Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 32, 33, 34, 35, 36, 37, 38 ... 64  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jun 2014 12:06 

Donateur

ErikZ schreef:
Mocht je echt twijfelen dan wil ik prima vragen of je bij ons kan komen staan hoor
We zijn met een groepje van zo'n 15 man (8 jongens, 7 meiden),
Een aantal gaan voor het eerst naar DQ, sommige 3/4 keer en voor mezelf wordt het mijn 8e.

We kennen elkaar niet maar prima moment om daar mee te beginnen xd

Precies; drankje erbij en gezelligheid alom! :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jun 2014 14:40 

Kraak... Piep...

Ben ik sowieso voor in :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jun 2014 17:36 

Hardtraxx Addict

Broken Balance schreef:
Ben ik sowieso voor in :)

Gast kom gewoon in mijn tent ik heb zelfs een 2 persoons luchtbed dat we kunnen delen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jun 2014 20:34 

Kraak... Piep...

Zaterdagticket :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jun 2014 23:30 

Hardtraxxer

Mehhhh je kunt niet met ons heen, maar op het feest zelf mag je zekers wel bij ons komen staan hoor :thumbsup: hoe meer man hoe meer vreugd haha :p. Wij staan wel hele dag te switchen van Blue en Indigo waarschijnlijk :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jun 2014 23:52 

Bierkoning

Vervanger van Adaro mag onderhand ook wel eens bekend worden. Maar dat zal wel Ran-D of Digital Punk worden ofzo.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jun 2014 00:01 

Hardtraxx Addict

Vraag me ook af wanneer de app komt (q-dance had bevestigd dat er een kwam toen ik het vroeg)
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jun 2014 07:05 

Donateur

Pommer schreef:
Vervanger van Adaro mag onderhand ook wel eens bekend worden. Maar dat zal wel Ran-D of Digital Punk worden ofzo.

Misschien doet Adaro wel een Dana-tje bij Defqon.1!
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jun 2014 08:08 

Hardtraxx Addict

hoebedoelje schreef:
Pommer schreef:

Lijkt me niet, de kans dat dat zijn oren helemaal naar de klote helpt is erg groot namelijk ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jun 2014 09:17 

Kraak... Piep...

Arrow schreef:
Mehhhh je kunt niet met ons heen, maar op het feest zelf mag je zekers wel bij ons komen staan hoor :thumbsup: hoe meer man hoe meer vreugd haha :p. Wij staan wel hele dag te switchen van Blue en Indigo waarschijnlijk :$

Heen en terug maakt me niet zo veel uit :P Heb al een busreis met Event Travel vanuit Bussum en terug.
Ik zal zelf wel veel ook naar de Gold en Silver verkassen en een keer naar de Black voor Ophidian maar voor de rust ben ik ook wel tussen de blue en indigo
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jun 2014 09:32 

Hardtraxxer

In je 1tje is het soms heel fijn. Doen en laten wat je wil en alles op eigen tempo, heerlijk soms.

grootste nadeel vond ik is dat het sneller saai wordt zonder vrienden..
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jun 2014 09:35 

Kraak... Piep...

Ja klopt, met mijn smaak zal ik toch een deel van de dag bij een stage staan waar 3/4 van het volk niet komt, op Steffnov na dan, maar het is leuk om toch even bij wat mensen te staan bij bijvoorbeeld de blue of indigo.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jun 2014 10:04 

Hardtraxxer

Komt helemaal goed :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jun 2014 11:55 

Hardtraxx Veteran

Broken Balance schreef:
Ja klopt, met mijn smaak zal ik toch een deel van de dag bij een stage staan waar 3/4 van het volk niet komt, op Steffnov na dan, maar het is leuk om toch even bij wat mensen te staan bij bijvoorbeeld de blue of indigo.

Ik zie geen probleem :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jun 2014 11:58 

Hardtraxx Addict

Broken Balance schreef:

Dansje wagen met mij? :kiss: :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jun 2014 12:12 

Hardtraxx Veteran

Broken Balance schreef:

Jordi, Stan, Bas, ik en nog een paar gaan ook, dus je kan altijd aansluiten :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jun 2014 12:33 

Kraak... Piep...

patrickjeb schreef:
Broken Balance schreef:

Jordi, Stan, Bas, ik en nog een paar gaan ook, dus je kan altijd aansluiten :P

Haha ik denk dat ik jullie het makkelijkst kan vinden gezien dat ik jullie van gezicht ken.
Maar ik doe sowieso wel even een dansje met jullie :cool:

Iedereen trouwens wel bedankt voor het aanbod ik ga jullie gewoon opzoeken ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jun 2014 13:45 

Donateur

Broken Balance schreef:
Arrow schreef:

Heen en terug maakt me niet zo veel uit :P Heb al een busreis met Event Travel vanuit Bussum en terug.
Ik zal zelf wel veel ook naar de Gold en Silver verkassen en een keer naar de Black voor Ophidian maar voor de rust ben ik ook wel tussen de blue en indigo

Gold, Ophidian bij Black, N-Vitral bij Silver, en White is ook onze route.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jun 2014 17:10 

Hardtraxx Veteran

hoebedoelje schreef:
Pommer schreef:

Denk het ook. Als hij werd vervangen dan zouden we het allang weten. Waarom zo lang wachten...
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jun 2014 17:33 

Hardtraxx Newbie

Lenny schreef:
hoebedoelje schreef:
Pommer schreef:

Denk het ook. Als hij werd vervangen dan zouden we het allang weten. Waarom zo lang wachten...

Adaro schreef:
I am doing better, but the symptoms have not completely subsided. As such, I am not in shape to return to the stage just yet. Unfortunately, this means that I must cancel the gigs for May, June and July. It pains me to have to do this, but on the bright side I have seen real progress over the past couple of weeks, which gives me a very positive feeling about the future!

16 Augustus is hij in ieder geval weer aan het werk @ DECIBEL :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jun 2014 17:45 

Hardtraxx Addict

Lenny schreef:
hoebedoelje schreef:
Pommer schreef:

Doet hij echt niet, dan sloopt hij zijn oren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jun 2014 18:58 

Hardtraxxer

Afbeelding

Q-Dance schreef:
Tap water is for everyone! That’s why will place water bars at the #Defqon1 festival site. At the water bars, you can easily refill your bottles for free. If you don’t have a bottle, you can purchase these Defqon.1 branded bags, which you can attach to your jeans or belts.

Ga ik zeker halen :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jun 2014 19:06 

Hardtraxx Veteran

He he, eindelijk eens een organisatie die een beetje snapt hoe het werkt, vooral als het warm is
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jun 2014 19:08 

Hardtraxx Veteran

Dat zakje zal dan wel een eurotje of 10 kosten. Desalniettemin een goede actie! En gaat zeker aangeschaft worden, mooie souvenir. :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jun 2014 19:10 

Hardtraxx Veteran

Mooi :thumbsup: Hopen dat anderen zullen volgen.
Vorige  1 ... 32, 33, 34, 35, 36, 37, 38 ... 64  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten