Zit je bij 2A nog te dichtbij de Q-Dance radio?wrote:Niet naast de bios/en q-dance radio en zou ook niet langs het festival gaan staan.wrote:Oke wat zijn de beste plekken om te gaan staan en wat zijn vooral de plekken die ik moet vermijden op de camping?
ook tegenover de douches/etens tenten is af te raden. Maar verder hangt het vooral van je buren af.
Who was there
Nobody has said they're going yet.
Related topics
Active topics in Feesten
Moderators
-
MHardtraxx Addict
- 1885 posts member since 2013
- last seen Mar 2020
kans op, kans op, kans op (en zoiezo max 1,5/4/7 mm per dag)wrote:Morgen is het en de weersvoorspelling is alleen maar slechter geworden. Vooral voor de zondag.
Vrijdag is over het algemeen droog maar voor zaterdag voorspellen ze de hele dag regen, zondag voorspellen ze zware regen en onweer.
http://www.weeronline.nl/Europa/Nederla ... en/4058941
Dus niks aan het handje
-
MHardtraxx Addict
- last seen Mar 2020
ligt aan de plaatsing van de speakers dus kan ik niet echt zeggenwrote:Zit je bij 2A nog te dichtbij de Q-Dance radio?wrote:Niet naast de bios/en q-dance radio en zou ook niet langs het festival gaan staan.wrote:Oke wat zijn de beste plekken om te gaan staan en wat zijn vooral de plekken die ik moet vermijden op de camping?
ook tegenover de douches/etens tenten is af te raden. Maar verder hangt het vooral van je buren af.
Ik zie geen 24uurs café op de camping... zal dus de orange gewoon zijn of niet>?
De Orange is de 24 uurstent inderdaad 
-
DHardtraxxer
- 57 posts member since 2014
- last seen Jun 2016
Zoo ontiegelijk veel zin in defqon.1 spullen staan al klaar. Morgen nog effe boodschappen doen en rond 11 à half 12vertrekken we uit Zoetermeer. Word voor mij en me vrienden eerste keer defqon. Het voelt gewoon nu al alsof we voor het eerste keer naar een feest gaan haha. 
Als ik buienradar mag geloven, valt het allemaal echt nog wel mee. Alleen zaterdag lichte regen. Boeie 
Haha hopen dat buienradar er dit keer dichter bij zit. Zondag ziet er daar prima uit.
Ik hoop ook voor het bestewrote:Haha hopen dat buienradar er dit keer dichter bij zit. Zondag ziet er daar prima uit.
Inderdaad zegwrote:Zoo ontiegelijk veel zin in defqon.1 spullen staan al klaar. Morgen nog effe boodschappen doen en rond 11 à half 12vertrekken we uit Zoetermeer. Word voor mij en me vrienden eerste keer defqon. Het voelt gewoon nu al alsof we voor het eerste keer naar een feest gaan haha.
btw. Volgens mij is het tussen 1 en 3 echt gekkenhuis op de camping hahah
- Defqon ticket
Parking ticket
Camping accommodation ticket
Zeil
Luchtbed
Pomp
Slaapzak
Zaklampje
Kleren
Extra paar schoenen
ID/Rijbewijs/Bankpas/Contanten
Gel/Deo/Doucheproducten
Handdoeken
Poncho's
Zonnebril
Kabeltje om telefoon op te laden
Campingaz ding
OORDOPPEN
- Eten
Drinken
Tandenspullen (morgen net voor vertrek natuurlijk)
Tabak
Weet iemand of je zo'n zeil gewoon kapot kan knippen/snijden? of gaat dat rafelen.
M'n zeil is 24m² dus een beetje overdreven
Zin in
, ook wel benieuwd naar de weekend ervaring. Heb denk ik in tijden niet meer zo'n zin gehad in een festival.
-
MHardtraxx Addict
- last seen Mar 2020
Ik zou zeggen probeer het gewoon, het is zo groot dat als het niet werkt je nog genoeg zeil over hebtwrote:Inderdaad zegwrote:Zoo ontiegelijk veel zin in defqon.1 spullen staan al klaar. Morgen nog effe boodschappen doen en rond 11 à half 12vertrekken we uit Zoetermeer. Word voor mij en me vrienden eerste keer defqon. Het voelt gewoon nu al alsof we voor het eerste keer naar een feest gaan haha.
btw. Volgens mij is het tussen 1 en 3 echt gekkenhuis op de camping hahah
- Defqon ticket
Parking ticket
Camping accommodation ticket
Zeil
Luchtbed
Pomp
Slaapzak
Zaklampje
Kleren
Extra paar schoenen
ID/Rijbewijs/Bankpas/Contanten
Gel/Deo/Doucheproducten
Handdoeken
Poncho's
Zonnebril
Kabeltje om telefoon op te laden
Campingaz ding
OORDOPPEN
- Eten
Drinken
Tandenspullen (morgen net voor vertrek natuurlijk)
Tabak
Weet iemand of je zo'n zeil gewoon kapot kan knippen/snijden? of gaat dat rafelen.
M'n zeil is 24m² dus een beetje overdrevenals ik daar nou gewoon 3m² uit kan snijden scheelt dat weer gewicht
ff een helder momentje: Ik duct-tape die randen gewoon.. dan rafelt het ook nietwrote:Ik zou zeggen probeer het gewoon, het is zo groot dat als het niet werkt je nog genoeg zeil over hebt
-
MHardtraxx Addict
- last seen Mar 2020
Zolang je maar niet zo stom bent om een grondzeil onder je tent uit te laten steken, dat heb je een mooi water opvang zeiltje hahawrote:ff een helder momentje: Ik duct-tape die randen gewoon.. dan rafelt het ook nietwrote:Ik zou zeggen probeer het gewoon, het is zo groot dat als het niet werkt je nog genoeg zeil over hebt
Ik las het op PF ja, dankje.wrote:Zolang je maar niet zo stom bent om een grondzeil onder je tent uit te laten steken, dat heb je een mooi water opvang zeiltje hahawrote:ff een helder momentje: Ik duct-tape die randen gewoon.. dan rafelt het ook nietwrote:Ik zou zeggen probeer het gewoon, het is zo groot dat als het niet werkt je nog genoeg zeil over hebt
Is hier al nieuws over de stage gepost? Zo niet: verwacht er niet teveel van.
?wrote:Camping accommodation ticket
Zit dat erbij als je via Q-Dance zelf een tent hebt gekocht ofzo?
-
MHardtraxx Addict
- last seen Mar 2020
Daar is een eigen topic voor en ik vind ze er goed uit zien(je kan toch pas echt oordelen als je er voor staat he)wrote:Is hier al nieuws over de stage gepost? Zo niet: verwacht er niet teveel van.
-
THardtraxxer
- 129 posts member since 2009
- last seen Jul 2019
Vond die 3 hoofden en die koning van vorige keren ook 3 keer niks. .. totdat de avond viel en de verlichting en lasers aangingen... gruwelijk gezicht !wrote:Is hier al nieuws over de stage gepost? Zo niet: verwacht er niet teveel van.
Jawrote:?wrote:Camping accommodation ticket
Zit dat erbij als je via Q-Dance zelf een tent hebt gekocht ofzo?
Volgens mij ook als je zo'n tipi bestelt
Dacht al, ik mis toch niet iets he?wrote:Jawrote:?wrote:Camping accommodation ticket
Zit dat erbij als je via Q-Dance zelf een tent hebt gekocht ofzo?Heb zo'n defqon tent gekocht
Volgens mij ook als je zo'n tipi bestelt
Ik leg gwn een zeiltje in de tent, mocht het lekken van onder hebben we alsnog iets om droog op te liggenwrote:Zolang je maar niet zo stom bent om een grondzeil onder je tent uit te laten steken, dat heb je een mooi water opvang zeiltje hahawrote:ff een helder momentje: Ik duct-tape die randen gewoon.. dan rafelt het ook nietwrote:Ik zou zeggen probeer het gewoon, het is zo groot dat als het niet werkt je nog genoeg zeil over hebt
-
LHardtraxx Veteran
- 3475 posts member since 2013
- last seen Feb 2024
Zin in! 
Ga morgen rond 13:00 rijden uit Amstelveen. Gaan ze echt aan al je drinken ruiken?
Ga morgen rond 13:00 rijden uit Amstelveen. Gaan ze echt aan al je drinken ruiken?
Ik hoop het niet, dan kan ik de helft ook weggooienwrote:Zin in!
-
LHardtraxx Veteran
- 3475 posts member since 2013
- last seen Feb 2024
Als reserve maar een sixpackje 0,5l mee.wrote:Ik hoop het niet, dan kan ik de helft ook weggooienwrote:Zin in!