Zo jij bent er vroeg bijwrote:Nog meer mensen die zich aan willen sluiten bij een Hardtraxx tentenkamp?![]()
Om 11:00 uur verzamelen we voor de poort, hoe meer mensen hoe meer vreugd
Who was there
Nobody has said they're going yet.
Related topics
Active topics in Feesten
Moderators
-
MHardtraxx Addict
- 1885 posts member since 2013
- last seen Mar 2020
ik ben er rond 12e (en dat vind ik al vroeg)wrote:Zo jij bent er vroeg bijwrote:Nog meer mensen die zich aan willen sluiten bij een Hardtraxx tentenkamp?![]()
Om 11:00 uur verzamelen we voor de poort, hoe meer mensen hoe meer vreugd
Zoo idd, wij rijden rond 12 uur aan en zijn daar rond 2 uur 
Ja dit wordt wel leuk denk ik. Ik heb zin in die Magenta stage. Verder kijk ik op dit feest wat verder rond dan mijn neus lang is. Misschien een keer wat hardcore meepakken als dat niet te hard voor mij is. Een keer was ik op een feest in de hardcore kamer terecht gekomen en toen werd ik omver geblazen.
-
MHardtraxx Addict
- last seen Mar 2020
Ga maar even bij partyraiser kijken, dat valt wel mee hahawrote:Ja dit wordt wel leuk denk ik. Ik heb zin in die Magenta stage. Verder kijk ik op dit feest wat verder rond dan mijn neus lang is. Misschien een keer wat hardcore meepakken als dat niet te hard voor mij is. Een keer was ik op een feest in de hardcore kamer terecht gekomen en toen werd ik omver geblazen.
oke even serieus, beetje instap hardcore(om het zo te noemen) kan je wel vinden bij KORSAKOFF & DAY-MAR.
Maar mij advies is ga gewoon lekker langs alle stages lopen en blijf staan waar het lekker klinkt, sta open voor nieuwe stijlen.
-
BHardtraxx Veteran
- 4098 posts member since 2012
- last seen 18 days ago
Heb toevallig net gekeken wanneer hij vorig jaar kwam, en dat was de vrijdag een week voor Defqon. Dus zal hij deze week wel komen verwacht ikwrote:Still waiting for a timetable
-
MHardtraxx Addict
- last seen Mar 2020
vorig jaar kwam die op de 13e en was defqon op de 21e.wrote:Still waiting for a timetable
maar dat is eigenlijk best vroeg boor q-dance doen en dat kan je weten. de woensdag voor het feest is heel normaal.
grote kans dat die pas volgende week woensdag komt ofzowrote:Still waiting for a timetable
-
FHardtraxx Veteran
- 6062 posts member since 2010
- last seen 2 days ago
Dit heeft echt nog totaal geen zin, de kleinste ontwikkelingen in de atmosfeer kunnen al een heel ander vooruitzicht teweeg brengen.wrote:Weersvoorspelling zit ook heerlijk mee http://www.weeronline.nl/Europa/Nederla ... am/4058223
Zaterdag regen en zondag zware regen.
-
BHardtraxx Veteran
- 4098 posts member since 2012
- last seen 18 days ago
Vorige week was het nog 24 graden en de week daarop een en al noodweer met elke dag onweer. Dus ik zie volgende week donderdag wel wat het wordtwrote:Dit heeft echt nog totaal geen zin, de kleinste ontwikkelingen in de atmosfeer kunnen al een heel ander vooruitzicht teweeg brengen.wrote:Weersvoorspelling zit ook heerlijk mee http://www.weeronline.nl/Europa/Nederla ... am/4058223
Zaterdag regen en zondag zware regen.
Jaa als je nu kijkt dan is het weer een zonnetje op zondag 
Kan iemand de topictitel veranderen in Het Grote Algemene Piet Paulusma Topic?
-
MHardtraxx Addict
- last seen Mar 2020
same herewrote:Zoo idd, wij rijden rond 12 uur aan en zijn daar rond 2 uur
-
MHardtraxx Addict
- last seen Mar 2020
Zou iets eerder gaan(of later) de bussen van eventtravel richten op kwart voor 2 volgens dus als je een rij wil vermijden is een ander moment komen verstandig.wrote:same herewrote:Zoo idd, wij rijden rond 12 uur aan en zijn daar rond 2 uur
-
OHardtraxxer
- 804 posts member since 2011
- last seen 14 days ago
-
JHardtraxx Veteran
- 5794 posts member since 2011
- last seen 7 days ago
Blij dat ik dit jaar lekker in een tipi zit.wrote:Vind 1 buitje niet zo erg als het maar niet de hele dag giet... Zoals de zaterdag vorig jaarwrote:Bij deze mogen we Japper verantwoordelijk houden wanneer het regentwrote:Ik heb de laatste 3 maanden elke dag gebeden op mooi weer dus dit jaar komt het goedHeb toen de halve dag klam in m'n tent gelegen
Hihiwrote:Dan hoop ik achter het beste
Ik hoop ook niet dat het als 2011 wordt. Hele dag door motregen.
-
DHardtraxxer
- 57 posts member since 2014
- last seen Jun 2016
Morgen even me tent een keer opzetten zodat ik op defqon niet eerst 2 uur sta te klote.
Weet iemand of ze heel erg op letten of je wel aan de 4.5liter regel houden?
-
MHardtraxx Addict
- last seen Mar 2020
2013 is me tas niet eens open geweestwrote:Morgen even me tent een keer opzetten zodat ik op defqon niet eerst 2 uur sta te klote.
2012 even globaal gekeken (en in me toilet tas)