Who was there

Nobody yet
Nobody has said they're going yet.

Active topics in Feesten

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 2 hours ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 13 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 10 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 6 days ago
Past

Defqon.1 Festival 2014

Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
Donateur
6860 posts member since 2011
last seen Jul 2017
ErikZ wrote:Mocht je echt twijfelen dan wil ik prima vragen of je bij ons kan komen staan hoor
We zijn met een groepje van zo'n 15 man (8 jongens, 7 meiden),
Een aantal gaan voor het eerst naar DQ, sommige 3/4 keer en voor mezelf wordt het mijn 8e.

We kennen elkaar niet maar prima moment om daar mee te beginnen xd
Precies; drankje erbij en gezelligheid alom! :thumbsup:
Kraak... Piep...
29099 posts member since 2011
last seen Feb 2026
Ben ik sowieso voor in :)
M
Hardtraxx Addict
1379 posts member since 2011
last seen Jun 2023
Broken Balance wrote:Ben ik sowieso voor in :)
Gast kom gewoon in mijn tent ik heb zelfs een 2 persoons luchtbed dat we kunnen delen.
Kraak... Piep...
last seen Feb 2026
Zaterdagticket :P
Hardtraxxer
563 posts member since 2014
last seen Jun 2014
Mehhhh je kunt niet met ons heen, maar op het feest zelf mag je zekers wel bij ons komen staan hoor :thumbsup: hoe meer man hoe meer vreugd haha :p. Wij staan wel hele dag te switchen van Blue en Indigo waarschijnlijk :$
Bierkoning
25324 posts member since 2010
last seen 29 days ago
Vervanger van Adaro mag onderhand ook wel eens bekend worden. Maar dat zal wel Ran-D of Digital Punk worden ofzo.
M
Hardtraxx Addict
1885 posts member since 2013
last seen Mar 2020
Vraag me ook af wanneer de app komt (q-dance had bevestigd dat er een kwam toen ik het vroeg)
Donateur
last seen Jul 2017
Pommer wrote:Vervanger van Adaro mag onderhand ook wel eens bekend worden. Maar dat zal wel Ran-D of Digital Punk worden ofzo.
Misschien doet Adaro wel een Dana-tje bij Defqon.1!
M
Hardtraxx Addict
last seen Mar 2020
hoebedoelje wrote:
Pommer wrote:Vervanger van Adaro mag onderhand ook wel eens bekend worden. Maar dat zal wel Ran-D of Digital Punk worden ofzo.
Lijkt me niet, de kans dat dat zijn oren helemaal naar de klote helpt is erg groot namelijk ;)
Kraak... Piep...
last seen Feb 2026
Arrow wrote:Mehhhh je kunt niet met ons heen, maar op het feest zelf mag je zekers wel bij ons komen staan hoor :thumbsup: hoe meer man hoe meer vreugd haha :p. Wij staan wel hele dag te switchen van Blue en Indigo waarschijnlijk :$
Heen en terug maakt me niet zo veel uit :P Heb al een busreis met Event Travel vanuit Bussum en terug.
Ik zal zelf wel veel ook naar de Gold en Silver verkassen en een keer naar de Black voor Ophidian maar voor de rust ben ik ook wel tussen de blue en indigo
W
Hardtraxxer
112 posts member since 2013
In je 1tje is het soms heel fijn. Doen en laten wat je wil en alles op eigen tempo, heerlijk soms.

grootste nadeel vond ik is dat het sneller saai wordt zonder vrienden..
Kraak... Piep...
last seen Feb 2026
Ja klopt, met mijn smaak zal ik toch een deel van de dag bij een stage staan waar 3/4 van het volk niet komt, op Steffnov na dan, maar het is leuk om toch even bij wat mensen te staan bij bijvoorbeeld de blue of indigo.
Hardtraxxer
563 posts member since 2014
last seen Jun 2014
Komt helemaal goed :thumbup:
Hardtraxx Veteran
12898 posts member since 2011
last seen 2 days ago
Broken Balance wrote:Ja klopt, met mijn smaak zal ik toch een deel van de dag bij een stage staan waar 3/4 van het volk niet komt, op Steffnov na dan, maar het is leuk om toch even bij wat mensen te staan bij bijvoorbeeld de blue of indigo.
Ik zie geen probleem :whistle:
Hardtraxx Addict
1049 posts member since 2011
last seen Apr 2024
Broken Balance wrote:Ja klopt, met mijn smaak zal ik toch een deel van de dag bij een stage staan waar 3/4 van het volk niet komt, op Steffnov na dan, maar het is leuk om toch even bij wat mensen te staan bij bijvoorbeeld de blue of indigo.
Dansje wagen met mij? :kiss: :whistle:
Hardtraxx Veteran
14531 posts member since 2010
last seen Jun 2026
Jordi, Stan, Bas, ik en nog een paar gaan ook, dus je kan altijd aansluiten :P
Kraak... Piep...
last seen Feb 2026
patrickjeb wrote:
Jordi, Stan, Bas, ik en nog een paar gaan ook, dus je kan altijd aansluiten :P
Haha ik denk dat ik jullie het makkelijkst kan vinden gezien dat ik jullie van gezicht ken.
Maar ik doe sowieso wel even een dansje met jullie :cool:

Iedereen trouwens wel bedankt voor het aanbod ik ga jullie gewoon opzoeken ^^
Donateur
last seen Jul 2017
Broken Balance wrote:
Arrow wrote:Mehhhh je kunt niet met ons heen, maar op het feest zelf mag je zekers wel bij ons komen staan hoor :thumbsup: hoe meer man hoe meer vreugd haha :p. Wij staan wel hele dag te switchen van Blue en Indigo waarschijnlijk :$
Heen en terug maakt me niet zo veel uit :P Heb al een busreis met Event Travel vanuit Bussum en terug.
Ik zal zelf wel veel ook naar de Gold en Silver verkassen en een keer naar de Black voor Ophidian maar voor de rust ben ik ook wel tussen de blue en indigo
Gold, Ophidian bij Black, N-Vitral bij Silver, en White is ook onze route.
L
Hardtraxx Veteran
3475 posts member since 2013
last seen Feb 2024
hoebedoelje wrote:
Denk het ook. Als hij werd vervangen dan zouden we het allang weten. Waarom zo lang wachten...
Hardtraxx Newbie
29 posts member since 2014
last seen Jul 2014
Lenny wrote:
hoebedoelje wrote:
Denk het ook. Als hij werd vervangen dan zouden we het allang weten. Waarom zo lang wachten...
Adaro wrote:I am doing better, but the symptoms have not completely subsided. As such, I am not in shape to return to the stage just yet. Unfortunately, this means that I must cancel the gigs for May, June and July. It pains me to have to do this, but on the bright side I have seen real progress over the past couple of weeks, which gives me a very positive feeling about the future!
16 Augustus is hij in ieder geval weer aan het werk @ DECIBEL :yay:
M
Hardtraxx Addict
last seen Mar 2020
Lenny wrote:
hoebedoelje wrote:
Doet hij echt niet, dan sloopt hij zijn oren.
Hardtraxxer
746 posts member since 2014
last seen May 2018
Defqon.1 Festival 2014 (27-6-2014 tot 29-6-2014, Walibi, Biddinghuizen)
Q-Dance wrote: Tap water is for everyone! That’s why will place water bars at the #Defqon1 festival site. At the water bars, you can easily refill your bottles for free. If you don’t have a bottle, you can purchase these Defqon.1 branded bags, which you can attach to your jeans or belts.

Ga ik zeker halen :thumbsup:
Last edited by Hard Invasion on , edited 1 time in total.
Hardtraxx Veteran
12898 posts member since 2011
last seen 2 days ago
He he, eindelijk eens een organisatie die een beetje snapt hoe het werkt, vooral als het warm is
L
Hardtraxx Veteran
3475 posts member since 2013
last seen Feb 2024
Dat zakje zal dan wel een eurotje of 10 kosten. Desalniettemin een goede actie! En gaat zeker aangeschaft worden, mooie souvenir. :D
Hardtraxx Veteran
14128 posts member since 2008
last seen 15 hours ago
Mooi :thumbsup: Hopen dat anderen zullen volgen.