Precies; drankje erbij en gezelligheid alom!wrote:Mocht je echt twijfelen dan wil ik prima vragen of je bij ons kan komen staan hoor
We zijn met een groepje van zo'n 15 man (8 jongens, 7 meiden),
Een aantal gaan voor het eerst naar DQ, sommige 3/4 keer en voor mezelf wordt het mijn 8e.
We kennen elkaar niet maar prima moment om daar mee te beginnen
Who was there
Nobody has said they're going yet.
Related topics
Active topics in Feesten
Moderators
-
MHardtraxx Addict
- 1379 posts member since 2011
- last seen Jun 2023
Gast kom gewoon in mijn tent ik heb zelfs een 2 persoons luchtbed dat we kunnen delen.wrote:Ben ik sowieso voor in
Mehhhh je kunt niet met ons heen, maar op het feest zelf mag je zekers wel bij ons komen staan hoor
hoe meer man hoe meer vreugd haha :p. Wij staan wel hele dag te switchen van Blue en Indigo waarschijnlijk 
Vervanger van Adaro mag onderhand ook wel eens bekend worden. Maar dat zal wel Ran-D of Digital Punk worden ofzo.
-
MHardtraxx Addict
- 1885 posts member since 2013
- last seen Mar 2020
Vraag me ook af wanneer de app komt (q-dance had bevestigd dat er een kwam toen ik het vroeg)
Misschien doet Adaro wel een Dana-tje bij Defqon.1!wrote:Vervanger van Adaro mag onderhand ook wel eens bekend worden. Maar dat zal wel Ran-D of Digital Punk worden ofzo.
-
MHardtraxx Addict
- last seen Mar 2020
Lijkt me niet, de kans dat dat zijn oren helemaal naar de klote helpt is erg groot namelijkwrote:Misschien doet Adaro wel een Dana-tje bij Defqon.1!wrote:Vervanger van Adaro mag onderhand ook wel eens bekend worden. Maar dat zal wel Ran-D of Digital Punk worden ofzo.
Heen en terug maakt me niet zo veel uitwrote:Mehhhh je kunt niet met ons heen, maar op het feest zelf mag je zekers wel bij ons komen staan hoorhoe meer man hoe meer vreugd haha :p. Wij staan wel hele dag te switchen van Blue en Indigo waarschijnlijk
Ik zal zelf wel veel ook naar de Gold en Silver verkassen en een keer naar de Black voor Ophidian maar voor de rust ben ik ook wel tussen de blue en indigo
-
WHardtraxxer
- 112 posts member since 2013
In je 1tje is het soms heel fijn. Doen en laten wat je wil en alles op eigen tempo, heerlijk soms.
grootste nadeel vond ik is dat het sneller saai wordt zonder vrienden..
grootste nadeel vond ik is dat het sneller saai wordt zonder vrienden..
Ja klopt, met mijn smaak zal ik toch een deel van de dag bij een stage staan waar 3/4 van het volk niet komt, op Steffnov na dan, maar het is leuk om toch even bij wat mensen te staan bij bijvoorbeeld de blue of indigo.
Ik zie geen probleemwrote:Ja klopt, met mijn smaak zal ik toch een deel van de dag bij een stage staan waar 3/4 van het volk niet komt, op Steffnov na dan, maar het is leuk om toch even bij wat mensen te staan bij bijvoorbeeld de blue of indigo.
Dansje wagen met mij?wrote:Ja klopt, met mijn smaak zal ik toch een deel van de dag bij een stage staan waar 3/4 van het volk niet komt, op Steffnov na dan, maar het is leuk om toch even bij wat mensen te staan bij bijvoorbeeld de blue of indigo.
Jordi, Stan, Bas, ik en nog een paar gaan ook, dus je kan altijd aansluitenwrote:Ja klopt, met mijn smaak zal ik toch een deel van de dag bij een stage staan waar 3/4 van het volk niet komt, op Steffnov na dan, maar het is leuk om toch even bij wat mensen te staan bij bijvoorbeeld de blue of indigo.
Haha ik denk dat ik jullie het makkelijkst kan vinden gezien dat ik jullie van gezicht ken.wrote:Jordi, Stan, Bas, ik en nog een paar gaan ook, dus je kan altijd aansluitenwrote:Ja klopt, met mijn smaak zal ik toch een deel van de dag bij een stage staan waar 3/4 van het volk niet komt, op Steffnov na dan, maar het is leuk om toch even bij wat mensen te staan bij bijvoorbeeld de blue of indigo.
Maar ik doe sowieso wel even een dansje met jullie
Iedereen trouwens wel bedankt voor het aanbod ik ga jullie gewoon opzoeken
Gold, Ophidian bij Black, N-Vitral bij Silver, en White is ook onze route.wrote:Heen en terug maakt me niet zo veel uitwrote:Mehhhh je kunt niet met ons heen, maar op het feest zelf mag je zekers wel bij ons komen staan hoorhoe meer man hoe meer vreugd haha :p. Wij staan wel hele dag te switchen van Blue en Indigo waarschijnlijk
Heb al een busreis met Event Travel vanuit Bussum en terug.
Ik zal zelf wel veel ook naar de Gold en Silver verkassen en een keer naar de Black voor Ophidian maar voor de rust ben ik ook wel tussen de blue en indigo
-
LHardtraxx Veteran
- 3475 posts member since 2013
- last seen Feb 2024
Denk het ook. Als hij werd vervangen dan zouden we het allang weten. Waarom zo lang wachten...wrote:Misschien doet Adaro wel een Dana-tje bij Defqon.1!wrote:Vervanger van Adaro mag onderhand ook wel eens bekend worden. Maar dat zal wel Ran-D of Digital Punk worden ofzo.
wrote:Denk het ook. Als hij werd vervangen dan zouden we het allang weten. Waarom zo lang wachten...wrote:Misschien doet Adaro wel een Dana-tje bij Defqon.1!wrote:Vervanger van Adaro mag onderhand ook wel eens bekend worden. Maar dat zal wel Ran-D of Digital Punk worden ofzo.
16 Augustus is hij in ieder geval weer aan het werk @ DECIBELwrote:I am doing better, but the symptoms have not completely subsided. As such, I am not in shape to return to the stage just yet. Unfortunately, this means that I must cancel the gigs for May, June and July. It pains me to have to do this, but on the bright side I have seen real progress over the past couple of weeks, which gives me a very positive feeling about the future!
-
MHardtraxx Addict
- last seen Mar 2020
Doet hij echt niet, dan sloopt hij zijn oren.wrote:Denk het ook. Als hij werd vervangen dan zouden we het allang weten. Waarom zo lang wachten...wrote:Misschien doet Adaro wel een Dana-tje bij Defqon.1!wrote:Vervanger van Adaro mag onderhand ook wel eens bekend worden. Maar dat zal wel Ran-D of Digital Punk worden ofzo.

wrote: Tap water is for everyone! That’s why will place water bars at the #Defqon1 festival site. At the water bars, you can easily refill your bottles for free. If you don’t have a bottle, you can purchase these Defqon.1 branded bags, which you can attach to your jeans or belts.
Ga ik zeker halen
Last edited by Hard Invasion on , edited 1 time in total.
He he, eindelijk eens een organisatie die een beetje snapt hoe het werkt, vooral als het warm is
-
LHardtraxx Veteran
- 3475 posts member since 2013
- last seen Feb 2024
Dat zakje zal dan wel een eurotje of 10 kosten. Desalniettemin een goede actie! En gaat zeker aangeschaft worden, mooie souvenir.