Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 22, 23, 24, 25, 26, 27, 28 ... 64  Volgende
Bericht Geplaatst op 26 mrt 2014 17:50 

Hardtraxxer

Tickets en hotel besteld! :D

Schandalig eigenlijk, ben met de tickets en het hotel (incl. ontbijt) voor 3 nachten 300 euro goedkoper uit dan wanneer ik voor zo'n keet op de camping was gegaan... :P
Bericht Geplaatst op 26 mrt 2014 19:34 

Hardtraxx Veteran

iemand die nog een code heeft?
Bericht Geplaatst op 26 mrt 2014 20:03 

Donateur

Citaat:
This year’s edition of Defqon.1 Weekend Festival offers an extensive night program. The BLUE is main rave area, while the ORANGE appeals to the ones that like it rougher & tougher.

ORANGE - party during The Gathering
Kutski – Kasparov – Gizmo– Dither – Pandorum – Dr. Phunk

BLUE - afterparty Saturday night
A² Allstars – TNT – Dark Raver – Endymion ft. Murda Turk

ORANGE - afterparty Saturday night
Noize Suppressor – DaY-Mar – Sequence & Ominous – The Magic Show ft. Tartaros, The Machine & The Geminizers – Alex Kidd

Weekend tickets grant access to the festival after hours.

Tickets for Defqon.1 Weekend Festival go on sale on Saturday the 29th of March at 1pm (CET) at Defqon1.nl/tickets.
Bericht Geplaatst op 26 mrt 2014 20:07 

Hardtraxx Addict

oud nieuws :P
Bericht Geplaatst op 26 mrt 2014 20:13 

Hardtraxxer

Protoss schreef:
iemand die nog een code heeft?

Qdance gewoon een mailtje sturen.
Bericht Geplaatst op 26 mrt 2014 20:35 

Hardtraxx Veteran

Het is te laat voor een mailtje, had zelf rond 15u gestuurd en om 19u kreeg ik het volgende antwoord:

Q-dance schreef:
Bedankt voor je interesse in Q-dance en Defqon.1. Goed om te horen dat je een grote fan bent:)

Naast de Weekend Warriors van afgelopen jaren en bezoekers die de afgelopen 3 jaar een ticket voor Defqon.1 aangeschaft hebben, hebben we jullie via onze social media de kans gegeven om een exclusieve pre sale code te winnen. Helaas moeten we je nu teleurstellen en kunnen we geen exclusieve pre sale codes meer uitdelen, simpelweg omdat deze allemaal vergeven zijn en de codes over enkele uren verlopen.

We hopen dat je vanaf zaterdag tickets weet te bemachtigen en we samen gaan knallen eind juni!

Grtz,
Q-dance
Bericht Geplaatst op 26 mrt 2014 20:43 

Hardtraxx Addict

Grim schreef:
Het is te laat voor een mailtje, had zelf rond 15u gestuurd en om 19u kreeg ik het volgende antwoord:

Q-dance schreef:
Bedankt voor je interesse in Q-dance en Defqon.1. Goed om te horen dat je een grote fan bent:)

Naast de Weekend Warriors van afgelopen jaren en bezoekers die de afgelopen 3 jaar een ticket voor Defqon.1 aangeschaft hebben, hebben we jullie via onze social media de kans gegeven om een exclusieve pre sale code te winnen. Helaas moeten we je nu teleurstellen en kunnen we geen exclusieve pre sale codes meer uitdelen, simpelweg omdat deze allemaal vergeven zijn en de codes over enkele uren verlopen.

We hopen dat je vanaf zaterdag tickets weet te bemachtigen en we samen gaan knallen eind juni!

Grtz,
Q-dance

wel gelijk duidelijk hoe ze de codes verstuurd hebben nu :P
Bericht Geplaatst op 26 mrt 2014 20:45 

Hardtraxx Veteran

Grim schreef:
Q-dance schreef:
en de codes over enkele uren verlopen.

Uh...tot morgen 23:00 uur is "enkele uren"? Of hadden e-mail codes een andere verloopdatum?
Bericht Geplaatst op 26 mrt 2014 21:15 

Hardtraxx Veteran

Miwer schreef:

Naja, ben in 2012 naar Defqon geweest (2011 ook, maar op naam van iemand anders) en heb geen code ontvangen. Is gewoon compleet random :P
Bericht Geplaatst op 26 mrt 2014 21:23 

Hardtraxx Veteran

patrickjeb schreef:
Miwer schreef:

Naja, ben in 2012 naar Defqon geweest (2011 ook, maar op naam van iemand anders) en heb geen code ontvangen. Is gewoon compleet random :P

Zelfde verhaal, 2012 geweest, geen code ontvangen (ja later pas, na een Twitter actie :P )
Bericht Geplaatst op 26 mrt 2014 22:01 

Hardtraxx Addict

patrickjeb schreef:
Miwer schreef:

volgens mij als je de afgelopen 3 jaar kaarten gehaald hebt en meer dan 1x het weekend bent geweest.
maar goed het zal allemaal wel xD
Bericht Geplaatst op 26 mrt 2014 22:22 

Hardtraxx Veteran

Maat van mij was vorig jaar voor het eerst naar Defqon geweest, een weekend, en had 2 weken geleden een code ontvangen.
Bericht Geplaatst op 26 mrt 2014 23:11 

Hardtraxx Addict

Kaartje voor de zaterdag binnen, laat de zomer maar komen :yay: !
Bericht Geplaatst op 26 mrt 2014 23:28 

Kraak... Piep...

Via een maatje ook een kaartje voor de zaterdag binnen :)

Beetje pendelen tussen de Blue, Gold en Silver. Met misschien een uitstapje naar de Purple of Red.
En natuurlijk Ophidian op de Black stage.
Bericht Geplaatst op 27 mrt 2014 02:50 

Hardtraxx Addict

Steffnov schreef:
patrickjeb schreef:
Miwer schreef:

Zelfde verhaal, 2012 geweest, geen code ontvangen (ja later pas, na een Twitter actie :P )

Ik nog nooit naar Defqon geweest, wel een code ontvangen.

:huh:
Bericht Geplaatst op 27 mrt 2014 03:13 

tommeh schreef:
Ik nog nooit naar Defqon geweest, wel een code ontvangen.

:huh:

Het kan allemaal bij Q-Dance haha
Eerst afwachten of ik tegen die tijd het geld heb en zo ja, een kaartje overkopen indien mogelijk. Zaterdag is namelijk 2 dagen voor ik weer geld heb >.< Heb t weer lekker voor mekaar gvd
Bericht Geplaatst op 27 mrt 2014 09:03 

Hardtraxxer

Weeked ticket gehaald met een aantal maten!
GVD zin in! :yay:
Bericht Geplaatst op 27 mrt 2014 09:20 

Ik heb gisteren nog 2 foto's opgestuurd na Q-Dance. Een dag te laat dus, maar wel een pre-sale code gehad :D Ze doen niet zo moeilijk bij Q-Dance haha. Bij deze dus het hele weekend aanwezig :yay:
Bericht Geplaatst op 27 mrt 2014 11:46 

Hardtraxx Veteran

Richardd schreef:
Mensen die voorgaande jaren ook op de camping hebben gestaan; op welke plek/veld stonden jullie en wat waren de voor - en nadelen van deze plek?

2 jaar geleden tegen over de Bios tent gestaan, DOE DIT NIET!! Heb 2 nachten lang naar de Qlimax aftermovie liggen luisteren op vol volume :cry:

Vorig jaar een prima plek gevonden (dachten we) met onze groep, tent neer gezet bij een grote tent waar muziek uit kwam, totaal niet hard, dat bleek dus de 24 uurs tent te zijn >.<

De meeste idealen plekken zijn links onderin
Bericht Geplaatst op 27 mrt 2014 12:50 

Hardtraxxer

Nog maar twee dagen tot de kaartverkoop :)

Wordt mijn eerste keer defqon dit jaar dus gelijk maar het hele weekend doen :yay:

We zitten alleen met het probleem dat we op vrijdag avond pas kunnen komen, ik hoop dat we dan nog een goed plekje op de camping kunnen vinden. Iemand advies?
Bericht Geplaatst op 27 mrt 2014 12:59 

Hardtraxx Newbie

michael5995 schreef:

Wordt mijn eerste keer defqon dit jaar dus gelijk maar het hele weekend doen :yay:

Het is toch voor iedereen de eerste keer Defqon dit jaar? xd
Bericht Geplaatst op 27 mrt 2014 13:03 

Hardtraxx Addict

michael5995 schreef:

We zitten alleen met het probleem dat we op vrijdag avond pas kunnen komen, ik hoop dat we dan nog een goed plekje op de camping kunnen vinden. Iemand advies?

Tsja advies? je staat waarschijnlijk dicht bij de ingang van de camping (dus ver van de ingang van het festival)
last van de muziek van de 24 uurs tent zal je niet hebben maar je moet wel ver lopen :P
Bericht Geplaatst op 27 mrt 2014 13:03 

Hardtraxx Veteran

EDIT: Laat maar
Bericht Geplaatst op 27 mrt 2014 13:30 

Hardtraxxer

Jfurda schreef:
michael5995 schreef:

Haha ok miss een beetje verkeerde woordkeuze maar je snapt me ;)

Miwer schreef:
Tsja advies? je staat waarschijnlijk dicht bij de ingang van de camping (dus ver van de ingang van het festival)
last van de muziek van de 24 uurs tent zal je niet hebben maar je moet wel ver lopen :P

Ok daar kan ik wel mee leven :) haha
Bedankt!
Bericht Geplaatst op 27 mrt 2014 13:47 

Hardtraxxer

michael5995 schreef:
Jfurda schreef:
michael5995 schreef:

Haha ok miss een beetje verkeerde woordkeuze maar je snapt me ;)

Miwer schreef:

Ok daar kan ik wel mee leven :) haha
Bedankt!

Je vindt sowieso altijd wel een goed plekje, ik had vorig jaar ook een chille plek en kwam pas halverwege zaterdagmiddag aan.
Vorige  1 ... 22, 23, 24, 25, 26, 27, 28 ... 64  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten