serieus? dacht ik dus al.. kreeg hem doorgestuurd maar kon het nergens vinden..wrote:Fake
Who was there
Nobody has said they're going yet.
Related topics
Active topics in Feesten
Moderators
-
BHardtraxx Veteran
- 4098 posts member since 2012
- last seen 18 days ago
-
RHardtraxx Newbie
- 20 posts member since 2012
- last seen Jun 2014
Fuck.. ik stond al te springen hahawrote:Fake
-
BHardtraxx Veteran
- last seen 18 days ago
Iemand op Partyflock had hem met paint gemaaktwrote:serieus? dacht ik dus al.. kreeg hem doorgestuurd maar kon het nergens vinden..wrote:Fake
-
RHardtraxx Newbie
- last seen Jun 2014
heb deze ook doorgestuurd gekregen.. hopelijk is deze wel goed..

Alsof Minus Militia op de red terecht komt. Crypsis misschien en de andere 2 zullen ook vast geboekt zijn, maar dat zal dan zeker de Blue zijn.
als je al fan van beide bent, passen hun stijlen gewoon niet samen
Die waarschijnlijk wel, maar ik zou niet weten waarom je dat aan zou moedigenwrote:heb deze ook doorgestuurd gekregen.. hopelijk is deze wel goed..
-
MHardtraxx Addict
- 1885 posts member since 2013
- last seen Mar 2020
mm misschien als afsluiting op zondag op de main.wrote:Alsof Minus Militia op de red terecht komt. Crypsis misschien en de andere 2 zullen ook vast geboekt zijn, maar dat zal dan zeker de Blue zijn.Die waarschijnlijk wel, maar ik zou niet weten waarom je dat aan zou moedigenwrote:heb deze ook doorgestuurd gekregen.. hopelijk is deze wel goed..
-
RHardtraxx Newbie
- last seen Jun 2014
Opzich vond ik Evil Activities & Endymion op de main rond 5 ook al een vage misplaatsing. dus heel gek zou t niet zijn.wrote:mm misschien als afsluiting op zondag op de main.wrote:Alsof Minus Militia op de red terecht komt. Crypsis misschien en de andere 2 zullen ook vast geboekt zijn, maar dat zal dan zeker de Blue zijn.Die waarschijnlijk wel, maar ik zou niet weten waarom je dat aan zou moedigenwrote:heb deze ook doorgestuurd gekregen.. hopelijk is deze wel goed..
Kijken jullie nou serieus over het woordje BLACK heen in dat plaatje..?! 
-
MHardtraxx Addict
- last seen Mar 2020
even lezenwrote:Kijken jullie nou serieus over het woordje BLACK heen in dat plaatje..?!
-
BHardtraxx Veteran
- last seen 18 days ago
Misschien zijn ze kleurenblind en kunnen ze niet goed lezenwrote:Kijken jullie nou serieus over het woordje BLACK heen in dat plaatje..?!
-
RHardtraxx Newbie
- last seen Jun 2014
ik had het nog over minus militia op de main..wrote:Misschien zijn ze kleurenblind en kunnen ze niet goed lezenwrote:Kijken jullie nou serieus over het woordje BLACK heen in dat plaatje..?!
-
MHardtraxx Addict
- last seen Mar 2020
het ging over minus militia op de main (en of dat plaatje van de black dus wel goed was)wrote:Misschien zijn ze kleurenblind en kunnen ze niet goed lezenwrote:Kijken jullie nou serieus over het woordje BLACK heen in dat plaatje..?!
Kan iemand me hiermee helpen: Dit bericht had ik via facebook naar qdance gestuurd (maar ze antwoorden niet):
Hey Q-dance, ik had een vraagje over defqon 1 festival, is het mogelijk om van te voren alle prijzen te zien voor de camping. een vriend en ik willen graag het weekend gaan, maar we willen weten hoe duur alles kost zodat we kunnen kijken wat het beste is: bijv. hoeduur de tent voor 2 personen is en hoeduur de extra pakken etc zijn. Of moeten we wachten tot 29 maart, tot de officiële verkoop?
Hey Q-dance, ik had een vraagje over defqon 1 festival, is het mogelijk om van te voren alle prijzen te zien voor de camping. een vriend en ik willen graag het weekend gaan, maar we willen weten hoe duur alles kost zodat we kunnen kijken wat het beste is: bijv. hoeduur de tent voor 2 personen is en hoeduur de extra pakken etc zijn. Of moeten we wachten tot 29 maart, tot de officiële verkoop?
-
MHardtraxx Addict
- last seen Mar 2020
de travel pakketten staan hier: http://travel.q-dance.com/event/90/defq ... -2014.html (die kan je sinds vandaag bestellen)wrote:Kan iemand me hiermee helpen: Dit bericht had ik via facebook naar qdance gestuurd (maar ze antwoorden niet):
de weekend tickets van de 29e zijn toegang tot de camping en het festival (eigen tent mee)
parkeer kaart is 15 euro voor het weekend.
ooh thanks, nog niet gezien maar dit is veel duidelijker zo!wrote:de travel pakketten staan hier: http://travel.q-dance.com/event/90/defq ... -2014.html (die kan je sinds vandaag bestellen)wrote:Kan iemand me hiermee helpen: Dit bericht had ik via facebook naar qdance gestuurd (maar ze antwoorden niet):
de weekend tickets van de 29e zijn toegang tot de camping en het festival (eigen tent mee)
parkeer kaart is 15 euro voor het weekend.
Ik gok op Frontliner XD jezus wat een ei haha
-
BHardtraxx Veteran
- last seen 18 days ago
Q-Dancewrote:Ik gok op Frontliner XD jezus wat een ei haha
@Frontliner, heb je het bericht niet gehad dat de boeking is geannuleerd
Wat een kluns
-
RHardtraxx Newbie
- last seen Jun 2014
wrote:Q-Dancewrote:Ik gok op Frontliner XD jezus wat een ei haha
Wat een kluns
whut happened?
-
BHardtraxx Veteran
- last seen 18 days ago
wrote:wrote:Q-Dancewrote:Ik gok op Frontliner XD jezus wat een ei haha
Wat een kluns
whut happened?
Hij tweet dit op de vraag van Q-Dance wie er in de line-up niet mogen ontbreken. Dan hoop ik dat Q-Dance zoiets terug tweet@Q_dance Myself hopefully
Weekend Warriors, the wait is almost over! #Defqon1
-
BHardtraxx Veteran
- last seen 18 days ago
Nog 2 uur wachten duswrote:Weekend Warriors, the wait is almost over! #Defqon1
-
OHardtraxx Elite
- 2111 posts member since 2012
- last seen Jul 2026
Wat zijn mensen van tegenwoordig toch kortzichtig, kan toch gewoon als grapje gezien worden?wrote:
Hij tweet dit op de vraag van Q-Dance wie er in de line-up niet mogen ontbreken. Dan hoop ik dat Q-Dance zoiets terug tweet