Hahaha same here, plus Project X film en Southpark... ik ken je vertellen dat southpark deuntje wordt op den duur scheit irritantwrote:2 jaar geleden tegen over de Bios tent gestaan, DOE DIT NIET!! Heb 2 nachten lang naar de Qlimax aftermovie liggen luisteren op vol volumewrote:Mensen die voorgaande jaren ook op de camping hebben gestaan; op welke plek/veld stonden jullie en wat waren de voor - en nadelen van deze plek?![]()
Vorig jaar een prima plek gevonden (dachten we) met onze groep, tent neer gezet bij een grote tent waar muziek uit kwam, totaal niet hard, dat bleek dus de 24 uurs tent te zijn![]()
De meeste idealen plekken zijn links onderin
Who was there
Nobody has said they're going yet.
Related topics
Active topics in Feesten
Moderators
Weet iemand of er een losse verkoop voor de zondag komt? Op de site zie ik het nergens staan dus ik ben er bang voor 
Nee die is er niet en zal ook niet komenwrote:Weet iemand of er een losse verkoop voor de zondag komt? Op de site zie ik het nergens staan dus ik ben er bang voor
Zelf willen wij eigenlijk stiekem ook alleen maar zondag, dus hebben weekendtickets besteld; het is niet anders.wrote:Weet iemand of er een losse verkoop voor de zondag komt? Op de site zie ik het nergens staan dus ik ben er bang voor
Hmm vind 105 euro beetje duur voor alleen de zondag.wrote:Zelf willen wij eigenlijk stiekem ook alleen maar zondag, dus hebben weekendtickets besteld; het is niet anders.wrote:Weet iemand of er een losse verkoop voor de zondag komt? Op de site zie ik het nergens staan dus ik ben er bang voor
Wellicht komen we zaterdag evengoed een kijkje nemen hoor, maar het draait in principe wel om de zondag (voor ons).wrote:Hmm vind 105 euro beetje duur voor alleen de zondag.wrote:Zelf willen wij eigenlijk stiekem ook alleen maar zondag, dus hebben weekendtickets besteld; het is niet anders.wrote:Weet iemand of er een losse verkoop voor de zondag komt? Op de site zie ik het nergens staan dus ik ben er bang voor
-
MHardtraxx Addict
- 1885 posts member since 2013
- last seen Mar 2020
Als je het toch betaald zou ik ook gewoon alle dagen langs gaan als ik jou was 
Dat is dus het probleem, ik kan alleen zondag omdat ik een weekend weg ben (tot zondag ochtend)
Kaartje binnen, word mijn eerste keer Defqon, ben benieuwd.
-
KHardtraxxer
- 492 posts member since 2014
Ik vind vrijdag niet eens interessant, daarom ga ik pas zaterdag.wrote:Als je het toch betaald zou ik ook gewoon alle dagen langs gaan als ik jou was
-
MHardtraxx Addict
- 1885 posts member since 2013
- last seen Mar 2020
Toch aardig wat keus in die 2 tenten anders.wrote:Ik vind vrijdag niet eens interessant, daarom ga ik pas zaterdag.wrote:Als je het toch betaald zou ik ook gewoon alle dagen langs gaan als ik jou was
Maar goed ieder zijn ding
-
KHardtraxxer
- 492 posts member since 2014
Ja, toch? Ik vind alleen Dither een beetje interessant van de 2 tenten.wrote:Toch aardig wat keus in die 2 tenten anders.wrote:Ik vind vrijdag niet eens interessant, daarom ga ik pas zaterdag.wrote:Als je het toch betaald zou ik ook gewoon alle dagen langs gaan als ik jou was
Maar goed ieder zijn ding
-
MHardtraxx Addict
- 1379 posts member since 2011
- last seen Jun 2023
Heb weekend ticket gehaald 
Is geen kut aan, zou je kaart verkopen als ik jou waswrote:Kaartje binnen, word mijn eerste keer Defqon, ben benieuwd.
Hier ook weekend tickets in the pocket 
Wat de 2 heren boven mij ook zeggen 
Nog meer dansjes doen met Stefwrote:Wat de 2 heren boven mij ook zeggen
Eerste 4 tickets gehaald, zaterdag de andere helft 
Goed bezig! Met wie ga je sowieso kamperen?wrote:Hier ook weekend tickets in the pocket
Met z'n vieren, maar je kent alleen Kevin daarvan. Wordt sws bazigwrote:Goed bezig! Met wie ga je sowieso kamperen?wrote:Hier ook weekend tickets in the pocket
wrote:Kaartje binnen, word mijn eerste keer Defqon, ben benieuwd.
Jaa 2x weekendtickets! Nog nooit geweest dus ben benieuwd 
Iemand die weet of de bussen weer een beetje normaal terug rijden? In 2011 moest ik toen 1 uur wachten voor ik de parkeerplaats af was.
Ligt eraan of niemand deze keer een Darwin-actie uitvoert door over te steken zonder te kijken.wrote:Iemand die weet of de bussen weer een beetje normaal terug rijden? In 2011 moest ik toen 1 uur wachten voor ik de parkeerplaats af was.