I know, maar moet ook beetje rekening houden met wat mn maten willenwrote:Mijn gezicht wanneer pitchraiser over igneon
:')
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
Best slecht idd, maar als je zoveel timetables in elkaar moet zetten kan ik me wel voorstellen dat je zegt: ja 1u15 en dan per ongeluk de eindtijd 2u15 later zet. Maarja, slordig alsnog 
Weer ziet er inmiddels nog beter uit volgens buienradar. Regen pas laat op de donderdag, vrijdag beetje vochtig overdag, zaterdag mooier en zondag pas heel laat regen.
Weer ziet er inmiddels nog beter uit volgens buienradar. Regen pas laat op de donderdag, vrijdag beetje vochtig overdag, zaterdag mooier en zondag pas heel laat regen.
Met zulk weer als vandaag ga ik onmiddellijk akkoord. 
Mwa.. ik vind het iets slechter, maar het is wel op de rand van wel of niet neerslag. Wij liggen net op het randje tussen Buien en 0mm neerslag. Wel een verhoogde cape, wat betekend dat er onweer/hagel mogelijk is, maar ook daar zitten we op het randje.
Neerslag:

Temperatuur:

Bewolking (niet echt bewolking te zien, dat betekend meestal buien, en dus spontaan komen van bewolking):

Onweer/zwaar weer kansen:

Zondag komt de neerslag wel eerder overigens, maar wel in mindere vorm, pas in de avond zijn er zware onweers/regen buien mogelijk. Vrijdag beetje zelfde scenario als zaterdag.
Neerslag:

Temperatuur:

Bewolking (niet echt bewolking te zien, dat betekend meestal buien, en dus spontaan komen van bewolking):

Onweer/zwaar weer kansen:

Zondag komt de neerslag wel eerder overigens, maar wel in mindere vorm, pas in de avond zijn er zware onweers/regen buien mogelijk. Vrijdag beetje zelfde scenario als zaterdag.
Dus met andere woorden; het zou best kunnen dat er af en toe een buitje gaat vallen. Overdag is het echter gewoon rond de 16 graden en hoeven we niet bang te zijn voor onweer of tornado's?
Juistt, dat groepje op 0:17!! Altijd vet om te zien. 
Nou Q-Dance, jullie maken het jezelf wel moeilijk door Forgotten Moments (Ophidian Remix) erachter te gooien, ondanks dat hij niet los gaat...laat maar zien wat jullie kunnen dan.
-
A
huh toch opeens aanwezig!! _O_

Kom je bij ons ind e kwibus?]wrote:huh toch opeens aanwezig!! _O_![]()
-
A
Nee duswrote:Kom je bij ons ind e kwibus?]wrote:huh toch opeens aanwezig!! _O_![]()
We gaan met de auto maar we meeten wel op defqon!wrote:Nee duswrote:Kom je bij ons ind e kwibus?]wrote:huh toch opeens aanwezig!! _O_![]()
wordt wel leppp
-
JHardtraxx Veteran
- 5794 posts member since 2011
- last seen 8 days ago
Geef mij het weer van vandaag maar 
-
A
-
JHardtraxx Veteran
- 5794 posts member since 2011
- last seen 8 days ago
Wat heeft dat nummer is GODSNAAM met defqon te maken? Je hoort 1 keer Defqon voor de climax en thats it? Text is ook weer uber-gay en die MC met zijn BRA mag ook opflikkeren.
Het is ook geen anthem meer, het is nu een Original Soundtrack. Qore had ook een O.S.T. kwam geen één keer het woord Qore in voor.wrote:Wat heeft dat nummer is GODSNAAM met defqon te maken? Je hoort 1 keer Defqon voor de climax en thats it? Text is ook weer uber-gay en die MC met zijn BRA mag ook opflikkeren.
-
SHardtraxxer
- 200 posts member since 2010
- last seen Jan 2013
Hoop dat ze dit jaar wel planken leggen bij de purple.
Vorig jaar was ik vet smerig door die modder
.
Vorig jaar was ik vet smerig door die modder
Volledig weekend aanwezig !
Je kan me herkennen: Tillt t-shirt, Zany t-shirt en een strooien hoedje :p
Wie staan er allemaal op de camping btw?
ikwrote:Wie staan er allemaal op de camping btw?
Hehe jullie ook weer aanwazig vanuit het verre België.wrote:Volledig weekend aanwezig !