Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23 ... 48  Volgende
Bericht Geplaatst op 17 apr 2010 17:48 

Hardtraxxer

Jawel, je kon selecteren hoeveel buskaarten je wou en hoeveel entreetickets. Maar het maakt niet uit want de combitickets zijn nu al uitverkocht. :D
Bericht Geplaatst op 17 apr 2010 18:19 

Hardtraxx Veteran

Kan nog steeds, dan moet je 1 buskaart nemen en kan je maximaal 4 tickets nemen. Kom je uit op minimaal 268 euro. Dat is 67 euro per kaartje..
Bericht Geplaatst op 17 apr 2010 18:37 

Hardtraxx Veteran

Edwinn schreef:
Kan nog steeds, dan moet je 1 buskaart nemen en kan je maximaal 4 tickets nemen. Kom je uit op minimaal 268 euro. Dat is 67 euro per kaartje..

Dan wordt je bestelling later geannuleerd. Ik heb gebeld met Event Travel en ze zeiden dat dat niet mag. Je kan alleen meer bustickets dan entree tickets halen, maar andersom niet.
Bericht Geplaatst op 17 apr 2010 20:07 

Hardtraxx Elite

Kaartje binnen :woot:
Bericht Geplaatst op 17 apr 2010 20:13 

Hardtraxx Veteran

Had al kaartje geregeld via andere busorganisatie. Heel lekker geregeld, krijg je die onzin niet met refreshen en wachtrijen :)
Bericht Geplaatst op 18 apr 2010 14:20 

Hardtraxxer

Wij zaten met 3 vrienden en een broer van een vriend om 13:00 op de site...
Niemand kwam er doorheen, heel die wachtrij heeft geen nut als je er toch uit wordt gezet :thumbdown:
Dus ik ging werken, krijg ik nog een smsje dat het die broer wel is gelukt.
Dus ik dacht: Die verkopen we dan weer gewoon, lukt nooit om dan nog met de hele groep (10 man) te gaan.
Krijg ik later nog een smsje dat er nog 4 combitickets via Eventtravel zijn gekocht en 4 bustickets, en dat er al 2 man van die groep afhaken :love: :woot: :drool:

Al mijn hoop was al weg :x
Met veel geluk dus alsnog Defqon! (L)
Bericht Geplaatst op 18 apr 2010 14:23 

Hardtraxx Veteran

Hups ik ben ook weer aanwezig :thumbsup:
Bericht Geplaatst op 18 apr 2010 15:48 

Hardtraxx Veteran

defgon, defcon. lol xD
Bericht Geplaatst op 18 apr 2010 17:07 

Hardtraxx Veteran

Oeps! Firefox kan www.speelmatickets.nl niet vinden

:worship:
Bericht Geplaatst op 19 apr 2010 13:35 

Hardtraxx Newbie

[NL]Sjefke schreef:
Edwinn schreef:
Vet triest, heel veel mensen kopen hun kaartjes en gaan ze dan op marktplaats doorverkopen. Hier moeten ze ook echt wat aan doen..

Kun je niks aan doen ;)
Of je moet alleen deur verkoop doen :D

Simpel, Zet op elk kaartje een naam, dus als je voor 3 vrienden besteld je de namen van je maten in moet vullen. Dan kunnen ze bij de deur kijken naar je ID en mag je alleen dan naar binnen. Zelfde als met vliegtickets.

Of zie ik nu iets over het hoofd?;)
Bericht Geplaatst op 19 apr 2010 14:24 

Hardtraxx Elite

Jah als iemand perongeluk niet kan?

als je met ze 2e kaarten probeer te bestellen heb je 2 kaarten op je naam, ga zo maar door
Bericht Geplaatst op 19 apr 2010 14:39 

Donateur

Misschien moeten ze eens zoiets gaan verzinnen als Skelper. Met voetbalwedstrijden werkt dat perfect. Kan je een keer niet naar een wedstrijd kan je je seizoenskaart voor 1 wedstrijd "te koop" aanbieden, ideaal! Daarmee kan je je kaartje kwijt voor een eerlijke prijs en heeft de nieuwe eigenaar een kaart op zijn naam.
Bericht Geplaatst op 19 apr 2010 14:50 

Hardtraxxer

Ja net als wanneer je een voetbal kaartje koopt.. moet je verplicht je ID of rijbewijs laten zien, want dan word dat kaartje speciaal voor die persoon gemaakt (uitgeprint met je naam etc)

Maar idd, als je niet kan ben je dus de sjaak en kun je hem niet doorverkopen, maar.. dat is natuurlijk eigen risico voordat je het kaartje koopt? zou denk ik wel eerlijker zijn dan mensen die 20 kaarten in 1x kopen en ze met winst doorverkopen (of afzetten door uitgeprinte kaartjes 10x uit te printen en verkopen)
Bericht Geplaatst op 20 apr 2010 15:46 

Hardtraxxer

In Qontrol achter de rug (wat een feestje :woot: ) Nu op naar Defqon.1 :thumbsup:
Bericht Geplaatst op 21 apr 2010 13:11 

Hardtraxxer

jezus, wat heb ik hier zin in... me eerste Q feest :D
Bericht Geplaatst op 21 apr 2010 15:16 

Hardtraxxer

Overload schreef:
jezus, wat heb ik hier zin in... me eerste Q feest :D

x2 :$
Bericht Geplaatst op 21 apr 2010 18:30 

Donateur

Zou het uitmaken als je met 2 computers 2 keer 4 kaarten heb besteld, maar met één hetzelfde rekeningnummer hebt betaald? Die vorderen ze niet terug toch?
Bericht Geplaatst op 21 apr 2010 19:05 

Hardtraxxer

Milán schreef:
Zou het uitmaken als je met 2 computers 2 keer 4 kaarten heb besteld, maar met één hetzelfde rekeningnummer hebt betaald? Die vorderen ze niet terug toch?

dat hebben ze verleden jaren wel elke keer gedaan dus zou voor de zekerheid snel even bellen!
het is namelijk max. 4 kaarten per rekeningnummer! ik had er namelijk ook 8 besteld, 4 van mn eigen rekening en 4 van mn moeders rekening..
zou t echt even opzoeken anders heb je straks misschien een probleem!
Bericht Geplaatst op 21 apr 2010 20:57 

Hardtraxx Veteran

Charly & Theo schijnen NIET af te sluiten op de main.
Bericht Geplaatst op 21 apr 2010 20:59 

Hardtraxx Addict

Khadber schreef:

Dat zal wel gewoon wildstylez zijn omdat die anthem heeft, wel jammer opzich :/
Hoef niet allemaal van dat vrolijke op het einde
Bericht Geplaatst op 21 apr 2010 21:01 

Hardtraxxer

ik ben nog op zoek naar 1 kaartje, just one xD
het lieftst in omgeving hengelo, dan kom ik em zelfs persoonlijk ophalen, haha.
waarschijnlijk is dit een zwaar mislukte poging, maar niet geschoten is altijd mis!
iemand???
Bericht Geplaatst op 21 apr 2010 22:44 

Hardtraxx Elite

Q-Dominic schreef:
Milán schreef:

dat hebben ze verleden jaren wel elke keer gedaan dus zou voor de zekerheid snel even bellen!
het is namelijk max. 4 kaarten per rekeningnummer! ik had er namelijk ook 8 besteld, 4 van mn eigen rekening en 4 van mn moeders rekening..
zou t echt even opzoeken anders heb je straks misschien een probleem!

Bij Qlimax was t dacht ik max 2 kaarten per rekening, maar toen heb ik nog via mn iPhone kaarten kunnen bestellen met hetzelfde rekeningnummer.. Hoe t precies zit weet ik niet, maar volgens mij gaat t op adres en ip, niet op rekening.
Bericht Geplaatst op 21 apr 2010 22:47 

Lextc schreef:
ik ben nog op zoek naar 1 kaartje, just one xD
het lieftst in omgeving hengelo, dan kom ik em zelfs persoonlijk ophalen, haha.
waarschijnlijk is dit een zwaar mislukte poging, maar niet geschoten is altijd mis!
iemand???

vraag/ ;)
Bericht Geplaatst op 22 apr 2010 00:09 

Hardtraxxer

Khadber schreef:

Hopen dat Noisecontrollers af mogen sluiten dan!
Maar zal inderdaad Wildstyles wel worden ben ik bang.
Bericht Geplaatst op 22 apr 2010 11:30 

Hardtraxxer

Ik heb het idee dat er door de dikke hype rond Hardere Dance feesten steeds minder diehard fans naar feesten als Defqon kunnen :S
In mijn omgeving zijn aardig wat mensen die "Hardstyle wel leuk vinden, maar er niet de hele dag naar kunnen luisteren." die naar Defqon gaan..? Wtf? Contradictielawl.
Zou zoiets als Defqon Exqlusive moeten hebben. Heb je 2/3 feesten bezocht? Krijg je voorrang.
(In het geval dit er al is.. Sorry, ben net wakker.. :))

Anyway! DEEEEEEEEEEEEEEEEFQOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOON!!
Vorige  1 ... 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23 ... 48  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten