Edit: nvm, niet tegelijk gelukkig!
Last edited by pim0412 on , edited 1 time in total.
Hij klopt totaal nietwrote:hij klopt 100%wrote:Ik hoop (en denk) dat deze timetable niet klopt.
Delete VIP eindigt om 20:45, Hardstyle Mafia begint om 21:15.wrote:In dat geval staan Delete VIP en Hardstyle Mafia tegelijk. Ik zag het al aankomen...Al baal ik er wel enorm van.
Je was me net voor, zag net dat ik verkeerd had gekeken (gelukkig!)wrote:Delete VIP eindigt om 20:45, Hardstyle Mafia begint om 21:15.
Nu niet meerwrote:Wel grappig dat sommigen het niet geloven omdat 2 voorkeuren van hun tegelijk staan
Ik weet zelf niet of ik em moet vertrouwen, want het is verder stil rondom de TT
das mooi..hoef ik niet zo ver heen en weer te lopenwrote:De White zit naast de Blue
http://www.defqon1.nl/timetable hij klopte toch nietwrote:Hij klopt totaal nietwrote: hij klopt 100%
Ondertussen heeft Q-Dance de timetable ook al online gezet.wrote:ken meerdere artiesten en hum tijden kloppen ook + die timetable url komt van een bericht die enkel naar de artiesten is gestuurdwrote:Hij klopt totaal nietwrote: hij klopt 100%