Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22 ... 48  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 apr 2010 15:34 

Hardtraxx Veteran

Tsja bij sommige ging het dus wel goed, beetje jammer dat het dan bij 98% niet goed gaat. Had ik liever lekker zitten F5-en, had ik mezelf nog de schuld kunnen geven.

Achja, zou de eerste keer DefQon worden, vorige jaren altijd geroepen dat we geen dagjes mensen zijn maar met dat nieuwe systeem wouden we het wel proberen.... volgend jaar dan maar weer.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 apr 2010 15:38 

maarten1410 schreef:
Tsja bij sommige ging het dus wel goed, beetje jammer dat het dan bij 98% niet goed gaat. Had ik liever lekker zitten F5-en, had ik mezelf nog de schuld kunnen geven.
Achja, zou de eerste keer DefQon worden, vorige jaren altijd geroepen dat we geen dagjes mensen zijn maar met dat nieuwe systeem wouden we het wel proberen.... volgend jaar dan maar weer.

ja, egt zo jammer :(
en als je dan inlogte kwam je er ook nog es zo door heen bij TO...
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 apr 2010 15:39 

Hardtraxx Veteran

KSwoosh schreef:
Rickie schreef:
dawasiknie schreef:
YES! Alsnog kaartje geregeld via eventtravel :woot: :yay:

thanks :worship: heb het ook geprobeerd en het is ook gelukt :cool:
dus mensen tickets regelen via eventtravel!

khad gekeken en kon alleen nog bustickets :(
edit: wtf XD
nu ineens weer wel kaartjes beschikbaar
krijg je die dan ook meteen binnen?
en moet je persee met de bus? :P

hmm, wel 86 euro dan die kaartjes :/

Kaarten krijg je ongeveer 2 weken van tevoren binnen. Je hoeft dan niet met de bus, maar je moet wel de busreis erbij boeken. Maar het is een zeer goede en officiele site, dus wees niet bang dat je opgelicht wordt. Heb zeer goede ervaringen met ET.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 apr 2010 15:44 

Hardtraxxer

Event travel werkt top ja. Vorig jaar was er iets mis gegaan met het versturen, ff gebeld en het werd meteen verholpen.

De kaarten staan trouwens alweer voor 115 op marktplaats :')
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 apr 2010 16:06 

Hardtraxx Veteran

Kreeg net een mail van Event Travel:

Citaat:
Datum: Zaterdag 17 april 2010

Tijdelijke storing in het reserveringssysteem Event Travel

Beste Defqon.1 boeker,

Door een technische storing bestaat er een kans dat er een onjuistheid in jouw boeking is ontstaan.

Om je hierop te attenderen sturen wij deze e-mail zodat we eventuele onjuistheden kunnen rechtzetten.

1) De berekening van het factuurbedrag klopt niet.
Je ontvangt van ons een factuur per post waarin het juiste bedrag staat en de eventuele terugstorting of bijbetaling die nodig is. Verder actie is dus niet nodig om de fout recht gezet te krijgen.

2) Het aantal entreetickets staat onjuist vermeld.
In enkele gevallen is het gebeurt dat mensen minder entreetickets hebben bevestigd gekregen dan waarvoor gekozen is. Wanneer dit het geval is stuur dan s.v.p. een e-mail naar [email protected]. Stuur daarbij je boekingsbevesting en het aantal tickets dat je graag had willen boeken. We zullen dan de reservering aanpassen.

In alle gevallen: hou goed je brievenbus in de gaten. Je ontvangt van ons namelijk nog een schriftelijke bevestiging. Kijk goed of alle gegevens juist zijn, mochten er onjuistheden zijn neem dan contact met ons op.

Voor de mensen die één van bovenstaande problemen hebben ervaren bieden wij onze excuses aan.

Met vriendelijke groet,

Het Event Travel Team.

P.S. de entree en bustickets ontvang je zoals gewoonlijk 3 dagen voor vertrek.

Ik heb geen problemen, maar een maat van me had 4 combitickets besteld en moest 4 buskaarten betalen en maar voor 3 entreekaarten. Dus voor hem is 1 van toepassing. We schrokken al een beetje, maar dat is nu dus opgelost. En je krijgt de kaarten 3 dagen voor het evenement. Kon me al zo iets herrinneren dat het vlak voor het evenement was dat we de kaarten kregen :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 apr 2010 16:10 

Hardtraxx Elite

krijg net dit mailtje:

Datum: Zaterdag 17 april 2010

Tijdelijke storing in het reserveringssysteem Event Travel

Beste Defqon.1 boeker,

Door een technische storing bestaat er een kans dat er een onjuistheid in jouw boeking is ontstaan.

Om je hierop te attenderen sturen wij deze e-mail zodat we eventuele onjuistheden kunnen rechtzetten.

1) De berekening van het factuurbedrag klopt niet.
Je ontvangt van ons een factuur per post waarin het juiste bedrag staat en de eventuele terugstorting of bijbetaling die nodig is. Verder actie is dus niet nodig om de fout recht gezet te krijgen.

2) Het aantal entreetickets staat onjuist vermeld.
In enkele gevallen is het gebeurt dat mensen minder entreetickets hebben bevestigd gekregen dan waarvoor gekozen is. Wanneer dit het geval is stuur dan s.v.p. een e-mail naar [email protected]. Stuur daarbij je boekingsbevesting en het aantal tickets dat je graag had willen boeken. We zullen dan de reservering aanpassen.

In alle gevallen: hou goed je brievenbus in de gaten. Je ontvangt van ons namelijk nog een schriftelijke bevestiging. Kijk goed of alle gegevens juist zijn, mochten er onjuistheden zijn neem dan contact met ons op.

Voor de mensen die één van bovenstaande problemen hebben ervaren bieden wij onze excuses aan.

Met vriendelijke groet,

Het Event Travel Team.

hoop wel dat alles goed gaat :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 apr 2010 16:34 

Hardtraxxer

Ja die kreeg i kook :rot:

Maar volgens mij ging bij mij alles goed

Wacht rij Q-dance.nl om 13.00 2 minuten voor mij :worship: Kom ik daarna op paylogic.. volgende stap klikte ik op:
Stond er bij tickets:
No producht available :mad: ? huhhh
Tegelijk tijd was ik kaartje op Eventtravel aan het bestelling :yay: Dus gelukkig nu toch kaartje
Maar als ik ook voor iemand anders moest halen had ik nu niks :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 apr 2010 16:35 

Hardtraxx Veteran

Via paylogic is er iig niets meer te krijgen itt Qlimax met Ticketonline. Geen Defqon dus voor mij, tenzij van ons clubje er wel doorheen is gekomen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 apr 2010 16:40 

Hardtraxx Veteran

SanderM schreef:
Via paylogic is er iig niets meer te krijgen itt Qlimax met Ticketonline. Geen Defqon dus voor mij, tenzij van ons clubje er wel doorheen is gekomen.

Klik hier voor je Defqon.1 Tickets!
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 apr 2010 16:45 

Hardtraxx Veteran

Via eventravel kan ik nog bestellen?? ik zit nu in het scherm tot mn ideal wil dat zeggen dat er nog kaartjes zijn?
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 apr 2010 16:50 

Hardtraxx Elite

ja dan kan je nog bestellen
maar dan krijg je waarschijnlijk hetzelfde mailtje als ik kreeg, maar hopen dat het wel goed gaat komen met die kaartjes
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 apr 2010 16:51 

Hardtraxx Veteran

Rickie schreef:
maar dan krijg je waarschijnlijk hetzelfde mailtje als ik kreeg, maar hopen dat het wel goed gaat komen met die kaartjes

Uhm dan twijfel ik nog, het is wel 250 euro,
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 apr 2010 16:53 

Hardtraxx Elite

je kan het altijd proberen toch? als het niet lukt krijg je je geld toch wel terug
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 apr 2010 16:54 

Hardtraxxer

vriend van me had daarnet ook nog via ET kaarten gekocht... gwn doen!
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 apr 2010 17:01 

Hardtraxx Veteran

Kepro schreef:
Rickie schreef:

Uhm dan twijfel ik nog, het is wel 250 euro,

Het is sowieso goed, je krijgt je kaarten sowieso. Je krijgt een bevestigingsmail, maar die kan soms fout zijn. Maar de boeking is absoluut bekend, en je krijgt je kaarten dan ook gewoon. Het kan dus wel zijn dat je bijvoorbeeld 4 kaarten wilt bestellen, maar voor 3 moet betalen, terwijl er duidelijk aangegeven staat dat je 4 kaarten besteld. Dus dan gewoon bestellen en dan krijg je later deze week een brief waarin staat dat je nog 59,50 moet overmaken. Maar het gaat sowieso goedkomen :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 apr 2010 17:02 

Hardtraxx Veteran

Nou, voor 3 kaartjes 250 euro dokke :thumbdown: (eventravel)
Ik denk dat ik het laat schieten en wel naar 10 years of Q-dance ga, vanavond ook al inqontrol.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 apr 2010 17:05 

Hardtraxxer

Kepro schreef:
Ik denk dat ik het laat schieten en wel naar 10 years of Q-dance ga, vanavond ook al inqontrol.

Dan doe je blijkbaar iets niet goed. Als je nou een combiticket kiest, en je neemt 1 buskaartje van €20,- met 4 tickets voor Defqon 4 x €60 kom je uit op €260,-. Vervolgens deel je dit door 4 man en klaar is kees.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 apr 2010 17:15 

Hardtraxx Veteran

Ik heb ook zo'n mail gehad, wacht de bevestigingsbrief wel even af :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 apr 2010 17:27 

Hardtraxx Veteran

Vet triest, heel veel mensen kopen hun kaartjes en gaan ze dan op marktplaats doorverkopen. Hier moeten ze ook echt wat aan doen..
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 apr 2010 17:32 

Hardtraxxer

Ja wat willen ze er aan doen? Het is het zelfde als dat ik een auto voor €1000.- van jou koop en hem voor €1200.- door verkoop op marktplaats.. Zo iets kun je gewoon niet tegen gaan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 apr 2010 17:33 

Hardtraxx Veteran

Dat klopt, maar het is gewoon triest.. Zodra er geld te verdienen is..
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 apr 2010 17:34 

Hardtraxxer

Jullie begrijpen me verkeerd...

Ik bedoel dat niet alleen Ticket handelaren alle kaartjes hebben echte fans zoals ik en een maat van me hebben gewoon kaartjes kunnen krijgen...

Ik bedoelde niet dat de gene die geen kaartje hebben kunnen krijgen geen echte fans zijn...
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 apr 2010 17:35 

Hardtraxxer

Edwinn schreef:
Vet triest, heel veel mensen kopen hun kaartjes en gaan ze dan op marktplaats doorverkopen. Hier moeten ze ook echt wat aan doen..

Kun je niks aan doen ;)
Of je moet alleen deur verkoop doen :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 apr 2010 17:37 

Hardtraxx Veteran

Negert schreef:
Kepro schreef:

Dan doe je blijkbaar iets niet goed. Als je nou een combiticket kiest, en je neemt 1 buskaartje van €20,- met 4 tickets voor Defqon 4 x €60 kom je uit op €260,-. Vervolgens deel je dit door 4 man en klaar is kees.

Dat gaat dus niet hé, want je kan geen losse kaarten kopen. Alleen in combinatie met een busticket.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 apr 2010 17:38 

Hardtraxxer

Precies, je kunt alleen losse bus tickets kopen en geen losse Defqon kaarten
Vorige  1 ... 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22 ... 48  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten