Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25 ... 48  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 apr 2010 23:01 

Hardtraxxer

Noisecontrollers sluiten af heb ik via via gehoord (schijnt een betrouwbare bron te zijn) :clap:
Mental Theo & Charley Lownoise sluiten sowieso niet af, heeft Charley zelf op twitter gezet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 apr 2010 23:23 

Hardtraxx Veteran

KSwoosh schreef:
Khadber schreef:
Charly & Theo schijnen NIET af te sluiten op de main.

beter toch :P
heb je keer geode muziek op he teind.
want die theo is egt kut dj!

Sorry maar wat een kansloze opmerking. Ik heb niks anders dan respect voor deze mannen, zo goed als dat zij elke keer weer draaien. De set die ze op MOH neerzette was zelfs zo goed dat ik echt geen seconde stil heb gestaan terwijl ik net binnen was en nog niks anders als water had gedronken. Wat een helden.

Gelukkig blijft een mening persoonlijk want ik deel die van jou totaal niet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 apr 2010 23:58 

Hardtraxx Addict

DarkNoize schreef:
Noisecontrollers sluiten af heb ik via via gehoord (schijnt een betrouwbare bron te zijn) :clap:
Mental Theo & Charley Lownoise sluiten sowieso niet af, heeft Charley zelf op twitter gezet.

Lees het nu ook bij Charly op zn Twitter.. Laat het dan alsjeblieft NC zijn.. 2 hardcore nummers is leuk, maar een half uurtje hardcore beukt er veel beter in op het einde!

Code:
Twitter Quote: klote man! Misschien nog kans op de zwarte markt? We sluiten niet af hoor.. Schrale troost! ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 apr 2010 00:12 

Hardtraxxer

Ik ben ook erg blij dat het waarschijnlijk de Noisecontrollers worden!
Maar dan moeten ze inderdaad wel veel HC draaien, maar misschien mag dat wel helemaal niet van Q-Dance? :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 apr 2010 09:20 

Hardtraxx Veteran

Dit is echt eeen enorme fail :')
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 apr 2010 09:42 

Hardtraxx Veteran

maarten1410 schreef:
KSwoosh schreef:
Khadber schreef:
Charly & Theo schijnen NIET af te sluiten op de main.

beter toch :P
heb je keer geode muziek op he teind.
want die theo is egt kut dj!

Sorry maar wat een kansloze opmerking. Ik heb niks anders dan respect voor deze mannen, zo goed als dat zij elke keer weer draaien. De set die ze op MOH neerzette was zelfs zo goed dat ik echt geen seconde stil heb gestaan terwijl ik net binnen was en nog niks anders als water had gedronken. Wat een helden.

Gelukkig blijft een mening persoonlijk want ik deel die van jou totaal niet.

Ben ik totaal met je eens, die set op MOH was idd om van te smullen, en als er 2 kunnen mixen dan zijn hun het wel
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 apr 2010 10:24 

Hardtraxx Addict

Idd wel jammer, niet dat ik zelf kan gaan, maar moest ik kaartje gehad hebben, zou ik best pissig geweest zijn :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 apr 2010 10:42 

Hardtraxxer

DarkNoize schreef:
Maar dan moeten ze inderdaad wel veel HC draaien, maar misschien mag dat wel helemaal niet van Q-Dance? :/

Noisecontrollers als afsluiter zorgt voor een knaller. Lekker vuige, harde, stoere, beukende hardstyle en hier en daar wat Hardcore? Zou geweldig zijn, zo een laatste set zou je toch dat kleine beetje energie wat je overhebt eruit persen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 apr 2010 13:03 

Hardtraxx Veteran

HardeMarokkaan schreef:
DarkNoize schreef:

Noisecontrollers als afsluiter zorgt voor een knaller. Lekker vuige, harde, stoere, beukende hardstyle en hier en daar wat Hardcore? Zou geweldig zijn, zo een laatste set zou je toch dat kleine beetje energie wat je overhebt eruit persen?

