Who was there

Nobody yet
Nobody has said they're going yet.

Active topics in Feesten

Moderators

• Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · online
  • Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 13 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 5 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 5 days ago
Past

Defqon.1 Weekend Festival 2016: Dragonblood

Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
Hardtraxx Veteran
4987 posts member since 2013
last seen 14 days ago
Rickzel wrote:
Pommer wrote:GODVERDOMME ZIN IN GODVERDOMME
G
Hardtraxxer
421 posts member since 2010
last seen Sep 2023
Dat wordt dus of in mijn eentje naar Defqon en iemand vinden die mee wil. Maatje van me kan niet meer mee omdat hij weer een enorme last heeft van een piep in zijn oor. :(
Hardtraxx Veteran
8198 posts member since 2014
Sjimmie wrote:
Norther66 wrote:Ja hoe minder je aan hebt, hoe minder er nat kan worden :thumbsup:
Jij denkt zeker alleen maar aan de vrouwen :nono:
Geef hem eens ongelijk... :')

En:
chas1n wrote:
Rickzel wrote:
S
Hardtraxxer
811 posts member since 2015
last seen May 2025
Het is al bekend dat die Defqon.1 app kut is, maar ze hebben nu eindelijk de floorplan in de app en dan crasht die als je die pagina wilt openen :lol: :thumbdown:

Vgm wordt die app niet eens ff goed getest voordat die op de Play Store gegooid wordt...
Hardtraxx Crew
11820 posts member since 2013
last seen Jun 2026
Hardtraxx Addict
1095 posts member since 2016
last seen Feb 2026
Magnetron wrote:
I
Hardtraxxer
160 posts member since 2013
last seen Feb 2021
ShatterDJ wrote:Het is al bekend dat die Defqon.1 app kut is, maar ze hebben nu eindelijk de floorplan in de app en dan crasht die als je die pagina wilt openen :lol: :thumbdown:

Vgm wordt die app niet eens ff goed getest voordat die op de Play Store gegooid wordt...
Had ik ook. Je moet de app weer updaten in de App store daarna crasht die niet meer alleen bij mij werkt de legenda niet :thumbdown:
Hardtraxxer
755 posts member since 2015
last seen Jan 2020
Weet niet of het hier kan/mag maar...

Op het laatste moment toch nog een afhaker voor het weekend, dat betekend dus een weekendkaartje over :/
Ik zelf heb de kaartjes besteld, bewijs via afschrijving kan ik laten zien. Het liefst afhalen of je moet toevallig bij de ABN Amro zitten. Prijs: Minimaal €100,-
Hardtraxx Veteran
17572 posts member since 2010
last seen 35 minutes ago
We had some heavy rain in The Netherlands, but luckily the weather forecast is good for this weekend. The weather is still unpredictable, so make sure you’re prepared for possibly bad weather.
We’re doing everything we can to keep the Festival Ground and Camping Ground as accessible as possible. Parts of the parking area and Camping Ground exist of surface roads, we use machines to remove the water and we place extra floorboards.
Despite of this measures some parts of the terrain can still be swampy. We advise you to bring enough clothes, an extra big/thick under sail for your tent, rain boats etc. We also expect lots of sun, so don’t forget to bring sun cream.
Defqon fb pagina
Hardtraxxer
180 posts member since 2012
last seen Oct 2024
eweevers wrote:
Chroman wrote:
Lunatic wrote:Zolang ze maar wel fatsoenlijk wat houten paden over neerleggen en niet van die smalle loop padjes als bij Intents
Het scheelt al dat Intents op een weiland wordt gehouden en Defqon op een festivalterrein. Daar liggen sowieso al asfalt-paden. Een paar houten vlonders en houtsnippers erbij en je hebt een prima ondergrond :thumbup:
Wat dat betreft zijn ze wel kings of the underground

xd xd xd
Hardtraxxer
584 posts member since 2014
last seen Oct 2025
Hhz was net live op z'n facebook pagina en begon te lachen toen het over defqon legends begon :)
Hij zit op Ibiza dus ik denk dat er wel kans in zit dat hij draait.

Hoop het zo :woot:
Hardtraxx Veteran
8198 posts member since 2014
Dus omdat 'ie op Ibiza zit denk je dat er een kans is? :lol:

Goede waterdichte (haha) redenering wel. :')
L
Hardtraxx Veteran
3475 posts member since 2013
last seen Feb 2024
Civitas wrote:Hhz was net live op z'n facebook pagina en begon te lachen toen het over defqon legends begon :)

HYPEHYPEHYPEHYPE
Hardtraxx Veteran
4917 posts member since 2015
Joey wrote:Dus omdat 'ie op Ibiza zit denk je dat er een kans is? :lol:

Vorig jaar ging het niet door omdat hij in amerika zat, dan is ibiza wel wat makkelijker heen en weer reizen :P
Hardtraxxer
755 posts member since 2015
last seen Jan 2020
Norther66 wrote:

Vorig jaar ging het niet door omdat hij in amerika zat, dan is ibiza wel wat makkelijker heen en weer reizen :P
Vliegen met een privé jet op Lelystad Airport en gaan :lol:
Hardtraxx Elite
2653 posts member since 2014
last seen 1 hour ago
Power hour wordt gehost door Desporados.
S
Hardtraxxer
811 posts member since 2015
last seen May 2025
Norther66 wrote:

En hoe kom je daarbij? :huh:
Hardtraxxer
805 posts member since 2015
last seen Feb 2026
Lennard95 wrote:Power hour wordt gehost door Desporados.
GRATIS BIER!!!
Hardtraxx Addict
1095 posts member since 2016
last seen Feb 2026
Civitas wrote:Hhz was net live op z'n facebook pagina en begon te lachen toen het over defqon legends begon :)

13:31-13:41 dacht ik het ook ff toen hij uitgebreid begon te lachen. Maar daarna lijkt hij dat weer redelijk onderuit te halen. :(

Wat een kut livesessie verder trouwens, alleen maar praten over z'n haar. :sick:
Hardtraxx Elite
2256 posts member since 2015
last seen Mar 2025
Hardtraxxer
181 posts member since 2013
last seen Sep 2023
Lol ik heb net deze gehaald in de decathlon ,
Defqon.1 Weekend Festival 2016: Dragonblood (24-25-26 Juni 2016, Walibi - Biddinghuizen)
lees ik net dat dit niet mag --' ...

Iemand ervaring hiermee?
Hardtraxxer
746 posts member since 2014
last seen May 2018
Was de merchandise aan het checken, oh mooie cap wel die ga ik halen. Enkel verkrijgbaar bij merchandise stand 6 op de camping en ik heb enkel een saturday ticket...
Hardtraxxer
181 posts member since 2013
last seen Sep 2023
Hard Invasion wrote:Was de merchandise aan het checken, oh mooie cap wel die ga ik halen. Enkel verkrijgbaar bij merchandise stand 6 op de camping en ik heb enkel een saturday ticket...
Als je me vind op 't terrein wil ik 'm gerust wel even gaan halen voor je ! :thumbsup:
Hardtraxxer
746 posts member since 2014
last seen May 2018
Vortraxx wrote:
Hard Invasion wrote:Was de merchandise aan het checken, oh mooie cap wel die ga ik halen. Enkel verkrijgbaar bij merchandise stand 6 op de camping en ik heb enkel een saturday ticket...
Als je me vind op 't terrein wil ik 'm gerust wel even gaan halen voor je ! :thumbsup:
Heel vriendelijk :D Maar dat gaat een redelijke opgave worden vrees ik dan. Heb nog wel een vriend die een weekend gaat en ga het daar eens aan vragen. Wel sneu dat Q dit niet beter verdeelt :)
Donateur
6860 posts member since 2011
last seen Jul 2017
Hard Invasion wrote:
Vortraxx wrote:
Heel vriendelijk :D Maar dat gaat een redelijke opgave worden vrees ik dan. Heb nog wel een vriend die een weekend gaat en ga het daar eens aan vragen. Wel sneu dat Q dit niet beter verdeelt :)
Hebben ze de cap niet in de online store op q-dance.nl?