nvm
Last edited by Broken Balance on , edited 1 time in total.
Dennis wat flik je me nou!!! Met wie moet ik nu een dansje doen bij noisecult
Volgens mij zit je in het verkeerde topicwrote:Wat ramon zegt.
En also het is
Art of Fighters vs Nico & Tetta - Restart the party
Die is te koop op het festival (en zal wel in de q-dance store staan)wrote:Waar kun je de DEFQON 1 CD Kopen (is tie al te koop)
Volgensmij ook, hoe kom ik hier nouweerwrote:Volgens mij zit je in het verkeerde topicwrote:Wat ramon zegt.
En also het is
Art of Fighters vs Nico & Tetta - Restart the party
Sorry!!wrote:Dennis wat flik je me nou!!! Met wie moet ik nu een dansje doen bij noisecult![]()
![]()
Op Megabase viel het wel mee met de set van TNT. Werden nog een aantal oudere plaatjes gedraaid.wrote:Dat kan idd wel vet worden, maar man wat kan TNT daarentegen juist ontiegelijk kut worden met 50 van die anticlimax nummers.wrote:Zie nu net in een keer A2 Records Live (overheen gekeken) staan op de after.... toch ook wel heel vet met die dikke platen van tegenwoordig![]()
![]()
wrote:Op Megabase viel het wel mee met de set van TNT. Werden nog een aantal oudere plaatjes gedraaid.wrote:Dat kan idd wel vet worden, maar man wat kan TNT daarentegen juist ontiegelijk kut worden met 50 van die anticlimax nummers.wrote:Zie nu net in een keer A2 Records Live (overheen gekeken) staan op de after.... toch ook wel heel vet met die dikke platen van tegenwoordig![]()
![]()
Algemene voorspelling met defqon elke jaar: Regen..wrote:Piet Paulusma hier. Nu hebben ze een voorspelling van 21 graden met veel kans op regen.
Gr.
En ach iedereen zeikt de hele tijd maar over die paar spatjes en 1 grote bui.wrote:Algemene voorspelling met defqon elke jaar: Regen..wrote:Piet Paulusma hier. Nu hebben ze een voorspelling van 21 graden met veel kans op regen.
Gr.
Op buienradar geven ze voor vrijdag redelijk goed weer, zaterdag van 11 tot 4 wat regen en zondag is het wat wisselvallig maar die kan ik nog niet per uur bekijkenwrote:Mag onderhand wel een keer lekker weer worden hoor.
DQ 2010: Suuuuuuper nice, niet te warm maar geen regen. Behalve een grote wolk die de halve main deed leeglopen maar uiteindelijk over waaide![]()
DQ 2011: Heel de dag motregen, dus je werd zeik nat zonder het echt door te hebben.Terrein was een teringzooi, goed ziek geweest de week erna.
DQ 2012: Redelijk goed weer, wel paar buitjes gezien maar voornamelijk droog. Had alleen paar graadjes warmer gemogen.
DQ 2013: Bij aankomst op de camping in de regen tent opzetten was gelijk een behoorlijke challengeOverall was het wel vrij nat, met zeker op zaterdag flinke (korte) buien. Ook niet echt een warm weekend.
Zo hoor ik het graag!!wrote:Zin begint nu ook wel te komen
TT zal morgen wel komen, is al jaren de dinsdag voor het festival dacht ik.wrote:Verdorie toch wel laat nou met die TT.
Niet dat het feest er minder op word maar ik (en een aantal van mijn vrienden) ben een echte planner.
Vind het heerlijk om voor mezelf een TT te maken en al lekker voor pret te hebben
vorig jaar 8 dagen van te vorenwrote:TT zal morgen wel komen, is al jaren de dinsdag voor het festival dacht ik.wrote:Verdorie toch wel laat nou met die TT.
Niet dat het feest er minder op word maar ik (en een aantal van mijn vrienden) ben een echte planner.
Vind het heerlijk om voor mezelf een TT te maken en al lekker voor pret te hebben