Q-Dance kennende kunnen ze echt wel wat verzinnen + heeft SeeDance echt nog wel wat gegevens van Ticketonline (de Paylogic hebben ze zelf in de hand, dus komt wel goed). En anders verzinnen ze weer iets van zo'n logo truc ofzo.wrote:Waarom? De echte fan mag ook wat vaker echte voorrang krijgen.
Sowieso moeten die voorrangskaarten voor 12 april in de verkoop lijkt mij. Dan moeten ze nu toch wel langzaam komen met iets van een actie...
Who was there
Nobody has said they're going yet.
Related topics
Active topics in Feesten
Moderators
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
-
FHardtraxx Veteran
- 6758 posts member since 2008
- last seen Nov 2020
wrote:Q-Dance kennende kunnen ze echt wel wat verzinnen + heeft SeeDance echt nog wel wat gegevens van Ticketonline (de Paylogic hebben ze zelf in de hand, dus komt wel goed). En anders verzinnen ze weer iets van zo'n logo truc ofzo.wrote:Waarom? De echte fan mag ook wat vaker echte voorrang krijgen.
Sowieso moeten die voorrangskaarten voor 12 april in de verkoop lijkt mij. Dan moeten ze nu toch wel langzaam komen met iets van een actie...
Ghaha daar zit ik echt al vaak op te letten, wil mijn kaartjes niet mislopen haha
Vertelwrote:Q-Dance kennende kunnen ze echt wel wat verzinnen + heeft SeeDance echt nog wel wat gegevens van Ticketonline (de Paylogic hebben ze zelf in de hand, dus komt wel goed). En anders verzinnen ze weer iets van zo'n logo truc ofzo.wrote:Waarom? De echte fan mag ook wat vaker echte voorrang krijgen.
-
FHardtraxx Veteran
- last seen Nov 2020
Nou vorig jaar op die oude site nog, hadden ze het Q-dance logo bovenin door het Defqon logo. Als je daarop klikte kreeg je een Preorder 
Zag op de Q-Dance twitter ineens staan No Time to Waste.. Dus ik gelijk naar de Q-Dance site, maar helaas vals alarm 
yeahaah eindelijk weer het feestje in me achtertuin
Zeker aanwezig ff een minuutje met de trein en ben er
Zeker aanwezig ff een minuutje met de trein en ben er
Een minuutje met de trein.. Kan je beter lopend gaan veel goedkoper. 
In dat minuutje word je toch niet gecontroleerdwrote:Een minuutje met de trein.. Kan je beter lopend gaan veel goedkoper.
Als je loopt kun je al genieten van de muziek en het weer. 
Nee tuurlijk niet lullo's hahaha
Maar vond het een domme vraag van Chukkels
Vandaar het antwoord 
Ik dacht dat er geen domme vragen bestonden?! 
Bestaan ook niet, Alleen domme mensenwrote:Ik dacht dat er geen domme vragen bestonden?!
-
S
:slap:
Kun je via Eventtravel wel meer dan 2 kaarten per persoon bestellen?
Ik neem aan van niet.wrote:Kun je via Eventtravel wel meer dan 2 kaarten per persoon bestellen?
Iemand die dit zeker weet?wrote:Ik neem aan van niet.wrote:Kun je via Eventtravel wel meer dan 2 kaarten per persoon bestellen?
Ik las namelijk ergens dat je vorig jaar wel meer kaarten dan 2 kon bestellen? Maar kan dit nergens meer vinden.
Gaat over Combi-tickets voor de duidelijkheid.
-
FHardtraxx Veteran
- last seen Nov 2020
Vorig jaar kon je zowiezo nog 4 kaarten bestellen ppwrote:Iemand die dit zeker weet?wrote:Ik neem aan van niet.wrote:Kun je via Eventtravel wel meer dan 2 kaarten per persoon bestellen?
Ik las namelijk ergens dat je vorig jaar wel meer kaarten dan 2 kon bestellen? Maar kan dit nergens meer vinden.
Gaat over Combi-tickets voor de duidelijkheid.
Maar aangezien 't bij qlimax niet meer kon verwacht ik dat we hier ook niet meer dan 2 kaarten kunnen 
Vorig jaar met Qlimax slechts 1 kaart pp via eventtravel.
Hmm, ik had namelijk het idee om gewoon voor de hele groep kaarten te bestellen via Eventtravel, maar dat gaat dus niet door?
Jammer, dan waarschijnlijk geen Defqon
Zou ook lekker eerlijk zijn,wrote:Hmm, ik had namelijk het idee om gewoon voor de hele groep kaarten te bestellen via Eventtravel, maar dat gaat dus niet door?
paar mensen die even 50 kaartjes halen