wrote:Dat zei die Limburger/Belg 2 jaar geleden ook..wrote:Ik heb nu al een hekel aan die brug
Welk lot is hem getroffen dan?
wrote:Dat zei die Limburger/Belg 2 jaar geleden ook..wrote:Ik heb nu al een hekel aan die brug
Ja plat gereden duswrote:wrote:Dat zei die Limburger/Belg 2 jaar geleden ook..wrote:Ik heb nu al een hekel aan die brug
Een auto trof hem.wrote:wrote:Dat zei die Limburger/Belg 2 jaar geleden ook..wrote:Ik heb nu al een hekel aan die brug
wrote:Een auto trof hem.wrote: Welk lot is hem getroffen dan?
T is nog steeds een kut brug maar wel de beste optie.wrote:wrote:Een auto trof hem.wrote: Welk lot is hem getroffen dan?
Oké, geen bruggen-haat meer
Tenzij je pas begint met lopen als er geen auto in de buurt iswrote:T is nog steeds een kut brug maar wel de beste optie.
En dat is er nou eenmaal niet, vooral met het einde is er gewoon een streep 10km aan bussen en auto's.wrote:Tenzij je pas begint met lopen als er geen auto in de buurt iswrote:T is nog steeds een kut brug maar wel de beste optie.
Waarom denk ik daar nou niet zelf aan xDwrote:Een tip, (vorig jaar gedaan)
Zeggen dat je mensen komt afzetten, iedereen met de spullen uitlaten stappen, rustig je auto terugrijden naar de camping parking, autootje parkeren, en lekker op je gemakkie naar de ingang lopen
SSSSSTwrote:Een tip, (vorig jaar gedaan)
Zeggen dat je mensen komt afzetten, iedereen met de spullen uitlaten stappen, rustig je auto terugrijden naar de camping parking, autootje parkeren, en lekker op je gemakkie naar de ingang lopen
Op welke plek zet je die mensen precies af dan?wrote:Een tip, (vorig jaar gedaan)
kiss & ride is aan de juiste kant van de weg (waar de bussen ook stoppen)wrote:Op welke plek zet je die mensen precies af dan?wrote:Een tip, (vorig jaar gedaan)
Haha nou vorig jaar zei ik gewoon tegen die matroos in ze oranje pak, dat ik ff snel iemand moest afzetten, en daardoor kon ik doorrijden tot de camping ingang links op de grote parkeerplaats..wrote:Op welke plek zet je die mensen precies af dan?wrote:Een tip, (vorig jaar gedaan)
Op de dag zelf denk ik eerder, want met 7th sunday zei die toen ook tussen 12:00 - 19:00 was er 50-60% kans op regen en het was uiteindelijk iets van 20+ graden met volle bak zon, dus in dit land kun je beter wachten tot de dag zelf hahawrote:Begin me altijd pas een dag of 3 - 4 voor het festival druk te maken over de voorspellingen, in Nederland weet je het nooit
De app op mijn telefoon geeft licht bewolkt met een kleine kans op regen voor alle dagen.wrote:Weersvoorspelling zit ook heerlijk mee http://www.weeronline.nl/Europa/Nederla ... am/4058223
Zaterdag regen en zondag zware regen.
wrote:Op de dag zelf denk ik eerder, want met 7th sunday zei die toen ook tussen 12:00 - 19:00 was er 50-60% kans op regen en het was uiteindelijk iets van 30+ graden met volle bak zon, dus in dit land kun je beter wachten tot de dag zelf hahawrote:Begin me altijd pas een dag of 3 - 4 voor het festival druk te maken over de voorspellingen, in Nederland weet je het nooit
Bij deze mogen we Japper verantwoordelijk houden wanneer het regentwrote:Ik heb de laatste 3 maanden elke dag gebeden op mooi weer dus dit jaar komt het goed
Vind 1 buitje niet zo erg als het maar niet de hele dag giet... Zoals de zaterdag vorig jaarwrote:Bij deze mogen we Japper verantwoordelijk houden wanneer het regentwrote:Ik heb de laatste 3 maanden elke dag gebeden op mooi weer dus dit jaar komt het goed
ik weet niet hoor maar ik heb amper last gehad van regen op de zaterdagwrote:Vind 1 buitje niet zo erg als het maar niet de hele dag giet... Zoals de zaterdag vorig jaarwrote:Bij deze mogen we Japper verantwoordelijk houden wanneer het regentwrote:Ik heb de laatste 3 maanden elke dag gebeden op mooi weer dus dit jaar komt het goedHeb toen de halve dag klam in m'n tent gelegen