Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 62, 63, 64, 65, 66, 67, 68 ... 92  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jun 2016 12:31 

Hardtraxx Addict

LeDuif schreef:
ULTIMO schreef:
En het is niet toegestaan om drank mee het festival terrein op te nemen dus behalve als je het als dildo op de toiletten gaat gebruiken weet ik niet wat je ermee van plan bent. :whistle:

Dat was vorig jaar leuk met een Duitser, kerel had zich helemaal onder blikjes bier getaped. Moest 'ie het weggooien of opdrinken. Ging hij het huilend opdrinken met een maat van 'm :lol:

En dan niet binnen gelaten omdat hij duidelijk onder invloed was? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jun 2016 13:19 

Hardtraxx Veteran

Krijgen jullie trouwens wel de floorplans geopend in de app?
Volgens de AYNTK van Qdance zouden ze erin moeten staan maar ik krijg ze niet geopend...
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jun 2016 13:35 

Donateur

ULTIMO schreef:
Volgens de AYNTK van Qdance zouden ze erin moeten staan maar ik krijg ze niet geopend...

App verwijderd; crashte al bij het openen er van.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jun 2016 13:59 

Hardtraxxer

dramatisch weer helaas
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jun 2016 14:01 

Hardtraxx Addict

Ik ben bang dat ik teveel spullen heb om in 1x mee te nemen vrijdag. Kan iemand mij vertellen of het te doen is om twee keer te lopen? Of moet ik gewoon spullen thuis laten en voor het 1x lopen gaan?
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jun 2016 14:46 

Hardtraxx Veteran

Astronaut schreef:
dramatisch weer helaas

Valt wel mee. Vrijdag is alleen een beetje kut met tent opzetten en alles, maar s'avonds is het gewoon droog en de zaterdag waarschijnlijk ook. Zondag wss wisselvallig. Maarja, het weer is altijd afwachten he.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jun 2016 15:11 

Hardtraxx Veteran

JeroenB93 schreef:
Ik ben bang dat ik teveel spullen heb om in 1x mee te nemen vrijdag. Kan iemand mij vertellen of het te doen is om twee keer te lopen? Of moet ik gewoon spullen thuis laten en voor het 1x lopen gaan?

Je kan prima 2x lopen, onthoud echter wel dat je maar 1x drinken mee nemen mag. Bij je 1e keer krijg je je bandje en moet je dus je drinken mee hebben, als je terug loopt met spullen en ze zien je bandje dan krijg je je drinken niet mee.

Ja het is mogelijk wat ver lopen maar samen met iemand ben je zo heen en weer en is erg gezellig, praatje maken her en der :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jun 2016 15:24 

Hardtraxx Veteran

Dikke tip: zuip je klem voordat je de 2e keer gaat lopen. Dan gaat de wandeltocht voor je gevoel wat sneller.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jun 2016 15:49 

Hardtraxx Veteran

ULTIMO schreef:
Dikke tip: zuip je klem voordat je de 2e keer gaat lopen. Dan gaat de wandeltocht voor je gevoel wat sneller.

oke
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jun 2016 15:51 

Hardtraxx Addict

ULTIMO schreef:

Staat er nog niet in.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jun 2016 16:05 

Hardtraxxer

Miwer schreef:
LeDuif schreef:
ULTIMO schreef:
En het is niet toegestaan om drank mee het festival terrein op te nemen dus behalve als je het als dildo op de toiletten gaat gebruiken weet ik niet wat je ermee van plan bent. :whistle:

Dat was vorig jaar leuk met een Duitser, kerel had zich helemaal onder blikjes bier getaped. Moest 'ie het weggooien of opdrinken. Ging hij het huilend opdrinken met een maat van 'm :lol:

En dan niet binnen gelaten omdat hij duidelijk onder invloed was? :P

Dat weet ik niet, maar als hij dat allemaal daadwerkelijk opgedronken heeft ben ik bang dat hij niet instaat was nog binnen te treden xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jun 2016 16:19 

Hardtraxx Veteran

ULTIMO schreef:

Is inderdaad nog niet ingeschakeld op de app.

TheJoker schreef:
ULTIMO schreef:

App verwijderd; crashte al bij het openen er van.

Deed die bij mij ook na de laatste update. Opnieuw geïnstalleerd en nu werkt die wel gewoon zoals het moet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jun 2016 18:13 

Donateur

Hé Q-Dance dakkies, eerst geen DVD meer en nu geen livestream (met beeld) meer. Wat is deze?
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jun 2016 18:21 

Hardtraxx Addict

TiMOTHYb schreef:
Hé Q-Dance dakkies, eerst geen DVD meer en nu geen livestream (met beeld) meer. Wat is deze?

De verkoop van beatport en het bijna niets meer te zeggen hebben van sfx :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jun 2016 18:27 

Donateur

Maak gewoon een DVD met wat mooie beelden, intervuu's etc. Zoiets moet toch wel verkopen voor 5 euro? Ik zou het er in ieder geval voor betalen en ik ga niet eens.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jun 2016 18:47 

Ik heb liever dat ze alle setjes op youtube gooien dan dat ze een dvd van een paar uur maken :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jun 2016 19:03 

Hardtraxx Addict

ErikZ schreef:
JeroenB93 schreef:

Je kan prima 2x lopen, onthoud echter wel dat je maar 1x drinken mee nemen mag. Bij je 1e keer krijg je je bandje en moet je dus je drinken mee hebben, als je terug loopt met spullen en ze zien je bandje dan krijg je je drinken niet mee.

Ja het is mogelijk wat ver lopen maar samen met iemand ben je zo heen en weer en is erg gezellig, praatje maken her en der :thumbsup:

Oke thanks! Dan toch maar m'n gekkie spullen mee :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jun 2016 19:14 

Donateur

TheCrazyDutch schreef:
Ik heb liever dat ze alle setjes op youtube gooien dan dat ze een dvd van een paar uur maken :whistle:

Op zich sluit het ene het andere niet uit, en vind je die oude DQ dvd's niet vet om te zien dan? Kan me daar dagen mee vermaken
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jun 2016 19:16 

Hardtraxx Veteran

TiMOTHYb schreef:
TheCrazyDutch schreef:

Op zich sluit het ene het andere niet uit, en vind je die oude DQ dvd's niet vet om te zien dan? Kan me daar dagen mee vermaken

Eens. Maar je maakt dik verlies wanneer je die DVD's voor 5 euro gaat verkopen. Ik denk dat geld hierin een grote rol speelt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jun 2016 19:18 

Hardtraxx Addict

Basshunterzz schreef:
TiMOTHYb schreef:
TheCrazyDutch schreef:

Eens. Maar je maakt dik verlies wanneer je die DVD's voor 5 euro gaat verkopen. Ik denk dat geld hierin een grote rol speelt.

Als ze nou een play list van de dvd bekend maken en mensen in laten schrijven, bij genoeg inschrijvingen hem pas maken dan is het geld probleem ook achterwegen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jun 2016 19:27 

Donateur

Crowdfunden!
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jun 2016 19:37 

Hardtraxx Veteran

Die DVD van 2013 vind ik nog steeds goud om te kijken. Ik was er die editie niet eens bij maar die beelden van de camping, gathering en een beetje sfeer proeven op alle (kleine) stages, das toch goud?
Zonde dat ze dat niet meer doen.

En een DVD van 5 euro maak je mss wel verlies op, maar die entreeprijs van 75/122,50 euro moet de kosten toch wel kunnen dekken?
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jun 2016 19:40 

Hardtraxx Veteran

ULTIMO schreef:
Die DVD van 2013 vind ik nog steeds goud om te kijken. Ik was er die editie niet eens bij maar die beelden van de camping, gathering en een beetje sfeer proeven op alle (kleine) stages, das toch goud?
Zonde dat ze dat niet meer doen.

En een DVD van 5 euro maak je mss wel verlies op, maar die entreeprijs van 75/122,50 euro moet de kosten toch wel kunnen dekken?

Dan verkijk je jezelf aardig denk ik. Bij een festival als Defqon gaat het gewoon om miljoenen die ze uitgeven. Die entreeprijs gaat waarschijnlijk allemaal al op in alleen de bouw van het festival.
Ook zo'n DVD gaat aardig wat kosten, meer dan je denkt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jun 2016 19:41 

Hardtraxxer

Voor dat geld wat we tegenwoordig voor tickets betalen vind ik dat ze gewoon een uur/anderhalf uur registration op youtube mogen gooien. Op youtube verdienen ze ook gewoon geld. De extended aftermovies van Defqon 2014 en Qlimax 2014 en 2015 komen iig al in die buurt
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jun 2016 20:00 

Hardtraxx Addict

ShatterDJ schreef:
Voor dat geld wat we tegenwoordig voor tickets betalen vind ik dat ze gewoon een uur/anderhalf uur registration op youtube mogen gooien. Op youtube verdienen ze ook gewoon geld. De extended aftermovies van Defqon 2014 en Qlimax 2014 en 2015 komen iig al in die buurt

met 100.000 aan vieuws en een video eens per 2 weken verdien je al genoeg om te leven. (weet ik van een kennis die zo'n lets player is)
Vorige  1 ... 62, 63, 64, 65, 66, 67, 68 ... 92  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten