Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25 ... 54  Volgende

Welk cijfer geef jij de ZATERDAG van Defqon.1 2013?
1 2%  2%  [ 2 ]
2 0%  0%  [ 0 ]
3 0%  0%  [ 0 ]
4 1%  1%  [ 1 ]
5 1%  1%  [ 1 ]
6 3%  3%  [ 3 ]
7 11%  11%  [ 11 ]
8 28%  28%  [ 28 ]
9 10%  10%  [ 10 ]
10 6%  6%  [ 6 ]
Ik ben geen Defqon.1 geweest. 31%  31%  [ 31 ]
Ik kan me er niks van herinneren. 8%  8%  [ 8 ]
Totaal aantal stemmen : 101
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2013 21:46 

Hardtraxx Veteran

teupie schreef:
was niks mis mee? Anders sta je zoals decibel je de graftering te zweten

Vorig jaar was op de zaterdag toch wel te doen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2013 23:52 

Hardtraxx Veteran

idk of dat afgelopen jaar of dat jaar ervoor decibel was. Eentje was van horen zeggen veel te warm.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 apr 2013 00:05 

Hardtraxx Veteran

teupie schreef:
idk of dat afgelopen jaar of dat jaar ervoor decibel was. Eentje was van horen zeggen veel te warm.

Had het over Defqon :p
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 apr 2013 07:53 

Donateur

Basshunterzz schreef:
teupie schreef:

Vorig jaar was op de zaterdag toch wel te doen?

Vrijdag was het ook wel te doen hoor, de regen gaf wel een extra dimensie. :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 apr 2013 19:09 

Hardtraxx Veteran

er was vorig jaar niks mis met het weer op de zaterdag :huh:

en teup wij moeten sowieso ff meeten ergens daar :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 apr 2013 07:48 

Donateur

Hopelijk werkt de timetable een beetje mee, teveel artiesten wie ik niet mag missen (vind ik).
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 apr 2013 13:15 

Hardtraxx Veteran

AniThing schreef:

op defqon was t weertje errug prima inderdaad :thumbup:

Ja gaan we even biertje drinken :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 apr 2013 14:05 

Hardtraxx Veteran

Zaterdag weer aanwezig. Denk dat ik het merendeel van de dag rond de blue te vinden zal zijn ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 apr 2013 14:32 

Hardtraxx Veteran

wauw, normaal ontploft de Defqon pagina altijd, maar anderhalf uur na het start punt nog gewoon zonder wacht rij kaarten te halen ! goeie zaak dat het systeem nu zo goed loopt.

Je zou haast denken dat het dit jaar na al die year of summer hype NOG sneller uitverkocht zou zijn...
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 apr 2013 14:51 

Hardtraxx Addict

teupie schreef:
AniThing schreef:

op defqon was t weertje errug prima inderdaad :thumbup:

Ja gaan we even biertje drinken :love:

Zaterdag drinken we een biertje!
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 apr 2013 17:45 

Hardtraxxer

Rickzel schreef:
wauw, normaal ontploft de Defqon pagina altijd, maar anderhalf uur na het start punt nog gewoon zonder wacht rij kaarten te halen ! goeie zaak dat het systeem nu zo goed loopt.

Je zou haast denken dat het dit jaar na al die year of summer hype NOG sneller uitverkocht zou zijn...

Het is crisis en dat is te merken, heel goed te merken. Desondanks hoort het uitverkocht te zijn. Het is Defqon 1, altijd met een uur weg.

De weekend tickets zijn nu eindelijk uitverkocht. Weekend packages niet en ook de saturday tickets niet. Het mag een unicum genoemd worden, rond dit tijdstip waren er meestal alleen tickets via eventtravel te verkrijgen (de allerlaatste busplaatsen) en marktplaats.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 apr 2013 17:50 

Hardtraxx Veteran

Pythonmaniac schreef:
Rickzel schreef:

Het is crisis en dat is te merken, heel goed te merken. Desondanks hoort het uitverkocht te zijn. Het is Defqon 1, altijd met een uur weg.

De weekend tickets zijn nu eindelijk uitverkocht. Weekend packages niet en ook de saturday tickets niet. Het mag een unicum genoemd worden, rond dit tijdstip waren er meestal alleen tickets via eventtravel te verkrijgen (de allerlaatste busplaatsen) en marktplaats.

Ja ik vraag me echt af hoe dat kan! Nog steeds kaarten te koop inderdaad.

Is dat echt door de crisis volgens jou? Het is wel een gigantisch verschil in een keer
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 apr 2013 17:52 

Donateur

Onzin, al die jonge twinigers hebben echt nog niet zoveel last van de crisis. Veel wonen nog thuis, of hebben weinig of lage vaste lasten. Wat meer het verschil maakt: het enorme aanbod aan festivals dat de laatste jaren is ontstaan. En indoor events trouwens ook.

Kan nu nog steeds kaarten halen trouwens.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 apr 2013 18:03 

Hardtraxx Veteran

Bewust niet direct een kaart gehaald, haal over maandje wel een 2e hands kaart voor nog eens 10-20 euro goedkoper ook dan.

Even goede vrienden. :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 apr 2013 18:16 

Hardtraxx Veteran

TiMOTHYb schreef:
Onzin, al die jonge twinigers hebben echt nog niet zoveel last van de crisis. Veel wonen nog thuis, of hebben weinig of lage vaste lasten. Wat meer het verschil maakt: het enorme aanbod aan festivals dat de laatste jaren is ontstaan. En indoor events trouwens ook.

ja zeker waar ! het aanbod is zo gigantisch, maar Defqon is toch wel iets speciaals lijkt me?
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 apr 2013 19:14 

Hardtraxxer

Rickzel schreef:
TiMOTHYb schreef:

ja zeker waar ! het aanbod is zo gigantisch, maar Defqon is toch wel iets speciaals lijkt me?

Dan moeten ze op die festivals vooruit lopen. Wat dacht je van een concept met 3 verschillende feesten in één weekend? Dan heb je bijvoorbeeld vrijdagavond 1 stage met Qult, dan de zaterdag de gebruikelijke Defqon stages en het concept algemeen en zondag 1 stage voor Qore 3.0. Of iets in die trend, bedenk maar wat. En op de camping dan een dj neerzetten die de overige uren draait en juist dat je dan verzoekplaten kan aanvragen, dus één dj voor 4 of 5 uur met een groot assortiment, denk bijvoorbeeld aan een Prophet of een andere dj met dergelijke ervaring. Noem dat Qamping ofzo en breng die 4 feesten onder één naam: QuatroParty. Dan onderscheid je je als organisatie nog meer van de andere festivals, althans ik kan mij niet herinneren dat er ook echt 4 verschillende feesten in 1 weekend zouden vallen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 apr 2013 20:05 

Donateur

Rickzel schreef:

Niet meer en blijkbaar heeft een hele grote groep dat nu ook door. 70 euro voor een kaartje is ook gewoon verdomde duur. Misschien is er ook gewoon een generatie op komst die dat bedrag niet meer uit wil geven voor een feestje, mede omdat het aanbod huge is geworden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 apr 2013 20:18 

Hardtraxxer

teupie schreef:

Decibel was warm inderdaad, maar gaf wel echt het zomerse festivalgevoel. Als ik de dvds van defqon zag de afgelopen jaren kreeg ik dat 'gevoel' niet echt.
Maar dat kan natuurlijk ook zijn omdat ik daar niet bij was en bij Decibel wel.
Al met al zal het een knal weekend worden en ben ook benieuwd naar die acts vrijdagnacht. Iemand enig idee wanneer daar iets meer over bekend wordt?
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 apr 2013 20:50 

Donateur

dawasiknie schreef:
Rickzel schreef:

Niet meer en blijkbaar heeft een hele grote groep dat nu ook door.

Het verloor heel veel aanzien door de verhuizing naar Biddinghuizen natuurlijk.

Ik spreek ook steeds meer mensen die in zijn geheel klaar zijn met Q-Dance, en gelijk hebben ze.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 apr 2013 20:54 

Donateur

Nja niks tegen Q-dance maar ze zijn er wel in geslaagd om één van de mooiste en sfeervolste festivals ter wereld binnen 2 jaar te vermoorden door er een zielloze massaproductie van te maken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 apr 2013 20:57 

Donateur

Precies, b2s is eigenlijk al een tijd interessanter aangezien de lineups daar vaak beter in orde zijn. Ik kan van een hoop genieten maar deze lineup lijkt gewoon nergens op, blijkbaar hebben meer mensen dat nu door. Of in elk geval dat er op ander festivals voor minder geld meer te beleven valt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 apr 2013 21:11 

Hardtraxx Veteran

TiMOTHYb schreef:
Precies, b2s is eigenlijk al een tijd interessanter aangezien de lineups daar vaak beter in orde zijn. Ik kan van een hoop genieten maar deze lineup lijkt gewoon nergens op, blijkbaar hebben meer mensen dat nu door. Of in elk geval dat er op ander festivals voor minder geld meer te beleven valt.

Vond de line-up van Decibel vorig jaar anders ook niet echt bijzonder, alleen de hardcore line-up was vele malen beter dan deze.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 apr 2013 21:17 

Donateur

Waar ik op Decibel elke naam in de loudness vet vond, stonden Frontliner en Zatox in de blue op DefQon geboekt. Nou weet ik wel dat er altijd genoeg keuze mogelijk is, maar dat werkte afgelopen jaar voor geen meter op Defqon. Was de eerste en waarschijnlijk de laatste keer dat ik op dat terrein ben geweest. Het is gewoon absoluut niet geschikt voor iemand die wat wil kiezen tussen acts, veel te groot en ik vind het echt veel minder sfeer met zich meebrengen dan Almere strand. Echt doodzonde dat ze daar ooit weg zijn gegaan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 apr 2013 21:19 

Hardtraxx Veteran

TiMOTHYb schreef:
Waar ik op Decibel elke naam in de loudness vet vond, stonden Frontliner en Zatox in de blue op DefQon geboekt. Nou weet ik wel dat er altijd genoeg keuze mogelijk is, maar dat werkte afgelopen jaar voor geen meter op Defqon. Was de eerste en waarschijnlijk de laatste keer dat ik op dat terrein ben geweest. Het is gewoon absoluut niet geschikt voor iemand die wat wil kiezen tussen acts, veel te groot en ik vind het echt veel minder sfeer met zich meebrengen dan Almere strand. Echt doodzonde dat ze daar ooit weg zijn gegaan.

Ik legde de vergelijking eigenlijk met Decibel toen en Defqon nu. De Loudness tent was inderdaad dik, maar dat is de Blue op Defqon nu ook. Over het terrein en sfeer zal ik nooit kunnen oordelen omdat ik nooit op Almere strand ben geweest en ook het nieuwe terrein van Defqon nog niet heb bezocht, dus daarom ben ik benieuwd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 apr 2013 21:22 

Donateur

Oké ja misschien is dat je redding. Ben zelf niet zo van het nostalgische gezwets over het algemeen, maar zoals dawasiknie zegt; dit hebben ze wel echt helemaal om zeep geholpen. Op Decibel vind ik het heerlijk om over dat terrein te strompelen om elke stage aan te doen. Bij DefQon vorig jaar begin van de dag op de main gehangen, en de rest in de blue geweest. En zoals eerder gezegd is: 70 euro betalen en een hele dag een tent in duiken..
Vorige  1 ... 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25 ... 54  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten