben staan. Gelukkig waren het Nederlanders dus dat scheelt ook ontzettend en konden we gewoon mee ouwehoeren.

Ik kan me echter ook wel voorstellen als je zoiets meemaakt dat je de volgende keer een weekend laat schieten. Toch zal ik het wel aanraden om nogmaals te proberen, slechter kun je het in ieder geval niet treffen. Ook kun je achteraan op veld 5/6 of op veld 1 (moet je wel heel vroeg zijn) gaan staan, daar is het meestal wel rustig.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 feb 2017 11:38 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Het is wel zo dat hoe verder je van het festival af zit hoe rustiger het is. Maar ja je hebt altijd een paar er tussen, deze gasten waren ook zo'nbeetje de enige van heel camping 5 die zo hard muziek opzette. 2015 dus ook op 5 en was super rustig.

Iets van pluggen voor het slapen is lig een must voor mij als ik nog een weekend ga. Maarja echt zware bass kan je er niet uit filteren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 feb 2017 11:46 
 
Hardtraxx Veteran

Het is naar mijn idee ook een beetje geluk hebben wat betreft geluidsoverlast. Eerste jaar heel rustig midden op veld 3 gezeten. Tweede jaar op bijna dezelfde plek, alleen door luidruchtige Spanjaarden bijna geen oog dicht kunnen doen. Afgelopen jaar vlakbij de ingang van het toiletgebouw gelegen op veld 4, maar ook daar was het vrij rustig. Terwijl je toch zou verwachten dat door al het loopvolk vlakbij de toiletten flink druk is.

Van mij mogen ze de 24-uurs tent wel weer terugbrengen, dat zorgde naar mijn idee wel voor minder volk op de camping in de late uurtjes. Verder was 't ook gewoon chill om na 't festival ff een afzakkertje te halen daar, in plaats van bij het sfeerloze hok/café wat ze nu hadden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 feb 2017 11:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Uberhout schreef:
Van mij mogen ze de 24-uurs tent wel weer terugbrengen, dat zorgde naar mijn idee wel voor minder volk op de camping in de late uurtjes. Verder was 't ook gewoon chill om na 't festival ff een afzakkertje te halen daar, in plaats van bij het sfeerloze hok/café wat ze nu hadden.


Jup, precies dit. Vind dat ook een ontzettend groot voordeel bij Decibel t.o.v. Defqon. Daar gaat het nog wel tot laat door. Lig zelf dan meestal al te slapen maar stel dat ik nog even door wil is dat de ideale oplossing.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 feb 2017 11:52 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Moeraskat schreef:
SkiggyRapz18 schreef:

Artiesten en personeel misschien? Wij zitten zelf met veel man op Molecate Park Flevostrand, was ons vorig jaar erg goed bevallen!

Hoe gaan jullie heen en weer dan? is nog best een eind...


Tegenover ons park ligt dat van Q-Dance gehuurde park dus er zijn pendelbussen, anders een taxi ook niet duur :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 feb 2017 11:53 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

MelvinFR schreef:
Uberhout schreef:
Van mij mogen ze de 24-uurs tent wel weer terugbrengen, dat zorgde naar mijn idee wel voor minder volk op de camping in de late uurtjes. Verder was 't ook gewoon chill om na 't festival ff een afzakkertje te halen daar, in plaats van bij het sfeerloze hok/café wat ze nu hadden.


Jup, precies dit. Vind dat ook een ontzettend groot voordeel bij Decibel t.o.v. Defqon. Daar gaat het nog wel tot laat door. Lig zelf dan meestal al te slapen maar stel dat ik nog even door wil is dat de ideale oplossing.


Zeer waar dit. Zou idd een goede oplossing zijn. Echter liepen die gasten bij ons al lawaai te maken toen de Pre-Party net begonnen was.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 feb 2017 12:10 
 
Hardtraxx Veteran

Ik kan mij nog goed herinneren dat in de nacht van zondag op maandag er helemaal niks meer te doen was op de camping. Behalve dat er op elke kruising van het loop pad een luidruchtige after was met minimaal 20 man. En dat het letterlijk een kat en muis spel was tussen de beveiliging en het After volk. Op een bepaald moment zelfs die cinema gesloten omdat er alleen maar muziek werd gedraaid. Vind wel dat ze voor die mensen die nacht nog wel wat mogen organiseren zodat de mensen die willen slapen na 3 dagen feest dat ook rustig kunnen. Want op maandag pas om 04.00 kunnen slapen en je moet je bus van 10.00u halen bijvoorbeeld is ook niet al te prettig
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 feb 2017 12:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zou het misschien met de vergunning te maken kunnen hebben dat er geen echte 24-uurs tent meer is?
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 feb 2017 12:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

RTM93 schreef:
Want op maandag pas om 04.00 kunnen slapen en je moet je bus van 10.00u halen bijvoorbeeld is ook niet al te prettig


Ik heb afgelopen jaar die laatste nacht ook nauwelijks geslapen en als je dan op maandag ochtend in de auto moet stappen om nog even 2 uur te gaan rijden is dat alles behalve verantwoord.

Doe inderdaad lekker zo'n 24 uurs tent weer terug, dan kan dat overactieve volk daar lekker druk gaan doen en kunnen de mensen die willen slapen gewoon slapen op de camping.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 feb 2017 12:34 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Die zondag op maandag mag waarschijnlijk sowieso niet qua vergunning.

De 24 uurs tent was meen ik ook weggehaald vanwege klachten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 feb 2017 12:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wij zijn vorig jaar die zondagmiddag alles al in de auto gaan steken. Na de endshow gewoon meteen in de auto gestapt en naar huis gereden. Je moet dan natuurlijk wel een bob hebben.
Vorige  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 ... 186  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten