Who was there

Nobody yet
Nobody has said they're going yet.

Active topics in Feesten

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 4 hours ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 12 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 10 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 5 days ago
Past

Defqon.1 Weekend Festival 2016: Dragonblood

Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
Hardtraxxer
755 posts member since 2015
last seen Jan 2020
Dit jaar voor de 9e keer. Afgelopen jaar voor het eerst een weekend (camp 2). Prima ruimte, gelukkig waren vrienden vroeg binnen en hebben onze plek klaar gezet.
Hardtraxxer
313 posts member since 2015
last seen Apr 2025
Ivey Jones wrote:Dit jaar voor de 9e keer. Afgelopen jaar voor het eerst een weekend (camp 2). Prima ruimte, gelukkig waren vrienden vroeg binnen en hebben onze plek klaar gezet.
Qua ruimte ook zeker geen gebrek, enige nadelen blijven toch wel de loopbrug en de Fransen en Duitsers. Voor de rest altijd prima geregeld
M
Hardtraxx Addict
1885 posts member since 2013
last seen Mar 2020
Jeroen23 wrote:
Ivey Jones wrote:Dit jaar voor de 9e keer. Afgelopen jaar voor het eerst een weekend (camp 2). Prima ruimte, gelukkig waren vrienden vroeg binnen en hebben onze plek klaar gezet.
Qua ruimte ook zeker geen gebrek, enige nadelen blijven toch wel de loopbrug en de Fransen en Duitsers. Voor de rest altijd prima geregeld
Die brug is wel vervelend maar volgens mij hebben we in de loop der jaren met zijn alle die brug echt tot hel omgedoopt terwijl het op zich toch wel mee valt :P
Hardtraxx Veteran
4917 posts member since 2015
Nee die brug is en blijft een ramp :P Blij dat ik er afgelopen jaar niet over hoefde, met de bus-ingang
M
Hardtraxx Addict
last seen Mar 2020
Norther66 wrote:Nee die brug is en blijft een ramp :P Blij dat ik er afgelopen jaar niet over hoefde, met de bus-ingang
hoezo dan? :P valt allemaal toch wel mee. Alleen iedereen noemt het zo erg haha
Hardtraxx Veteran
4917 posts member since 2015
Ligt er natuurlijk ook een beetje aan wat voor bagage je hebt, wat voor koffer of tas :P

En onderaan de trap wordt altijd een grote modderpoel
Hardtraxx Veteran
5333 posts member since 2012
last seen 17 hours ago
zonder spullen is die trap beter te doen xd

Me eerste keer defqon, moest ik die trap over met spullen, het vervelende vond ik was:
- Mensen lopen niet door, elke trede stoppen voor je neus..
- De trede's zijn iets of wat glad..
- De plas voor en na de brug..
M
Hardtraxx Addict
last seen Mar 2020
provehito wrote:zonder spullen is die trap beter te doen xd

Me eerste keer defqon, moest ik die trap over met spullen, het vervelende vond ik was:
- Mensen lopen niet door, elke trede stoppen voor je neus..
- De trede's zijn iets of wat glad..
- De plas voor en na de brug..
Ja het is vervelend, maar zo erg als vele het maken is het ook weer niet :P
Hardtraxx Elite
2256 posts member since 2015
last seen Mar 2025
stroomt t wel beetje door? op Qontinent echt meer als 2 uur voor de ingang gestaan :/
702 posts member since 2010
last seen Jan 2018
MeneerEend wrote:stroomt t wel beetje door? op Qontinent echt meer als 2 uur voor de ingang gestaan :/
Dat was inderdaad een drama. Gelukkig had ik genoeg bier en baco mee dus heb ik me daar alsnog wel vermaakt.

De Defqon brug is voornamelijk vervelend als je zware bagage op je rug hebt de terugweg haha.
M
Hardtraxx Addict
last seen Mar 2020
MeneerEend wrote:stroomt t wel beetje door? op Qontinent echt meer als 2 uur voor de ingang gestaan :/
loopt goed door. Komt ook omdat er 2 ingangen zijn (auto en bus zijn apart)
Hardtraxx Veteran
5333 posts member since 2012
last seen 17 hours ago
Miwer wrote:
loopt goed door. Komt ook omdat er 2 ingangen zijn (auto en bus zijn apart)
Je hoeft alleen met de brug echt over als je met de auto komt en aan die kant parkeert.
Tenzij je op veld 5 wilt liggen, en met de bus komt :P
Hardtraxxer
last seen Jan 2020
Jeroen23 wrote:
Daar heb je oordoppen voor. Heb prima me rust kunnen pakken. Wij hadden wel een groepje achter ons staan die continu aan de helium ballonnen zaten.
Hardtraxx Veteran
6265 posts member since 2010
last seen Dec 2025
Dus een stel Smurfen/hoge stemmetjes achter je tent de hele tijd? Fakking droog xd
Hardtraxx Veteran
4683 posts member since 2012
last seen Mar 2026
slapen is voor apen
Hardtraxxer
last seen Jan 2020
The Skribbler wrote:Dus een stel Smurfen/hoge stemmetjes achter je tent de hele tijd? Fakking droog xd
Nee dat niet, als ik het goed begrepen heb krijg je een high, opgewekt en vrolijk gevoel voor een paar minuten en dan zakt het weer weg.
L
Hardtraxx Veteran
3475 posts member since 2013
last seen Feb 2024
Jordi wrote:slapen is voor apen
Afhaken is voor apen
Hardtraxxer
758 posts member since 2013
last seen Sep 2024
Ivey Jones wrote:
The Skribbler wrote:Dus een stel Smurfen/hoge stemmetjes achter je tent de hele tijd? Fakking droog xd
Nee dat niet, als ik het goed begrepen heb krijg je een high, opgewekt en vrolijk gevoel voor een paar minuten en dan zakt het weer weg.
:lol: :lol: :lol:
Hardtraxx Veteran
3045 posts member since 2014
last seen 25 days ago
Frijolrojo wrote:
Ivey Jones wrote:
:lol: :lol: :lol:
Dat zal wel lachgas geweest zijn dan, helium zou héél raar zijn en verder zie ik iemand ook echt geen helium-tank mee naar binnen smokkelen bij het fouilleren
Hardtraxx Veteran
7274 posts member since 2009
last seen 7 hours ago
Ivey Jones wrote:
Jeroen23 wrote:
Daar heb je oordoppen voor. Heb prima me rust kunnen pakken. Wij hadden wel een groepje achter ons staan die continu aan de helium ballonnen zaten.
Oi oi oi de onwetendheid.
Hardtraxx Veteran
6265 posts member since 2010
last seen Dec 2025
:x xd :lol:
Hardtraxx Addict
1339 posts member since 2015
last seen Mar 2025
btw.. gaan we een gooi doen naar de anthemmaker? :whistle:
Last edited by Bowlingbal on , edited 1 time in total.
B
Zijn lachgaspatronen makkelijk mee te nemen als je op de camping staat?
Hardtraxx Veteran
6775 posts member since 2014
last seen 3 days ago
bloemkool wrote:Zijn lachgaspatronen makkelijk mee te nemen als je op de camping staat?
Met de hoeveelheden die jij waarschijnlijk wilt meenemen denk ik niet. xd
B
MelvinFR wrote:
bloemkool wrote:Zijn lachgaspatronen makkelijk mee te nemen als je op de camping staat?
Met de hoeveelheden die jij waarschijnlijk wilt meenemen denk ik niet. xd
Haha die was wel heel makkelijk :lol: