gelukkig met de auto 
Is niet nodig volgens mij maar wel goedkoper.wrote:Is het nodig om al een parkeerticket vantevoren te kopen? Of is dat niet nodig?
Is niet nodig volgens mij maar wel goedkoper.wrote:Is het nodig om al een parkeerticket vantevoren te kopen? Of is dat niet nodig?
oh je gaat het hele weekend ik weet niet hoe het met een pakeerticket gaat als je het hele weekend er bent.wrote:Ik mag de auto van m'n ma meenemen, zeker wel fijn. We komen donderdagavond wel pas rond 10 - 11 uur aan
is goedkoperwrote:Is het nodig om al een parkeerticket vantevoren te kopen? Of is dat niet nodig?
Ikwrote:wie gaan er hier eigenlijk allemaal naartoe die uit Breda/Tilburg/Den Bosch en omstreken komen?
ik zoek nog iemand om mee te reizen
Ik kan toch echt geen kaartjes meer kopen hoor. Verder is een zaterdag uitverkocht, een vrijdag uitverkocht en die camping is zo godsgruwelijk groot dat het mij niet verbaast als er, zoals jij dan inderdaad zegt, nog wat kaarten over zouden zijn. Ik denk dat Q-dance uitermate tevreden is.wrote:Q-dance kan volgens mij onmogelijk tevreden zijn over de kaartverkoop. Nog altijd kaarten(extra verkoop), weekend kaarten kan ook nog altijd vanaf het begin.
Zouden ze zich toch vergist hebben in de 4 dagen, de prijs en/of de verhuizing evt.
Misschien word 't wel heel erg leuk jongen =D . Sfeertje a la Almere Strandwrote:Godver zit ik alsnog met een kaartjeMisschien moet ik toch maar gewoon gaan, God wil gewoon dat ik er heen ga volgens mij
Vorig jaar was de sfeer echt geweldig :wrote:Blue hangt een geweldige sfeer _0_