Who was there

Nobody yet
Nobody has said they're going yet.

Active topics in Feesten

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 31 minutes ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 13 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 9 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 6 days ago
Past

Defqon.1 Weekend Festival 2016: Dragonblood

Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
M
Hardtraxx Addict
1885 posts member since 2013
last seen Mar 2020
LeDuif wrote:
ULTIMO wrote:En het is niet toegestaan om drank mee het festival terrein op te nemen dus behalve als je het als dildo op de toiletten gaat gebruiken weet ik niet wat je ermee van plan bent. :whistle:
Dat was vorig jaar leuk met een Duitser, kerel had zich helemaal onder blikjes bier getaped. Moest 'ie het weggooien of opdrinken. Ging hij het huilend opdrinken met een maat van 'm :lol:
En dan niet binnen gelaten omdat hij duidelijk onder invloed was? :P
Hardtraxx Veteran
4489 posts member since 2016
last seen 24 days ago
Krijgen jullie trouwens wel de floorplans geopend in de app?
Volgens de AYNTK van Qdance zouden ze erin moeten staan maar ik krijg ze niet geopend...
Donateur
6860 posts member since 2011
last seen Jul 2017
ULTIMO wrote:Krijgen jullie trouwens wel de floorplans geopend in de app?
Volgens de AYNTK van Qdance zouden ze erin moeten staan maar ik krijg ze niet geopend...
App verwijderd; crashte al bij het openen er van.
A
Hardtraxxer
134 posts member since 2016
last seen Jul 2024
dramatisch weer helaas
Hardtraxx Addict
1048 posts member since 2013
last seen Mar 2026
Ik ben bang dat ik teveel spullen heb om in 1x mee te nemen vrijdag. Kan iemand mij vertellen of het te doen is om twee keer te lopen? Of moet ik gewoon spullen thuis laten en voor het 1x lopen gaan?
Hardtraxx Veteran
3570 posts member since 2015
last seen Feb 2023
Astronaut wrote:dramatisch weer helaas
Valt wel mee. Vrijdag is alleen een beetje kut met tent opzetten en alles, maar s'avonds is het gewoon droog en de zaterdag waarschijnlijk ook. Zondag wss wisselvallig. Maarja, het weer is altijd afwachten he.
Hardtraxx Veteran
7456 posts member since 2011
last seen 24 days ago
JeroenB93 wrote:Ik ben bang dat ik teveel spullen heb om in 1x mee te nemen vrijdag. Kan iemand mij vertellen of het te doen is om twee keer te lopen? Of moet ik gewoon spullen thuis laten en voor het 1x lopen gaan?
Je kan prima 2x lopen, onthoud echter wel dat je maar 1x drinken mee nemen mag. Bij je 1e keer krijg je je bandje en moet je dus je drinken mee hebben, als je terug loopt met spullen en ze zien je bandje dan krijg je je drinken niet mee.

Ja het is mogelijk wat ver lopen maar samen met iemand ben je zo heen en weer en is erg gezellig, praatje maken her en der :thumbsup:
Hardtraxx Veteran
last seen 24 days ago
Dikke tip: zuip je klem voordat je de 2e keer gaat lopen. Dan gaat de wandeltocht voor je gevoel wat sneller.
Hardtraxx Veteran
10319 posts member since 2008
last seen Aug 2026
ULTIMO wrote:Dikke tip: zuip je klem voordat je de 2e keer gaat lopen. Dan gaat de wandeltocht voor je gevoel wat sneller.
oke
M
Hardtraxx Addict
last seen Mar 2020
Staat er nog niet in.
Hardtraxxer
738 posts member since 2013
last seen Mar 2025
Miwer wrote:
LeDuif wrote:
ULTIMO wrote:En het is niet toegestaan om drank mee het festival terrein op te nemen dus behalve als je het als dildo op de toiletten gaat gebruiken weet ik niet wat je ermee van plan bent. :whistle:
Dat was vorig jaar leuk met een Duitser, kerel had zich helemaal onder blikjes bier getaped. Moest 'ie het weggooien of opdrinken. Ging hij het huilend opdrinken met een maat van 'm :lol:
En dan niet binnen gelaten omdat hij duidelijk onder invloed was? :P
Dat weet ik niet, maar als hij dat allemaal daadwerkelijk opgedronken heeft ben ik bang dat hij niet instaat was nog binnen te treden xd
Hardtraxx Veteran
5475 posts member since 2013
last seen 20 days ago
Is inderdaad nog niet ingeschakeld op de app.

TheJoker wrote:
App verwijderd; crashte al bij het openen er van.
Deed die bij mij ook na de laatste update. Opnieuw geïnstalleerd en nu werkt die wel gewoon zoals het moet.
Donateur
15013 posts member since 2010
last seen Aug 2024
Hé Q-Dance dakkies, eerst geen DVD meer en nu geen livestream (met beeld) meer. Wat is deze?
M
Hardtraxx Addict
last seen Mar 2020
TiMOTHYb wrote:Hé Q-Dance dakkies, eerst geen DVD meer en nu geen livestream (met beeld) meer. Wat is deze?
De verkoop van beatport en het bijna niets meer te zeggen hebben van sfx :P
Donateur
last seen Aug 2024
Maak gewoon een DVD met wat mooie beelden, intervuu's etc. Zoiets moet toch wel verkopen voor 5 euro? Ik zou het er in ieder geval voor betalen en ik ga niet eens.
T
Ik heb liever dat ze alle setjes op youtube gooien dan dat ze een dvd van een paar uur maken :whistle:
Hardtraxx Addict
1048 posts member since 2013
last seen Mar 2026
ErikZ wrote:
JeroenB93 wrote:Ik ben bang dat ik teveel spullen heb om in 1x mee te nemen vrijdag. Kan iemand mij vertellen of het te doen is om twee keer te lopen? Of moet ik gewoon spullen thuis laten en voor het 1x lopen gaan?
Je kan prima 2x lopen, onthoud echter wel dat je maar 1x drinken mee nemen mag. Bij je 1e keer krijg je je bandje en moet je dus je drinken mee hebben, als je terug loopt met spullen en ze zien je bandje dan krijg je je drinken niet mee.

Ja het is mogelijk wat ver lopen maar samen met iemand ben je zo heen en weer en is erg gezellig, praatje maken her en der :thumbsup:

Oke thanks! Dan toch maar m'n gekkie spullen mee :lol:
Donateur
last seen Aug 2024
TheCrazyDutch wrote:Ik heb liever dat ze alle setjes op youtube gooien dan dat ze een dvd van een paar uur maken :whistle:
Op zich sluit het ene het andere niet uit, en vind je die oude DQ dvd's niet vet om te zien dan? Kan me daar dagen mee vermaken
B
Hardtraxx Veteran
4098 posts member since 2012
last seen 18 days ago
TiMOTHYb wrote:
TheCrazyDutch wrote:Ik heb liever dat ze alle setjes op youtube gooien dan dat ze een dvd van een paar uur maken :whistle:
Op zich sluit het ene het andere niet uit, en vind je die oude DQ dvd's niet vet om te zien dan? Kan me daar dagen mee vermaken
Eens. Maar je maakt dik verlies wanneer je die DVD's voor 5 euro gaat verkopen. Ik denk dat geld hierin een grote rol speelt.
M
Hardtraxx Addict
last seen Mar 2020
Basshunterzz wrote:
TiMOTHYb wrote:
Eens. Maar je maakt dik verlies wanneer je die DVD's voor 5 euro gaat verkopen. Ik denk dat geld hierin een grote rol speelt.
Als ze nou een play list van de dvd bekend maken en mensen in laten schrijven, bij genoeg inschrijvingen hem pas maken dan is het geld probleem ook achterwegen.
Donateur
last seen Aug 2024
Crowdfunden!
Hardtraxx Veteran
last seen 24 days ago
Die DVD van 2013 vind ik nog steeds goud om te kijken. Ik was er die editie niet eens bij maar die beelden van de camping, gathering en een beetje sfeer proeven op alle (kleine) stages, das toch goud?
Zonde dat ze dat niet meer doen.

En een DVD van 5 euro maak je mss wel verlies op, maar die entreeprijs van 75/122,50 euro moet de kosten toch wel kunnen dekken?
B
Hardtraxx Veteran
4098 posts member since 2012
last seen 18 days ago
ULTIMO wrote:Die DVD van 2013 vind ik nog steeds goud om te kijken. Ik was er die editie niet eens bij maar die beelden van de camping, gathering en een beetje sfeer proeven op alle (kleine) stages, das toch goud?
Zonde dat ze dat niet meer doen.

En een DVD van 5 euro maak je mss wel verlies op, maar die entreeprijs van 75/122,50 euro moet de kosten toch wel kunnen dekken?
Dan verkijk je jezelf aardig denk ik. Bij een festival als Defqon gaat het gewoon om miljoenen die ze uitgeven. Die entreeprijs gaat waarschijnlijk allemaal al op in alleen de bouw van het festival.
Ook zo'n DVD gaat aardig wat kosten, meer dan je denkt.
Last edited by Basshunterzz on , edited 1 time in total.
S
Hardtraxxer
811 posts member since 2015
last seen May 2025
Voor dat geld wat we tegenwoordig voor tickets betalen vind ik dat ze gewoon een uur/anderhalf uur registration op youtube mogen gooien. Op youtube verdienen ze ook gewoon geld. De extended aftermovies van Defqon 2014 en Qlimax 2014 en 2015 komen iig al in die buurt
M
Hardtraxx Addict
last seen Mar 2020
ShatterDJ wrote:Voor dat geld wat we tegenwoordig voor tickets betalen vind ik dat ze gewoon een uur/anderhalf uur registration op youtube mogen gooien. Op youtube verdienen ze ook gewoon geld. De extended aftermovies van Defqon 2014 en Qlimax 2014 en 2015 komen iig al in die buurt
met 100.000 aan vieuws en een video eens per 2 weken verdien je al genoeg om te leven. (weet ik van een kennis die zo'n lets player is)