Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 36, 37, 38, 39, 40, 41, 42 ... 74  Volgende

Wat voor cijfer geef jij Defqon.1 dit jaar?
4 5%  5%  [ 4 ]
4.5 0%  0%  [ 0 ]
5 1%  1%  [ 1 ]
5.5 0%  0%  [ 0 ]
6 6%  6%  [ 5 ]
6.5 0%  0%  [ 0 ]
7 1%  1%  [ 1 ]
7.5 11%  11%  [ 9 ]
8 9%  9%  [ 7 ]
8.5 19%  19%  [ 15 ]
9 29%  29%  [ 23 ]
9.5 6%  6%  [ 5 ]
10 11%  11%  [ 9 ]
Totaal aantal stemmen : 79
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mei 2012 12:28 

Hardtraxx Elite

gelukkig met de auto ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mei 2012 12:34 

Hardtraxx Newbie

urbandesigner schreef:
Is het nodig om al een parkeerticket vantevoren te kopen? Of is dat niet nodig :)?

Is niet nodig volgens mij maar wel goedkoper.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mei 2012 12:42 

Hardtraxx Veteran

Ik mag de auto van m'n ma meenemen, zeker wel fijn :). We komen donderdagavond wel pas rond 10 - 11 uur aan :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mei 2012 12:58 

Hardtraxx Newbie

urbandesigner schreef:
Ik mag de auto van m'n ma meenemen, zeker wel fijn :). We komen donderdagavond wel pas rond 10 - 11 uur aan :lol:

oh je gaat het hele weekend ik weet niet hoe het met een pakeerticket gaat als je het hele weekend er bent.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mei 2012 13:00 

Hardtraxx Veteran

Kun je voor 20 euro op internet kopen, maar neem niet aan dat er rond 11 uur nog parkeerwachters zijn daar?
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mei 2012 22:12 

Hardtraxxer

Waar blijven de weerkaarten van P-stylez? Wordt wel tijd om wat vooruit te gaan kijken :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mei 2012 22:39 

urbandesigner schreef:
Is het nodig om al een parkeerticket vantevoren te kopen? Of is dat niet nodig :)?

is goedkoper ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mei 2012 15:22 

Hardtraxxer

Q-dance kan volgens mij onmogelijk tevreden zijn over de kaartverkoop. Nog altijd kaarten(extra verkoop), weekend kaarten kan ook nog altijd vanaf het begin.
Zouden ze zich toch vergist hebben in de 4 dagen, de prijs en/of de verhuizing evt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mei 2012 16:43 

Hardtraxx Veteran

KSwoosh schreef:
wie gaan er hier eigenlijk allemaal naartoe die uit Breda/Tilburg/Den Bosch en omstreken komen?
ik zoek nog iemand om mee te reizen :P

Ik :) Alleen geloof dat onze auto vol zit..
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mei 2012 17:13 

Hardtraxx Addict

Qnaller schreef:
Q-dance kan volgens mij onmogelijk tevreden zijn over de kaartverkoop. Nog altijd kaarten(extra verkoop), weekend kaarten kan ook nog altijd vanaf het begin.
Zouden ze zich toch vergist hebben in de 4 dagen, de prijs en/of de verhuizing evt.

Ik kan toch echt geen kaartjes meer kopen hoor. Verder is een zaterdag uitverkocht, een vrijdag uitverkocht en die camping is zo godsgruwelijk groot dat het mij niet verbaast als er, zoals jij dan inderdaad zegt, nog wat kaarten over zouden zijn. Ik denk dat Q-dance uitermate tevreden is.

Edit: Je hebt trouwens gelijk, je kan nog steeds kaartjes halen. Op de website zelf staat dat het uitverkocht is maar je moet die link dus hebben. Het geeft alleen niet echt een indicatie van hoeveel kaartjes er nog zijn. Achja het zal ook wel ik heb mijne al verkocht.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mei 2012 17:51 

Hardtraxx Veteran

Dat zijn geloof ik de kaarten die ze op de één of andere manier van de zwarte markt hebben geplukt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mei 2012 22:43 

Hardtraxx Addict

Via eventravel kan ik ook altijd nog combitickets bestellen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mei 2012 01:34 

Hardtraxx Veteran

Als er nog iemand interesse heeft in een Extended kaartje, ik heb er nog 1 over :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mei 2012 19:08 

Donateur

Godver zit ik alsnog met een kaartje xd Misschien moet ik toch maar gewoon gaan, God wil gewoon dat ik er heen ga volgens mij :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mei 2012 20:23 

Hardtraxx Veteran

dawasiknie schreef:
Godver zit ik alsnog met een kaartje xd Misschien moet ik toch maar gewoon gaan, God wil gewoon dat ik er heen ga volgens mij :P

Misschien word 't wel heel erg leuk jongen =D . Sfeertje a la Almere Strand :P ? Ownee,, die krijg je nooit meer terug :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mei 2012 11:29 

Hardtraxx Elite

Kun je een extended kaartje ook downgraden? Edit: nee dus.

Extended kaartje te koop dus. Wie heeft er nog een zaterdag ticket te koop? :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mei 2012 22:42 

Bierkoning

Ik heb nog een zaterdagticket te koop ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mei 2012 18:09 

Hardtraxx Newbie

Wordt mijn tweede DefQon.1 :)
Blijf het jammer vinden dat ik defqon op Almere Strand nooit heb meegemaakt.
Ook hoop ik dit jaar op beter weer zeg! Vorig jaar toch wel een beetje jammer van de regen.. zeker omdat het mijn eerste defqon was.
Vorig jaar ook maar 1 dag geweest, dit jaar toch maar voor extended gekozen.
Hoop dat ik er geen spijt van ga krijgen. :)
Ben benieuwd of Q-Dance nog wat leuke verassingen voor ons heeft omdat het de 10e editie is.
Het wordt in ieder geval een weekend om niet snel te vergeten denk ik zo!
Nog een paar weekjes te gaan! :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mei 2012 19:31 

Hardtraxx Veteran

Uitslag poll 2 bekend. Nieuwe poll toegevoegd. Van welke area verwacht jij het meest? ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mei 2012 22:10 

Hardtraxx Veteran

De Blue. Vorig jaar was het echt een perfecte area, behalve dat het iets te druk was in de middag door het kut weer. Als het dit jaar wat beter weer wordt, dan moet het wel geniaal worden. Geluid was echt genieten ook. Purple verwacht ik ook wel wat van, maar ga daar maar bij 2 acts kijken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mei 2012 22:12 

Donateur

Blue hangt een geweldige sfeer _0_
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mei 2012 22:13 

Hardtraxx Elite

roberttt schreef:
Blue hangt een geweldige sfeer _0_

Vorig jaar was de sfeer echt geweldig : :worship: Zelden zo goed eigenlijk
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mei 2012 22:18 

Hardtraxx Veteran

Zal wel weer gejank krijgen, maar de Silver. Zie me daar maar eens uit te krijgen...gaat je tijdens Ophidian, Synapse, Peaky Pounder en AK-Industry vs Igneon System sowieso niet lukken. Ookal ben ik daar in me eentje :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mei 2012 22:22 

Donateur

Eerste (hardstyle) feestje eigenlijk alleen maar de main/blue gezien. Dit jaar zal weer veel blue worden denk ik zo.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mei 2012 22:27 

Bierkoning

Ben vorig jaar eigenlijk alleen maar in de blue geweest en alleen tijdens ik dacht Bioweapon & Toneshifterz + B-Front ff op de main. In blue hing inderdaad een heerlijk sfeertje en er werd vet gedraaid. Ran-D & Adaro was legendarisch op dat moment :D Laatste half uurtje Titan was ook geweldig, met een man of ik denk 30 van de 30.000(?) :P
Vorige  1 ... 36, 37, 38, 39, 40, 41, 42 ... 74  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten