Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 26, 27, 28, 29, 30, 31, 32 ... 54  Volgende

Welk cijfer geef jij de ZATERDAG van Defqon.1 2013?
1 2%  2%  [ 2 ]
2 0%  0%  [ 0 ]
3 0%  0%  [ 0 ]
4 1%  1%  [ 1 ]
5 1%  1%  [ 1 ]
6 3%  3%  [ 3 ]
7 11%  11%  [ 11 ]
8 28%  28%  [ 28 ]
9 10%  10%  [ 10 ]
10 6%  6%  [ 6 ]
Ik ben geen Defqon.1 geweest. 31%  31%  [ 31 ]
Ik kan me er niks van herinneren. 8%  8%  [ 8 ]
Totaal aantal stemmen : 101
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mei 2013 09:10 

Hardtraxxer

Zin in!

Ik ben aan het twijfelen hoeveel poen ik meeneem... ik ga niet aan de drugs, alleen aan de zuip..
Als het mag neem ik ook eigen drank mee naar de camping:)
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mei 2013 13:08 

Donateur

Frazyr schreef:
Zin in!

Ik ben aan het twijfelen hoeveel poen ik meeneem... ik ga niet aan de drugs, alleen aan de zuip..

Dat gaat bij mij ook ieder jaar verkeerd; voornemens om 150 euro mee te nemen, pinspas thuis te laten.

Toch op het laatste moment pinpas in de stak stekend, en toch weer, achteraf gezien, teveel uitgegeven.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mei 2013 13:09 

Donateur

Chukkels schreef:
Ah, je hebt het zelf al uitgezocht zie ik. Maar nee, het is geen scanding. Je krijgt een parkeerkaart die je gewoon voor je voorruit moet leggen. En die is het hele weekend geldig.

Je kan inderdaad af en aan rijden. :thumbsup:

Zo gaan we dat dus doen. Thuis slapen zal het zijn!
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mei 2013 15:42 

Hardtraxx Veteran

Frazyr schreef:
Zin in!

Je mag drank mee naar de camping nemen, vorig jaar was dat 3 liter p.p.
Maar wij werden helemaal niet gecontroleerd dus had best meer kunnen meenemen, en verder was ik op het feest zelf zo rond de €250 kwijt
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mei 2013 19:24 

Hardtraxx Addict

Vraag me af of t niet gigantisch druk gaat worden bij de afterparty in de blue op zaterdagavond, aangezien ze dit jaar veel meer campingtickets hebben verkocht dan vorig jaar.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mei 2013 23:39 

Hardtraxx Newbie

Richardd schreef:
Vraag me af of t niet gigantisch druk gaat worden bij de afterparty in de blue op zaterdagavond, aangezien ze dit jaar veel meer campingtickets hebben verkocht dan vorig jaar.

Vorig jaar was het ontzettend rustig, dus denk dat nu de tent gewoon "vol" staat. Ben eerder bang voor de pre-party, daar droop vorig jaar het zweet van het tentzeil af. Dus denk dat het nu gewoon regent in die tent :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jun 2013 00:44 

Hardtraxxer

je mag 4,5 liter aan drinken meenemen in blikjes of plastic flessen. Geen glas
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jun 2013 21:50 

Hardtraxx Veteran

Crossfire is nu veranderd naar https://partyflock.nl/artist/73636:Outbreak.html
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jun 2013 13:53 

Hardtraxx Veteran

Waarschijnlijk omdat er ook een hardcore dj is met bijna dezelfde naam (Crossfiyah)
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jun 2013 19:47 

Hardtraxx Veteran

Voor mij eerste keer Defqon dit jaar.

Is het mogelijk dat je wat drinken mee kan nemen op de zaterdag? Of is het alleen voor campinggangers dat je drinken mee mag nemen? #DTV
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jun 2013 20:08 

Hardtraxx Veteran

Iedere bezoeker mag 3 consumpties mee naar binnen nemen
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jun 2013 07:16 

Donateur

Jurheinen schreef:

Dat heb ik werkelijk nooit eerder gelezen, dus waar staat dat? :huh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jun 2013 07:17 

Donateur

patrickjeb schreef:

Alsof het hardstyle publiek een stel kinderen is; geheimhouden van aliassen, maskers op tijdens het draaien...

Erg sneu allemaal.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jun 2013 08:49 

Donateur

Citaat:
Het is niet nodig om je eigen boodschappen mee te nemen, maar het is wel toegestaan. Eten mag in alle soorten en maten meegenomen worden, tot op het kampeerterrein. Als je eigen drank mee wilt nemen, geldt hiervoor een limiet: je mag maximaal 4,5 liter frisdrank en dranken die minder dan 14% alcohol bevatten meenemen. Glazen flessen en sterke drank zijn niet toegestaan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jun 2013 11:03 

Hardtraxx Addict

Zijn er ook kluisjes op de camping of maken die gebruik van de reguliere kluisjes achter de entree?
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jun 2013 11:06 

Hardtraxx Veteran

hoebedoelje schreef:
Jurheinen schreef:

Hap hap, tuurlijk niet. Dat is gewoon de meest achterlijke vraag die ik heb gelezen tot nu toe

@Richard, er zijn aparte kluisjes op de camping
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jun 2013 11:06 

Hardtraxx Addict

Danku :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jun 2013 11:41 

Donateur

Jurheinen schreef:
hoebedoelje schreef:
Jurheinen schreef:

Hap hap, tuurlijk niet. Dat is gewoon de meest achterlijke vraag die ik heb gelezen tot nu toe

Ik dacht dat de regels gewoon waren aangescherpt; van 4,5 liter naar drie 'consumpties'.

Ik linkte het niet eens aan de stompzinnige vraag of je uberhaupt drinken mee mag nemen op het terrein. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jun 2013 15:51 

Hardtraxx Veteran

4 kaarten te koop: aanbod/defqon-1-2013-zaterdagtickets-4x-t36359.html
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jun 2013 12:33 

Donateur

http://poll.q-dance.nl/defqon1-radioshow-black

Citaat:
Dit jaar bepaal jij hoe de Defqon.1 Radio shows worden ingevuld. Er bestaat geen betere manier om in de stemming te komen voor Defqon.1 Festival 2013!
Stem op je top 5 en laat weten welke tracks je graag wilt horen in de ORANGE, WHITE, RED en BLACK special op Q-dance Radio. De top 10 wordt door een van de Defqon.1 DJ's verwerkt in een dikke radioshow.

Stem deze week op je top 5 hardcore tracks voor de BLACK special. Aanstormend talent Furyan vertelt je alle ins en outs van de BLACK stage op Defqon.1, en mixed je favoriete hardcore platen er moeiteloos doorheen. De show wordt uitgezonden op maandag 17 juni tussen 19:00 en 20:00 uur op Q-dance Radio, en is daarna te beluisteren op de Q-dance Soundcloud.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jun 2013 13:35 

Hardtraxx Elite

Hoe vreemd zou het zijn als Frontliner gewoon afsluit, en Endymion & Evil Activities midden op de dag gezet word. :huh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jun 2013 13:53 

Donateur

hotymoty schreef:
Hoe vreemd zou het zijn als Frontliner gewoon afsluit, en Endymion & Evil Activities midden op de dag gezet word. :huh:

Ze hebben enkele jaren geleden toch ook al eens Early Hardcore in de vorm van Charly Lownoise & Mental Theo midden op de dag gezet. ;)

Dus zou het je dan nog verbazen...?
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jun 2013 13:56 

Hardtraxx Veteran

hoebedoelje schreef:
hotymoty schreef:

Ze hebben enkele jaren geleden toch ook al eens Early Hardcore in de vorm van Charly Lownoise & Mental Theo midden op de dag gezet. ;)

Ja, want semi-happy hardcore (early rave dan maar) is toch nog net iets anders dan Endymion & EA. Overigens ook maar net :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jun 2013 14:52 

Hardtraxx Veteran

Steffnov schreef:
hoebedoelje schreef:
hotymoty schreef:

Ja, want semi-happy hardcore (early rave dan maar) is toch nog net iets anders dan Endymion & EA. Overigens ook maar net :P

Als EA net zo draait als op Qlimax dan gaat Wildstylez als afsluiter nog harder
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jun 2013 15:01 

Hardtraxx Veteran

Basshunterzz schreef:
Als EA net zo draait als op Qlimax dan gaat Wildstylez als afsluiter nog harder

Bereid je dan maar vast voor, want EA en Endymion zijn op het moment de Wildstylez en Brennan Heart van de HC. Heel verschrikkelijk :P sowieso, de Black dit jaar is (op de zaterdag, de zondag is veel beter) niet best, dus ik kan de hardcore niet goed vertegenwoordigd noemen.
Vorige  1 ... 26, 27, 28, 29, 30, 31, 32 ... 54  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten