Jippie. Begin er al zin in te krijgen. 
Half 10 dacht ikwrote:Ah, hoelaat gaan jullie van CS? Miss zelfde tijdwrote:Die van tim is 26,50 pp
Half 10 dacht ikwrote:Ah, hoelaat gaan jullie van CS? Miss zelfde tijdwrote:Die van tim is 26,50 pp
Ik ook! Tent voor de eerste nacht geregeld, daarna vrijdag en zaterdag naar de bungalow.wrote:Jippie. Begin er al zin in te krijgen.
Same here! Lekker 3 dagen bier happen en tanzenwrote:Jippie. Begin er al zin in te krijgen.
wrote:Same here! Lekker 3 dagen bier happen en tanzenwrote:Jippie. Begin er al zin in te krijgen.
Is er alwrote:tijd voor een meetingtopic?
²wrote:Jippie. Begin er al zin in te krijgen.
wrote:
En m'n moeder is zo lief om haar auto af te staan
Vorig jaar sloot NC ook af, waarom lijkt het je sterk?wrote:Ben benieuwd wie er afsluit dit jaar op RED,
Heady, Wildstylez of NC lijkt me sterk..
Ran-D?
Of TNT
Omdat hun de afgelopen 3 jaar alledrie een keer de afsluiter hebben verzorgd.wrote:Vorig jaar sloot NC ook af, waarom lijkt het je sterk?
Het is een stille hoopwrote:Ik denk ook dat hun 3en afsluiten, sowieso niet TNT
Enige valide punt. Heb me niet ingelezen verder in de Red line-up (boekt me namelijk geen drolwrote:+ dat NC niet op RED staat in de line-up
Afsluiten met Crypsis Livewrote:Omdat hun de afgelopen 3 jaar alledrie een keer de afsluiter hebben verzorgd.wrote:Vorig jaar sloot NC ook af, waarom lijkt het je sterk?
+ dat NC niet op RED staat in de line-up
Het is een stille hoopwrote:Ik denk ook dat hun 3en afsluiten, sowieso niet TNT![]()
Met Ran-D zou ik ook wel tevreden zijn trouwens..
Ik hoop op Lady Faith als afsluiter, want m'n maten willen naar de mainwrote:Zal mij een worst zijn wie de main af sluit, mij niet gezien daar dit jaar tijdens de laatste act.![]()
Zou mooi zijn dat Titan na dat gedoe van vorig jaar nog een nieuwe kans krijgt om de Blue af te sluiten trouwens.
Ik durf denk ik al m'n geld er op te zetten dat dat niet gaat gebeuren. Zal wel gewoon Headhunterz worden. Ze presteren het zelfs om Charly Lownoise en Mental Theo midden op de middag te zetten een aantal jaar geleden.wrote:heb zo'n gevoel dat crypsis live gaat afsluiten ik weet niet waarom
Dat was zoooooooo briljant!wrote:Ik durf denk ik al m'n geld er op te zetten dat dat niet gaat gebeuren. Zal wel gewoon Headhunterz worden. Ze presteren het zelfs om Charly Lownoise en Mental Theo midden op de middag te zetten een aantal jaar geleden.wrote:heb zo'n gevoel dat crypsis live gaat afsluiten ik weet niet waarom
Volgens mij kwamen DBSTF erna, of NC. En moet zeggen toen ik daar stond vond ik het contrast nog niet eens zo heel groot. Tuurlijk het was beter als ze later stonden, maar vond het zo ook wel primawrote:Haha ja het was echt een geweldige set, maar als je daarna weer Coone (of weet ik wie) daarna weer krijgt. Dus als het aan mij lag hadden hun gewoon als laatste gestaan.