Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2011 12:20 
 
Hardtraxx Newbie

Allereerst sorry als dit in het verkeerde plaats is gepost, wist niet precies waar ik het neer moest zetten.
Maar ik kwam het volgende tegen op het internet, DefQon.1 wordt niet meer gehouden op Almere Strand maar in Walibi World.

http://www.omroepflevoland.nl/Nieuws/77 ... 1-verhuist

Ik hoop dat het niet waar is.... :thumbdown:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2011 12:21 
 
Hardtraxx Veteran

"Het festival wordt dit jaar gehouden op hetzelfde terrein waar ook Lowlands wordt gehouden"

:') :')
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2011 12:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Yeps...ik had het ook gelezen.
Ik weet niet of ik het een probleem vind.

Verandering doet meestal goed.
Ik kijk er op zich wel naar uit :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2011 12:25 
 
Hardtraxxer

Of ik nou met de bus naar almere moet of naar biddinghuizen maakt dan toch niet meer uit. Beetje verandering kan defqon wel gebruiken, vond het afgelopen keer zo zwaar tegen vallen
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2011 12:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hoort eigenlijk in Algemeen, maar goed.

Ik ben er niet rauwig om. Sterker nog, ik ben er blij mee. Op fietsafstand van m'n huis en gewoon een moddervet terrein! Zeer goede keus, behalve logistiek gezien. Want dat gaat een drama worden. Gelukkig heb ik daar dan weer geen last van :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2011 12:43 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Chukkels schreef:
Hoort eigenlijk in Algemeen, maar goed.

Ik ben er niet rauwig om. Sterker nog, ik ben er blij mee. Op fietsafstand van m'n huis en gewoon een moddervet terrein! Zeer goede keus, behalve logistiek gezien. Want dat gaat een drama worden. Gelukkig heb ik daar dan weer geen last van :P


Indd! vanuit regio den haag-> 2 uur onderweg 2x overstappen dan nog met pendelbussen :/ wordt maar weer ff kwibus boeken of iemand die wil BOBBEN :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2011 12:45 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Chukkels schreef:
Hoort eigenlijk in Algemeen, maar goed.

Ik ben er niet rauwig om. Sterker nog, ik ben er blij mee. Op fietsafstand van m'n huis en gewoon een moddervet terrein! Zeer goede keus, behalve logistiek gezien. Want dat gaat een drama worden. Gelukkig heb ik daar dan weer geen last van :P


Tentje mag dan vast bij jou in de tuin :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2011 12:47 
 

Ik hoop dat Q-Dance nu dan ook wat vernieuwingen gaat invoeren :thumbup:.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2011 12:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

DarkBeatz schreef:
Chukkels schreef:
Hoort eigenlijk in Algemeen, maar goed.

Ik ben er niet rauwig om. Sterker nog, ik ben er blij mee. Op fietsafstand van m'n huis en gewoon een moddervet terrein! Zeer goede keus, behalve logistiek gezien. Want dat gaat een drama worden. Gelukkig heb ik daar dan weer geen last van :P


Tentje mag dan vast bij jou in de tuin :whistle:


Heb geen tuin, maar wel slaapplek voor een man of 20 in m'n huis. Zal er wel voor zorgen dat m'n ouders dan een weekendje weg boeken :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2011 12:48 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Iig ruimte voor nog 20.000 buitenlanders extra :thumbsup:

Het strand maakte dit feest juist zo uniek en sfeervol. Verder boeit het mij niet zo, als ze met een kicke line-up komen voor de kleinere tenten en de prijs niet achterlijk hoog is ben ik er wel bij.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2011 12:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

all for the money

jammer
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2011 12:52 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

dawasiknie schreef:
Iig ruimte voor nog 20.000 buitenlanders extra :thumbsup:

Het strand maakte dit feest juist zo uniek en sfeervol. Verder boeit het mij niet zo, als ze met een kicke line-up komen voor de kleinere tenten en de prijs niet achterlijk hoog is ben ik er wel bij.


Benieuwd of het dit keer dan ook weer onmiddelijk is uitverkocht als er echt zoveel meer volk op past.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2011 12:54 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

The Anim0l schreef:
all for the money

jammer


Je hebt gelijk, ipv groter zouden ze het kleiner moeten maken :thumbdown:

De meer money, de vetter ze het feest kunnen maken
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2011 12:57 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

wel lekker dichtbij ;)
maarja defqon hoorde toch wel bij almere strand en andersom, dus ben benieuwd, kga iig proberen een kaartje te krijgen
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2011 12:57 
 
Hardtraxx Veteran

Ik heb eigenlijk alleen maar in de tent gestaan bij 3 edities van Defqon!
Dus het maakt mij niet zoveel uit, het neemt natuurlijk wel wat weg van de sfeer van Defqon.
Denk aan de watervliegtuigjes, helicopters, boten en zee decoraties.

Ben al lang blij dat het klote zand nu weg is! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2011 12:58 
 
Donateur
Avatar gebruiker

DarkBeatz schreef:
dawasiknie schreef:
Iig ruimte voor nog 20.000 buitenlanders extra :thumbsup:

Het strand maakte dit feest juist zo uniek en sfeervol. Verder boeit het mij niet zo, als ze met een kicke line-up komen voor de kleinere tenten en de prijs niet achterlijk hoog is ben ik er wel bij.


Benieuwd of het dit keer dan ook weer onmiddelijk is uitverkocht als er echt zoveel meer volk op past.

Reken maar van wel ;)
Zijn het de Nederlanders niet zijn het sowieso al die maffe buitenlanders.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2011 13:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

dawasiknie schreef:
DarkBeatz schreef:
dawasiknie schreef:
Iig ruimte voor nog 20.000 buitenlanders extra :thumbsup:

Het strand maakte dit feest juist zo uniek en sfeervol. Verder boeit het mij niet zo, als ze met een kicke line-up komen voor de kleinere tenten en de prijs niet achterlijk hoog is ben ik er wel bij.


Benieuwd of het dit keer dan ook weer onmiddelijk is uitverkocht als er echt zoveel meer volk op past.

Reken maar van wel ;)
Zijn het de Nederlanders niet zijn het sowieso al die maffe buitenlanders.


ga er dan ook maar vanuit dat t waarschijnlijk over 2 dagen gedaan word en dat er meer muziekstijlen bijkomen (house/club e.d.)
waardoor defqon niet meer zal worden zoals het altijd was :thumbdown:

wat zal q-dance nog meer voor verassingen hebben....
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2011 13:06 
 
Donateur
Avatar gebruiker

eerst in Qontrol na de klote helpen. Nu defqon want dit zal nu ook wel een compleet ander feest worden
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2011 13:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

hier ook al discussiegehad algemeen/wist-je-dat-topic-t1877-16150.html, slaat helemaal nergens op.. gaat nergens over, dan mogen ze eerst nieuwe wegen gaan neerleggen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2011 13:27 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

Verplaatst naar algemeen :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2011 13:34 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

hmm dichter bij zwolle :)

ken het terrein alleen niet, almere strand had altijd wel iets.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2011 13:38 
 
Hardtraxx Veteran

Vind het wel jammer dat het "Strand-gevoel" nu wel weggaat, dat vind ik wel het vette aan Almere strand
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2011 13:40 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ik zie nog wel wat dit gaat worden. Hoop alleen niet dat het straks file rijden gaat worden, heb ik wel zon pest hekel aan.

Denk trouwens dat ik dit sowieso ga voorkomen door met het ov te gaan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2011 13:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Sainen schreef:
Ik zie nog wel wat dit gaat worden. Hoop alleen niet dat het straks file rijden gaat worden, heb ik wel zon pest hekel aan.

Denk trouwens dat ik dit sowieso ga voorkomen door met het ov te gaan.


Welk OV? Er is maar 1 weg die ligt aan het terrein en dat is de weg Elburg-Walibi-Harderwijk (N306). Bussen zullen daar ook in de file staan. Wordt echt een grote ramp met bus of auto en treinen kunnen er (nog) niet komen. Ik ga dus lekker op de fiets :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2011 13:46 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Chukkels schreef:
Sainen schreef:
Ik zie nog wel wat dit gaat worden. Hoop alleen niet dat het straks file rijden gaat worden, heb ik wel zon pest hekel aan.

Denk trouwens dat ik dit sowieso ga voorkomen door met het ov te gaan.


Welk OV? Er is maar 1 weg die ligt aan het terrein en dat is de weg Elburg-Walibi-Harderwijk (N306). Bussen zullen daar ook in de file staan. Wordt echt een grote ramp met bus of auto en treinen kunnen er (nog) niet komen. Ik ga dus lekker op de fiets :)


Dit postte Jor-D

“Het makkelijkst is met het Openbaar Vervoer. Reis naar NS station Lelystad of ‘t Harde ( let op: NIET Harderwijk !). Vanaf daar rijden gratis pendelbussen naar het festivalterrein.”

Als Q hetzelfde doet moet het toch niet zon probleem zijn om met de trein te gaan?
1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen