Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16 ... 64  Volgende
Bericht Geplaatst op 20 mrt 2014 16:07 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Wat doet die Mexicaan in de line-up? :/
Bericht Geplaatst op 20 mrt 2014 16:09 
 
Hardtraxx Addict

Lyst schreef:
Wat doet die Mexicaan in de line-up? :/

fiesta :beer:
Bericht Geplaatst op 20 mrt 2014 16:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

pecola-tje schreef:


Vergeet de trailer er niet bij te posten:

http://www.youtube.com/watch?v=oHg5SJYRHA0
Bericht Geplaatst op 20 mrt 2014 16:55 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

jeetje
Afbeelding
Bericht Geplaatst op 20 mrt 2014 16:57 
 
Hardtraxx Veteran

Jordy_E schreef:
jeetje
Afbeelding



YEEEEEEEEEEAAAAAAAAHHH TRIPPY HIPPY MET DE PSYKO PUNKSSSSS

Zijn hun nou zo stom, of heeft Q-Dance gezegd zeggen jullie maar alvast dat jullie er staan
Bericht Geplaatst op 20 mrt 2014 16:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wees blij, dan staan ze tenminste niet in de Blue ;)
Bericht Geplaatst op 20 mrt 2014 16:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dom, das mijn 1e gedachte
Bericht Geplaatst op 20 mrt 2014 16:59 
 
Hardtraxx Addict

kroon met 3 torens aan beide kanten
speaker torens met de koning terug als main stage? :P
Bericht Geplaatst op 20 mrt 2014 17:00 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Gaan ze nu naam voor naam bekend maken, dat hoop ik toch niet..
Bericht Geplaatst op 20 mrt 2014 17:01 
 
Hardtraxx Veteran

Miwer schreef:
kroon met 3 torens aan beide kanten
speaker torens met de koning terug als main stage? :P


Het zal wel iets met die leeuw worden. Maar aangezien het al een tijdje niet spectaculair is qua stages van Defqon, verwacht ik er dit jaar ook niet veel van. Kan het alleen maar meevallen :)
Bericht Geplaatst op 20 mrt 2014 17:16 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Uur geleden zeiden ze: 'hold on a little longer'

Verwacht dat het dus nu nog wel minimaal een uur duurt haha
Bericht Geplaatst op 20 mrt 2014 17:17 
 
Hardtraxx Veteran

H4RDSTYL3RR schreef:
Uur geleden zeiden ze: 'hold on a little longer'

Verwacht dat het dus nu nog wel minimaal een uur duurt haha


Die ken ik, vorig jaar zou die rond 6 uur online komen. Is het nog 10 uur geworden.
Bericht Geplaatst op 20 mrt 2014 17:19 
 
Hardtraxx Veteran

Tweet van PP is alweer weg xd
Bericht Geplaatst op 20 mrt 2014 17:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Afbeelding

Afbeelding
Bericht Geplaatst op 20 mrt 2014 17:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Slimme marketing actie van Q-Dance dit, verspreid over de hele dag :)
Bericht Geplaatst op 20 mrt 2014 17:38 
 
Hardtraxx Veteran

Pleur gewoon die hele line-up online Q-Dance ipv dit laf gedoe allemaal :thumbdown:
Bericht Geplaatst op 20 mrt 2014 17:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Basshunterzz schreef:
Pleur gewoon die hele line-up online Q-Dance ipv dit laf gedoe allemaal :thumbdown:


word er nu al moe van :thumbdown:
Bericht Geplaatst op 20 mrt 2014 17:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

beter gewoon in 1 keer

nu bestaat me hele facebook wall uit mensen die steeds defqon plaatjes posten :thumbdown: xd
Bericht Geplaatst op 20 mrt 2014 17:45 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

pecola-tje schreef:
Slimme marketing actie van Q-Dance dit, verspreid over de hele dag :)

Is ook zo bij B2S met de timetable van Knock Out en Loudness.
Bericht Geplaatst op 20 mrt 2014 17:46 
 
Hardtraxx Veteran

Solis schreef:
pecola-tje schreef:
Slimme marketing actie van Q-Dance dit, verspreid over de hele dag :)

Is ook zo bij B2S met de timetable van Knock Out en Loudness.


Dan doen ze toch iets niet goed, want ik zou niet weten hoe ze dat dan doen? :P
Bericht Geplaatst op 20 mrt 2014 17:48 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Denk dat dit een miscommunicatie is tussen de DJ's en Q-Dance, zeker omdat de tweet van PP weer verwijderd is.
Bericht Geplaatst op 20 mrt 2014 17:48 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Basshunterzz schreef:
Solis schreef:
pecola-tje schreef:
Slimme marketing actie van Q-Dance dit, verspreid over de hele dag :)

Is ook zo bij B2S met de timetable van Knock Out en Loudness.


Dan doen ze toch iets niet goed, want ik zou niet weten hoe ze dat dan doen? :P

Artiesten veranderen hun omslagfoto met de settijd, B2S deelt het
Bericht Geplaatst op 20 mrt 2014 17:49 
 
Hardtraxx Veteran

Carminizerz schreef:
Denk dat dit een miscommunicatie is tussen de DJ's en Q-Dance, zeker omdat de tweet van PP weer verwijderd is.


En dan zijn er toevallig 10 DJ's die precies hetzelfde doen :thumbup:
Bericht Geplaatst op 20 mrt 2014 17:50 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Basshunterzz schreef:
Carminizerz schreef:
Denk dat dit een miscommunicatie is tussen de DJ's en Q-Dance, zeker omdat de tweet van PP weer verwijderd is.


En dan zijn er toevallig 10 DJ's die precies hetzelfde doen :thumbup:


Oh 10 al! Dacht dat het er maar 3 waren, heb zelf nog niet rondgekeken
Bericht Geplaatst op 20 mrt 2014 18:20 
 
Hardtraxx Newbie

Afbeelding
Vorige  1 ... 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16 ... 64  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten