Who was there

Nobody yet
Nobody has said they're going yet.

Active topics in Feesten

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 1 hour ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 1 day ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 1 hour ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 7 days ago
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.

Wat voor cijfer geef jij Defqon.1 dit jaar?

4
4
5%
4.5
0
No votes
5
1
1%
5.5
0
No votes
6
5
6%
6.5
0
No votes
7
1
1%
7.5
9
11%
8
7
9%
8.5
15
19%
9
23
29%
9.5
5
6%
10
9
11%

Total votes: 79

Hardtraxx Elite
2474 posts member since 2009
last seen Apr 2016
gelukkig met de auto ^^
L
Hardtraxx Newbie
24 posts member since 2011
last seen May 2016
urbandesigner wrote:Is het nodig om al een parkeerticket vantevoren te kopen? Of is dat niet nodig :)?
Is niet nodig volgens mij maar wel goedkoper.
Hardtraxx Veteran
6071 posts member since 2010
last seen 20 days ago
Ik mag de auto van m'n ma meenemen, zeker wel fijn :). We komen donderdagavond wel pas rond 10 - 11 uur aan :lol:
L
Hardtraxx Newbie
24 posts member since 2011
last seen May 2016
urbandesigner wrote:Ik mag de auto van m'n ma meenemen, zeker wel fijn :). We komen donderdagavond wel pas rond 10 - 11 uur aan :lol:
oh je gaat het hele weekend ik weet niet hoe het met een pakeerticket gaat als je het hele weekend er bent.
Hardtraxx Veteran
6071 posts member since 2010
last seen 20 days ago
Kun je voor 20 euro op internet kopen, maar neem niet aan dat er rond 11 uur nog parkeerwachters zijn daar?
Hardtraxxer
766 posts member since 2010
last seen Jun 2019
Waar blijven de weerkaarten van P-stylez? Wordt wel tijd om wat vooruit te gaan kijken :P
G
urbandesigner wrote:Is het nodig om al een parkeerticket vantevoren te kopen? Of is dat niet nodig :)?
is goedkoper ;)
Q
Hardtraxxer
152 posts member since 2011
last seen Mar 2016
Q-dance kan volgens mij onmogelijk tevreden zijn over de kaartverkoop. Nog altijd kaarten(extra verkoop), weekend kaarten kan ook nog altijd vanaf het begin.
Zouden ze zich toch vergist hebben in de 4 dagen, de prijs en/of de verhuizing evt.
Hardtraxx Veteran
5048 posts member since 2011
last seen Nov 2018
KSwoosh wrote:wie gaan er hier eigenlijk allemaal naartoe die uit Breda/Tilburg/Den Bosch en omstreken komen?
ik zoek nog iemand om mee te reizen :P
Ik :) Alleen geloof dat onze auto vol zit..
Hardtraxx Addict
1815 posts member since 2010
last seen May 2014
Qnaller wrote:Q-dance kan volgens mij onmogelijk tevreden zijn over de kaartverkoop. Nog altijd kaarten(extra verkoop), weekend kaarten kan ook nog altijd vanaf het begin.
Zouden ze zich toch vergist hebben in de 4 dagen, de prijs en/of de verhuizing evt.
Ik kan toch echt geen kaartjes meer kopen hoor. Verder is een zaterdag uitverkocht, een vrijdag uitverkocht en die camping is zo godsgruwelijk groot dat het mij niet verbaast als er, zoals jij dan inderdaad zegt, nog wat kaarten over zouden zijn. Ik denk dat Q-dance uitermate tevreden is.

Edit: Je hebt trouwens gelijk, je kan nog steeds kaartjes halen. Op de website zelf staat dat het uitverkocht is maar je moet die link dus hebben. Het geeft alleen niet echt een indicatie van hoeveel kaartjes er nog zijn. Achja het zal ook wel ik heb mijne al verkocht.
C
Hardtraxx Veteran
4930 posts member since 2012
last seen Jan 2026
Dat zijn geloof ik de kaarten die ze op de één of andere manier van de zwarte markt hebben geplukt.
R
Hardtraxx Addict
1951 posts member since 2012
last seen Jan 2014
Via eventravel kan ik ook altijd nog combitickets bestellen.
Hardtraxx Veteran
3302 posts member since 2010
last seen Nov 2021
Als er nog iemand interesse heeft in een Extended kaartje, ik heb er nog 1 over :)
Donateur
14269 posts member since 2009
last seen Mar 2017
Godver zit ik alsnog met een kaartje xd Misschien moet ik toch maar gewoon gaan, God wil gewoon dat ik er heen ga volgens mij :P
Hardtraxx Veteran
10235 posts member since 2009
last seen Apr 2025
dawasiknie wrote:Godver zit ik alsnog met een kaartje xd Misschien moet ik toch maar gewoon gaan, God wil gewoon dat ik er heen ga volgens mij :P
Misschien word 't wel heel erg leuk jongen =D . Sfeertje a la Almere Strand :P ? Ownee,, die krijg je nooit meer terug :cry:
Hardtraxx Elite
2372 posts member since 2010
Kun je een extended kaartje ook downgraden? Edit: nee dus.

Extended kaartje te koop dus. Wie heeft er nog een zaterdag ticket te koop? :)
Bierkoning
25324 posts member since 2010
last seen Aug 2026
Ik heb nog een zaterdagticket te koop ;)
Hardtraxx Newbie
29 posts member since 2011
last seen Apr 2017
Wordt mijn tweede DefQon.1 :)
Blijf het jammer vinden dat ik defqon op Almere Strand nooit heb meegemaakt.
Ook hoop ik dit jaar op beter weer zeg! Vorig jaar toch wel een beetje jammer van de regen.. zeker omdat het mijn eerste defqon was.
Vorig jaar ook maar 1 dag geweest, dit jaar toch maar voor extended gekozen.
Hoop dat ik er geen spijt van ga krijgen. :)
Ben benieuwd of Q-Dance nog wat leuke verassingen voor ons heeft omdat het de 10e editie is.
Het wordt in ieder geval een weekend om niet snel te vergeten denk ik zo!
Nog een paar weekjes te gaan! :yay:
Hardtraxx Veteran
16532 posts member since 2009
last seen Mar 2025
Uitslag poll 2 bekend. Nieuwe poll toegevoegd. Van welke area verwacht jij het meest? ^^
Hardtraxx Veteran
7968 posts member since 2010
last seen Mar 2015
De Blue. Vorig jaar was het echt een perfecte area, behalve dat het iets te druk was in de middag door het kut weer. Als het dit jaar wat beter weer wordt, dan moet het wel geniaal worden. Geluid was echt genieten ook. Purple verwacht ik ook wel wat van, maar ga daar maar bij 2 acts kijken.
Donateur
17095 posts member since 2010
last seen Sep 2014
Blue hangt een geweldige sfeer _0_
Hardtraxx Elite
2817 posts member since 2008
last seen Nov 2014
roberttt wrote:Blue hangt een geweldige sfeer _0_
Vorig jaar was de sfeer echt geweldig : :worship: Zelden zo goed eigenlijk
Hardtraxx Veteran
12898 posts member since 2011
last seen 4 days ago
Zal wel weer gejank krijgen, maar de Silver. Zie me daar maar eens uit te krijgen...gaat je tijdens Ophidian, Synapse, Peaky Pounder en AK-Industry vs Igneon System sowieso niet lukken. Ookal ben ik daar in me eentje :lol:
Donateur
15013 posts member since 2010
last seen Aug 2024
Eerste (hardstyle) feestje eigenlijk alleen maar de main/blue gezien. Dit jaar zal weer veel blue worden denk ik zo.
Bierkoning
25324 posts member since 2010
last seen Aug 2026
Ben vorig jaar eigenlijk alleen maar in de blue geweest en alleen tijdens ik dacht Bioweapon & Toneshifterz + B-Front ff op de main. In blue hing inderdaad een heerlijk sfeertje en er werd vet gedraaid. Ran-D & Adaro was legendarisch op dat moment :D Laatste half uurtje Titan was ook geweldig, met een man of ik denk 30 van de 30.000(?) :P