Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 43, 44, 45, 46, 47, 48  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jun 2010 12:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

kevinsep schreef:
DarkNoize schreef:
Deze mongol liep dus over mijn hoofd:
Afbeelding



Haha , ja heb die mongool ook zien gaan! :thumbsup: Had wel ff respect voor hem, maar toen het doek door midden
schuurde ging die mooi ff op ze bek , en ik maar lekker kijken van een afstandje :corn: !! Beetje aan het einde van de
avond klommen ook ineens allemaal schotse mongoolen de stage op, waar de MC stond! :innocent: Die MC ging helemaal
uit ze pan :evil: GET THE FUCK OFF THE STAGE BEFORE I GET REALY AGREE :nono: :x , en mooi dat se er niet afgingen,
na een paar discoballen te hebben gesloopt, werden ze door de beveiliging eraf geschopt :worship:


Haha, geniaal :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jun 2010 13:01 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Titatovenaar schreef:
Dat was eigenlijk vrijwel op alle stages waar ik ben geweest, sfeertje kwam pas de laatste 2,5 uur, daarvoor was de sfeer niet echt lekker :thumbdown:

Klopt. Mainstage ging in het begin (met HHZ hoe kan het ook anders) wel redelijk los, in de Blue was de sfeer ook wel in orde hoewel die vorig jaar veel beter was. Voor de rest heb ik mensen meer zien kijken dan los zien gaan.

Hopelijk dat op Decibel meer beweging in de zaak zit, want dat viel vorig jaar ook een beetje tegen (al kwam dat meer door het weer).
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jun 2010 13:25 
 
Donateur
Avatar gebruiker

dawasiknie schreef:
Titatovenaar schreef:
Dat was eigenlijk vrijwel op alle stages waar ik ben geweest, sfeertje kwam pas de laatste 2,5 uur, daarvoor was de sfeer niet echt lekker :thumbdown:

Klopt. Mainstage ging in het begin (met HHZ hoe kan het ook anders) wel redelijk los, in de Blue was de sfeer ook wel in orde hoewel die vorig jaar veel beter was. Voor de rest heb ik mensen meer zien kijken dan los zien gaan.

Hopelijk dat op Decibel meer beweging in de zaak zit, want dat viel vorig jaar ook een beetje tegen (al kwam dat meer door het weer).


Redelijk los?? bij HHZ >.< Die gast zetten toch een softe harddance kutset neer :thumbdown: Iedereen liep richting
Neophyte bij de black :bomb: Toen iedereen stil stond of weg liep, ging die maar weer over op de hardstyle, grote flop was het! :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jun 2010 13:31 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Dat bedoel ik toen ie z'n hitjes ging draaien ging iedereen uit z'n plaat.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jun 2010 13:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Let the bass kick >.< :')
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jun 2010 13:47 
 
Donateur
Avatar gebruiker

dawasiknie schreef:
Dat bedoel ik toen ie z'n hitjes ging draaien ging iedereen uit z'n plaat.



Jaa, toen wel indd! Hoorde indd Let the bass kick langskomen, en Psychedelic.. :thumbup: Toen kwam ik wel een
beetje in de stemming :kiss2:
Maar Neophyte knalde hem veel harder bij Black :bomb:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jun 2010 15:34 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

kevinsep schreef:
Maar Neophyte knalde hem veel harder bij Black :bomb:


dat vond ik ook wel meevallen, gezien ze positie in de TT vond ik het wel gepast datie zo "zacht" draaide, maar echt hard los ging het ook niet...
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jun 2010 15:43 
 
Donateur
Avatar gebruiker

The Ace of Bass schreef:
kevinsep schreef:
Maar Neophyte knalde hem veel harder bij Black :bomb:


dat vond ik ook wel meevallen, gezien ze positie in de TT vond ik het wel gepast datie zo "zacht" draaide, maar echt hard los ging het ook niet...


Ja als je het zo bekijkt heb je wel gelijk -.- maar hij knalde er wel een paar mooie klassiekertjes doorheen in de vroege middag, en daardoor kwam ik
wel lekker in de stemming :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jun 2010 17:10 
 
Hardtraxxer

@ khadber... ik zag jou staan bij pavelow als je een hardtraxx shirt aan had... :P

volgends mij ergens aan het einde riep ik ook nog hardtraxx naar je :P en toen keek je raar op haha :P maar dat was ik dus... :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jun 2010 17:26 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Snap niet wat iedereen bij headhunterz deed terwijl 10 meter verder op in de White, Dov de pannen van het dak draaide :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jun 2010 18:10 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker



Dit vind ik ook wel een erg mooi momentje! :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jun 2010 18:35 
 
Hardtraxx Addict

Khadber schreef:
Zo, eindelijk eens tijd om een fatsoenlijk verslagje neer te zetten. Doordat ik gisteren door mijn enkel ben gegaan kan ik alleen op bed liggen helaas, maar dat is niet anders.

Zaterdag meteen om 10 over 11 binnen en meteen muntjes gehaald en heel kort naar die Orange Stage gekeken, Dimavi stond daar hele duistere dingen neer te leggen. Toen snel naar Thilo & Evanti. Ik heb van hun die System Addict-plaat uit 2004. En met de afgelopen releases zat het ook wel goed. Het was echt ontzettend lekker openen met die gasten! Lekker donkere hardtrance/harddance. Helemaal mijn ding om een opener mee weg te geven! Wel grappig op het einde met Total Eclipz remix dat zodra er melodie kwam het hele publiek ging juichen.
Daarna even Headhunterz gehoord. Opende met 2 Deamau5 platen en toen een (ik dacht) Crookers plaat. Toen maar gauw richting Blue gegaan.
In de Blue de tweede helft van Second Identity gezien. Dit klonk nar behoren, niets meer, niets minder.
Slim Shore daarna met een hele verassende opening! The Noisemaker en ook Tanz Elektrik kwam langs, alleen maar tof! Uiteindelijk ben ik even wat gaan eten en kwam ik langs de main, waar Headhunterz wat eigen werk liet horen. Uiteindelijk in de wit geeindigd met het laatste stukje Dov Elkabas, die vooral raar stond te draaien. van Lost In Dreams (orgineel) naar Triple X - My Beats enzovoorts.
Toen Pavelow meegemaakt. Draaide heel wisselend dubstep en ander werk. Ook bijvoorbeeld Pendulum - Fasten Your Seatbelts gehoord. Heel tof! Ook hij opende trouwens met een Deadmau5 plaat.
Daarna Coone op de main. Setje naar behoren! Kan met name de intro's van hem ontzettend waarderen. Melodietjes waren soms wel minder. Eigenlijk het standaard DWX reportoire gehoord, afgewisseld met Poltergeist & Bitches.
Daarna tijd voor Digital Punk en bijbehorende meeting. Meeting was erg gezellig en ook Digital Punk vond ik lekker draaien. Gewoon een zooi TiLLT! werk naar buiten gooien in combinatie met wat oudere Digital Punk platen. Helemaal prima.
Vervolgens mijn dilemma: Zany, Frequencerz of Frontliner. Aangezien ik het ze beloofd heb ben ik naar Frequencerz gegaan. Ik heb me daar ontzettend vermaakt! Phaser en 2 nieuwe gehoord, Scary Noises, Magic, Feel My Fire, klonk allemaal erg goed! Ik kreeg alleen al 4 smsjes dat ik persé naar zany moest. De laatste 5 minuten een sprintje naar Zany gemaakt die ontzettend lekker stond te gaan! Toch jammer dat ik daar niet bij was geweest.
Op de main kwamen vervolgens Charly & Theo. Heerlijk voor de afwisseling. Ik heb daar een uurtje staan genieten en springen! Eigenlijk kwam alles langs waar ik precies zin in had!
Vervolgens blijven hangen voor Noisecontrollers, die heel apart, openden met Shizzle My Dizzle! Verder ouder & nieuwer werk gehoord van de heren, waaronder het Decibel anthem, Malboro Man (Yes!), Tonight (Bah!), Yellow Minute Remix en zo nog wel wat. Ik vond de opbouw in de set erg sterk!
Vervolgens eigenlijk even gegeten en rondgelopen, Beat Providers & A2 trokken me niet 100%.
Als 1 na laatste nog even een uur avondgymnastiek met B-Front. Alles gegeven wat ik had, tot de kramp in mijn kuiten aan toe. Dat zegt eigenlijk wel genoeg. Neophobia, Auditory Nerve, Psychedalic Trip, Magic, Scary Noises, noem ze maar op: ze zaten erin.
Als laatste toch afgesloten bij Wildstylez, waar ik met name bezig was om aangifte te doen, me kluisje is opengemaakt en mijn trui en jas waren weg, dat was wel jammer. Voor de rest was de afsluiting wel aardig, maar niet bijzonder.

Overall eigenlijk een prima dag gehad!


B-front was zeker vet....vergeet vooral z'n opening niet..................Donkey Rollers - Ruff.... :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jun 2010 21:37 
 
Hardtraxx Newbie

Mijn eerste post op dit forum,

Mijn aftermovie wil ik toch even met jullie delen,

En een stukje HD, ga ik nog meer van uppen.


Heb me erg goed vermaakt die dag. Zeker met Tatanka, maar Black was ook erg vet.
Defqon is me opzich beter bevallen als Qlimax, lekker buiten, veel verschillende muziek.

Grtz!
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jun 2010 23:45 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Die headhunterz :P

Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jun 2010 01:23 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Naja, de Sfeer was opzich wel goed. Alleen snap ik gewoon niet dat die mensen stil konden staan. Eerlijk, ik heb ook wel even staan filmen, maar heb veelal alleen maar intro's van nummers omdat ik bij de bass niet meer stil kon blijven staan :P

Gelukkig was ik met gekke mensen, dus maakte een hoop goed.
OP NAAR 10 YEARS, BITCHES!
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jun 2010 10:10 
 
Hardtraxxer

wootum schreef:
Die headhunterz :P


Wat een slechte grap van headhunterz, heb nog nooit zo'n kut afsluiting gehoord. 2008 met luna en deepack was pas afsluitertje, toen gingen ze gwn lekker tot half 12 door en werden er wel lekkere knallers gedraaid :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jun 2010 17:03 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

wootum schreef:
Die headhunterz :P


Headhunterz, ga dood ofzo :')
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jun 2010 17:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

dat is niet aardig
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jun 2010 17:13 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

Tel schreef:
Headhunterz, ga dood ofzo :')


Doe eens ff normaal ofzo :thumbdown:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jun 2010 18:37 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

nou vooruit dan maar :kiss2:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jun 2010 18:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Co-Zone schreef:
wootum schreef:
Die headhunterz :P


Wat een slechte grap van headhunterz, heb nog nooit zo'n kut afsluiting gehoord. 2008 met luna en deepack was pas afsluitertje, toen gingen ze gwn lekker tot half 12 door en werden er wel lekkere knallers gedraaid :thumbup:

Heb 'm voor de gein maar weer is opgezet, maar wat is dat zoooooveel beter zeg.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jun 2010 19:10 
 
Artiest

Headhunterz aan de noten :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jun 2010 20:17 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Henk-Jan schreef:
Heb 'm voor de gein maar weer is opgezet, maar wat is dat zoooooveel beter zeg.

Ik ga m nu nog eens luisteren nu jullie mij eraan doen herhinneren, lang geleden.

Haha, bij dat filmpje van die Murdock.
Heerlijk hoe ze met die italiaanse vlaggen staan te stampen daar vanvoor, was dat bij Tatanka of?
Stel je voor je staat er als italiaan te draaien zie je een paar gekke mensen van je eigen land in nederland staan stampen
met vlaggen! Lijkt me heerlijk!
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jun 2010 20:42 
 
Hardtraxxer

Headhunterz is inderdaad flink van de plaat op die filmpjes.
Had hem zondag/maandag al gezien, trekt aan het begin vage koppen :P !

Lijkt me inderdaad een geweldig gevoel, sta je daar met paar fans vanuit je eigen land!
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jun 2010 21:37 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Defqon 2010 was leuk maar een dj stak weer met kop en schouders boven iedereen een uit: Promo, wat een held en wat een set.. Ik ben nog steeds aan het nagenieten :love:
Vorige  1 ... 43, 44, 45, 46, 47, 48  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten