Who was there

Nobody yet
Nobody has said they're going yet.

Active topics in Feesten

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 12 minutes ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 13 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 18 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 6 days ago
Past

Defqon.1 Weekend Festival 2016: Dragonblood

Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
Hardtraxxer
181 posts member since 2013
last seen Sep 2023
Wij spenderen jaarlijks voor Defqon aan 150€ ( 3 personen dus ieders 50) eten en drinken .
En dan hebben we meestal nog over, als je dezelfde hoeveelheid aankoopt op Defqon zelf ben je makkelijk 100€ per persoon kwijt ..
Hardtraxx Elite
2817 posts member since 2013
last seen Jul 2026
De afgelopen drie jaar een vracht aan eten en drinken mee lopen sjouwen naar die camping. Dit jaar voor gekozen om (bijna) alles maar gewoon lekker op het campingterrein / festivalterrein te kopen (m.u.v. een zak krentenbollen, fruit, Mass bars en wat blikken bier). Andere jaren zakken pasta, noodles, eieren en pannenkoeken op zitten warmen op een gaspitje, maar voor die paar tientjes extra koop ik het nu eigenlijk gewoon liever. Werk doordeweeks niet voor niets fulltime.
F
Hardtraxx Veteran
6062 posts member since 2010
last seen 3 days ago
Blik peren/perzikken is de tip van mijn kant, is wat prettiger ontbijten als je brood e.d. niet weg kan krijgen.
Donateur
6860 posts member since 2011
last seen Jul 2017
RomanAnthony wrote:De afgelopen drie jaar een vracht aan eten en drinken mee lopen sjouwen naar die camping. Dit jaar voor gekozen om (bijna) alles maar gewoon lekker op het campingterrein / festivalterrein te kopen (m.u.v. een zak krentenbollen, fruit, Mass bars en wat blikken bier). Andere jaren zakken pasta, noodles, eieren en pannenkoeken op zitten warmen op een gaspitje, maar voor die paar tientjes extra koop ik het nu eigenlijk gewoon liever. Werk doordeweeks niet voor niets fulltime.
Dat is precies wat ik bedoelde! :thumbsup:
U
Hardtraxx Veteran
4743 posts member since 2012
last seen 15 days ago
Gewoon goed blijven kauwen op dat brood, je krijgt het vanzelf weg hoor
Maar thanks voor de tip, paar blikken fruit gaan mee ^^
Hardtraxx Elite
2989 posts member since 2010
last seen Oct 2019
Wij verblijven in een huisje dus dan is het helemaal makkelijk om vanalles mee te nemen.
Vrijdagmiddag lekker indrinken met paar coronatjes en zelfgemaakte broodjes hamburgers erbij :love:
Ik heb er iig weer super veel zin in :yay:
Hardtraxx Veteran
7211 posts member since 2009
last seen Mar 2026
Firetrap wrote:Blik peren/perzikken is de tip van mijn kant, is wat prettiger ontbijten als je brood e.d. niet weg kan krijgen.
Joylent! Of andere shake-maaltijden zoals Huel of Queal.
Hardtraxx Veteran
7456 posts member since 2011
last seen 24 days ago
Elk jaar altijd snoep en chips enzo meegenomen, dat laat ik nu lekker thuis ;)

Nog nooit een zak chips aangeraakt op DQ xd

Wel een tip als je er van houd: Paprika's!! Rode zijn vrij zoet, bevatten veel vocht en worden niet melig in je mond zoals een appel na gebruik van zekere middelen :$
P
Hardtraxx Veteran
5058 posts member since 2013
last seen 12 hours ago
Bananen doen het altijd heel goed! Ook na het gebruik van. Geeft ook genoeg energie en goed voor je maag.
P
Hardtraxx Veteran
5058 posts member since 2013
last seen 12 hours ago
Pipa Paulusma weerbericht dag 4!

Het ziet er nu iets minder uit. De vrijdag is het heerlijk weer om je tent op te zetten en daarbij alcoholische versnaperingen bij drinken. 24 graden met zon en half bewolkt.

Zaterdag en zondag allebei 22 graden met zowel kans op zon en regen.

Fijne dag en tot morgen!
Hardtraxx Elite
2989 posts member since 2010
last seen Oct 2019
Pipa wrote:Bananen doen het altijd heel goed! Ook na het gebruik van. Geeft ook genoeg energie en goed voor je maag.
Deze neem ik dus ook altijd mee, gaan er goed in.. erg gezond en goed voor de suikers :thumbsup:
Hardtraxx Veteran
7269 posts member since 2013
last seen 26 days ago
Pipa wrote:Pipa Paulusma weerbericht dag 4!

Het ziet er nu iets minder uit. De vrijdag is het heerlijk weer om je tent op te zetten en daarbij alcoholische versnaperingen bij drinken. 24 graden met zon en half bewolkt.

Zaterdag en zondag allebei 22 graden met zowel kans op zon en regen.

Fijne dag en tot morgen!
Wat is het weercijfer voor drugsgebruik?
R
Hardtraxx Veteran
5555 posts member since 2013
last seen 21 days ago
Kijk het verschil tussen Pipa Bericht 1 en 4. De reden waarom ik het niet volg. Daar ging het mooie strak blauwe weer waar ik op hoopte.
Hardtraxx Veteran
3570 posts member since 2015
last seen Feb 2023
RTM93 wrote:Kijk het verschil tussen Pipa Bericht 1 en 4. De reden waarom ik het niet volg. Daar ging het mooie strak blauwe weer waar ik op hoopte.
Duurt nog dik een week. Het is sowieso onzin om nu al naar het weer van volgende week te gaan kijken aangezien dat toch elk uur verandert.
Hardtraxx Veteran
7456 posts member since 2011
last seen 24 days ago
Tuurlijk heeft het nog 0 zin dat Pipa het doet maar het is leuk om te lezen :)

Vanaf woensdag (2-3 dagen van te voren) kunnen we pas met zekerheid dingen over het weer zeggen

en toch: Pipa Paulusma keep up the good work!!
Hardtraxxer
873 posts member since 2014
last seen Jul 2026
Ik hoorde dat er het hele weekend kans is op 0 t/m 500000ml per m2 regen per minuut. pffff
Hardtraxx Veteran
6775 posts member since 2014
last seen 16 hours ago
ErikZ wrote:Vanaf woensdag (2-3 dagen van te voren) kunnen we pas met zekerheid dingen over het weer zeggen!
In dit land is het de dag van te voren nog niet te voorspellen, zie afgelopen 2 koningsdagen.
Hardtraxx Veteran
7269 posts member since 2013
last seen 26 days ago
De hakke-meetings gaan gewoon door, weer of geen weer! :)
Artiest
797 posts member since 2011
last seen 16 hours ago
Het wordt zo ongeveer tussen de -10 en 34 graden. Er is kans op sneeuw, regen, hagel en zon.
Hardtraxx Veteran
4917 posts member since 2015
Lunatic wrote:Het wordt zo ongeveer tussen de -10 en 34 graden. Er is kans op sneeuw, regen, hagel en zon.
Gelukkig dat er in ieder geval geen ijzel komt, wordt zo lastig hoepi hakken dan :(
S
Hardtraxxer
811 posts member since 2015
last seen May 2025
Timetable zaterdag:
http://q-dance.in2event.com/external/li ... c147a4e881

Weet niet of dit echt is, kreeg em net doorgestuurd
M
Artiest
14 posts member since 2011
last seen Dec 2018
Chroman wrote:Nou ja, ik heb gekozen voor MickeyG. Zijn filmpje was niet heel bijzonder, maar hij heeft gewoon de beste tracklist en eigen producties naar mijn mening. En ook het meest geschikt voor een openingsset. Die standaard raw hitjes van de (meeste) anderen zijn in de Blue al genoeg te horen.

http://www.defqon1.nl/dj-contest/
Defqon.1 Weekend Festival 2016: Dragonblood (24-25-26 Juni 2016, Walibi - Biddinghuizen)

Bedankt voor de support Chroman, TheJoker, Royvn_ en AniThing! Word zeer gewaardeerd!

Ik hoop ook zeker op dat plekje op PURPLE, de support is in ieder geval super goed! bedankt allemaal!
Laten we wat Reversed Bass en Euphoric beats op Defqon.1 brengen! :D

Aahw yeah!
Hardtraxx Veteran
7367 posts member since 2014
last seen 12 days ago
ShatterDJ wrote:Timetable zaterdag:

die timetable slaat helemaal nergens op, dus hij zo best eens kunnen kloppen :lol:

Edit: Er staat Nigth Party Blue en Night Party White :oh:
Last edited by Chroman on , edited 1 time in total.
Hardtraxx Veteran
7211 posts member since 2009
last seen Mar 2026
ShatterDJ wrote:Timetable zaterdag:

Dat is een heeeeele gunstige timetable voor mij :woot:
Chroman wrote:die timetable slaat helemaal nergens op, dus hij zo best eens kunnen kloppen :lol:
Wat is hier raar aan dan?
S
Hardtraxxer
811 posts member since 2015
last seen May 2025
Chroman wrote:Edit: Er staat Nigth Party Blue en Night Party White :oh:
Ja dat zag ik ook xd
Daarom zei ik er ook bij dat ik niet zeker weet of dit de echt TT is :thumbup: