Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26 ... 48  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 apr 2010 12:32 

Hardtraxxer

+1 :worship:
dawasiknie schreef:
Het enige wat tegenviel was het geluid dat ineens omlaag ging en Isaac dreunde er ineens vol doorheen ja :P

Set was best voorspelbaar en meer handjesomhoog-momenten dan echt hakken, maar voor de sfeer was het alleen maar super. Vuurwerk en lichtshow was het beste wat ik ooit heb mogen meemaken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 apr 2010 15:30 

Hardtraxxer

We zijn er weer bij :D
Lekker knallen @ alle area's jammer dat je maar op 1 plaats tegelijk kan zijn (A)
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 apr 2010 14:30 

Hardtraxx Veteran

Dikke fail van Q-Dance om Charly en Theo hardcore te laten draaien en daarna nog een hardstyle artiest laten afsluiten. En al helemaal als het de Noise-net-niet-onder-controllers zijn. Wat een faalhazen zijn dat zeg, die gasten kunnen niet eens beatmatchen!
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 apr 2010 15:46 

Hardtraxx Elite

Gangsterdwerg schreef:
Dikke fail van Q-Dance om Charly en Theo hardcore te laten draaien en daarna nog een hardstyle artiest laten afsluiten. En al helemaal als het de Noise-net-niet-onder-controllers zijn. Wat een faalhazen zijn dat zeg, die gasten kunnen niet eens beatmatchen!

:')
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 apr 2010 16:03 

Hardtraxxer

Gangsterdwerg schreef:

faal post :')
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 apr 2010 18:59 

Hardtraxx Veteran

Gangsterdwerg schreef:

Lol.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 apr 2010 19:06 

Donateur

Waarom iedereen toch altijd zo negatief. Kom op jongens... Het festival seizoen komt er bijna aan:),
Al zijn de meeste hier denk ik wel stampers heel het jaar door :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 apr 2010 19:06 

Hardtraxx Veteran

Gangsterdwerg schreef:

Dikke fail van jou maat :lol: DAn voornamelijk over het deel Charly en Theo
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 apr 2010 19:15 

Hardtraxxer

Zoiezo wat boeit het als er Happy Hardcore na hardstyle komt en dan weer Hardstyle ... het is een festival, dat boeit ehct niet hoor. Zeikerd
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 apr 2010 19:21 

Hardtraxxer

Jezus.. Iemand is gepest door de Noisecontrollers vroeger in de zandbak en wil nu wraak..

NO SOUP FOR YOU :thumbdown:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 apr 2010 19:23 

Aan het typen...

Jullie boeit sowieso helemaal niks. Of het mixwerk nu slecht is, of er 100 breaks in een set zitten of er alleen maar voorspelbare nummers gedraaid worden, of er totaal geen opbouw in de set zit, of er geen totaal geen opbouw in de avond zit. :')
En NC staan nu niet bekend als de beste DJ's, dus hij heeft wel enigszins gelijk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 apr 2010 19:26 

Hardtraxx Veteran

Lyst schreef:
Jullie boeit sowieso helemaal niks. Of het mixwerk nu slecht is, of er 100 breaks in een set zitten of er alleen maar voorspelbare nummers gedraaid worden, of er totaal geen opbouw in de set zit, of er geen totaal geen opbouw in de avond zit. :')
En NC staan nu niet bekend als de beste DJ's, dus hij heeft wel enigszins gelijk.

Je bedoelt met jullie ?
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 apr 2010 19:28 

Hardtraxx Addict

Lyst schreef:

We komen toch om te feesten? niet om te analyseren :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 apr 2010 19:29 

Hardtraxx Veteran

NaarDeQlote schreef:
Lyst schreef:

We komen toch om te feesten? niet om te analyseren :P

Je komt voor de muziek, dan luister je naar alle aspecten die daarbij komen kijken, dus zo ook de opbouw van de setjes, de opbouw van de avond, het mixwerk van Dj's en de andere aspecten die daarbij horen ...
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 apr 2010 19:30 

Hardtraxxer

Nou ik let daar dus echt niet op.. maar ik hou me daar op feesten en buiten feesten ook echt niet bezig op mix werk enzo..
Laat mij is een liedje horen waar 4x fout is mixt.. kan ik het misschien nog niet eens merken :P
Ik ga gewoon los om de muziek.. of het moet te erg zijn dat ze van ene liedje in 1x naar andere liedje..:P
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 apr 2010 19:31 

Hardtraxx Veteran

[NL]Sjefke schreef:
Nou ik let daar dus echt niet op.. maar ik hou me daar op feesten en buiten feesten ook echt niet bezig op mix werk enzo..
Laat mij is een liedje horen waar 4x fout is mixt.. kan ik het misschien nog niet eens merken :P
Ik ga gewoon los om de muziek.. of het moet te erg zijn dat ze van ene liedje in 1x naar andere liedje..:P

Tsjaa, ik zal hier verder niet op ingaan haha...
Ik persoonlijk let hier zeker wel op omdat het puur interesse is voor de muziek :)
Luister goed naar het mixwerk en hoor zeker als een plaat overloopt of niet gelijkt loopt of wat dan ook ...
Luister of ik nieuwe plaatjes hoor diek niet ken en zoek ze na het feest gewoon op (voor zover dat lukt natuurlijk)
De show eromheen boeit me vaak niet eens omdat ik toch 1 en al oor ben als ik op de dansvloer sta los te gaan :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 apr 2010 19:34 

Hardtraxx Addict

[NL]Sjefke schreef:

+1 :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 apr 2010 19:40 

Hardtraxx Veteran

[NL]Sjefke schreef:

Euphoria Set van The Prophet in 013. Ergste wat ik ooit in een liveset gehoord heb.

EDIT: hardstyle/the-prophet-euphoria-16-01-2010-t5654.html?hilit=The%20Prophet%20Euphoria deze dus!
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 apr 2010 19:45 

Aan het typen...

Q-dance als je meeleest, je kunt gewoon een stereotoren aanschaffen en dan een aantal gebrande cd's erin doen met daarop wat hardstyle, hardtrance en hardcore door elkaar. Kun je weer 15 euro van de prijs af doen OF 15 euro extra winst maken -.-
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 apr 2010 19:46 

Hardtraxx Veteran

Lyst schreef:
Q-dance als je meeleest, je kunt gewoon een stereotoren aanschaffen en dan een aantal gebrande cd's erin doen met daarop wat hardstyle, hardtrance en hardcore door elkaar. Kun je weer 15 euro van de prijs af doen OF 15 euro extra winst maken -.-

Whaha idd, ze horen het verschil toch niet :lol: :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 apr 2010 20:17 

Hardtraxxer

Lyst schreef:

Op Qlimax waren sommige ook gewoon complete cd van de dj hoor :rot:
Op backstage video zie je bij paar artiesten dat ze een uur met 1 cd doen uh.. oke ? :')
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 apr 2010 20:20 

Aan het typen...

Lijkt me sterk, bovendien staat er geen set op de dvd van een volledig uur?
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 apr 2010 20:32 

Hardtraxxer

Oke misschien geen uur ofzo, maar wel zeker langer als 10 minuten!

Waren geen filmpjes van de Dvd, maar stonden op youtube ergens ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 apr 2010 21:03 

Hardtraxx Veteran

Overload schreef:
Gangsterdwerg schreef:

faal post :')

Hoezo een faal post? Het is precies wat Lyst zegt. Tegenwoordig luistert niemand nog kritisch. Het is echt: "Ow Noisecontrollers! Vet vet vet vet vet!." Maar ik heb ze vorige week nog op daydream feest gezien, ben gewoon een paar keer in de lach geschoten omdat ze er zo ver langs liepen met inmixen. En die "liveacts" van hun zijn al helemaal om te huilen. Is gewoon een cd van een half uurtje waarop climaxjes aan elkaar gecrossfadered zijn. Sorry maar dat is gewoon slecht. Kunnen de producties wel leuk zijn, maar draaien kunnen ze echt niet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 apr 2010 21:12 

Donateur

En op het mixwerk let ik tegenwoordig meer en meer, omdat de scene me meer en meer begint te intreseren.
Bij DBSTF Vind ik altijd dat hun zo lekker kunnen mixen. Stond overlaatst in discotheek in belgie, en hun set was zo lekker aaneen gemixt!
Veel mensen horen het niet dat er goed of slecht gemixt word. Sinds ik zelf bezig ben met draaien begin je daar meer en meer op te letten, en belangrijker te vinden.
Ik zal niet zeuren als een set gewoon climax op climax gemixt word, of toch niet als het gewoon goed is. En als iemand heel slecht mixt zal ik dat tegen mn andere maat waarmee ik draai wel zeggen van: amai dat was niet zo goed.
Net hetzelfde als ik een super lekkere mix hoor, zeg ik t ook: die was echt zo lekker ofzoiets:)
Vorige  1 ... 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26 ... 48  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten