Daar doelde ik idd ook op maar ze zal ergens zeker staanwrote:Op de manier hoe q-dance haar aan het pushen is zal het me niets verbazenwrote:Deetox op de main? Hoe voel jij je eigen?
Who was there
Nobody has said they're going yet.
Related topics
Active topics in Feesten
Moderators
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
-
FHardtraxxer
- 176 posts member since 2015
- last seen Aug 2022
Voor op Qlimax vond ik dr nog wel ''passend'' in de line up als voorlaatste afsluiter in het laatste uurtje met als laatste act 30 minuten hardcore. Op de Defqon mainstage zou het in mijn ogen erg misplaatst zijn. Dat is toch meer een plek van gevestigde artiesten/legendes met in zekere zin een goede toegankelijkheid qua muziek. Ik vond Minus Militia dit jaar al raar, maar dit is vanwege de populariteit en de hype wel te begrijpen. Niets hier is van toepassing op Deetox helaas
Last edited by yowan on , edited 1 time in total.
Iemand een idee wanneer de line up naar buiten komt?
-
MHardtraxx Addict
- 1885 posts member since 2013
- last seen Mar 2020
paste ze dan wel op xq holland?wrote:Voor op Qlimax vond ik dr nog wel ''passend'' in de line up als voorlaatste afsluiter in het laatste uurtje met als laatste act 30 minuten hardcore. Op de Defqon mainstage zou het in mijn ogen erg misplaatst zijn. Dat is toch meer een plek van gevestigde artiesten/legendes met in zekere zin een goede toegankelijkheid qua muziek. Ik vond Minus Militia dit jaar al raar, maar dit is vanwege de populariteit en de hype wel te begrijpen. Niets hier is van toepassing op Deetox helaas
-
MHardtraxx Addict
- last seen Mar 2020
Zoals altijd ongeveer een week voor de kaartverkoop.wrote:Iemand een idee wanneer de line up naar buiten komt?
Ja, ze komt toch uit Holland?wrote: paste ze dan wel op xq holland?
Bedoel meer: Past Deetox wel ergens volgens jullie?wrote:wrote:Past Deetox wel ergens?
Beter?
Ja in de blue op Defqon, en daar zal ze denk ik 95 % zeker wel staan.wrote:Bedoel meer: Past Deetox wel ergens volgens jullie?wrote:wrote:Past Deetox wel ergens?
Beter?
Ik denk dat haar stijl niet geschikt is voor outdoor (zomer) mainstages, maar dat zij net zoals bij Qlimax prima een brug kan vormen tussen hardstyle en hardcore op indoor feesten. Zelfde geldt bijvoorbeeld voor een Radical.
Aah oke dan heb ik niks gezegd, wel eens met wat hier boven staat.
Een weekend festival met 200+ artiesten, trailer + anthem gereleased, en vervolgens 1,5 pagina over Deetox praten.. Ik voel me vereerd 
Heerlijke reactie.wrote:Een weekend festival met 200+ artiesten, trailer + anthem gereleased, en vervolgens 1,5 pagina over Deetox praten.. Ik voel me vereerd
-
PHardtraxx Veteran
- 5058 posts member since 2013
- last seen 20 minutes ago
Nog maar de vraag of ik ga. Hopen dat mijn afstudeerzitting voor Defqon is.
Haha Deetox
Gelijk heb je, eigenlijk is het niet eerlijk. Normaal hoort het anthem na de trailer release afgekraakt te worden.
Waar dit jaar weinig aan af te kraken is, BM is de goede keus geweest van Qdance! Erg sterk plaatje imo!
Gelijk heb je, eigenlijk is het niet eerlijk. Normaal hoort het anthem na de trailer release afgekraakt te worden.
Waar dit jaar weinig aan af te kraken is, BM is de goede keus geweest van Qdance! Erg sterk plaatje imo!
-
MHardtraxx Addict
- last seen Mar 2020
we wachten nog op de 2e climax, als we niet vierkanten kunnen rammen is het niet goed.wrote:Haha Deetox![]()
![]()
Gelijk heb je, eigenlijk is het niet eerlijk. Normaal hoort het anthem na de trailer release afgekraakt te worden.![]()
Dan ga je toch gewoon naar Deetox om vierkant te rammen! 
-
MHardtraxx Addict
- last seen Mar 2020
nahwrote:Dan ga je toch gewoon naar Deetox om vierkant te rammen!
wrote:Een weekend festival met 200+ artiesten, trailer + anthem gereleased, en vervolgens 1,5 pagina over Deetox praten.. Ik voel me vereerd
Ik hoop voor je dat je er staat, maar dan hoop ik op de Blue. Denk dat je daar veel meer tot je recht kan komen dan op de Red.
In inderdaad: te mooi voor woorden dat het al 2 pagina's over Deetox gaat
-
MHardtraxx Addict
- last seen Mar 2020
kan niet slapen dus ben de site ff gaan uitpluizen en dit valt me op.
Q: Wat zijn de faciliteiten op de Defqon.1 Camping Ground?
A: Dit zijn de belangrijkste faciliteiten:
-
-
-
-Q-Cafés
-BBQ area op elke Camping Ground
-
-
bbq is gewoon nice maar vooral de q-caféS valt me op, meervoud dus meer dan 1 en niet op het festivalterrein?
Q: Wat zijn de faciliteiten op de Defqon.1 Camping Ground?
A: Dit zijn de belangrijkste faciliteiten:
-
-
-
-Q-Cafés
-BBQ area op elke Camping Ground
-
-
bbq is gewoon nice maar vooral de q-caféS valt me op, meervoud dus meer dan 1 en niet op het festivalterrein?
Vorig jaar op 15 maart als ik het goed heb.wrote:Zoals altijd ongeveer een week voor de kaartverkoop.wrote:Iemand een idee wanneer de line up naar buiten komt?
Over de andere 199+ artiesten valt nog weinig te zeggen.wrote:Een weekend festival met 200+ artiesten, trailer + anthem gereleased, en vervolgens 1,5 pagina over Deetox praten.. Ik voel me vereerd
Het draait hier, zoals ik het begrijp, om het pushen van artiesten, in dit geval Deetox.
In een vorig geval was Festuca het onderwerp van gesprek.
Niets vreemds aan dat men hier een discussie aan wijdt.
Dit lijkt mij juist geen reden om vereerd te zijn.
Waar ik vooral benieuwd naar ben of Q-Dance dat Subground gebeuren nu echt helemaal links gaat laten liggen, of de White er wel zal zijn (maar dan met andere opbouw), en of er weer zo'n Big Chill area is (waar grote namen onder onbekende aliassen vette sets neerzetten).
Was ook meer sarcastischwrote:Over de andere 199+ artiesten valt nog weinig te zeggen.wrote:Een weekend festival met 200+ artiesten, trailer + anthem gereleased, en vervolgens 1,5 pagina over Deetox praten.. Ik voel me vereerd
Het draait hier, zoals ik het begrijp, om het pushen van artiesten, in dit geval Deetox.
In een vorig geval was Festuca het onderwerp van gesprek.
Niets vreemds aan dat men hier een discussie aan wijdt.
Dit lijkt mij juist geen reden om vereerd te zijn.