Who was there

Nobody yet
Nobody has said they're going yet.

Active topics in Feesten

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 3 hours ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 9 hours ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 7 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 7 days ago
Past

Defqon.1 Festival 2010

Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
Hardtraxxer
655 posts member since 2010
last seen Sep 2011
Noisecontrollers sluiten af heb ik via via gehoord (schijnt een betrouwbare bron te zijn) :clap:
Mental Theo & Charley Lownoise sluiten sowieso niet af, heeft Charley zelf op twitter gezet.
Hardtraxx Veteran
4943 posts member since 2009
last seen 18 days ago
KSwoosh wrote:
Khadber wrote:Charly & Theo schijnen NIET af te sluiten op de main.
beter toch :P
heb je keer geode muziek op he teind.
want die theo is egt kut dj!
Sorry maar wat een kansloze opmerking. Ik heb niks anders dan respect voor deze mannen, zo goed als dat zij elke keer weer draaien. De set die ze op MOH neerzette was zelfs zo goed dat ik echt geen seconde stil heb gestaan terwijl ik net binnen was en nog niks anders als water had gedronken. Wat een helden.

Gelukkig blijft een mening persoonlijk want ik deel die van jou totaal niet.
Hardtraxx Addict
1054 posts member since 2010
last seen Oct 2015
DarkNoize wrote:Noisecontrollers sluiten af heb ik via via gehoord (schijnt een betrouwbare bron te zijn) :clap:
Mental Theo & Charley Lownoise sluiten sowieso niet af, heeft Charley zelf op twitter gezet.
Lees het nu ook bij Charly op zn Twitter.. Laat het dan alsjeblieft NC zijn.. 2 hardcore nummers is leuk, maar een half uurtje hardcore beukt er veel beter in op het einde!

Code: Select all

Twitter Quote: klote man! Misschien nog kans op de zwarte markt? We sluiten niet af hoor.. Schrale troost! ;)
Hardtraxxer
655 posts member since 2010
last seen Sep 2011
Ik ben ook erg blij dat het waarschijnlijk de Noisecontrollers worden!
Maar dan moeten ze inderdaad wel veel HC draaien, maar misschien mag dat wel helemaal niet van Q-Dance? :/
Hardtraxx Veteran
4939 posts member since 2009
last seen Oct 2014
Dit is echt eeen enorme fail :')
Hardtraxx Veteran
3341 posts member since 2010
last seen Sep 2016
maarten1410 wrote:
KSwoosh wrote:
Khadber wrote:Charly & Theo schijnen NIET af te sluiten op de main.
beter toch :P
heb je keer geode muziek op he teind.
want die theo is egt kut dj!
Sorry maar wat een kansloze opmerking. Ik heb niks anders dan respect voor deze mannen, zo goed als dat zij elke keer weer draaien. De set die ze op MOH neerzette was zelfs zo goed dat ik echt geen seconde stil heb gestaan terwijl ik net binnen was en nog niks anders als water had gedronken. Wat een helden.

Gelukkig blijft een mening persoonlijk want ik deel die van jou totaal niet.
Ben ik totaal met je eens, die set op MOH was idd om van te smullen, en als er 2 kunnen mixen dan zijn hun het wel
Hardtraxx Addict
1568 posts member since 2010
last seen Jan 2014
Idd wel jammer, niet dat ik zelf kan gaan, maar moest ik kaartje gehad hebben, zou ik best pissig geweest zijn :(
Hardtraxxer
57 posts member since 2010
last seen Jul 2010
DarkNoize wrote:Ik ben ook erg blij dat het waarschijnlijk de Noisecontrollers worden!
Maar dan moeten ze inderdaad wel veel HC draaien, maar misschien mag dat wel helemaal niet van Q-Dance? :/
Noisecontrollers als afsluiter zorgt voor een knaller. Lekker vuige, harde, stoere, beukende hardstyle en hier en daar wat Hardcore? Zou geweldig zijn, zo een laatste set zou je toch dat kleine beetje energie wat je overhebt eruit persen?
D
Hardtraxx Veteran
3722 posts member since 2009
last seen Mar 2011
HardeMarokkaan wrote:
DarkNoize wrote:Ik ben ook erg blij dat het waarschijnlijk de Noisecontrollers worden!
Noisecontrollers als afsluiter zorgt voor een knaller. Lekker vuige, harde, stoere, beukende hardstyle en hier en daar wat Hardcore? Zou geweldig zijn, zo een laatste set zou je toch dat kleine beetje energie wat je overhebt eruit persen?
noisecontrollers ruige hardstyle noemen :')

ik hoop nog steeds op een wildstylez afsluiter, volgens mij kan die jongen een prima beuqsetje neerzetten ^^
Hardtraxx Veteran
10779 posts member since 2009
last seen May 2023
dj-rico01 wrote:
HardeMarokkaan wrote:

ik hoop nog steeds op een wildstylez afsluiter, volgens mij kan die jongen een prima beuqsetje neerzetten ^^
Wildstylez en een beuk set. :')

