Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10 ... 48  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mrt 2010 23:09 

Hardtraxxer

dawasiknie schreef:
Gvd, bij deze alles op een rijtje. Aan de TS om het maar ook in de startpost te zetten.

Kom ik binnen als ik 17 of 16 ben?
Als je een volwassen indruk maakt, uiteraard.

Is de controle streng?
Nee, valt reuze mee.

Mag je drugs meenemen?
Nee, Zero Tolerance

Staan er drugshonden?
Nee

Hoe moet ik aan kaartjes komen?
Op tijd naar de site gaan en een klein beetje mazzel hebben.

Hoe wordt het weer?
Heerlijk

Alstublieft!

Bedankt man! :worship: :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mrt 2010 23:24 

Hardtraxx Elite

p4trickjuhhh schreef:
idd vind het anthem egt heel saai zelfs :huh: :P
tegenover scrap attack van vorig jaar is dit gewoon teleurstellend :nono:
maar ja dat neemt niet weg dat dit feest echt dik gaat worden heb er nu al zin in :innocent:

En verrassend genoeg zat iedereen vorig jaar Scrap Attack af te branden, en later vond iedereen het een top plaat xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 apr 2010 08:47 

Hardtraxx Elite

Ik hoop dat het geen april grap is, maar ik heb er zin in!
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 apr 2010 09:51 

Hardtraxx Veteran

Markos schreef:
Ik hoop dat het geen april grap is, maar ik heb er zin in!

Lijkt me niet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 apr 2010 10:32 

Donateur

Hopen dat ze het dit jaar wat beter regelen met de voorverkoop dan vorig jaar haha
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 apr 2010 10:46 

Hardtraxx Veteran

dawasiknie schreef:
Hopen dat ze het dit jaar wat beter regelen met de voorverkoop dan vorig jaar haha

Paylogic werkt met een veel beter systeem dan ticketonline deed. Dit keer is het gewoon een wachtlijst.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 apr 2010 11:36 

Donateur

Ik doelde op die link van DJ-guide waardoor de "exclusieve voorverkoop" opeens een voorverkoop werd voor iedereen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 apr 2010 14:59 

Hardtraxx Veteran

Maakt mij nu niks meer uit dat ik niet ben uitgeloot voor de voorverkoop, aangezien ik toch meer dan 2 kaarten moet bestellen. Gelukkig kan je er 4 PER BOEKING kopen op 17 april! :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 apr 2010 18:18 

Hardtraxx Veteran

Gelukkig heb ik ook een code ontvangen dat scheelt toch weer een hoop gedoe de 17e. Maar wie kan mij vertellen wat de voordelen zijn van een VIP ticket op Defqon? Ik ben namelijk nog nooit op Defqon geweest.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 apr 2010 18:36 

Hardtraxx Addict

Dennis Aka Mash schreef:
Gelukkig heb ik ook een code ontvangen dat scheelt toch weer een hoop gedoe de 17e. Maar wie kan mij vertellen wat de voordelen zijn van een VIP ticket op Defqon? Ik ben namelijk nog nooit op Defqon geweest.

Waarschijnlijk net zoiets als overal:
Aparte:
- ingang
- vipdeck
- bar
- kluisjes
(- misschien foodstand)

als iemand kan aanvullen, ga uw gang!
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 apr 2010 18:42 

Hardtraxxer

Khadber schreef:
dawasiknie schreef:

Paylogic werkt met een veel beter systeem dan ticketonline deed. Dit keer is het gewoon een wachtlijst.

Maar die wacht tijd gaat pas om 13.00 uur?
Lijkt me wel toch?
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 apr 2010 19:23 

Hardtraxx Elite

TakkU schreef:
p4trickjuhhh schreef:
idd vind het anthem egt heel saai zelfs :huh: :P
tegenover scrap attack van vorig jaar is dit gewoon teleurstellend :nono:
maar ja dat neemt niet weg dat dit feest echt dik gaat worden heb er nu al zin in :innocent:

En verrassend genoeg zat iedereen vorig jaar Scrap Attack af te branden, en later vond iedereen het een top plaat xd

Heb meer negatieve dingen erover gehoord, en tercht.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 apr 2010 20:13 

Hardtraxx Veteran

Waarom heb ik nou geen code man :S, ben al meer dan 3 jaar lid van die site en ontvang al minstens net zolang de nieuwsbrief.

Balen :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 apr 2010 22:50 

Donateur

Het voordeel bij een VIP-kaart voor Defqon is vooral als je bij de mainstage wil blijven. Dat betekent lekker uitzicht op de (gigantische) menigte, geen kwartier wachten bij de bar waar vervolgens het bier nog op is ook, beetje normaal de ruimte terwijl je bij het gewone volk (vooral 's avonds) hutjemutje op elkaar staat.

Mja, je kan ook gewoon lekker de tenten op gaan zoeken waar het stukken relaxter is :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 apr 2010 22:53 

Hardtraxx Veteran

dawasiknie schreef:
Het voordeel bij een VIP-kaart voor Defqon is vooral als je bij de mainstage wil blijven. Dat betekent lekker uitzicht op de (gigantische) menigte, geen kwartier wachten bij de bar waar vervolgens het bier nog op is ook, beetje normaal de ruimte terwijl je bij het gewone volk (vooral 's avonds) hutjemutje op elkaar staat.

Mja, je kan ook gewoon lekker de tenten op gaan zoeken waar het stukken relaxter is :)

Inclusief slecht geluid omdat je niet op gelijke hoogte staat als de boxen óf er veel te ver vandaan staat. Nee, doe mij maar gewoon!
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 apr 2010 22:59 

Donateur

Valt wel mee, vorig jaar hadden ze 2 extra speakerzuilen halverwege staan. Vond het geluid zelfs helemaal achteraan bij de main nog goed te doen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 apr 2010 23:25 

Hardtraxx Veteran

Defqon was vorig jaar m'n eerste Q-festival, de hele dag vooraan gestaan bij de main (als ik niet in blue te vinden was), maar ook daar vond ik het geluid niet helemaal 100% top. Bij Decibel had ik wel zoiets van "ik moet niet al te lang vooraan bij het hek blijven staan, anders ben ik doof". Verder vond ik het geluid wel goed te doen hoor, maar een beetje zacht naar mijn gevoel. Dus zou niet willen weten hoe het helemaal achteraan was, maar als daar ook speakers staan zal het wel meevallen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 apr 2010 08:58 

Donateur

al zeker van 2 kaarten. Dus zowieso aanwezig! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 apr 2010 10:33 

Aan het typen...

Was blij dat ik geen VIP kaarten had gekocht, vipstage was nog ruim achter de 2e rij speakers. Dan zit je een heel eind van de stage af..
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 apr 2010 10:41 

Donateur

Beter doen ze net als bij Decibel 2 tribunes aan de zijkant met lange uitgestrekte barren. Vond het vorig jaar echt slecht geregeld met drank bij de mainstage. Als je aan de rechterkant stond moest je helemaal oversteken door die bizarre menigte om een biertje te halen...
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 apr 2010 11:53 

Hardtraxx Addict

Ik heb ook een code ^^ maaaaar, ik ben nog geen 18 xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 apr 2010 12:03 

Hardtraxx Elite

HardStyler schreef:
Ik heb ook een code ^^ maaaaar, ik ben nog geen 18 xd

http://kopen.marktplaats.nl/search.php?stop_force_description_search=1&from_searchbox_advanced=1&q=code+defqon&g=0&postcode=&distance=&search=Zoek
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 apr 2010 12:05 

Donateur

ROFL begint die heisa nu al :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 apr 2010 12:23 

Hardtraxx Addict

ik heb gewoon al 2jaar de nieuwsbrief van Q-Dance :D en daar sta geen leeftijd op e
En nu kreeg ik die code, ma om die te verkopen vind ik nogal lame xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 apr 2010 12:31 

Aan het typen...

pm mij <-- ;) :P
Vorige  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10 ... 48  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten