Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24 ... 48  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 apr 2010 12:18 

Hardtraxx Elite

HardeMarokkaan schreef:
Ik heb het idee dat er door de dikke hype rond Hardere Dance feesten steeds minder diehard fans naar feesten als Defqon kunnen :S
In mijn omgeving zijn aardig wat mensen die "Hardstyle wel leuk vinden, maar er niet de hele dag naar kunnen luisteren." die naar Defqon gaan..? Wtf? Contradictielawl.
Zou zoiets als Defqon Exqlusive moeten hebben. Heb je 2/3 feesten bezocht? Krijg je voorrang.
(In het geval dit er al is.. Sorry, ben net wakker.. :))

Anyway! DEEEEEEEEEEEEEEEEFQOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOON!!

Is inderdaad een bekend phenomeen. DefQon heeft gewoon een hele bekende naam en veel mensen willen er daarom naar toe.

Vorig jaar was het inderdaad dat als 3 feesten bezochdt had dat je dan voorrang kreeg. Dit jaar moest je de nieuwsbrief lezen en ontvangen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 apr 2010 12:50 

Hardtraxx Elite

Markos schreef:
HardeMarokkaan schreef:
Ik heb het idee dat er door de dikke hype rond Hardere Dance feesten steeds minder diehard fans naar feesten als Defqon kunnen :S
In mijn omgeving zijn aardig wat mensen die "Hardstyle wel leuk vinden, maar er niet de hele dag naar kunnen luisteren." die naar Defqon gaan..? Wtf? Contradictielawl.
Zou zoiets als Defqon Exqlusive moeten hebben. Heb je 2/3 feesten bezocht? Krijg je voorrang.
(In het geval dit er al is.. Sorry, ben net wakker.. :))

Anyway! DEEEEEEEEEEEEEEEEFQOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOON!!

Is inderdaad een bekend phenomeen. DefQon heeft gewoon een hele bekende naam en veel mensen willen er daarom naar toe.

Vorig jaar was het inderdaad dat als 3 feesten bezochdt had dat je dan voorrang kreeg. Dit jaar moest je de nieuwsbrief lezen en ontvangen.

Maar dit jaar zijn ze ook overgegaan op een nieuw ticketsysteem.. Denk dat ze volgend jaar best zoiets weer in kunnen voeren eigenlijk!

En ja wat betreft t dagjesvolk, dat is idd Defqon wel aardig.. Als je tegen mensen verteld die niks met Hardstyle/hardcore hebben dat je naar Defqon gaat dan weten ze allemaal wel wat je bedoelt. Maar ik denk dat er ook nog wel genoeg fans naar t feest komen hoor. Als je daar rondloopt dan zie je echt niet alleen maar dagjesvolk, maar ook een hoop lui waarvan je wel kan merken dat ze van deze muziek houden ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 apr 2010 13:45 

Hardtraxx Veteran

Khadber schreef:
Charly & Theo schijnen NIET af te sluiten op de main.

Dat meeeeen je niet? :/ :/

Bron???
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 apr 2010 14:33 

Hardtraxx Veteran

Khadber schreef:

De volgorde van het filmpje van de MAIN lijkt mij opzich ook wel een logische volgorde van de TimeTable
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 apr 2010 14:53 

Hardtraxx Elite

Rik schreef:
Khadber schreef:

Bron???

Had je wat anders verwacht dan? Volgens mij is t met Defqon tegenwoordig dat degene die het anthem maakt ook het feest afsluit op de mainstage!
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 apr 2010 14:53 

Hardtraxx Veteran

TakkU schreef:
Rik schreef:
Khadber schreef:

Bron???

Had je wat anders verwacht dan? Volgens mij is t met Defqon tegenwoordig dat degene die het anthem maakt ook het feest afsluit op de mainstage!

Ja ik gok dus op of wildstylez die afsluit, of gewoon de volgorde van het filmpje op de site
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 apr 2010 15:23 

Hardtraxx Veteran

Nou die volgorde van de site zou helemaal al een fail zijn.

dan heb je om uur of 1 CL & MT en daarna DBSTF? xd

Ik ga er nog gewoon van uit dat CL & MT afsluiten anders zou ik dat echt een enorme fail vinden en zou ik tot de vuurwerk show in de blue blijven.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 apr 2010 15:24 

Hardtraxxer

Zal inderdaad Wildstyles wel worden dan :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 apr 2010 16:00 

Hardtraxx Veteran

Eigenlijk denk ik dat Frontliner LIVE afsluit, maar Wildstylez heeft ook best veel kans. Charly Lownoise & Mental Theo moet je voor overdag houden. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 apr 2010 16:03 

Donateur

TakkU schreef:
Rik schreef:
Khadber schreef:

Bron???

Is pas 2 keer zo geweest, pas de afgelopen 2 jaar.

Ik mag toch hopen dat dit niet waar is, wat voor waardeloze volgorde doen ze dan toch...
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 apr 2010 16:39 

Khadber schreef:

beter toch :P
heb je keer geode muziek op he teind.
want die theo is egt kut dj!
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 apr 2010 16:45 

Hardtraxx Elite

KSwoosh schreef:
Khadber schreef:

beter toch :P
heb je keer geode muziek op he teind.
want die theo is egt kut dj!

JAAAA
Wildstylez JWT

Gast komop
hun zijn zo'n beetje de enige die op de main nog kunnen knallen, vind het al bijzonder jammer dat Donkey rollers niet komen op me eerste defqon
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 apr 2010 16:51 

Just4Music schreef:
Gast komop
hun zijn zo'n beetje de enige die op de main nog kunnen knallen, vind het al bijzonder jammer dat Donkey rollers niet komen op me eerste defqon

Wildstylez :') :lol:

zet er gewoon een goede hardcore artiest neer, dan sluit je tenminste lekker af
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 apr 2010 17:02 

Hardtraxx Elite

Eerlijk gezegd denk ik dat Wildstylez best nog wel een beuk setje neer kan zetten daar hoor ;) Zal iig anders zijn dan Headhunterz vorig jaar, daar heb ik wel vertrouwen in. Vond de set van Headhunterz vorig jaar vet, maar was misschien beter op zn plaats geweest als hij een half uur eerder begon, en dan t laatste half uur een HC artiest erneer te zetten.

Denk dat Wildstylez best nog wel zoiets kan neerzetten als wat Noisecontrollers deden op de main van In Qontrol! Frontliner LIVE zal zeker niet afsluiten, die zal denk ik rond dezelfde tijd als vorig jaar de Donkeys komen!
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 apr 2010 17:09 

Hardtraxx Veteran

gewoon gekke theo & Charly als afsluiter :D
Hardstyle artiest -> happy hardcore -> hardstyle is toch geen opbouw :')
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 apr 2010 18:01 

Hardtraxxer

KSwoosh schreef:
zet er gewoon een goede hardcore artiest neer, dan sluit je tenminste lekker af

:thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 apr 2010 18:25 

Hardtraxx Veteran

_dp_ schreef:
gewoon gekke theo & Charly als afsluiter :D
Hardstyle artiest -> happy hardcore -> hardstyle is toch geen opbouw :')

Nou idd man, dat slaat nergens op...

Ik wil wel is een bron.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 apr 2010 18:36 

Hardtraxx Newbie

beetje laat qua reactie, maar ik ben er zeker bij!

(nieuw lid hier :$ )
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 apr 2010 18:37 

Donateur

JolleNL schreef:
Eigenlijk denk ik dat Frontliner LIVE afsluit

Eerlijk gezegd denk ik dat dit niet gaat gebeuren. Ala Defqon zijn de laatste 20 minuten zeker 10 minuutjes bij waar er niet doorgeknalt word, zoals vorig jaar forever young, en dan de dank woordjes en vuurwerk enz.
Dan gaat er van dat half uurtje LIVE al niet veel meer overblijven:)
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 apr 2010 19:01 

Hardtraxx Addict

Gewoon die twee dwazen op het eind! Decibel '08 op de Back2School was bizar! :worship:

En zoals al een aantal keer gezegd, als zij niet als laatste draaien wordt de volgorde heel raar! Halverwege de dag opeens Happy :p! Dan weer hardstyle..

Bovendien zie ik Wildstylez nog geen DefQon afsluiten zoals NC dat deed bij Inqontrol.. Absoluut niet. NC heeft er Kasparov bij, waardoor dat allemaal wat soepeler gaat.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 apr 2010 19:20 

Hardtraxx Veteran

styl0w schreef:
Bovendien zie ik Wildstylez nog geen DefQon afsluiten zoals NC dat deed bij Inqontrol.. Absoluut niet. NC heeft er Kasparov bij, waardoor dat allemaal wat soepeler gaat.

Headhunterz sloot vorig jaar toch ook gewoon af, met 2 tracks hardcore
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 apr 2010 19:22 

Hardtraxx Veteran

lorennzkee schreef:
JolleNL schreef:
Eigenlijk denk ik dat Frontliner LIVE afsluit

Eerlijk gezegd denk ik dat dit niet gaat gebeuren. Ala Defqon zijn de laatste 20 minuten zeker 10 minuutjes bij waar er niet doorgeknalt word, zoals vorig jaar forever young, en dan de dank woordjes en vuurwerk enz.
Dan gaat er van dat half uurtje LIVE al niet veel meer overblijven:)

Hmm ok. Ben niet zo bekend bij Defqon. :P Maakt me eigenlijk ook geen hol uit wie wanneer draait want ik ga er toch niet heen. xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 apr 2010 19:30 

Hardtraxx Addict

Rik schreef:
Nou die volgorde van de site zou helemaal al een fail zijn.

dan heb je om uur of 1 CL & MT en daarna DBSTF? xd

Ik ga er nog gewoon van uit dat CL & MT afsluiten anders zou ik dat echt een enorme fail vinden en zou ik tot de vuurwerk show in de blue blijven.

Ja idd, gewoon net als vorig jaar knallen in de blue! :clap:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 apr 2010 22:37 

Hardtraxxer

Hoe denken jullie dat het Main stage zal worden opgebouwd?

Ik denk aan ene grote klok zoals op het plaatje op 1ste pagina van dit topic met wijzers die draaien met lazers ofzo
en emt de anthem oo echt van 1 tot 10 mee tellen , naja q-dance zal er zeker wel weer iets vets van maken
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 apr 2010 22:42 

Hardtraxx Addict

Bassmasterz schreef:
Hoe denken jullie dat het Main stage zal worden opgebouwd?

Ik denk aan ene grote klok zoals op het plaatje op 1ste pagina van dit topic met wijzers die draaien met lazers ofzo
en emt de anthem oo echt van 1 tot 10 mee tellen , naja q-dance zal er zeker wel weer iets vets van maken

Die klok komt er zowiezo denk ik, ben benieuwd hoe ze dit naar de zijkanten uitbouwen zeg maar
niet dat je alleen een lompe klok krijgt :(
Vorige  1 ... 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24 ... 48  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten