Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 37, 38, 39, 40, 41, 42, 43 ... 74  Volgende

Wat voor cijfer geef jij Defqon.1 dit jaar?
4 5%  5%  [ 4 ]
4.5 0%  0%  [ 0 ]
5 1%  1%  [ 1 ]
5.5 0%  0%  [ 0 ]
6 6%  6%  [ 5 ]
6.5 0%  0%  [ 0 ]
7 1%  1%  [ 1 ]
7.5 11%  11%  [ 9 ]
8 9%  9%  [ 7 ]
8.5 19%  19%  [ 15 ]
9 29%  29%  [ 23 ]
9.5 6%  6%  [ 5 ]
10 11%  11%  [ 9 ]
Totaal aantal stemmen : 79
Bericht Geplaatst op 31 mei 2012 22:29 

Hardtraxx Veteran

Toen Titan z'n set aan het verneuken was draaide The Machine een wereldset. :D Goede keus geweest om op de Purple te blijven.
Bericht Geplaatst op 31 mei 2012 22:36 

Bierkoning

Dakpan schreef:
Toen Titan z'n set aan het verneuken was draaide The Machine een wereldset. :D Goede keus geweest om op de Purple te blijven.

Zal best haha, maar ik zou The Machine de week erna al zien op Wish Outdoor dus ik koos nu voor Titan. Alleen jammer dat hij zelf (of z'n apparatuur) niet echt meewerkte.
Bericht Geplaatst op 31 mei 2012 22:37 

Hardtraxx Veteran

Dakpan schreef:

Vond de tracklist van The Machine eigenlijk wel meevallen voor een afsluiter. Toen Titan weer verder ging draaide die Octavius Augustus, Pattern 1, Dark Symphony, Midnight Freaks, Sleepwalker etc. :drool:
Bericht Geplaatst op 31 mei 2012 22:46 

Silverrrrrrrrrrrrrr
Bericht Geplaatst op 31 mei 2012 23:08 

Hardtraxxer

TiMOTHYb schreef:
Eerste (hardstyle) feestje eigenlijk alleen maar de main/blue gezien. Dit jaar zal weer veel blue worden denk ik zo.

Wordt me 1e defqon maar ben niet van plan op de main te gaan staan.
gewoon lekker de blue in wie weet ook nog naar de purple! :)
Bericht Geplaatst op 31 mei 2012 23:17 

Hardtraxx Veteran

Banaanslak schreef:
Silverrrrrrrrrrrrrr

dagjesmens
Bericht Geplaatst op 31 mei 2012 23:19 

Hardtraxx Veteran

Nando schreef:
Dakpan schreef:

Vond de tracklist van The Machine eigenlijk wel meevallen voor een afsluiter. Toen Titan weer verder ging draaide die Octavius Augustus, Pattern 1, Dark Symphony, Midnight Freaks, Sleepwalker etc. :drool:

Never Fall Asleep en Insomnia Remix gaan toch wel tandje harder. :cool:
Bericht Geplaatst op 31 mei 2012 23:25 

Henk-Jan schreef:
Banaanslak schreef:
Silverrrrrrrrrrrrrr

dagjesmens

Jonge kom vechten dan :/
Bericht Geplaatst op 31 mei 2012 23:29 

Hardtraxx Veteran

Dakpan schreef:

Inderdaad, die set was echt nice. Vond het wel zielig voor Titan maar had zin in muziek dus ben gauw toen het geluid uitviel naar The Machine gerend. Was erg rustig maar heb me zeker vermaakt. Awesome Frequency :drool:
Bericht Geplaatst op 01 jun 2012 00:10 

Hardtraxxer

Ik denk dat ik het grootste deel van de dag bij de blue ben, die lineup lijkt me toch het fijnst.
Bericht Geplaatst op 01 jun 2012 00:16 

Hardtraxx Veteran

Berenburg schreef:
Ik denk dat ik het grootste deel van de dag bij de blue ben, die lineup lijkt me toch het fijnst.

Dat dus, maar ook zoiezo naar Deetox en Phrantic :)
Bericht Geplaatst op 01 jun 2012 12:25 

Hardtraxx Veteran

Nando schreef:
Dakpan schreef:

Toen Titan weer verder ging draaide die Octavius Augustus, Pattern 1, Dark Symphony, Midnight Freaks, Sleepwalker etc. :drool:

En Josh & Wesz (die nog even invielen voor Titan) draaiden nog Trapped (Solaio Mix) :drool:

Dit jaar ben ik denk ik het meeste te vinden in de Blue. Misschien nog een uitstapje naar de Red, en 2/3 acts bij Purple (Deetox/ Phrantic hopelijk).
Bericht Geplaatst op 01 jun 2012 12:35 

Hardtraxx Addict

Vooral in de Blue te vinden waarschijnlijk met misschien een uitstapje naar de Red voor Crypsis Live. Voor de rest geen idee overal beetje rondkijken.

Hopen op goed weer :)
Bericht Geplaatst op 01 jun 2012 12:43 

Hardtraxx Veteran

sjobie schreef:
Berenburg schreef:

Dat dus, maar ook zoiezo naar Deetox en Phrantic :)

Dit, tenzij dan Geck-O moet draaien, wat ik niet hoop :P Dat is eigenlijk de enige must voor mij, voor de rest dus hele dag Blue, tenzij er tijdens Crypsis of Headhunterz niks bijzonders draait in de blue/purple :)
Bericht Geplaatst op 01 jun 2012 14:49 

Hardtraxx Elite

Veel in de blue, paar uit stapjes naar de purple/black.
Verder misschien paar rondjes lopen en nog even 1 arties in silver checken en heul misschien red Crypsis.
Bericht Geplaatst op 01 jun 2012 14:52 

Hardtraxx Addict

Afsluiten wel sowieso bij Red :P
Bericht Geplaatst op 01 jun 2012 14:56 

Hardtraxx Veteran

Hooli schreef:

Gaat er bij mij om wie er afsluit bij de blue, Zany of Geck-O? ^^
Bericht Geplaatst op 01 jun 2012 15:07 

Hardtraxx Elite

patrickjeb schreef:
Hooli schreef:

Gewoon lekker zelfde als vorigjaar eerste half uurtje bij blue laaste bij Red.
Bericht Geplaatst op 01 jun 2012 15:52 

Hardtraxx Veteran

mikeee schreef:
Gewoon lekker zelfde als vorigjaar eerste half uurtje bij blue laaste bij Red.

Vorig jaar ben ik na Ran-D & Adaro naar de main gegaan, dit jaar dus sowieso niet.. Misschien wel het laatste half uur zoals jij zegt, maar dat zien we wel als de TT bekend is :P
Bericht Geplaatst op 01 jun 2012 16:53 

Hardtraxxer

Ik hoop dit jaar niet op de main af te sluiten. Vorig jaar ook om zitten zeuren maar iedereen wilde naar de main. Dit jaar alleen met me vriendin dus die moet me maar volgen :evil: Dus het word of Bleu of Purple ligt aan de afsluiters..
Bericht Geplaatst op 01 jun 2012 17:02 

Hardtraxx Veteran

patrickjeb schreef:
Hooli schreef:

Denk sowieso niet Geck-o, wat dacht je van Radical Redemption? Of een revanche voor Titan?

Ik sluit dit jaar gewoon weer bij de main af, vind dit altijd puur genieten om met de hele vriendengroep te staan op het einde. Dit jaar helemaal omdat ik extended ga, wordt het helemaal een speciaal momentje :)
Bericht Geplaatst op 04 jun 2012 10:42 

Donateur

Ik sluit af in de bungalow. :beer:
Bericht Geplaatst op 04 jun 2012 11:08 

Hardtraxx Veteran

Denk dat ik ook maar afsluit bij de main. Ff van t showtje genieten en dan richting huis haha. :P
Bericht Geplaatst op 04 jun 2012 11:21 

Hardtraxx Veteran

Moet wel heel raar lopen als ik tijdens de afsluiting bij de mainstage sta. Ik gok op de Blue, maar misschien wel Purple indien Phrantic / Deetox hier afsluit.
Bericht Geplaatst op 04 jun 2012 11:30 

Hardtraxx Addict

Voornamelijk Blue. Alleen al voor Radical Redemption :worship: Zany en G4h kijk ik ook echt heel erg naar uit.

Verder zal ik alles wel afgaan, zal ook veel op de Black staan, staan weinig favorieten op de black en redelijk onbekende voor mij dus hoop daar lekker nieuwe artietsen te ontdekken en hopelijk aangenaam verrast te worden.

Een ding wat ik in ieder geval niet ga doen en wat ik heb geleerd van vorig jaar is voor 60% op Red staan, sfeer is daar soms ver te zoeken en wil gewoon dit jaar veel nieuwe dingen ontdekken :) .

Afsluiter wordt wel Red denk ik, ook omdat de mensen met wie ik ga hoogstwaarschijnlijk toch willen afsluiten op main, maar met Crypsis vind ik dat totaal niet erg :).
Vorige  1 ... 37, 38, 39, 40, 41, 42, 43 ... 74  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten