wat als ik nou? 59.50 een kaartje? 80 VIP
nie dat et veel uit maakt maar is wel flinke prijs verhoging
nie dat et veel uit maakt maar is wel flinke prijs verhoging
Goed nieuws, maar heb mn kaartjes waarschijnlijk alwrote:Had Q-Dance gemaild en je kan 4 kaarten per persoon bestellen
?wrote:Goed nieuws, maar heb mn kaartjes waarschijnlijk alwrote:Had Q-Dance gemaild en je kan 4 kaarten per persoon bestellen
ghehe ja iemand hier uit de buurt regelt altijd een bus en kaartjes incl. hoe die dat allemaal doet weet ik eigenlijk nietwrote:?wrote:Goed nieuws, maar heb mn kaartjes waarschijnlijk alwrote:Had Q-Dance gemaild en je kan 4 kaarten per persoon bestellen
Prophet deed het in 2005 al en met zijn huidige producties hoop ik van harte dat hij et niet is. Dat het iemand van Scantraxx is twijfel ik niet aan.wrote:The prophet twitterde live van op knock out dat de anthem werde gespeeld dus ik gok dat the prophet hem maakte omdat hhz em vorig jaar al had
Correct. Aangekondigd op Knock Out.wrote:Als ik het goed gehoort heb heeft Wildstylez de anthem gemaakt
Heb ik toch goed opgeletwrote:Correct. Aangekondigd op Knock Out.wrote:Als ik het goed gehoort heb heeft Wildstylez de anthem gemaakt
Idd, Ik ga gewoon proberen, een paspoort van iemand die toch een klein beetje op mij lijkt:pwrote:Je komt wel binnen hoor, geen probleem is dat volgensmij.
Goed idee trouwenswrote:Iemand al eens aangedacht om het topic; "kan ik mijn vriendjes van onder 18 mee naar binnen nemen" gestart?
maar anthem klinkt leuk. Vind alleen dat het feest wat te veel dagjes mensen aan het trekken is....
Stel je niet aan, mensen kunne nhier dat prima vragenwrote:Iemand al eens aangedacht om het topic; "kan ik mijn vriendjes van onder 18 mee naar binnen nemen" gestart?
maar anthem klinkt leuk. Vind alleen dat het feest wat te veel dagjes mensen aan het trekken is....
Hoef niet eens, iemand die op jou lijktwrote:Idd, Ik ga gewoon proberen, een paspoort van iemand die toch een klein beetje op mij lijkt:pwrote:Je komt wel binnen hoor, geen probleem is dat volgensmij.
en als ik aan tickets geraak natuurlijk