Lekker afsluiten in de Blue als je wilt beuken. :D
Z
Artiest
1062 posts member since 2008
last seen Aug 2025
dj-rico01 wrote:
HardeMarokkaan wrote:

Denk dat Noisecontrollers toch wel een beter beuk setje kunnen neerzetten dan Wildstylez.. ;)
D
Hardtraxx Veteran
3722 posts member since 2009
last seen Mar 2011
@ dakpan ik geloof er nog steeds in !
Hardtraxx Veteran
7211 posts member since 2009
last seen Mar 2026
Hopelijk draait Noisecontrollers dan gewoon hun In Qontrol set ongeveer nog een keer. Jammer dat ik die heb gemist (maar had 't ook kut gevonden om Crypsis te missen, dus... :P)
Hardtraxx Elite
2049 posts member since 2009
last seen Apr 2013
als ze hardcore op de main draaien ben ik snel weg want het zijn toch altijd die standaard nummers die ze draaien, nee ik denk dat het gewoon afsluiten in de blue wordt :) Of me vrienden moeten weer persee dat vuurwerk zien :yawn:
Z
Artiest
last seen Aug 2025
Gelukkig dat Noisecontrollers iniedergeval nog een aantal Kasparov platen kan draaien maarja verder is de hardcore idd altijd het zelfde :(
Hardtraxx Veteran
4622 posts member since 2009
last seen Sep 2025
dj-rico01 wrote:
HardeMarokkaan wrote:

NC is in ieder geval ruiger dan Wildstylez. ^^
Donateur
14269 posts member since 2009
last seen Mar 2017
Als Wildstylez gaat afsluiten ben ik wel bij Partyraiser vs Unexist :woot:
F
Hardtraxx Veteran
6758 posts member since 2008
last seen Nov 2020
Ook al sluit wildstylez af, dan ga ik nog los!! word gewoon vet!
O
Hardtraxxer
967 posts member since 2009
last seen Jan 2013
boeie wie der afsluit, dit wordt gewoon genieten!
Z
Artiest
last seen Aug 2025
Overload wrote:boeie wie der afsluit, dit wordt gewoon genieten!
Ongetwijfeld :D
Hardtraxx Veteran
4939 posts member since 2009
last seen Oct 2014
Ach als je zo begint kan je ook net zo goed André Rieu er neer zetten.

Ik verwacht toch wel een beetje normaal opbouw op de main. En of het nou hitjes hardcore is of niet, dat is gewoon heerlijk op het einde. Even knallen mooie vuuwerkshow er bij, zoals het hoord zou ik zeggen.
Donateur
last seen Mar 2017
Hitjes of niet, Decibel is tenminste echt knallen op het einde, itt het feest waar Decibel vaak mee vergeleken wordt...
Hardtraxx Veteran
5464 posts member since 2009
last seen 2 days ago
dawasiknie wrote:Hitjes of niet, Decibel is tenminste echt knallen op het einde, itt het feest waar Decibel vaak mee vergeleken wordt...
The Viper :loving:
Aan het typen...
11374 posts member since 2008
last seen Oct 2024
Kepro wrote:
dawasiknie wrote:Hitjes of niet, Decibel is tenminste echt knallen op het einde, itt het feest waar Decibel vaak mee vergeleken wordt...
The Viper :loving:
Ik stond bij isaac toen, maar heb gehoord dat the viper erg tegenviel :huh:
Donateur
last seen Mar 2017
Het enige wat tegenviel was het geluid dat ineens omlaag ging en Isaac dreunde er ineens vol doorheen ja :P

Set was best voorspelbaar en meer handjesomhoog-momenten dan echt hakken, maar voor de sfeer was het alleen maar super. Vuurwerk en lichtshow was het beste wat ik ooit heb mogen meemaken.