Who was there

Nobody yet
Nobody has said they're going yet.

Active topics in Feesten

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 3 hours ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 12 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 8 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 5 days ago
Past

Defqon.1 Weekend Festival 2016: Dragonblood

Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
Hardtraxx Veteran
14128 posts member since 2008
last seen 16 hours ago
Vortraxx wrote:Die tipi's zijn niet te betalen :list:
Als iDeal plat ligt wel ja
M
Hardtraxx Addict
1885 posts member since 2013
last seen Mar 2020
Delt-A wrote:
Vortraxx wrote:Die tipi's zijn niet te betalen :list:
Als iDeal plat ligt wel ja
Dat maakt weinig uit voor de achterlijke prijs
J
Hardtraxx Veteran
5794 posts member since 2011
last seen 6 days ago
Hoezo achterlijk? Als je ziet wat je er voor terug krijgt vind ik het best redelijk. Afgelopen 2 jaar een tipi gehad maar ik wil echt nooit meer wat anders. Misschien vind ik de prijs wel oke aangezien ik gewoon een full-time baan ben, het is voor studenten inderdaad niet te betalen.
Hardtraxxer
948 posts member since 2014
last seen Aug 2017
Jurheinen wrote:Hoezo achterlijk? Als je ziet wat je er voor terug krijgt vind ik het best redelijk. Afgelopen 2 jaar een tipi gehad maar ik wil echt nooit meer wat anders. Misschien vind ik de prijs wel oke aangezien ik gewoon een full-time baan ben, het is voor studenten inderdaad niet te betalen.
Hoeveel kosten die dan en wat heb je extra dat je ''nooit meer wat anders wilt''?
Hardtraxx Veteran
8198 posts member since 2014
Een hoop ruimte, elektriciteit in je tipi, je staat dicht bij de festivalingang en dat zal vast nog niet alles zijn.
Hardtraxx Veteran
4917 posts member since 2015
Staan ook al veldbedden klaar in die tipi's, dus geen gedoe met matjes of luchtbedden enzo
Last edited by Norther66 on , edited 1 time in total.
M
Hardtraxx Addict
last seen Mar 2020
Jurheinen wrote:Hoezo achterlijk? Als je ziet wat je er voor terug krijgt vind ik het best redelijk. Afgelopen 2 jaar een tipi gehad maar ik wil echt nooit meer wat anders. Misschien vind ik de prijs wel oke aangezien ik gewoon een full-time baan ben, het is voor studenten inderdaad niet te betalen.
Kan het makkelijk betalen maar verspil mijn geld liever niet. Je kan makkelijk zonder die extra's.
Dicht bij de festival ingang: Stond vorig jaarmet mijn tent dichterbij dan veel tipi's
Stroom: enige wat ik kan bedenken is telefoon opladen. Powerbank mee en klaar als je zo nodig op je telefoon moet zittrn.
Veldbedden: oke wel chill maar niet voor die prijs.
Ruimte: als je je tenten goed neer zet heb je net zo veel/meer

Goed je hoeft niet met een tent enzo te zeulen maar ach
J
Hardtraxx Veteran
5794 posts member since 2011
last seen 6 days ago
Joey wrote:Een hoop ruimte, elektriciteit in je tipi, je staat dicht bij de festivalingang en dat zal vast nog niet alles zijn.
Dit dus, een heel weekend koud bier is gewoon heilig. En met name dat je niet al die kutzooi moet slepen over die vertiefte schijtbrug. Bij aankomst kun je er nog om lachen, maar na een heel weekend naar de getver te zijn geweest is dat echt het laatste waar ik zin in heb. Gewoon je koffer inpakken en weglopen.
Kraak... Piep...
29099 posts member since 2011
last seen Feb 2026
Als ik de verhalen hoor van mensen die op 3 en 2 stonden ben ik blij met Camping 5 geweest vorig jaar.

Buren waren relaxed, we hadden ruimte zat, zaten vlakbij de douches en t ontbijt en telefoon opladers. Was redelijk rustig s'avonds en was binnen 5 min weer op de paarkeerplaats.

Enige nadeel is dus het stuk lopen naar het festival. Maarja, had ik er eigenlijk wel voor over.
702 posts member since 2010
last seen Jan 2018
Broken Balance wrote:Als ik de verhalen hoor van mensen die op 3 en 2 stonden ben ik blij met Camping 5 geweest vorig jaar.

Buren waren relaxed, we hadden ruimte zat, zaten vlakbij de douches en t ontbijt en telefoon opladers. Was redelijk rustig s'avonds en was binnen 5 min weer op de paarkeerplaats.

Enige nadeel is dus het stuk lopen naar het festival. Maarja, had ik er eigenlijk wel voor over.
Prima vermaakt op veld dichtste bij de ingang. Maar 1 nacht gedoe gehad met de buren, verder geen last en voldoende geslapen. :D
Hardtraxx Veteran
5333 posts member since 2012
last seen 15 hours ago
Broken Balance wrote: Enige nadeel is dus het stuk lopen naar het festival. Maarja, had ik er eigenlijk wel voor over.
Vond het op zaterdag wel meevallen, toen je na de brug gewoon rechtdoor kwam / rechts, waar je uitkwam bij de indigo/uv, die route is gewoon goed te doen.

maar vrijdags en zondags was wel klote, via camping 4 naar 1 en dan naar de blue....
L
Hardtraxx Veteran
3475 posts member since 2013
last seen Feb 2024
Wat kost een tipi voor 4 personen? :P
F
Hardtraxxer
176 posts member since 2015
last seen Aug 2022
Lenny wrote:Wat kost een tipi voor 4 personen? :P
2013 was het 325 pp dus in die buurt
Hardtraxx Veteran
3045 posts member since 2014
last seen 25 days ago
jezus, per persoon? Wie geeft er nou zo belachelijk veel geld uit alleen maar voor een beetje meer comfort??
Vorig jaar gezellig op veld 5 gezeten, ondanks de smerige douches & regen in een lekke tent nergens ''last'' van gehad.

Dit jaar hebben ik en o.a. Johnnie 5 huisjes op camping Riviera Beach met in elk huisje een douche, koelkast, magnetron, bank en toilet voor maar 55 euro per persoon, en durf te wedden dat dat een stuk fijner is dan zon vooraf opgezette wigwam voor zo een belachelijke prijs.
Hardtraxx Veteran
8198 posts member since 2014
Snap best dat je niet zoveel uit kan geven voor een tipi als je 8 gram sos en 12 pillen wegsnoept.
Hardtraxx Veteran
8659 posts member since 2013
last seen 16 hours ago
Joey wrote:Snap best dat je niet zoveel uit kan geven voor een tipi als je 8 gram sos en 12 pillen wegsnoept.
Hier moest ik even om grinniken :$
M
Hardtraxx Addict
last seen Mar 2020
Joey wrote:Snap best dat je niet zoveel uit kan geven voor een tipi als je 8 gram sos en 12 pillen wegsnoept.
Je moet het (beiden) niet eens willen :P
Hardtraxx Veteran
3045 posts member since 2014
last seen 25 days ago
Potver
Hardtraxx Veteran
4917 posts member since 2015
:lol: :lol:
Hardtraxx Veteran
4809 posts member since 2014
last seen 14 hours ago
:lol: :lol:
Hardtraxx Veteran
5390 posts member since 2014
last seen Aug 2024
corneelwr wrote: Hier moest ik even om grinniken :$
Hardtraxx Veteran
5333 posts member since 2012
last seen 15 hours ago
sonnebloem wrote:
corneelwr wrote: Hier moest ik even om grinniken :$
Hardtraxxer
948 posts member since 2014
last seen Aug 2017
yowan wrote:jezus, per persoon? Wie geeft er nou zo belachelijk veel geld uit alleen maar voor een beetje meer comfort??
Vorig jaar gezellig op veld 5 gezeten, ondanks de smerige douches & regen in een lekke tent nergens ''last'' van gehad.

Dit jaar hebben ik en o.a. Johnnie 5 huisjes op campingRiviera Beach met in elk huisje een douche, koelkast, magnetron, bank en toilet voor maar 55 euro per persoon, en durf te wedden dat dat een stuk fijner is dan zon vooraf opgezette wigwam voor zo een belachelijke prijs.
Precies dit, net als vorig jaar gewoon weer lekker hierheen. Binnenkort boeken :)

Je bent gek als je zoveel neerlegt voor een tipi
Hardtraxx Elite
2653 posts member since 2014
last seen 6 hours ago
Gewoon een lekker festival tentje, die travel packages zijn echt tering duur :lol:
R
Hardtraxx Veteran
5555 posts member since 2013
last seen 20 days ago
Zijn tipi's zo duur, dacht dat ze 180 pp waren ofzo :lol: