Was het 2 jaar terug niet op de maandag?wrote:vorig jaar 8 dagen van te voren
en daar voor altijd de woensdag voor het festival
Zulke dingen wil ik liever niet weten ..wrote:Zo hoor ik het graag!!wrote:Zin begint nu ook wel te komen
Op de site staat dit wel anders vermeld (ik geloof je natuurlijk welwrote:Ik had q-dance gemaild over deo spuitbussen/luchtjes in glas op de camping en ze zeiden dat dit toe gestaan is.
Voor gaande jaren werd het nog wel eens weg gegooid.
Dat duswrote:Even de mail afprinten en als de security moeilijk doet doe je
Jawrote:Helaas nog een jaartje wachten. Maar had wel een vraag over de livestream, is dit gewoon die Q dance radio area?
100% zeker dat ik zondag niet Nederland - Mexico ga kijkenwrote:100% zeker dat ik zondag Nederland - Mexico ga kijken.![]()
Binnen een heel weekend heb ik wel ff anderhalf uur de tijd om voetbal te kijken.
Ja en neewrote:Helaas nog een jaartje wachten. Maar had wel een vraag over de livestream, is dit gewoon die Q dance radio area?
wrote:100% zeker dat ik zondag niet Nederland - Mexico ga kijken
De minst populaire DJ's tussen 18:00 en 20:00 op de TT zetten?wrote:Ik durf te wedden dat die timetable mede zo laat is vanwege de wedstrijddatum.
Joh de dj's weten al weken/maanden hoe laat ze moeten draaienwrote:Ik durf te wedden dat die timetable mede zo laat is vanwege de wedstrijddatum.
Zou voor mij een reden zijn om absoluut voetbal te gaan kijken, maar dat doe ik sowieso wel, alleen bidden dat het niet gelijktijdig met Davide Sonar valt.wrote:Ik twijfel ook nog een beetje over dat voetbal.. zal namelijk wel tegelijk zijn met Radical
Ja .......wrote:Ik durf te wedden dat die timetable mede zo laat is vanwege de wedstrijddatum.
Oke hoeveel wedden we?wrote:Ik durf te wedden dat die timetable mede zo laat is vanwege de wedstrijddatum.
dan kan ik je gerust stellen, david sonar draait om 3 (tt gekregen van een kennis maar mag hem helaas niet door sturen)wrote:Zou voor mij een reden zijn om absoluut voetbal te gaan kijken, maar dat doe ik sowieso wel, alleen bidden dat het niet gelijktijdig met Davide Sonar valt.wrote:Ik twijfel ook nog een beetje over dat voetbal.. zal namelijk wel tegelijk zijn met Radical
Ja .......wrote:Ik durf te wedden dat die timetable mede zo laat is vanwege de wedstrijddatum.
Een raketjewrote:Oke hoeveel wedden we?wrote:Ik durf te wedden dat die timetable mede zo laat is vanwege de wedstrijddatum.
Dat zei de genen van wie ik hem kreeg, maar mag hem al plaatsenwrote:Dus je mag de timetable niet delen maar wel de tijden verklappen van bepaalde dj's? Lekker interessant doen weer.