noisecontrollers ruige hardstyle noemen :')

ik hoop nog steeds op een wildstylez afsluiter, volgens mij kan die jongen een prima beuqsetje neerzetten ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 apr 2010 13:27 

Hardtraxx Veteran

dj-rico01 schreef:
HardeMarokkaan schreef:
DarkNoize schreef:

ik hoop nog steeds op een wildstylez afsluiter, volgens mij kan die jongen een prima beuqsetje neerzetten ^^

Wildstylez en een beuk set. :')

Lekker afsluiten in de Blue als je wilt beuken. :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 apr 2010 13:30 

Artiest

dj-rico01 schreef:
HardeMarokkaan schreef:
DarkNoize schreef:

Denk dat Noisecontrollers toch wel een beter beuk setje kunnen neerzetten dan Wildstylez.. ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 apr 2010 13:32 

Hardtraxx Veteran

@ dakpan ik geloof er nog steeds in !
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 apr 2010 13:33 

Hardtraxx Veteran

Hopelijk draait Noisecontrollers dan gewoon hun In Qontrol set ongeveer nog een keer. Jammer dat ik die heb gemist (maar had 't ook kut gevonden om Crypsis te missen, dus... :P)
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 apr 2010 13:36 

Hardtraxx Elite

als ze hardcore op de main draaien ben ik snel weg want het zijn toch altijd die standaard nummers die ze draaien, nee ik denk dat het gewoon afsluiten in de blue wordt :) Of me vrienden moeten weer persee dat vuurwerk zien :yawn:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 apr 2010 13:39 

Artiest

Gelukkig dat Noisecontrollers iniedergeval nog een aantal Kasparov platen kan draaien maarja verder is de hardcore idd altijd het zelfde :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 apr 2010 14:12 

Hardtraxx Veteran

dj-rico01 schreef:
HardeMarokkaan schreef:
DarkNoize schreef:

NC is in ieder geval ruiger dan Wildstylez. ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 apr 2010 15:20 

Donateur

Als Wildstylez gaat afsluiten ben ik wel bij Partyraiser vs Unexist :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 apr 2010 16:26 

Hardtraxx Veteran

Ook al sluit wildstylez af, dan ga ik nog los!! word gewoon vet!
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 apr 2010 18:19 

Hardtraxxer

boeie wie der afsluit, dit wordt gewoon genieten!
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 apr 2010 18:27 

Artiest

Overload schreef:
boeie wie der afsluit, dit wordt gewoon genieten!

Ongetwijfeld :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 apr 2010 20:38 

Hardtraxx Veteran

Ach als je zo begint kan je ook net zo goed André Rieu er neer zetten.

Ik verwacht toch wel een beetje normaal opbouw op de main. En of het nou hitjes hardcore is of niet, dat is gewoon heerlijk op het einde. Even knallen mooie vuuwerkshow er bij, zoals het hoord zou ik zeggen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 apr 2010 21:03 

Donateur

Hitjes of niet, Decibel is tenminste echt knallen op het einde, itt het feest waar Decibel vaak mee vergeleken wordt...
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 apr 2010 21:27 

Hardtraxx Veteran

dawasiknie schreef:
Hitjes of niet, Decibel is tenminste echt knallen op het einde, itt het feest waar Decibel vaak mee vergeleken wordt...

The Viper :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 apr 2010 11:19 

Aan het typen...

Kepro schreef:
dawasiknie schreef:

The Viper :loving:

Ik stond bij isaac toen, maar heb gehoord dat the viper erg tegenviel :huh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 apr 2010 13:47 

Donateur

Het enige wat tegenviel was het geluid dat ineens omlaag ging en Isaac dreunde er ineens vol doorheen ja :P

Set was best voorspelbaar en meer handjesomhoog-momenten dan echt hakken, maar voor de sfeer was het alleen maar super. Vuurwerk en lichtshow was het beste wat ik ooit heb mogen meemaken.
Vorige  1 ... 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25 ... 48  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten