Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26 ... 54  Volgende

Welk cijfer geef jij de ZATERDAG van Defqon.1 2013?
1 2%  2%  [ 2 ]
2 0%  0%  [ 0 ]
3 0%  0%  [ 0 ]
4 1%  1%  [ 1 ]
5 1%  1%  [ 1 ]
6 3%  3%  [ 3 ]
7 11%  11%  [ 11 ]
8 28%  28%  [ 28 ]
9 10%  10%  [ 10 ]
10 6%  6%  [ 6 ]
Ik ben geen Defqon.1 geweest. 31%  31%  [ 31 ]
Ik kan me er niks van herinneren. 8%  8%  [ 8 ]
Totaal aantal stemmen : 101
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 apr 2013 21:28 

Hardtraxx Veteran

TiMOTHYb schreef:
Oké ja misschien is dat je redding. Ben zelf niet zo van het nostalgische gezwets over het algemeen, maar zoals dawasiknie zegt; dit hebben ze wel echt helemaal om zeep geholpen. Op Decibel vind ik het heerlijk om over dat terrein te strompelen om elke stage aan te doen. Bij DefQon vorig jaar begin van de dag op de main gehangen, en de rest in de blue geweest. En zoals eerder gezegd is: 70 euro betalen en een hele dag een tent in duiken..

Ja daar geef ik je gelijk in, maar ik heb niks met Decibel omdat daar teveel mensen uit mijn buurt naartoe gaan die je het hele jaar niet hoort over hardstyle feesten maar als Decibel of Intents voorbij komt moeten ze er naartoe want 'ze leven voor die muziek'.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 apr 2013 21:35 

Donateur

Daar lijkt mij DefQon het ultieme schoolvoorbeeld voor..
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 apr 2013 21:39 

Hardtraxx Veteran

TiMOTHYb schreef:
Daar lijkt mij DefQon het ultieme schoolvoorbeeld voor..

Dat is het ook, maar ik ken al die mensen niet dus dan weet ik het ook niet dat hun ook zo zijn waardoor ik me er minder aan erger :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 apr 2013 21:59 

Hardtraxxer

Dan raad ik je aan de hele dag op de main te staan en dan vooral achteraan. ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 apr 2013 22:17 

Hardtraxx Veteran

Pythonmaniac schreef:
Dan raad ik je aan de hele dag op de main te staan en dan vooral achteraan. ;)

Dat is pure zelfmoord
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 apr 2013 01:02 

Hardtraxx Veteran

Met welke verwachtingen gaan jullie naar DefQon dan?

Dit wordt mijn 8x, ben dus 5x op Almere Strand geweest en nu dan 3x Biddinghuizen. Waar het in het begin DefQon voor mij het Mekka van Hardstyle was is tegenwoordig mijn verwachting heel anders. Dit jaar ga voor een gezellig weekend met mijn vrienden en vriendinnen, voor veel lol en dansen op de muziek die mij zo lief is.

Mijn verwachtingen zijn door de jaren heen veranderd doordat het aanbod zo ontzettend gegroeid is. Waar DefQon vroeg een pionier was qua sfeer, decor en show heeft tegenwoordig ieder uit de kluiten gegroeid tentfeest (bijvoorbeeld Rebirth) deze 3 factoren ook.

Zijn julie verwachtingen dan zoveel anders dan de mijne of houdt iedereen nog vast aan de herinneringen van vroeger waardoor DefQon niet meer bijzonder lijkt door de overkill aan festivals met laser, vuurwerk en een 18 m hoog decor?
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 apr 2013 12:14 

Donateur

ErikZ schreef:

Mijn verwachting is dat ik na de aankomende editie opnieuw zal zeggen; Dit was echt de laatste keer dat ik hierheen ben gegaan. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 apr 2013 12:14 

Hardtraxx Addict

Zaterdag kaartje maar gehaald. Vorig jaar bewust overgeslagen. Line up is echt niet veel soeps dus ga er maar met 0 verwachtingen heen. Met wat leuke mensen zal het vast wel een leuk dagje worden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 apr 2013 12:31 

Aan het typen...

ErikZ schreef:

Dit wordt mijn 8x, ben dus 5x op Almere Strand geweest en nu dan 3x Biddinghuizen. Waar het in het begin DefQon voor mij het Mekka van Hardstyle was is tegenwoordig mijn verwachting heel anders. Dit jaar ga voor een gezellig weekend met mijn vrienden en vriendinnen, voor veel lol en dansen op de muziek die mij zo lief is.

Mijn verwachtingen zijn door de jaren heen veranderd doordat het aanbod zo ontzettend gegroeid is. Waar DefQon vroeg een pionier was qua sfeer, decor en show heeft tegenwoordig ieder uit de kluiten gegroeid tentfeest (bijvoorbeeld Rebirth) deze 3 factoren ook.

Zijn julie verwachtingen dan zoveel anders dan de mijne of houdt iedereen nog vast aan de herinneringen van vroeger waardoor DefQon niet meer bijzonder lijkt door de overkill aan festivals met laser, vuurwerk en een 18 m hoog decor?

Verwachtingen op een muziekforum liggen vaak meer op de muzikale vlakken, dus de line-up, kwaliteit van het geluid en dergelijke. De lasers, het vuurwerk en een mooie stage zal menigeen een worst wezen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 apr 2013 12:48 

Hardtraxx Veteran

Het contrast is wel echt gigantisch met vorig jaar, er zijn nu namelijk nog STEEDS kaarten te koop.

Vind het wel heel lekker voor de debielen die Zaterdag 13:15 al hun kaarten voor 150 euro op marktplaats zetten :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 apr 2013 12:58 

Hardtraxx Veteran

Rickzel schreef:
Het contrast is wel echt gigantisch met vorig jaar, er zijn nu namelijk nog STEEDS kaarten te koop.

Vind het wel heel lekker voor de debielen die Zaterdag 13:15 al hun kaarten voor 150 euro op marktplaats zetten :P

Tjah, die mensen kunnen er ook niks aan doen dat ze het IQ van een schildpad hebben
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 apr 2013 13:11 

Donateur

Basshunterzz schreef:
Rickzel schreef:

Tjah, die mensen kunnen er ook niks aan doen dat ze het IQ van een schildpad hebben

Nominatie voor 'Domste Opmerking van het Jaar 2013'. :thumbsup:

Schildpadden zijn uiterst intelligente wezentjes. :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 apr 2013 13:55 

Hardtraxx Beheerder

Lyst schreef:
ErikZ schreef:

Verwachtingen op een muziekforum liggen vaak meer op de muzikale vlakken, dus de line-up, kwaliteit van het geluid en dergelijke. De lasers, het vuurwerk en een mooie stage zal menigeen een worst wezen.

Het is een combinatie van dat allemaal als je 70 euro voor een kaartje betaald. Kan de muziek nog wel goed zijn, maar 70 euro betalen en dan tegen een flut stage aankijken verwacht je dan ook niet. Ik vind het dan bijvoorbeeld wel belangrijk dat de show om de muziek heen ook goed in elkaar zit, want dat mag je ook wel verwachten voor dat geld.

Vorig jaar Defqon overgeslagen omdat de eerste keer Biddinghuizen mij niet echt beviel met de sfeer in vergelijking met Almere Strand. Dit jaar maar weer eens kijken, maar ook alleen als het mooi weer is. Geen zin om me zeiknat te laten regenen of de hele dag in een tent te staan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 apr 2013 14:26 

Hardtraxxer

ErikZ schreef:

Dit wordt mijn 5de keer (eerste keer camping).
Maar Q-base is toch voor mij nog steeds HET festival, dat wordt dit jaar voor mij de 8ste :)
Op Q-base heb ik toch altijd het idee dat er meer echte liefhebbers rondlopen. Defqon is altijd wel meer het ZOMERfestival. Zeker toen het nog op Almere werd gehouden.

Wat ik altijd zo mooi vond is de grote keuze uit muziekstijlen. Ik kom niet alleen voor de Hardstyle. De laatste jaren stonden de Green, Magenta en Brown echter vrijwel leeg als ik er een kijkje kwam nemen, met als gevolg dat ze die areas dit jaar allemaal maar op een hoopje hebben gegooid naar mijn idee. Magenta heeft niet echt een duidelijke sound. Dit vind ik erg jammer.

Qbase lijkt elk jaar ook een soort van te krimpen. Er zijn nog genoeg areas/muziekstijlen en het terrein is supergroot, maar niet alle bunkers worden meer gebruikt en het hele day/night principe lijkt weg te zijn. Vergelijk de line ups van nu eens met die van 2006/2007 :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 apr 2013 14:34 

Hardtraxx Veteran

En uitverkocht.
Citaat:
Q-dance
Defqon.1 Festival 2013 is completely sold out. See you in June!
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 apr 2013 20:42 

Hardtraxx Veteran

Aangezien hier een paar mensen zijn die me nogal vaak hebben gevraagd of ik Industrial wat vond vroeg ik me af welke namen bij de Silver echt moet bezoeken? Wil namelijk wel is horen hoe het live klinkt :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 apr 2013 21:20 

Hardtraxx Veteran

Basshunterzz schreef:
Aangezien hier een paar mensen zijn die me nogal vaak hebben gevraagd of ik Industrial wat vond vroeg ik me af welke namen bij de Silver echt moet bezoeken? Wil namelijk wel is horen hoe het live klinkt :)

The Outside Agency vs Synapse, N-Vitral, Sei2ure en Dither. Met allen zit je meer dan prima. Detest is baas maar heel wat sneller werk. Zolang je bij Dr. Peacock weg blijft zit je sowieso wel goed.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 apr 2013 21:26 

Hardtraxx Veteran

Steffnov schreef:
Basshunterzz schreef:

The Outside Agency vs Synapse, N-Vitral, Sei2ure en Dither. Met allen zit je meer dan prima. Detest is baas maar heel wat sneller werk. Zolang je bij Dr. Peacock weg blijft zit je sowieso wel goed.

Ondanks dat ik die vent nooit heb horen draaien was ik daar al wel achter :p

Maar dat waren eigenlijk wel de namen die ik ook in mijn hoofd had, die track van N-Vitral op de Defqon site bevalt me wel trouwens :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 apr 2013 14:05 

Hardtraxx Veteran

Basshunterzz schreef:
Steffnov schreef:
Basshunterzz schreef:

Ondanks dat ik die vent nooit heb horen draaien was ik daar al wel achter :p

Maar dat waren eigenlijk wel de namen die ik ook in mijn hoofd had, die track van N-Vitral op de Defqon site bevalt me wel trouwens :D

REPIX! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 apr 2013 14:19 

Donateur

Jor-D schreef:
Vorig jaar Defqon overgeslagen omdat de eerste keer Biddinghuizen mij niet echt beviel met de sfeer in vergelijking met Almere Strand.

De sfeer van Almere-Strand zal het nooit meer gaan halen helaas.

Ook was 'strand' veel makkelijker en beter bereikbaar met OV.

Ik vind een heel groot nadeel van 'Biddinghuizen' dat je wel erg veel moet lopen wanneer de area's naar je gading niet naast elkaar/of in de buurt van elkaar staan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 apr 2013 15:56 

Hardtraxx Veteran

Mwa... de ruimte tussen de Blue en de Main op het strand was net zo ver, als het al niet verder was.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 apr 2013 16:05 

Donateur

Neejoh niet als je een beetje vooraan staat op de main op Biddinghuizen, bovendien lag de blue zeg maar op het verlengde van de main op dat strand dus kon je gewoon in 1 lijn naar de blue wandelen. Nu moet je allemaal omwegen door die poort over die tyfus drukke wegen bah bah.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 apr 2013 16:53 

Hardtraxx Veteran

Geen idee waar jullie het over hebben, vond het nou niet te ver lopen oid. Besides, 90% van de HTers blijft toch maar in 1 tent -.- op Dominator is het ook niet minder lopen overigens, om eens iets te noemen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 apr 2013 08:58 

Donateur

TiMOTHYb schreef:
Nu moet je allemaal omwegen door die poort over die tyfus drukke wegen bah bah.

Inderdaad, het leek wel een crosscoutry loop!

Ook lag Green telkens teveel afgelegen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 apr 2013 14:58 

Hardtraxx Veteran

Steffnov schreef:
op Dominator is het ook niet minder lopen overigens, om eens iets te noemen.

Huh, dus jij zegt dat van Blue naar main op Defqon ongeveer even ver lopen is als van Raw HS naar main op Dominator? Weinig afstandsgevoel heb je dan :p
Vorige  1 ... 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26 ... 54  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten