Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11 ... 92  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 feb 2016 13:12 
 

Joey schreef:
SkiggyRapz18 schreef:
Heel fijn een huisje geboekt vlak bij het festival terrein, € 45 p.p. voor heel het weekend, geen geld al zeg ik het zelf :thumbsup:

Dat lijkt me echt verschrikkelijk. Dat kampeergevoel op de camping met alle weekendgangers is juist wat het zo vet maakt vind ik.


Dat maak je ook allemaal wel mee hoor! Je hoeft alleen niet in een tent te slapen en hebt een eigen douche, bed, (gevulde) koelkast, chill plek, enz.. Wij doen dit ook al jaren en willen écht niet op die camping liggen! Wat een gedoe joh :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 feb 2016 13:20 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Heeft iemand maybe een foto of kaartje met een overzicht van de verschillende camping velden, kan niet echt iets nuttigs vinden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 feb 2016 13:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Kiloknaller schreef:
Joey schreef:
SkiggyRapz18 schreef:
Heel fijn een huisje geboekt vlak bij het festival terrein, € 45 p.p. voor heel het weekend, geen geld al zeg ik het zelf :thumbsup:

Dat lijkt me echt verschrikkelijk. Dat kampeergevoel op de camping met alle weekendgangers is juist wat het zo vet maakt vind ik.


Dat maak je ook allemaal wel mee hoor! Je hoeft alleen niet in een tent te slapen en hebt een eigen douche, bed, (gevulde) koelkast, chill plek, enz.. Wij doen dit ook al jaren en willen écht niet op die camping liggen! Wat een gedoe joh :x



Dat je lekker brak voor je tentje kan zitten, en je wause buurman ff een praatje komt maken, dat soort dingen vind ik echt geweldig. Dat heb je dus echt veel minder wanneer je niet op de camping zelf staat, en alleen maar een beetje rondloopt daar. Daar kan in mijn ogen geen enkele luxe tegenop
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 feb 2016 13:27 
 
Hardtraxx Addict

Roan schreef:
Heeft iemand maybe een foto of kaartje met een overzicht van de verschillende camping velden, kan niet echt iets nuttigs vinden.

Niet zo moeilijk
1: dichtste bij de ingang en vooral vriendencamping en tipi's etc
2: camping store etc is hier
3
4
5
gewoon steeds iets verder weg van de ingang waarvan 5 over de brug is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 feb 2016 13:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Moxizz schreef:
Op de site van Defqon staat de de grote supermarkt op veld 2 is en nog een kleine op veld 5. Dat zou betekenen dat er een nieuw campingveld 5 bij komt. Dat lijkt me dan vóór de brug, net als bij Lowlands. Het zou me niet verbazen als ze de ingang van de camping naar het festivalterrein dan ook hetzelfde maken als bij Lowlands inderdaad. Anders wordt het voor mensen van veld 5 wel echt een takke eind lopen.

Afbeelding


Vorig jaar was het veld 1/5, en dan veld 5 op de plek van 7, met een kleine supermarkt, maar wel een pokkeiend lopen naar de blue, als je alle andere velden af moet
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 feb 2016 13:32 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Joey schreef:
SkiggyRapz18 schreef:
Heel fijn een huisje geboekt vlak bij het festival terrein, € 45 p.p. voor heel het weekend, geen geld al zeg ik het zelf :thumbsup:

Dat lijkt me echt verschrikkelijk. Dat kampeergevoel op de camping met alle weekendgangers is juist wat het zo vet maakt vind ik.


Dat is inderdaad ook het enige nadeel van zo'n huisje, maar in mijn optiek kan ik toch wel meer pluspunten bedenken. Ook staan er andere vrienden van mij gewoon op de camping dus dat kampeergevoel krijg ik toch wel een klein beetje mee als ik na een dag nog even de camping op loop :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 feb 2016 13:33 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Alleen lagen de ingang van het festivalterrein en de 24 uurs tent aan veld 1 ipv aan veld 2. Op veld 1 stonden ook de tipi's en de vriendencamping.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 feb 2016 13:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

En waar op die kaart de ehbo/politie/brandweer staat, was bij defqon de bus ingang. Dus met de bus ingang hoefde je niet de brug over voor veld 1 t/m4.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 feb 2016 14:02 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Niets zo gezellig als op de camping zitten vind ik :thumbsup:
Een groep vrienden gaan zo een stuk met 20 man afhuren, vind ik geen zak aan.
Geef mij maar een hoop onbekende om me heen :beer:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 feb 2016 14:36 
 
Hardtraxx Addict

SkiggyRapz18 schreef:
Joey schreef:
SkiggyRapz18 schreef:
Heel fijn een huisje geboekt vlak bij het festival terrein, € 45 p.p. voor heel het weekend, geen geld al zeg ik het zelf :thumbsup:

Dat lijkt me echt verschrikkelijk. Dat kampeergevoel op de camping met alle weekendgangers is juist wat het zo vet maakt vind ik.


Dat is inderdaad ook het enige nadeel van zo'n huisje, maar in mijn optiek kan ik toch wel meer pluspunten bedenken. Ook staan er andere vrienden van mij gewoon op de camping dus dat kampeergevoel krijg ik toch wel een klein beetje mee als ik na een dag nog even de camping op loop :thumbsup:

Hoe zit het eigenlijk met op zaterdag bij het festival komen dan? kan me indenken dat je dan ook in de file terecht komt?
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 feb 2016 15:32 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Vorig jaar rond 10 uur op zaterdag bij de ingang aangekomen, geen last van file gehad (weet niet zeker van welke kant we af kwamen) en we konden de rij passeren voor de ingang door aan de zijkant bij Weekend ingang naar binnen te gaan. Verder eerst nog even naar vrienden gegaan wat gegeten en toen via de campingingang het terrein op. Eigenlijk gewoon prima dus :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 feb 2016 15:50 
 
Hardtraxx Veteran

Miwer schreef:
Lenny schreef:
Gewoon die maandag om 09:00 examen gemaakt. Was na 10 minuten klaar en de rest was nog bij vraag 3. :cool:

Dat is allemaal leuk en aardig maar wat was uiteindelijk je cijfer? :P


5,8, dus voldoende en geslaagd :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 feb 2016 21:46 
 

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 feb 2016 10:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

hahahaha nice meme xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 feb 2016 12:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

I love memes! xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 feb 2016 14:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mèmè, mémé of miem? Ik zeg mèmè, want dat doet me denken aan tett'n. Dus mooie ding.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 feb 2016 15:00 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Such a dank meme :bomb:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 feb 2016 15:42 
 
Donateur
Avatar gebruiker

The Skribbler schreef:
Mèmè, mémé of miem? Ik zeg mèmè, want dat doet me denken aan tett'n. Dus mooie ding.


*Vind ik leuk*
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 feb 2016 14:28 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker



Thema is Dragonblood. Anthem door Bass Modulators. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 feb 2016 14:30 
 
Artiest

:love: :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 feb 2016 14:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Het moet natuurlijk '3rd' zijn bij die travel packages en niet '3th'.

MAAR OMG DEFQON DEFQON HYPE HYPE IK WIL NIET MEER WACHTEN. :love: :love: :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 feb 2016 14:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Misschien komt het door het zonnetje buiten, maar vind het echt een fantastisch anthem :$

ZININ
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 feb 2016 14:49 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Joey schreef:
Het moet natuurlijk '3rd' zijn bij die travel packages en niet '3th'.

MAAR OMG DEFQON DEFQON HYPE HYPE IK WIL NIET MEER WACHTEN. :love: :love: :love:


Weekend entree en campingplaats? 26e alleen losse tickets dan. Heb ze al die jaren nooit zelf bestelt :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 feb 2016 14:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

26e is ook weekendticket met campingplaats! Ik doelde alleen even op de grammaticale fout haha.

Wat een gaaf anthem trouwens!
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 feb 2016 14:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Iemand al zin in beetje line-up speculaties?

Main Concern in de blue zou wel mooi afscheidscadeautje van Q voor ze zijn :drool:
Vorige  1 ... 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11 ... 92  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten