Datum: Zaterdag 17 april 2010
Tijdelijke storing in het reserveringssysteem Event Travel
Beste Defqon.1 boeker,
Door een technische storing bestaat er een kans dat er een onjuistheid in jouw boeking is ontstaan.
Om je hierop te attenderen sturen wij deze e-mail zodat we eventuele onjuistheden kunnen rechtzetten.
1) De berekening van het factuurbedrag klopt niet.
Je ontvangt van ons een factuur per post waarin het juiste bedrag staat en de eventuele terugstorting of bijbetaling die nodig is. Verder actie is dus niet nodig om de fout recht gezet te krijgen.
2) Het aantal entreetickets staat onjuist vermeld.
In enkele gevallen is het gebeurt dat mensen minder entreetickets hebben bevestigd gekregen dan waarvoor gekozen is. Wanneer dit het geval is stuur dan s.v.p. een e-mail naar
[email protected]. Stuur daarbij je boekingsbevesting en het aantal tickets dat je graag had willen boeken. We zullen dan de reservering aanpassen.
In alle gevallen: hou goed je brievenbus in de gaten. Je ontvangt van ons namelijk nog een schriftelijke bevestiging. Kijk goed of alle gegevens juist zijn, mochten er onjuistheden zijn neem dan contact met ons op.
Voor de mensen die één van bovenstaande problemen hebben ervaren bieden wij onze excuses aan.
Met vriendelijke groet,
Het Event Travel Team.
P.S. de entree en bustickets ontvang je zoals gewoonlijk 3 dagen voor vertrek.
Ik heb geen problemen, maar een maat van me had 4 combitickets besteld en moest 4 buskaarten betalen en maar voor 3 entreekaarten. Dus voor hem is 1 van toepassing. We schrokken al een beetje, maar dat is nu dus opgelost. En je krijgt de kaarten 3 dagen voor het evenement. Kon me al zo iets herrinneren dat het vlak voor het evenement was dat we de kaarten kregen