Tot morgen mensen 
Heb echt zin in die 2 dagen
Wat nog vetter is dat ik klaar ben met mijn opleiding deze donderdag, en hoe wil je aan een vakantie beginnen
Zat zal wel makkelijk gaan hoor. Gewoon wat trailers op zn plek rijden en het staat.wrote:Ik hoop dat we op de camping kunnen staan, want er is nog werkelijk NIKS gedaan daar. Staat niks klaar op 5 urinoirs en 2 dixies na. Verder is er geen campingwinkel te bekennen, laat staan douche of whatever. Alleen de brug staat paraat. Dat wordt flink doorwerken vannacht en vanochtend.
Je doet je naam wel eer aan suikerklontje...wrote:Hoop dat ze dit jaar wel planken leggen bij de purple.
Vorig jaar was ik vet smerig door die modder.
Veel in de gold te vinden dus?wrote:Poeh, beroerd geslapen vannacht
Edit: Ben vandaag te herkennen aan een zwart shirtje met IHouse erop. Zaterdag een Geck-o shirtje waarschijnlijk
Haha neewrote:Veel in de gold te vinden dus?wrote:Poeh, beroerd geslapen vannacht
Edit: Ben vandaag te herkennen aan een zwart shirtje met IHouse erop. Zaterdag een Geck-o shirtje waarschijnlijk
Ik laat mijn telefoon altijd thuis, helemaal niet nodig aldaar.wrote:Ben benieuwd hoe dat wifi is geregeld, lijkt me heerlijk om gewoon een keer wel gebruik te kunnen maken van m'n telefoon.
Is er niemand hier die heeft meegedaan aan die 'brainstorm sessies', en hier graag iets over los wil laten?wrote:Volgens mij gaan alle stages elementen uit de vorige 9 jaar defqon bevatten. Zou iig wel vet zyn!
https://fbcdn-sphotos-a.akamaihd.net/hp ... 3710_n.jpgwrote:Is er niemand hier die heeft meegedaan aan die 'brainstorm sessies', en hier graag iets over los wil laten?wrote:Volgens mij gaan alle stages elementen uit de vorige 9 jaar defqon bevatten. Zou iig wel vet zyn!
Woeiwrote:Geen zin om de kaartjes te plaatsen, maar het gaat goedkomen. Er kan nog altijd een buitje vallen, maar veel zal het niet zijn. Onbewolkt (tijdens aankomende buien kan er wel wat bewolking ontstaan natuurlijk), 17 a 19 graden en gewoon lekker. Zondag wel slechter, al rond 10 uur in de ochtend regen.
Ik vertrouw volledig op jewrote:Geen zin om de kaartjes te plaatsen, maar het gaat goedkomen. Er kan nog altijd een buitje vallen, maar veel zal het niet zijn. Onbewolkt (tijdens aankomende buien kan er wel wat bewolking ontstaan natuurlijk), 17 a 19 graden en gewoon lekker. Zondag wel slechter, al rond 10 uur in de ochtend regen.