Hoelang is je code nog geldig na de 24e?
link was altijd een paar dagen geldig
6de x defqon
2x stresdag kaartjes gehaald
4x pre-code
De codes moet je normaal altijd voor de normale verkoop gebruiken, meestal de week van te voren en zijn dan enkele dagen bruikbaar. Als de gewone sale start (de 24e dus) zijn ze niet meer bruikbaar.wrote:Hoelang is je code nog geldig na de 24e?
De gewone verkoop start 7 april..wrote:De codes moet je normaal altijd voor de normale verkoop gebruiken, meestal de week van te voren en zijn dan enkele dagen bruikbaar. Als de gewone sale start (de 24e dus) zijn ze niet meer bruikbaar.wrote:Hoelang is je code nog geldig na de 24e?
+1wrote:Gisteren al een code gehaald. Wordt voor mij alleen de zaterdag.
GODVERDOMME IK GA WEER!!
Zeg ieder jaar tegen mezelf ik ga niet en toch sta ik er weer
je hoeft niet te gaanwrote:mij is het ook gelukt vandaag om via aan 2x een code kunnen komen.. in 3 minuten was het vandaag al gebeurd
tis toch eigenlijk bizar dat het zo op deze manier moet gaan, 1 grote massahysterie!
Het blijft Defqon hewrote:mij is het ook gelukt vandaag om via aan 2x een code kunnen komen.. in 3 minuten was het vandaag al gebeurd
tis toch eigenlijk bizar dat het zo op deze manier moet gaan, 1 grote massahysterie!
Heb je toch vooral op de Red en de Orange last van.wrote:Het blijft Defqon hewrote:mij is het ook gelukt vandaag om via aan 2x een code kunnen komen.. in 3 minuten was het vandaag al gebeurd
tis toch eigenlijk bizar dat het zo op deze manier moet gaan, 1 grote massahysterie!. Gaan nu ook ineens veel mensen hiervandaan die er niks mee te maken hebben
. Vroeg aan een meisje : Welke dj's wil je dan zien? Ja maakt mij niet uit, ik ga voor de gezelligheid. Ik zo: Wel een duur dagje gezelligheid dan
. Maar ach, ben blij als ik er weer sta
Red en Blue bedoel je zekerwrote:Heb je toch vooral op de Red en de Orange last van.wrote:Het blijft Defqon hewrote:mij is het ook gelukt vandaag om via aan 2x een code kunnen komen.. in 3 minuten was het vandaag al gebeurd
tis toch eigenlijk bizar dat het zo op deze manier moet gaan, 1 grote massahysterie!. Gaan nu ook ineens veel mensen hiervandaan die er niks mee te maken hebben
. Vroeg aan een meisje : Welke dj's wil je dan zien? Ja maakt mij niet uit, ik ga voor de gezelligheid. Ik zo: Wel een duur dagje gezelligheid dan
. Maar ach, ben blij als ik er weer sta
Op de Silver sowieso niet
Heel FB vol met oh net te laatwrote:De stress rondom Defqon is bij iedereen weer begonnen hoor
DIT! snap niet hoe mensen het zo 4 dagen volhouden.wrote:Mij trekt extended ook wel, maar tis duur, en ben meestal na 1 dag stampen al helemaal kapot. Tis en blijft wel heel erg vet natuurlijk!
Ik kan wel raden hoe sommigen het volhouden, maar de vraag is of je het op die manier wilt volhoudenwrote:DIT! snap niet hoe mensen het zo 4 dagen volhouden.wrote:Mij trekt extended ook wel, maar tis duur, en ben meestal na 1 dag stampen al helemaal kapot. Tis en blijft wel heel erg vet natuurlijk!
Ik ben overigens de 23ste jarig! en dan heb ik mijn opleiding afgerond
Ik heb standaard spierpijn. Maarja, het moet maarwrote:Met snoepjes heb ik de dag erop vrijwel nooit last van spierpijn, ongeacht van de hoeveelheid die ik neem. Spierpijn is je grootste vijand op dit soort dingen.
Bij mij ligt het ook helemaal aan de prijs, en hoe het teamuitje valt dit jaar, of de 23e, of de 30e.. 1 vd 2 in ieder geval,wrote:Ik heb een code, maar weet nog niet zeker of ik ga
je wilt toch juist spierpijn hebbenwrote:Met snoepjes heb ik de dag erop vrijwel nooit last van spierpijn, ongeacht van de hoeveelheid die ik neem. Spierpijn is je grootste vijand op dit soort dingen.