Wat doet die Mexicaan in de line-up? 
fiestawrote:Wat doet die Mexicaan in de line-up?
fiestawrote:Wat doet die Mexicaan in de line-up?
wrote:jeetje
Het zal wel iets met die leeuw worden. Maar aangezien het al een tijdje niet spectaculair is qua stages van Defqon, verwacht ik er dit jaar ook niet veel van. Kan het alleen maar meevallenwrote:kroon met 3 torens aan beide kanten
speaker torens met de koning terug als main stage?
Die ken ik, vorig jaar zou die rond 6 uur online komen. Is het nog 10 uur geworden.wrote:Uur geleden zeiden ze: 'hold on a little longer'
Verwacht dat het dus nu nog wel minimaal een uur duurt haha
word er nu al moe vanwrote:Pleur gewoon die hele line-up online Q-Dance ipv dit laf gedoe allemaal
Is ook zo bij B2S met de timetable van Knock Out en Loudness.wrote:Slimme marketing actie van Q-Dance dit, verspreid over de hele dag
Dan doen ze toch iets niet goed, want ik zou niet weten hoe ze dat dan doen?wrote:Is ook zo bij B2S met de timetable van Knock Out en Loudness.wrote:Slimme marketing actie van Q-Dance dit, verspreid over de hele dag
Artiesten veranderen hun omslagfoto met de settijd, B2S deelt hetwrote:Dan doen ze toch iets niet goed, want ik zou niet weten hoe ze dat dan doen?wrote:Is ook zo bij B2S met de timetable van Knock Out en Loudness.wrote:Slimme marketing actie van Q-Dance dit, verspreid over de hele dag
En dan zijn er toevallig 10 DJ's die precies hetzelfde doenwrote:Denk dat dit een miscommunicatie is tussen de DJ's en Q-Dance, zeker omdat de tweet van PP weer verwijderd is.
Oh 10 al! Dacht dat het er maar 3 waren, heb zelf nog niet rondgekekenwrote:En dan zijn er toevallig 10 DJ's die precies hetzelfde doenwrote:Denk dat dit een miscommunicatie is tussen de DJ's en Q-Dance, zeker omdat de tweet van PP weer verwijderd is.