Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 27, 28, 29, 30, 31, 32, 33 ... 54  Volgende

Welk cijfer geef jij de ZATERDAG van Defqon.1 2013?
1 2%  2%  [ 2 ]
2 0%  0%  [ 0 ]
3 0%  0%  [ 0 ]
4 1%  1%  [ 1 ]
5 1%  1%  [ 1 ]
6 3%  3%  [ 3 ]
7 11%  11%  [ 11 ]
8 28%  28%  [ 28 ]
9 10%  10%  [ 10 ]
10 6%  6%  [ 6 ]
Ik ben geen Defqon.1 geweest. 31%  31%  [ 31 ]
Ik kan me er niks van herinneren. 8%  8%  [ 8 ]
Totaal aantal stemmen : 101
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jun 2013 15:02 

Hardtraxx Elite

niet overdrijven, zou weer echt een faal actie zijn van Q-Dance al laten ze endymion & EA niet afsluiten..
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jun 2013 15:06 

Hardtraxx Veteran

hotymoty schreef:
niet overdrijven, zou weer echt een faal actie zijn van Q-Dance al laten ze endymion & EA niet afsluiten..

Al snap ik je zin totaal niet, E & EA gaan afsluiten en er is een 95% kans dat het ruk wordt :P met de remix van het anthem als beste voorbeeld, maar ook al hun recente sets (behalve de millennium sets van Endymion op Qore en MoH, die waren wel baas)
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jun 2013 15:16 

Hardtraxx Veteran

Steffnov schreef:
Basshunterzz schreef:
Als EA net zo draait als op Qlimax dan gaat Wildstylez als afsluiter nog harder

Bereid je dan maar vast voor, want EA en Endymion zijn op het moment de Wildstylez en Brennan Heart van de HC. Heel verschrikkelijk :P sowieso, de Black dit jaar is (op de zaterdag, de zondag is veel beter) niet best, dus ik kan de hardcore niet goed vertegenwoordigd noemen.

Vind het ook erg jammer indd dat de Black op zaterdag echt ruk is, op Partyraiser na. Had namen als Prankster, Dyprax, Mad Dog, Noize Supressor en Tommyknocker graag een keer live willen zien
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jun 2013 15:47 

Hardtraxx Elite

Steffnov schreef:
hotymoty schreef:

Al snap ik je zin totaal niet, E & EA gaan afsluiten en er is een 95% kans dat het ruk wordt :P met de remix van het anthem als beste voorbeeld, maar ook al hun recente sets (behalve de millennium sets van Endymion op Qore en MoH, die waren wel baas)

Haha, nou ik wil toch liever beetje hardcore op het einde dan Halo's horen op het einde;)

Ik neem aan dat je daar wel met me eens bent:p
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jun 2013 15:59 

Hardtraxx Veteran

hotymoty schreef:
Steffnov schreef:
hotymoty schreef:

Haha, nou ik wil toch liever beetje hardcore op het einde dan Halo's horen op het einde;)

Ik neem aan dat je daar wel met me eens bent:p

Dat uiteraard, maar ik zeg ook niet dat Frontliner moet afsluiten. Nee, ik denk dat Attack (Mad Dog Remix) de afsluiter voor de endshow wordt, zo niet, vrees ik het alleen nog maar erger met meuk als het hele Make Some Noise mini-album, WW remix, Guess What, Violence Silence en Falling xd afgemaakt door M(assive)C(rap) E-Life.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jun 2013 17:32 

Hardtraxxer

Steffnov schreef:
Dat uiteraard, maar ik zeg ook niet dat Frontliner moet afsluiten. Nee, ik denk dat Attack (Mad Dog Remix) de afsluiter voor de endshow wordt, zo niet, vrees ik het alleen nog maar erger met meuk als het hele Make Some Noise mini-album, WW remix, Guess What, Violence Silence en Falling xd afgemaakt door M(assive)C(rap) E-Life.

E-life is een hele goede rapper, heb een paar solotracks van hem opgezocht maar dat is absoluut niet slecht. Ik denk dat hij er meer bij loopt omdat ie een neger is dan om zijn fijne stem. Met alle respect, ben absoluut niet racistisch.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jun 2013 19:01 

Hardtraxx Addict

Wat is dat We R op vrijdagavond? Hosted bij Ruffian staat erbij.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jun 2013 19:23 

Hardtraxx Veteran

Kettingzaag schreef:

We R is een nieuw label van Code Black & Toneshifterz (so far). Wie weet komen er nog meer artiesten bij.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jun 2013 20:52 

Hardtraxx Veteran

Khadber schreef:
Kettingzaag schreef:

We R is een nieuw label van Code Black & Toneshifterz (so far). Wie weet komen er nog meer artiesten bij.

Brennan Heart.

Nitrouz ook waarschijnlijk, Wasted Penguinz verwacht ik daar ook binnenkort.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jun 2013 01:50 

Hardtraxx Veteran

ik wil graag afsluiten met een dikke show, maar daar wil ik wel degelijke muziek bij. Zoals het er nu naar uitziet..... :/ >.<

wordt gewoon blue gok ik :thumbup:

edit: niet om het een of ander, maar ik verwacht van Q een dikke eindshow altijd en daarom betaal ik toch even wat meer dan op andere feesten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jun 2013 06:59 

Hardtraxx Veteran

Steffnov schreef:

Je moet niet gaan overdrijven Stefan, sommige extreme audio podcastjes draait EA gewoon een paar goeie nummers!
En met Hardshock draaide Endymion gewoon platen als Streetfighter en R.A.W. en hij draait ook liever die Furyan remix van Make Some Noise dan het origineel, misschien is dit wel defqon en draaien ze daarom commercieel maar ze draaien niet altijd kut ;p
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jun 2013 07:34 

Donateur

Steffnov schreef:
hotymoty schreef:

Als E-Life maar meekomt... :')
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jun 2013 07:36 

Donateur

teupie schreef:
ik wil graag afsluiten met een dikke show, maar daar wil ik wel degelijke muziek bij. Zoals het er nu naar uitziet..... :/ >.<

wordt gewoon blue gok ik :thumbup:.

De andere tenten/area's gaan toch eerder stoppen i.v.m. de Endshow?

Dus veel keuze heb je niet denk ik. :P

Ja naar huis, ik ga me tijd niet verdoen aan Endymion en die andere knurften. :nono:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jun 2013 09:10 

Hardtraxx Addict

hoebedoelje schreef:

Als E-Life maar meekomt... :')

Braaaaa -.-
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jun 2013 11:06 

Hardtraxx Veteran

hardcoresjors schreef:
Steffnov schreef:

Je moet niet gaan overdrijven Stefan, sommige extreme audio podcastjes draait EA gewoon een paar goeie nummers!
En met Hardshock draaide Endymion gewoon platen als Streetfighter en R.A.W. en hij draait ook liever die Furyan remix van Make Some Noise dan het origineel, misschien is dit wel defqon en draaien ze daarom commercieel maar ze draaien niet altijd kut ;p

Op Hardshock, een feest dat een industriƫle insteek heeft, mag ik ook verwachten dat men de trukendoos los gooit, en ik hoorde dat verder de set ook kut met peren was. Op Defqon, de main (!) verwacht ik toch echt iets anders van die 2. En ik vind Extreme Audio ook niet representatief als ik naar de rest van zijn recente sets kijk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jun 2013 11:57 

Bierkoning

hoebedoelje schreef:
teupie schreef:

Ja naar huis, ik ga me tijd niet verdoen aan Endymion en die andere knurften. :nono:

Toen ik er was niet hoor, ja misschien 3 minuten. Voor mij wordt het ook gewoon in Blue afsluiten denk ik, helemaal als EA & Endymion afsluiten (wat 99% zeker is). En daarna lekker door naar de afterparty :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jun 2013 12:42 

Hardtraxx Addict

Pommer schreef:
hoebedoelje schreef:
teupie schreef:

Toen ik er was niet hoor, ja misschien 3 minuten. Voor mij wordt het ook gewoon in Blue afsluiten denk ik, helemaal als EA & Endymion afsluiten (wat 99% zeker is). En daarna lekker door naar de afterparty :D

Nogmaals: de blue sluit een uur eerder.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jun 2013 13:21 

Hardtraxx Veteran

Nee die is elk jaar even laat klaar als de main. In 2011 zelfs een aantal minuten langer open :P.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jun 2013 14:29 

Hardtraxx Elite

Pommer schreef:
hoebedoelje schreef:
teupie schreef:

Ik kan bijna voor 90 % zeggen dat EA & Endymion niet afsluit
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jun 2013 14:47 

Hardtraxx Veteran

hotymoty schreef:

Want? En zeg nu niet dat de anthemmaker altijd afsluit, vorig jaar was het ook aan Coone om het vuurwerkshowtje te verzorgen
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jun 2013 14:54 

Hardtraxx Veteran

Citaat:
hotymoty schreef:

Bron en anders niet zo stoken :mad:

Vorig jaar sloot Coone af maar was er een eindshow van 20 min waar geen mixer bij aan te pas kwam, je kan de set van EA en Endymion dus overslaan en om 22:40 naar de main voor de eindshow
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jun 2013 15:06 

Hardtraxx Addict

urbandesigner schreef:
Nee die is elk jaar even laat klaar als de main. In 2011 zelfs een aantal minuten langer open :P.

Staat dit jaar echt aangegeven dat t om 22:00 sluit, dit was voorgaande jaren niet t geval geloof ik?
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jun 2013 16:41 

Hardtraxx Addict

Daveytl schreef:
Khadber schreef:
Kettingzaag schreef:

Brennan Heart.

Nitrouz ook waarschijnlijk, Wasted Penguinz verwacht ik daar ook binnenkort.

Wat een schijt label heb je dan zeg :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jun 2013 12:39 

Hardtraxxer

Nog maar 2 weekjes :clap:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jun 2013 14:55 

Artiest

:yay:
Vorige  1 ... 27, 28, 29, 30, 31, 32, 33 ... 54  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten