Ik neem een verlengsnoer mee om mobiel op te laden bij toilettenwrote:Hoe zit het met de elektriciteitsvoorzieningen? Is het net zoals op Decibel mogelijk om met een verlengsnoer stroom naar je tent te leggen vanaf een bepaald punt? Wil namelijk een Logitech setje meenemen zodat er een beetje muziek bij de tent is.
Who was there
Nobody has said they're going yet.
Related topics
Active topics in Feesten
Moderators
-
MHardtraxx Addict
- 1885 posts member since 2013
- last seen Mar 2020
nee er is buiten een paar stopcontacten bij de douches na geen stroomwrote:Hoe zit het met de elektriciteitsvoorzieningen? Is het net zoals op Decibel mogelijk om met een verlengsnoer stroom naar je tent te leggen vanaf een bepaald punt? Wil namelijk een Logitech setje meenemen zodat er een beetje muziek bij de tent is.
wat houd die power hour tussen 4 en 5 zaterdag trouwens in? kan me er niks bij voorstellen
Zal waarschijnlijk uurtje hardcore wordenwrote:wat houd die power hour tussen 4 en 5 zaterdag trouwens in? kan me er niks bij voorstellen
-
MHardtraxx Addict
- last seen Mar 2020
Dat dus, maar het is de eerste keer dus kan ook wat anders zijn.wrote:Zal waarschijnlijk uurtje hardcore wordenwrote:wat houd die power hour tussen 4 en 5 zaterdag trouwens in? kan me er niks bij voorstellen
-
MHardtraxx Addict
- last seen Mar 2020
Dat dus, maar het is de eerste keer dus kan ook wat anders zijn.wrote:Zal waarschijnlijk uurtje hardcore wordenwrote:wat houd die power hour tussen 4 en 5 zaterdag trouwens in? kan me er niks bij voorstellen
Dat uurtje Charly Lownoise & Mental Theo op Defqon 2010 was in ieder geval echt vet 
wrote:Dus, voor de Defqongangers heb ik even de tijd genomen om een overzichtelijke tijdlijn in elkaar te knutselen, hier te downloaden in hoge kwaliteit pixies: http://www53.zippyshare.com/v/66370301/file.html
Last edited by Stan on , edited 2 times in total.
Nice, handig. Niet alles staat erin, maar oké 
Aka Hardtraxx presents: DefQon? 
Ik heb nog een weekend ticket over, mag weg voor een kleine prijs.
Wat mis je nog dan?wrote:Nice, handig. Niet alles staat erin, maar oké
Heeft iemand een plattegrond van de camping?
Weekendticket te koop, ik ga toch alleen de zaterdag i.v.m. school. PB maar bij interesse.
De complete 24-uurs tent/Orange bijvoorbeeld.wrote:Wat mis je nog dan?wrote:Nice, handig. Niet alles staat erin, maar oké
Zin begint wel heel erg te komen nu!
Die line-up is niet compleet dus heb ik niet toegevoegd.wrote:De complete 24-uurs tent/Orange bijvoorbeeld.wrote:Wat mis je nog dan?wrote:Nice, handig. Niet alles staat erin, maar oké
Zin begint wel heel erg te komen nu!
Balistic & T.A.T.A.N.K.A Project bijv. Je hebt de vakjes wel magenta gemaakt, alleen niet ingevuldwrote:Wat mis je nog dan?wrote:Nice, handig. Niet alles staat erin, maar oké
Kut, zie het nu paswrote:Balistic & T.A.T.A.N.K.A Project bijv. Je hebt de vakjes wel magenta gemaakt, alleen niet ingevuldwrote:Wat mis je nog dan?wrote:Nice, handig. Niet alles staat erin, maar okéMaar sowieso props voor dit handige ding
Edit: Voilà! http://www53.zippyshare.com/v/66370301/file.html
Enorm veel zin in! ben benieuwd wat Q-dance ons te bieden heeft dit jaar!
Heb me in ieder geval voorgenomen echt de weekend experience te gaan ervaren, wil ook echt zien wat er allemaal te doen is op de camping (spellen,activiteiten,chill outs?)
Zie alleen altijd wel op met het naar binnen krijgen van m'n 'zooi'
Heb me in ieder geval voorgenomen echt de weekend experience te gaan ervaren, wil ook echt zien wat er allemaal te doen is op de camping (spellen,activiteiten,chill outs?)
Zie alleen altijd wel op met het naar binnen krijgen van m'n 'zooi'

Dr Peacock regelt dus de stoelendans. Ben benieuwd
wrote:Heeft iemand een plattegrond van de camping?

Oke wat zijn de beste plekken om te gaan staan en wat zijn vooral de plekken die ik moet vermijden op de camping?
-
MHardtraxx Addict
- last seen Mar 2020
Niet naast de bios/en q-dance radio en zou ook niet langs het festival gaan staan.wrote:Oke wat zijn de beste plekken om te gaan staan en wat zijn vooral de plekken die ik moet vermijden op de camping?
ook tegenover de douches/etens tenten is af te raden. Maar verder hangt het vooral van je buren af.
Morgen is het en de weersvoorspelling is alleen maar slechter geworden. Vooral voor de zondag.
Vrijdag is over het algemeen droog maar voor zaterdag voorspellen ze de hele dag regen, zondag voorspellen ze zware regen en onweer.
http://www.weeronline.nl/Europa/Nederla ... en/4058941
Vrijdag is over het algemeen droog maar voor zaterdag voorspellen ze de hele dag regen, zondag voorspellen ze zware regen en onweer.
http://www.weeronline.nl/Europa/Nederla ... en/4058941