wrote:Zit vanaf vrijdag twitter te volgen voor die code. Moet ik om 6 uur autolessen vraag aan me moeder let even op en als er wat komt invoeren. Kom je terug oh was dat het dat heb ik niet gedaan![]()
![]()
Heb hier toch even de boel bij elkaar gescholden
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
T
Hardtraxx Addict
1171 posts member since 2012
last seen Nov 2023
ja ach die moeten er ook rondlopen he..
aangezien ik er financieel de komende tijd niet heel sterk voor sta ga ik alleen op de zaterdag
Wordt morgen diehard aan de laptop gekluisterd wezen zijn om 3 uur.
Beide.wrote:Dus om een code te bemachtigen kan je je aanmelden voor de vrijwilligers dag, of moet je morgen weer om 15.00 op de computer zitten om op een link te klikken?
Wanneer je gekozen bent voor de vrijwilligers dag dan koop je Relugar, maar zetten ze het om naar Extended. Plus dat je wat voor je medemens doet.
En wellicht een onvergetelijke dag hebt!
Moest gisteravond werken om 6uur..
Gelukkig dankzij Vik toch verzekerd van een code.
Gelukkig dankzij Vik toch verzekerd van een code.
Heb ook een code, maar hoef maar 1 ticket, dus als iemand het 2e kaartje wilt.. 

wrote:Heb ook ook een code met dank aan de bamischotel van patrickjeb
Hier zijn ook enkele mogelijkheden voor het bemachtigen van tickets via codes over.wrote:Heb ook een code, maar hoef maar 1 ticket, dus als iemand het 2e kaartje wilt..
wrote:Heb ook ook een code met dank aan de bamischotel van patrickjeb
wrote:Heb ook een code, maar hoef maar 1 ticket, dus als iemand het 2e kaartje wilt..![]()
Of een The Prophet Remuxx cd op de Defqon.1 cd van dit jaar?wrote:Jij ook alwrote:Ik hoop een The Prophet presents Remuxx album set
C
Hardtraxxer
233 posts member since 2011
last seen Dec 2019
Pfffffff wat een mazzel eerste keer ingevuld met een fout email adres
!
2de keer met juiste e-mail adres.
Ik hoop niet dat ik er nu uit gegooid wordt
2de keer met juiste e-mail adres.
Ik hoop niet dat ik er nu uit gegooid wordt
Voor de mensen die dit lezen en hun e-mailadres verkeerd hebben ingevuld: stuur een mailtje naar Q-Dance (info@q-dance.nl) en ze regelen het verder.wrote:Pfffffff wat een mazzel eerste keer ingevuld met een fout email adres!
GO GO GO
Edit: Sorry, inschrijving is niet meer mogelijk omdat het maximum aantal inschrijvingen is behaald.
M
Hardtraxxer
313 posts member since 2012
last seen Nov 2017
JAAA gelukt 
Had gister al een code, maar wat ging dit snel haha!
M
Hardtraxxer
313 posts member since 2012
last seen Nov 2017
Wanneer krijg je er meer over te horen dan?
Jeej net geregistreerd dus niet meer nodig.wrote:Als iemand z'n code kwijt wil. Ben wel geinterresseerd
Weet iemand of je met de code ook al regular tickets kunt kopen op 24 maart
? Hoop niet eerder, want moet nog stufi binnenkrijgen (a).
Stufi komt 22e binnen. Line-up release zal wel volgende week woensdag zijn.wrote:Weet iemand of je met de code ook al regular tickets kunt kopen op 24 maart? Hoop niet eerder, want moet nog stufi binnenkrijgen (a).
line-up is echt het minste waar ik me zorgen om maak
staan op zo'n party toch wel dj's die je vet vind
staan op zo'n party toch wel dj's die je vet vind
K
uhm waarom 22e dan?wrote:Stufi komt 22e binnen. Line-up release zal wel volgende week woensdag zijn.wrote:Weet iemand of je met de code ook al regular tickets kunt kopen op 24 maart? Hoop niet eerder, want moet nog stufi binnenkrijgen (a).
Ook ik heb een code, gewoon aanwezig dus, ongeacht de line up

Ze houden rekening met Defqon, jwzwrote:uhm waarom 22e dan?wrote:Stufi komt 22e binnen. Line-up release zal wel volgende week woensdag zijn.wrote:Weet iemand of je met de code ook al regular tickets kunt kopen op 24 maart? Hoop niet eerder, want moet nog stufi binnenkrijgen (a).
Edit: 23e ja, dus 's avonds de 22e staat het er als het goed is op
Op de Silver vermaak ik me sowieso wel
en voor de rest zie ik wel waar ik rond dwaal.