Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 70, 71, 72, 73, 74, 75, 76 ... 92  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2016 11:22 

In de wandelgangen toch gehoord dat er een grote kans is dat HHZ aanwezig is :surrender:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2016 11:33 

Artiest

Erg mooi dagje gehad!

Helaas niet alles gezien wat ik wou zien, maar dat mag de pret niet drukken. Overal hing een goede sfeer en veel nieuwe mensen ontmoet :thumbsup: . Een feestje voor in de boeken :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2016 11:43 

Hardtraxx Veteran

Van de geruchten die ik heb gehoord zouden de DQ legends Headhunterz The Prophet en Technoboy zijn.
Afwachten of dat klopt :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2016 11:43 

Dat is ook wat ik heb gehoord inderdaad :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2016 11:45 

Hardtraxx Veteran

Prima vermaakt voor de allereerste keer Defqon. Kwart voor 3 kwamen we aan op het parkeerterrein maar dit was zo'n drama dat we uiteindelijk pas om 16:00 binnen waren.

Vervolgens lekker rond gelopen en overal en nergens gestaan. Eerste act die ik echt wilde zien was Main Concern en wat was dit vet zeg, sfeertje linksvoor was erg fijn en ontzettend dikke platen gehoord. Die ene plaat met die gated kicks ging echt helemaal nergens meer over. Ook vet om Dark Universe eens live gehoord te hebben.

Delete VIP was ook erg genieten, al had ik wel wat oudere plaatjes verwacht, waren imo veel recente nummers maar wel heel vet gedaan zo die edits. B-Front was leuk maar heb betere setjes gehoord van hem. Toen RR begon even snel naar de indigo gerend voor een half uurtje Vazard. Wat ging dit tekeer zeg! :woot: Helaas geen Zimmersion gehoord omdat ik m'n vrienden ging zoeken op de red voor de eindshow.

Eindshow ging echt helemaal nergens meer over, wat was dat ziek zeg! Half uur met m'n mond open staan kijken door het wauw effect. Na de eindshow er een uur over gedaan om van het festivalterrein naar de parkeerplaats te lopen om vervolgens lekker 1,5uur te wachten door wederom drama op de parkeerplaats. Volgend jaar maar een weekend gaan dus.

+++ Main Concern
++ Sfeer linksvoor bij Main Concern
++ Delete VIP
-- Parking
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2016 11:50 

Hardtraxx Veteran

yannickvk schreef:
Guido schreef:
@Yannickvk, Main Concern - Infected, mogelijk een edit.

nee, dat is hem helaas niet! ik denk dat die ongeveer nog 10 minuten eerder gedraaid werd.
Het was echt weer zo´n wat krijgen we nou momentje toen die erin klapte.

Main Concern - Gravity (Mind Dimension Remix)? Wavolizer - Sympho? Luminite & Outlaw - Industrious? Er werd volgens mij ook nog een remix gedraaid (van Malice?) van Ultimate Reality... Verder eigen nummers uiteraard.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2016 11:57 

Hardtraxx Veteran

Chroman schreef:
yannickvk schreef:
Guido schreef:
@Yannickvk, Main Concern - Infected, mogelijk een edit.

nee, dat is hem helaas niet! ik denk dat die ongeveer nog 10 minuten eerder gedraaid werd.
Het was echt weer zo´n wat krijgen we nou momentje toen die erin klapte.

Main Concern - Gravity (Mind Dimension Remix)? Wavolizer - Sympho? Luminite & Outlaw - Industrious? Er werd volgens mij ook nog een remix gedraaid (van Malice?) van Ultimate Reality... Verder eigen nummers uiteraard.

het waren typisch malice kicks nu je het zegt ja. dat zal hem geweest zijn. laat maar komen die plaat :thumbsup:

edit: main concern heeft me op facebook bevestigd dat het geen malice remix is.. :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2016 11:59 

Kiloknaller schreef:
In de wandelgangen toch gehoord dat er een grote kans is dat HHZ aanwezig is :surrender:

Dat gerucht gaat elk jaar rond
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2016 12:05 

Hardtraxx Addict

Topweekend tot nu toe. Goeie sfeer bij de Indigo gisteren, terrein is super aangekleed, eindelijk weer focus op lasers/lichten/bewegend decor/vuurwerk ipv ledschermen. Dus ook vandaag wordt weer mooi. Headhunterz zou toch wel de kerst op de taart zijn. :loving:

Enige minpunt: nog nul keer Voodoo People (Ran-Dus bootleg gehoord :cry:)
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2016 12:11 

Hardtraxx Addict

chas1n schreef:
. Weet iemand trouwens hoe dat nummer heet waar Regain mee opende? Kon er niet tegen dat ik er maar niet op kom. :P

activator - old skool :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2016 12:35 

Hardtraxx Veteran

Geweldige zaterdag gehad. Hoogtepunten waren Vazard (& Delete die de laatste 3 nummers erbij kwam), Delete VIP, Main Concern en Hardstyle Mafia. Die kicks, die sfeer :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2016 13:21 

Hardtraxxer

Vet feest gehad, het is echt voorbij gevlogen :cry: Straks maar weer streamen >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2016 13:49 

Hardtraxx Veteran

Sjorz schreef:
chas1n schreef:
. Weet iemand trouwens hoe dat nummer heet waar Regain mee opende? Kon er niet tegen dat ik er maar niet op kom. :P

Juuuistem, thankssss :thumbsup: . Vond het geluid niet overal evengoed trouwens, dat was jammer. Veel schommelingen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2016 13:51 

Hardtraxx Veteran

Delete en Dirtcaps :worship: :worship:
heb goed vermaakt gister :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2016 13:56 

Hardtraxx Addict

chas1n schreef:
Sjorz schreef:
chas1n schreef:

Juuuistem, thankssss :thumbsup: . Vond het geluid niet overal evengoed trouwens, dat was jammer. Veel schommelingen.

Vond zelf vooral het geluid bij N-Vitral LIVE in de Black beetje jammer. Leuke set maar totaal geen bass gevoeld. En toen we aankwamen bij Radical op de main was het ooo drama.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2016 13:58 

Hardtraxx Veteran

black stonden de speakers achterin gewoon uit of iig heeeeeeel erg zacht in de middag...weet niet of ze dit in de avond verbeterd hadden?
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2016 14:02 

Hardtraxx Veteran

Hele jaar uitkijken naar Vazard, en dan realiseren dat het toch veel praktischer is om met de groep linksvoor te gaan staan bij de Red voor B-Front en de eindshow. Goeie keuze was dat wel! Normaal kom ik niet zo veel bij de Red, maar tering wat heb ik genoten van B-Front! Draaide gewoon alle geweldige platen en een partij nieuwe tracks die stuk voor stuk fantastisch klonken :love:

Verder ook wel alles kunnen zien wat ik wilde. Regain was echt geweldig, Main Concern nog mee gepakt (Dat applaus na hun set :worship: ) echt wat een heerlijk lomp geweld. Nu al zin in Q-base :drool: Hing echt een ouderwets goed sfeertje in de Indigo, heerlijk dat ze die stage weer buiten hadden gedaan.

Ivm het klote weer wat langer in de Blue geweest dan ik van plan was, en viel me niet tegen. Alpha2 Album showcase was een stuk vetter dan ik had verwacht, en Digital Punk draaide ook best wat leuke trackjes. Toen we binnen kwamen bij Degos & Re-Done in de blue vgm nog een remix gehoord van Titan & High Voltage - Death is Coming. Klonk ook weer en partij vet zeg :woot: Was sowieso wel een leuke onverwachte set wat ik heb mee gekregen! Warface ook nog wel het noemen waard! Delete VIP was zoals verwacht gewoon weer heel vet, maar voor m'n gevoel waren het nu wel wat meer dezelfde tracks en heel iets minder variatie. Maar zat nog steeds enorm goed in elkaar natuurlijk, stuk voor stuk vette nummers.

Verder nog het standaard uitstapje naar N-Vitral gemaakt omdat onze groep daar nogal fan van is, ik vind het altijd wel een leuk half uurtje even wat hardcore. Verder niet benoemenswaardig ofzo, maar gewoon prima.

Na 6 keer Defqon gaat de magie er nog steeds niet vanaf, wordt misschien wel elk jaar beter! Enorm heerlijke dag gehad.
Mensen die nog een dag mogen, geniet er van :thumbsup:

Oja en dit, uit stel je vraag topic

Citaat:
Iemand die weekend is die mij zo'n extra krantje zou kunnen sturen, vragen kan altijd :$

Vond het ook al jammer dat er geen krantjes werden uitgedeeld.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2016 14:25 

Hardtraxx Elite

Headhunterz zit in de vliegtuig naar Nederland en hij zit in rekordbox te luisteren naar Dragonborn. 90% dus dat hij op defqon draait
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2016 14:38 

Hardtraxxer

Headhunterz kennende, kan hij ook gewoon aan het trollen zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2016 14:51 

Hardtraxxer

Sjorz schreef:
chas1n schreef:

baas
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2016 15:14 

Hardtraxxer

Ondanks het weer een top dag gehad!
Begonnen bij Sound Rush, dat was echt genieten :loving:
Toen beetje rond gewandeld en gestrand bij de black vanwege het weer.
Ben totaal niet thuis in de hardcore wereld, maar heb me tijdens Noize Supressor, Angerfist LIVE en Tha Playah toch goed vermaakt. B-Front had een fantastische set, en radical was gewoon drama.

++++ B-Front, Sound Rush
++ Biefstuk :loving:
+ Eindshow
+ Binnen een kwartier van de parkeerplaats af :D

----- Weer & Radical
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2016 15:45 

Hardtraxxer

Echt weer een topdag gehad gister! Had vrij veel raw op de planning staan maar uiteindelijk vrij weinig van terecht gekomen. Veel op de mainstage en de UV geweest, wat een heerlijk podium was dat zeg! Setjes van mvtate en audiofreq waren heerlijk ondanks het weer.

Na een tijdje twijfelen tussen Power Hour en Warface toch maar besloten om naar Power Hour te gaan. Doordat we hiervoor bij Wildstylez stonden hadden we ideale plekken. 2015 viel PH erg tegen, maar dit jaar me zeer goed vermaakt!

Wat ik wel opvallend vond, was dat het bij Bass Modulators echt rustig was, terwijl na afloop bij de aankondiging van Brennan Heart een stuk drukker werd. Bass Modulators was echt één van de beste sets van de dag, inclusief een klein half uur NCBM. Op dat moment kwam de zon weer door wat het echt ideaal maakte. Daarna snel doorgelopen naar Delete VIP, 2e keer dat ik dit mee mocht maken, wat een geweld heerlijk :thumbsup: ! Later nog even richting de indigo gelopen maar daar was het echt veel te druk op dat moment. Uiteindelijk nog goed genoten van B-front en afsluitend Radical. Toen was het echt weer drukken voor de main, endshow was ook weer echt goed naar mijn mening, enige minpuntje voor mij was dat tijdens de endshow voor mij de muziek slecht te horen was. Heb nog getwijfeld of het aan mijn oordoppen, de plek of het vuurwerk lag, maar vrienden (zonder oordoppen) hadden hetzelfde gevoel..

++ B-front, Power Hour
+++ Bass Modulators, Delete VIP, Endshow

+/- afwisselend weer
- drukte&geluid endshow/RR
-- drukte kluisjes na afloop

Al met al echt weer een topdag gehad :beer:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2016 18:27 

Hardtraxxer

Wat een weekend. The Gathering was mooi, frenchcore blijkt goed geschikt te zijn voor een silent disco :lol:. NCBM was ook wel even leuk. Verder was Traxtorm Gangstaz Allied wel tof, vooral leuk om de wat oudere platen te horen (Nothing else matters, Meccane etc), Neophyte zelfde verhaal. Angerfist en Partyraiser vond ik tegenvallen dus toen ben ik naar crypsis gegaan wat uiteindelijk ook wel tof was.

Zaterdagochtend flink chagrijnig wakker geworden omdat ik maar +-2 uur geslapen had. Nadat ik echt wakker was heb op het festivalterrein eerst een rondje gelopen. De meeste stages waren wel mooi, met name de red vond ik erg geslaagd. Daarna naar Prefix & Density gegaan, lekkere nummertjes voorbij horen komen waaronder de nieuwe collab met Udex. Ook was het leuk om te zien dat de rawboys er niks van snapten. Na het setje ben ik naar de silver gegaan, waar Sacerdos Vigilia draaide. Ik kende vrij weinig van deze man en m'n vrienden wilden niet mee, maar de kicks waren lekker. Na een tijdje zag ik wat HT'ers dus daar ben ik even mee gebleven en heb wat nieuwe mensen leren kennen. N-Vitral viel tegen, zowel het geluid op de black als het setje zelf. Toen maar weer terug naar de silver gegaan en de setjes van Mindustries en Wavolizer bijgewoond, kende wederom weinig maar wel prima muziek verder. Hierna ben ik naar de yellow gerend waar F. Noize en Andy the core de boel aan het afbreken waren, maar omdat het zo hard was gaan regenen ben ik maar naar de black gegaan waar angerfist draaide. Dit was helaas een niet al te bijzonder setje en het geluid was nog steeds slecht. Toen brak het grote moment aan voor de spoontech groepsfoto, wat niet heel soepel verliep maar heb wel flink gelachen. Aansluitend het geweld van Main Concern aangehoord wat weer erg lekker was (met name Voyager 2, Time has come en Last Resort). Heb nog een paar nieuwe platen van Wasted Penguinz meegepakt en daarna naar een van de redenen dat ik naar deze editie van Defqon gegaan ben: Delete VIP. Wat heeft die man weer een set neergegooid, niet normaal. Heb me de volledige set flink misdragen, waardoor ik jammer genoeg tijdens Hardstyle Mafia een beetje ziek werd door het temperatuurverschil. Hierdoor heb ik niet echt optimaal kunnen genieten van de set van de twee heren maar ik heb wel wat sterke nieuwe platen gehoord. Uiteindelijk ben ik als echte fanboy bij Vazard gebleven , de eindshow is immers voor homo's. Deze beste man heeft uiteraard ook weer een heerlijke set neergegooid met als hoogtepunt natuurlijk Zimmersion. Hierna kwam delete op het podium, waarna ze samen het laatste kwartiertje gevuld hebben met hun collabs, uit mijn hoofd Let's get weird, Exist en Abduction. Na de set nog even blijven hangen en nog een groepsfoto gemaakt met de spoontech mensen, wat nog minder soepel ging dan de eerste keer. Terug op de camping was ik te moe en gebroken voor de after dus ik ben even in de wc's blijven hanger bij de enige echte wc-dj Spikestyle (als ik me niet vergis) en toen lekker naar m'n nest gegaan.

Zondagochtend bij de ochtendmis van Noisekick geweest, flink gelachen en lekker mee wakker geworden.

TL;DR:
oneindig +'jes voor Main Concern, Hardstyle Mafia en Delete en de sfeer tijdens die setjes
+++ P&D
+++ Gezellige Hardtraxxers die ook nog eens goed los kunnen gaan
++ Stages en aankleding
+ Bijzondere ideeën zoals de Terror Sitdown en de Silent Frenchcore Disco
- Het weer
- De spierpijn komende dagen, maar dat is het dubbel en dwars waard
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2016 20:06 

Hardtraxx Veteran

Prophet en technoboy legends.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2016 20:08 

Hardtraxxer

RTM93 schreef:
Prophet en technoboy legends.

Toch wel teleurgesteld. Had echt heel erg gehoopt op Headhunterz na die teasers op snapchat
Vorige  1 ... 70, 71, 72, 73, 74, 75, 76 ... 92  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten